Τρίτη, 31 Μαΐου 2011

Video: Mercedes SLS AMG Roadster… και επισήμως

Μετά από πληθώρα scoop φωτογραφιών η ώρα της αποκάλυψης για την roadster εκδοχή της εξωτικής SLS έφτασε και η Mercedes έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες με το σχετικό βίντεο που βλέπετε. Η SLS AMG Roadster βασίζεται στην κουπέ και η βασική διαφορά εντοπίζεται στην μαλακή οροφή που αποτελείται τρείς στρώσεις επενδύσεων μέρη. Χρειάζεται περίπου 11 sec για να αναδιπλωθεί αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 50 km/h ενώ η θέση της δεν περιορίζεται τα 173 lt του χώρου αποσκευών.

Βέβαια αυτό που κάνει ακόμη πιο ξεχωριστή την συγκεκριμένη Mercedes αφορά στο γεγονός πως πρόκειται για ένα από τα ταχύτερα roadster στον κόσμο αφού «πιάνει» τα 0-100 km/h σε 3,7 sec με το κοντέρ να «γράφει» τα 317 km/h! Η δύναμη της προέρχεται από τον δεδομένο 6.3 V8 κινητήρα που αποδίδει 571 PS και 66,2 kgm με την ισχύ να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.

Για να εξασφαλιστεί το κράτημα που έχει και η SLS Gullwing έχουν γίνει ενισχύσεις στο πλαίσιο και την ανάρτηση με το βάρος να φτάνει τα 1.661 kg, περίπου 40 kg βαρύτερη από την κουπέ.
Η επίσημη πρεμιέρα της SLS AMG Roadster έχει προγραμματισθεί για την έκθεση της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο, οπότε και θα γίνουν γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες.

Για την ώρα απολαύστε την...
 
PROTOTHEMA.GR

Enhanced by Zemanta

Αυξάνονται τα τέλη κυκλοφορίας κατά τα 20%

Έρχονται νέες επιβαρύνσεις στους ιδιοκτήτες Ι.Χ για τα τέλη κυκλοφορίας του 2012.. Η κυβέρνηση σκέφτεται την οριζόντια αύξηση κατά 20%. Αυτό σημαίνει ότι ένα Ι.Χ. 1.600 κυβικών που πέρυσι πλήρωσε τέλη 240 ευρώ, θα επιβαρυνθεί με επιπλέον 48 ευρώ, αφού θα κληθεί να... πληρώσει 288 ευρώ. Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να τεθεί ένα όριο στις ημερομηνίες 31/12/1998 και 31/12/2010.
Αναλυτικότερα:
- αύξηση 20% μόνο στα ΙΧ με 1η άδεια κυκλοφορίας πριν τις 31/12/1998,
- αύξηση 10% στα ΙΧ με 1η άδεια κυκλοφορίας από την 1/1/1999 έως 31/10/2010,
- αύξηση 20% στα ΙΧ με 1η άδεια κυκλοφορίας πριν τις 31/10/2010
Οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας αφορά και στα επαγγελματικά οχήματα και είναι ανάλογες εκείνων των Ι.Χ.
enimerwsi.com

Δευτέρα, 30 Μαΐου 2011

Αλκοόλ και οδήγηση, δεν συμφέρουν!

Ο μεθυσμένος οδηγός σε περίπτωση προκαλέσει τροχαίο οφείλει να πληρώσει από την τσέπη του τις ζημιές που θα προκαλέσει, έκρινε ο Άρειος Πάγος. Όπως επισημαίνεται στην αρεοπαγιτική απόφαση, οδηγός θεωρείται ότι βρίσκεται υπό την επίδραση οινοπνεύματος όταν η συσκευή αλκοομέτρου (αλκοτέστ) δείξει άνω των 0,25 χιλιοστών του γραμμαρίου ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα ή εάν κατά την αιμοληψία η ένδειξη είναι πάνω από 0,50 γραμμάρια ανά λίτρο αίματος. Η υπόθεση που έφτασε μέχρι τον Άρειο Πάγο αφορά σε τροχαίο ατύχημα που είχε γίνει στην Κρήτη, τον Απρίλιο του 2005 και είχε σαν αποτέλεσμα να τραυματιστεί ένας οδηγός μοτοσυκλέτας. Οι ανώτατοι δικαστές απέρριψαν την αίτηση του οδηγού που προκάλεσε το ατύχημα, ο οποίος ζητούσε να αναιρεθεί απόφαση του εφετείου που τον υποχρέωσε να πληρώσει στην ασφαλιστική εταιρεία 164.053 ευρώ που έδωσε στον οδηγό μοτοσυκλέτας.

enimerwsi.com

Κυριακή, 29 Μαΐου 2011

"Πρίγκηπας" ο Φέτελ - Απίστευτος αγώνας στο Μονακό

vettel_suzuka101Image by yunick21 via Flickr
Αυτό ήταν Μονακό... προ εικοσαετίας. Ένας αγώνας που έκοβε την ανάσα από την αρχή μέχρι το τέλος. Ο Φέτελ πανηγύρισε την πλέον εντυπωσιακή νίκη του φέτος, ενώ Αλόνσο και Μπάτον έδωσαν τα πάντα για να τον περάσουν χωρίς να τα καταφέρουν. Καραμπόλα στο 70ο γύρο μεταξύ Χάμιλτον, Αλγκερσουάρι και Πετρόφ.

Ο Γερμανός της Red Bull έχει καταφέρει να κερδίζει με όλους τους τρόπους. Στην αρχή της σεζόν χάρη στην τεράστια υπεροχή του μονοθεσίου του. Στην Ισπανία λόγω της ψυχραιμίας του να κρατήσει τον "μαινόμενο" Χάμιλτον 15 γύρους πίσω του. Και στο Μονακό κάνοντας ένα πιτ στοπ!

Πριν τον αγώνα κάτι τέτοιο έμοιαζε απίθανο κυρίως για τους πρώτους, αλλά στην πράξη αποδείχθηκε πέρα ως πέρα σωστό. Για να έρθει πάντως η νίκη έπαιξε σημαντικό ρόλο και η τύχη.  BINTEO KAI ΠΛΗΡΕΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΔΩ

Σάββατο, 28 Μαΐου 2011

Η Fiat αύξησε το μερίδιό της στην Chrysler

BERLIN - MAY 04:  A Fiat logo on a keychain da...Image by Getty Images via @daylifeΤο μετοχικό της μερίδιο στην Chrysler κατά 16% αύξησε η Fiat έναντι 1,268 δισεκατομμυρίου δολαρίων, με συνέπεια να κατέχει πλέον το 51% της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας.

Με την ολοκλήρωση της αναχρηματοδότησης των δανείων της Chrysler στο ακέραιο και την αποπληρωμή του χρέους της στις κυβερνήσεις των Ηνωμένων Πολιτειών και του Καναδά, η Fiat ολοκλήρωσε την άσκηση του δικαιώματός της να εξαγοράσει 16% της Chrysler επιπλέον του ποσοστού που ήδη κατέχει, υπό τους όρους που είχαν ανακοινώσει οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες στις 21 Απρίλιου του 2011.

Εναντι της καταβολής του ποσού του 1,268 δισεκατομμυρίου δολαρίων που κατέβαλλε η Fiat, η Chrysler εξέδωσε 261.225 νέες μετοχές κλάσης Α αυξάνοντας συνολικά τα ιδιοκτησιακά δικαιώματα της Fiat κατά 16%. Με την ολοκλήρωση και της τελευταίας συναλλαγής, η οποία αναμένεται εντός του 2011, η Fiat θα κατέχει το 51% της Chrysler.
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011

Ξεχώρισαν Φέτελ και Αλόνσο

Sebastian VettelImage by Em Jay Bee via FlickrΤο μονοθέσιο του Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ανταγωνιστικό στο πρώτο μέρος των ελεύθερων δοκιμών, με το Γερμανό να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο. Αντιθέτως, ο Μαρκ Γουέμπερ αντιμετώπισε πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων στον τρίτο γύρο και αποχώρησε νωρίς από τη διαδικασία.
Από την πλευρά του, ο Φερνάντο Αλόνσο, ήταν ανταγωνιστικός και έκανε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, με το Νίκο Ρόσμπεργκ να τον ακολουθεί.
Ανταγωνιστικός ήταν και ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος μετά τον καταστροφικό του αγώνα στη Βαρκελώνη ψάχνει ένα καλό αποτέλεσμα, που θα του αναπτερώσει το ηθικό ενόψει συνέχειας.
Οι δύο McLKaren των Χάμιλτον-Μπάτον πάρκαραν στην 5η και 6η θέση, αντίστοιχα. Ατύχημα είχε ο Σουμάχερ, ο οποίος έπεσε πάνω στις μπαριέρες, ενώ η διαδικασία είχε διακοπή για λίγα λεπτά, λόγω διαρροής που υπήρχε στη γραμμή εκκίνηση.

Αναλυτικά η κατάταξη στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά:

01. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1m16.619s 25 02. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1m16.732s + 0.113 24
03. Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes 1m17.139s + 0.520 20
04. Φελίπε Μάσα Ferrari 1m17.316s + 0.697 24
05. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1m17.350s + 0.731 23
06. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 1m17.534s + 0.915 24
07. Παστόρ Μαλντονάδο Williams-Cosworth 1m18.527s + 1.908 30
08. Άντριαν Σούτιλ Force India-Mercedes 1m18.578s + 1.959 24
09. Βιτάλι Πετρόβ Renault 1m18.733s + 2.114 16
10. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes 1m18.805s + 2.186 14
11. Νικ Χάιντφελντ Renault 1m18.928s + 2.309 19
12. Σεμπαστιέν Μπουεμί Toro Rosso-Ferrari 1m19.234s + 2.615 24
13. Ρούμπενς Μπαρικέλο Williams-Cosworth 1m19.395s + 2.776 24
14. Ντάνιελ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1m19.463s + 2.844 25
15. Καμούι ΚΟμπαγιάσι Sauber-Ferrari 1m19.768s + 3.149 25
16. Σέρχιο Πέρες Sauber-Ferrari 1m19.792s + 3.173 26
17. Χέικι ΚΟβαλάινεν Lotus-Renault 1m20.083s + 3.464 23
18. Γιάρνο Τρούλι Lotus-Renault 1m21.116s             + 4.497 27      
19. Πολ Ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1m21.548s + 4.929 32
20. Ζερόμ Ντ' Αμπρόσιο Virgin-Cosworth 1m21.758s + 5.139 31
21. Τίμο Γκλοκ Virgin-Cosworth 1m21.815s + 5.196 17
22. Τόνιο Λιούτσι HRT-Cosworth 1m22.840s + 6.221 13
23. Ναρέιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth 1m23.885s + 7.266 37
24. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault No time 3
Απάντηση από Αλόνσο
Στο δεύτερο μέρος, ο Φερνάντο Αλόνσο ανέβασε περισσότερο την απόδοσή του και σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, αφήνοντας πίσω του ΛΙούις Χάμιλτον και Νίκο Ρόσμπεργκ, που διατήρησε τη θέση του.
Ο Μπάτον εμφανίστηκε βελτιωμένος και έκανε τον τέταρτο χρόνο, ενώ ο Φέτελ βρέθηκε 5ος και ο Μάσα 6ος. Ο Μαρκ Γουέμπερ που αγωνίστηκε με άλλο κιβώτιο τερμάτισε 8ος και οι Σούτιλ, Χάιντφελντ ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Αναλυτικά η κατάταξη στο δεύτερο μέρος των ελεύθερων δοκιμών:
01. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1m15.123s 42
02. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1m15.228s + 0.105 33
03. Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes 1m15.321s + 0.198 44
04. Τζένσον ΜΠάτον McLaren-Mercedes 1m15.448s + 0.325 38
05. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1m15.667s + 0.544 46
06. Φελίπε Μάσα Ferrari 1m15.781s + 0.658 45
07. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes 1m16.356s + 1.233 33
08. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault 1m16.642s + 1.519 42
09. Άντριαν Σούτιλ Force India-Mercedes 1m17.101s + 1.978 46
10. Νικ Χάιντφελντ Renault 1m17.126s + 2.003 38
11. Βιτάλι Πετρόβ Renault 1m17.337s + 2.214 35
12. Σέρχιο Πέρες Sauber-Ferrari 1m17.541s + 2.418 47
13. Ρούμπενς Μπαρικέλο Williams-Cosworth 1m17.570s + 2.447 39
14. Σεμπαστιάν Μπουεμί Toro Rosso-Ferrari 1m17.581s + 2.458 32
15. Παστόρ Μαλντονάδο Williams-Cosworth 1m17.633s + 2.510 49
16. Καμούι ΚΟμπαγιάσι Sauber-Ferrari 1m17.706s + 2.583 37
17. Χαϊμέ Αλγκερσουάρι Toro Rosso-Ferrari 1m17.789s + 2.666 43
18. Χέικι Κοβαλάινεν Lotus-Renault 1m18.266s + 3.143 50
19. Γιάρνο Τρούλι Lotus-Renault 1m18.490s + 3.367 39
20. Πολ Ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1m19.053s + 3.930 15
21. Ζερόμ Ντ' Αμπρόσιο Virgin-Cosworth 1m19.185s + 4.062 40
22. Τίμο Γκλοκ Virgin-Cosworth 1m19.338s + 4.215 35
23. Ναρέιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth 1m22.066s + 6.943 33
Πηγή: auto24.gr
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 26 Μαΐου 2011

Formula 1 Grand Prix Μονακό στον Alpha

Cars wind through the infield section of the I...Image via Wikipedia Αυτό το Σαββατοκύριακο, όλα τα φώτα θα είναι στραμμένα στο Μόντε Κάρλο.

Καθώς το GP θα μεταδοθεί σε 185 χώρες, πάνω από 850 εκ. τηλεθεατές σ’ όλο τον κόσμο αναμένεται να παρακολουθήσουν τις κόντρες των κορυφαίων πιλότων.

Οι στενοί δρόμοι, το ολισθηρό οδόστρωμα, οι μπαριέρες που καιροφυλακτούν και τα πολύ μαλακά ελαστικά της Pirelli που θα χρησιμοποιηθούν για πρώτη φορά, συνθέτουν το πιο απρόβλεπτο σκηνικό στο πιο λαμπερό περιβάλλον.

Στη μαρίνα συνωστίζονται τα μεγαλύτερα σκάφη του κόσμου, στην πλατεία μπροστά από το καζίνο βλέπει κανείς τα πιο όμορφα κορίτσια και τα πιο ποθητά σπορ αυτοκίνητα, ενώ στα μπαλκόνια των ξενοδοχείων συγκεντρώνεται όλο το διεθνές τζετ σετ.

Η εκπομπή F1 Countdown θα ξεκινήσει στις 14:00 με τα κυριότερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών και θα συνεχιστεί με πολύ παρασκήνιο απ’ το τι συμβαίνει στο Πριγκιπάτο πέρα από την αγωνιστική δράση.

Αυτή την Κυριακή έρχεται στον Alpha το πιο λαμπερό Grand Prix της F1.

Μην το χάσετε!

F1 Countdown: 14:00 Εκκίνηση αγώνα: 15:00
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 24 Μαΐου 2011

Ανανεωμένη Mercedes-Benz E-Class

Exemplary tuned Mercedes-Benz E-Class 4-door i...Image by UggBoy♥UggGirl [ PHOTO // WORLD // TRAVEL ] via FlickrΠαρατηρώντας την E-Class δύσκολα θα μπορέσει κάποιος να βρει τις αισθητικές αλλαγές που έχει υποστεί το μοντέλο, με την ανανέωση να αφορά επί το πλείστον τα μηχανικά μέρη. Το μόνο διαφορετικό που έχει το αμάξωμα είναι τα φώτα LED στον εμπρός προφυλακτήρα και εσωτερικά η νέα έγχρωμη οθόνη TFT στο ταμπλό με το σύστημα COMAND.

Τα κύρια σημεία που μπορεί να εστιάσει κάποιος και κάνουν φυσικά την διαφορά είναι οι κινητήρες, όπως διαπιστώσαμε κατά την σύντομη οδηγική δοκιμή στους δρόμους της γερμανικής πόλης. Ξεκινώντας από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, επιλέξαμε να πάρουμε μια πρώτη γεύση από την επιβλητική Ε 500 BlueEFFICIENCY, ένα αυτοκίνητο που πλέον στην Ελλάδα σπάνια θα βλέπουμε στους δρόμους λόγω του κόστους και θα έρχεται από το τέλος του έτους μόνο έπειτα από παραγγελία. Μπαίνοντας στην καμπίνα, η άνεση και πολυτέλεια κυριαρχούν. Καθίσματα, τιμόνι, φώτα, χειρόφρενο και οτιδήποτε άλλο, λειτουργούν ηλεκτρονικά και αυτόματα κάνοντας οδηγό και συνοδηγό να αισθάνονται «βασιλιάδες». Τα επίπεδα ασφάλειας είναι στα υψηλότερα επίπεδα, κάτι που καταλαβαίνει ακόμα και με το κλείσιμο της πόρτας η οποία θαρρείς ότι σφραγίζει.
Στον αυτοκινητόδρομο κινείται με περίσσια άνεση, με τον V8 4,5 λίτρων των δύο τούρμπο και των 408 ίππων να κροταλίζει σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Με τα όρια ταχύτητας να είναι ελεύθερα σε ορισμένα σημεία του αυτοκινητόδρομου, δεν αφήσαμε την ευκαιρία να πάει χαμένη και προσπαθήσαμε να φθάσουμε τα 250 χλμ./ώρα όπου βρίσκεται ο ηλεκτρονικός κόφτης. Το καταφέραμε χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες, αν και υπήρχαν ορισμένοι Γερμανοί οι οποίοι πέρναγαν δίπλα μας με ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα, κάτι που μας άφησε με ανοικτό το στόμα. Εκεί όμως έχουν τις υποδομές, την οδηγική παιδεία και φυσικά αυτοκίνητα κατηγορίας supercar, αφού «λεφτά υπάρχουν»! 


Exemplary tuned Mercedes-Benz E-Class 4-door i...Image by UggBoy♥UggGirl [ PHOTO // WORLD // TRAVEL ] via FlickrΗ E-500 παρέμεινε ακλόνητη ακόμα και σε αυτές τις ταχύτητες, με το βελτιωμένο 7G-Tronic κιβώτιο να πραγματοποιεί άμεσα και με ακρίβεια τις αλλαγές.
Το εντυπωσιακότερο όλων όμως ήταν η κατανάλωση καυσίμου του αυτοκινήτου η οποία κυμαίνεται στα 8,9 λίτρα ανά χιλιόμετρο, αριθμός εκπληκτικός για τα κυβικά και τον όγκο του. Αρωγός σε αυτό είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων όπως μας είπαν οι άνθρωποι της Mercedes, το οποίο χάρη στις τροποποιήσεις που έχει δεχθεί, βοηθά σε ποσοστό 20% στη μείωση της κατανάλωσης. Την ίδια στιγμή οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι μόλις στα 209 γρ./χλμ, αποδεικνύοντας ότι η γερμανική μάρκα έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη φιλικότητα των κινητήρων προς το περιβάλλον, ακόμα και στα θηριώδη μοτέρ.
Μετά από μια στάση σε ένα χωριό στην περιφέρεια της Φρανκφούρτης για ένα καφέ και γεύμα - στο ίδιο χωριό όπου ο τότε καγκελάριος της Γερμανίας, Χέλμουτ Κολ, δεξίωνε τους πολιτικούς φίλους του - δοκιμάσαμε και την έκδοση Ε 350 BlueEFFICIENCY με τον V6 άμεσου ψεκασμού των 306 ίππων. Ο κινητήρας αυτός καταναλώνει 6,8-7,0 λίτρα στα 100 χλμ και έχει εκπομπές ρύπων 159-164 γρ./χλμ, αριθμοί ακόμα πιο εντυπωσιακοί, όντας ένα από τα πιο οικονομικά σε καύσιμο και φιλικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του.
 
Για την μείωση της κατανάλωσης, όλοι οι κινητήρες διαθέτουν σύστημα Stop & Start, ξεκινώντας από την E 200 BlueEFFICIENCY και φθάνοντας στην Ε 500 αλλά και στους diesel. Επίσης, το αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic RONIC θα είναι στο βασικό εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις.
Στην παρουσίαση υπήρχε και η έκδοση Ε 200 ΝGT (natural Gas Technology), το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία που κινείται με φυσικό αέριο, το οποίο σε συνδυασμό με το 1.800αρη κινητήρα compressor αποδίδει 163 ίππους και προσφέρει αυτονομία άνω των 1.100 χλμ. Η έκδοση αυτή δεν πρόκειται να έρθει στην Ελλάδα, καθώς δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού με φυσικό αέριο στη χώρα μας, όπως τόνισαν και τα στελέχη της γερμανικής μάρκας. Το κόστος κίνησης με φυσικό αέριο είναι κατά 50% χαμηλότερο συγκρινόμενο με την βενζίνη, με τις εκπομπές ρύπων να είναι επίσης κατά 20% μειωμένοι.
Να αναφέρουμε επίσης, ότι όπως μας πληροφόρησαν από την Mercedes, το 2012 θα παρουσιαστεί και το πρώτο πετρελαιοκίνητο υβριδικό μοντέλο, η E 300 BlueTec Hybrid με απόδοση 224 ίππων και 600 Nm ροπής.
Monopoli.gr
Enhanced by Zemanta

Monte Carlo: Παρουσίαση αγώνα 2011

Στο Μοντε Κάρλο συνεχίζεται το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 και όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος θα τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας ακόμα και σε ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με το αγαπημένο μας άθλημα.

Τελευταίος νικητής ήταν ο Mark Webber με Red Bull, ενώ ξεχωριστό θα μείνει το GP του 1994, καθώς ήταν ο πρώτος αγώνας της F1 χωρίς τον μεγάλο Ayrton Senna. Τότε, τιμητικά, η πρώτη θέση στο grid είχε μείνει κενή όπως και η δεύτερη, στη μνήμη του Roland Ratzenberger που ειχε σκοτωθεί στις δοκιμές στο προηγούμενο αγώνα στο San Marino. ΠΛΗΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Δύο νέα πρατήρια υγρών καυσίμων με «πειραγμένες» αντλίες

Στον Ταύρο και Άνω Ηλιούπολη
Επί της οδού Πειραιώς, στην περιοχή του Ταύρου εντοπίστηκε, πρατήριο υγρών καύσιμων με παρεμβατικούς μηχανισμούς σε 5 από τις 8 αντλίες απλής αμόλυβδης βενζίνης από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Ο μηχανισμοί αλλοίωναν τις ενδείξεις των αντλιών, δείχνοντας μεγαλύτερη ποσότητα από την πραγματικά πωλούμενη, εξαπατώντας με τον τρόπο αυτό τους πολίτες.

Οι αντλίες ήδη σφραγίστηκαν από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, ενώ άμεσα αναμένεται να προβεί στην οριστική αφαίρεση της άδειας λειτουργίας του πρατηρίου η Περιφέρεια Αττικής, σύμφωνα με την πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση, πλέον δε αυτού, θα ακολουθηθεί και η προβλεπόμενη από τον νόμο ποινική δίωξη και βαρύ διοικητικό πρόστιμο. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Δευτέρα, 23 Μαΐου 2011

Ένα Mini Cooper σε σκληροτράχηλη έκδοση

Στην αρχή του μήνα η Mini ανακοίνωσε την εξέλιξη ενός μοναδικού μοντέλου σε συνεργασία με το γνωστό οίκο μόδας DSQUARED². Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε όπως ήταν προγραμματισμένο στην εκδήλωση κατά του Aids, «Life Ball 2011» που έγινε στη Βιέννη, ενώ τα έσοδα από τη δημοπρασία του θα διατεθούν στον αγώνα κατά του Aids.

Ως βάση, οι δίδυμοι αδελφοί από τον Καναδά, και ιδρυτές της DSQUARED², Dean και Dan Caten, χρησιμοποίησαν ένα Mini Cooper S, το οποίο όμως κυριολεκτικά μεταμορφώθηκε. Παρόλο που δεν είναι τετρακίνητο το ύψος από το έδαφος αυξήθηκε πολύ, και γενικότερα το Red Mudder απέκτησε έναν ιδιαίτερα περιπετειώδη χαρακτήρα. Έτσι, διαθέτει τρακτερωτά ελαστικά, νέους προφυλακτήρες εμπρός/πίσω, ρεζέρβα τοποθετημένη εξωτερικά στην πίσω πόρτα, διχρωμία σε αυστηρά κόκκινο/μαύρο, πρόσθετους προβολείς στο εμπρός μέρος τόσο στη μάσκα όσο και στην οροφή, και τέλος σχάρα οροφής. Αντίστοιχο είναι το κλίμα και στο εσωτερικό, όπου χρησιμοποιείται πολύ αλουμίνιο σε διάφορες λεπτομέρειες, ενώ υπάρχει ακόμη και πυξίδα. Τέλος, τα έσοδα από τη δημοπρασία του θα διατεθούν από τον οργανισμό Life Ball 2011 στον αγώνα κατά του Aids.
 Πηγή: autotriti.gr
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 21 Μαΐου 2011

Driven : Fiat 500 TwinAir

Αναρωτηθείτε αν ξέρετε κάποιον που να μην του φαίνεται χαριτωμένο το «500ράκι» - όπως είναι η προσφιλής προσφώνηση...
Η απάντηση φυσικά είναι όχι. Δεν υπάρχει κανείς που να μην το θεωρεί ultra χαριτωμένο και απόλυτα επιτυχημένη αναβίωση, εκτός ίσως από κάποιους σκληροπυρηνικούς ιδιοκτήτες του original των sixties.

Σε ετούτη εδώ την πιο πρόσφατη έκδοση, το Fiat 500 έρχεται ακόμα πιο κοντά στο πρωτότυπο αναφορικά με τη χωρητικότητα του κινητήρα αλλά ξεφεύγει παρασάγγας από όλα όσα ξέρουμε ως εφαρμοσμένη τεχνολογία στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Με άλλα λόγια, τεχνολογικά ο TwinAir είναι «αλλού». Δύο κύλινδροι συνολικής χωρητικότητας 875cc που κινούνται παράλληλα και τροφοδοτούνται εναλλάξ, είναι το ρεζουμέ της λειτουργίας του συνόλου που κυκλοφορεί σε τρεις εναλλακτικές (μια ατμοσφαιρική και δύο turbo, με 65ps, 85ps και 105ps - το «δικό μας» είναι η ενδιάμεση) και αξίζει να θυμάται κανείς. Εντυπωσιακό είναι επίσης και το πως έχει γαλουχηθεί η ομαλότητα στη λειτουργία του TwinAir με την εφαρμογή αντίβαρων, που στην πράξη μόνο στο ρελαντί αφήνουν κάποιους κραδασμούς να γίνουν αισθητοί από τους επιβάτες. Στο ρελαντί άλλωστε είναι και η μεγαλύτερη ηχητική διαφορά που εντοπίζεται σε σχέση με τα 4κύλινδρα «αδέρφια» του 500, με τον TwinAir να ακούγεται χαρακτηριστικά και αρκετά ρετρό. Αυτό το τελευταίο – όχι το ρετρό αλλά ο ήχος του ρελαντί και των πέριξ αυτύ στροφών - είναι αρκετά σημαντικό όπως θα δούμε πιο κάτω.

Όλη η φασαρία γύρω από το 2κύλινδρο και τεχνολογικά φορτωμένο σύνολο (με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ηλεκτροϋδραυλικό έλεγχο βαλβίδων – τεχνολογία MultiAir - με μεταβλητό βύθισμα και χρονισμό, καθώς επίσης και ύπαρξη turbo), γίνεται για ένα λόγο : για την οικονομία που μπορεί να προσφέρει στο χρήστη.

Πέραν της προφανούς οικονομίας που προκύπτει από τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας χάρη στα 95gr/km CO2 (τουλάχιστον μέχρι να αποφασίσει διαφορετικά το Υπουργείο Οικονομικών), οι δυνατότητες περιορισμού της κατανάλωσης καυσίμου που προσφέρει ο TwinAir μπορούν να αποκτήσουν θρυλικές διαστάσεις, κατεβαίνοντας κάτω από τα 5lt/100km απόστασης. Και μη μου πείτε πως υπερβάλω, γιατί αν δείτε στο trip computer άλλου αυτοκινήτου 230km αυτονομία με το λαμπάκι της ρεζέρβας αναμμένο θα πάτε στο συνεργείο να το αναφέρετε ως πρόβλημα.

Στο Fiat 500 TwinAir, απλά θα κάνετε τουλάχιστον άλλα 100-120km πριν... λιγοψυχίσετε και πάτε για ανεφοδιασμό (εμένα μου συνέβη ακριβώς αυτό στα 130km...). Η λογική στην οποία οδηγεί το 500 TwinAir τον οδηγό του προκειμένου να κάνει την περισσότερη δυνατή οικονομία, είναι μια διαδικασία που δοκιμάζει τις αντοχές των γύρω (μια και επιβάλλει γενικά αργούς ρυθμούς μετακινήσεων) αλλά αναγκάζει και σε ένα συνολικότερο reset των σχετικών δεδομένων από το μυαλό του οδηγού.

Να το κάνω πιο λιανά; Για να μην κάψεις, δεν πατάς το γκάζι. Άρα πας αργά. Για να γίνεις πρωταθλητής στην οικονομία, το Fiat 500 TwinΑir σου δίνει ό,τι χρειάζεσαι. Πατάς το κουμπί ECO στο ταμπλό και περιορίζεις την απόδοση στους 77.5ps και τα 10.2kg.m ροπής, (από τους 85ps και τα 14.8kg.m - η Fiat το λέει, όχι εγώ), ενώ παράλληλα ακολουθείς πιστά και τις υποδείξεις στον πίνακα των οργάνων για αλλαγές ταχυτήτων στο χειροκίνητο και αρκετά «μακρύ» 5άρι. Εδώ είναι που δοκιμάζονται τα νεύρα σου για λίγο, καθώς οι αλλαγές που σου προτείνονται –προς τα πάνω- είναι σε πρώτη ανάγνωση, πάρα πολύ νωρίς.

Ακολουθώντας όμως αυτό το pattern, κρατάς τις στροφές του κινητήρα στα πέριξ του ρελαντί που λέγαμε νωρίτερα και voila : η κατανάλωση του Fiat 500 TwinAir «βουτάει» προς τα κάτω και σε εντυπωσιάζει. Το 500ράκι ρολάρει – ιδιαίτερα όταν έχει κεκτημένη ταχύτητα, είναι στα καλύτερά του - και ασυναίσθητα έχεις μπει σε ένα τριπάκι περιορισμού της κατανάλωσης που δεν έχει προηγούμενο. Κάπως έτσι την πάτησα και εγώ με το χαριτωμένο γαλάζιο που, ειρήσθω εν παρόδω, είναι από τις πιο επιτυχημένες χρωματικές επιλογές για το μοντέλο και άρχισα να «ψάχνομαι» πιο πολύ αναφορικά με την οικονομία του καυσίμου αλλά και πως θα μπορούσε να συμπιεστεί ακόμα πιο πολύ. Μέχρι που άρχισα να στραβοκοιτάω τις ζάντες με τα φαρδιά τους λάστιχα που και αρκετά ακριβά θα είναι σε κάθε αλλαγή αλλά φυσικά θα επιβαρύνουν και την κατανάλωση με την αυξημένη τους τριβή… αλλά καλύτερα ας το αφήσω, γιατί θα είμαι για ψυχίατρο μετά...

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Fiat 500 TwinAir
Κυβισμός : 875cc
Ισχύς : 85ps/5500rpm
Ροπή : 14.8kg.m/1900rpm
Βάρος : 930kg
Εκπομπές CO2 : 95gr/km
Επιτάχυνση 0-100km : 11sec
Τελική Ταχύτητα : 173km/h
Κατανάλωση (μέση) : 4.1lt/100km
Διαστάσεις : 3546x1627x1488mm















 http://www.highoctane.gr
Enhanced by Zemanta

Νέα συνεργασία Nissan - Mitsubishi

Οι δύο ιαπωνικοί κολοσσοί στην αυτοκινητοβιομηχανία, Nissan Motors και Mitsubishi Motors, υπέγραψαν επίσημο συμφωνητικό για τη σύσταση κοινοπραξίας...
στην οποία θα συμμετέχουν ισότιμα και η οποία προβλέπει τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη μικρών αυτοκινήτων για την ιαπωνική αγορά. Το περασμένο Δεκέμβριο, οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν συνάψει αρχική συμφωνία, βάση της οποίας θα εξέταζαν την πιθανότητα σύστασης κοινοπραξίας 50 : 50 για την παραγωγή μικρών αυτοκινήτων μέχρι το Μάρτιο του 2013. Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Nissan Motors και Mitsubishi Motors, η κοινοπραξία θα ξεκινήσει να λειτουργεί την 1η Ιουνίου 2011 και θα έχει αρχική κεφαλαιοποίηση 10 εκατομμυρίων Γεν.

Enhanced by Zemanta

Κινητήρας της χρονιάς ο TwinAir της Fiat

Την υψηλότερη βαθμολογία σε τέσσερις κατηγορίες απέσπασε ο νέος κινητήρας TwinAir της Fiat Powertrain στον καθιερωμένο ετήσιο διαγωνισμό ΄΄Engine Of The Year Award΄΄.

Στον κορυφαίο αυτό διαγωνισμό, συμμετείχαν 76 δημοσιογράφοι αυτοκινήτου και ειδικοί μηχανολογίας από 36 διαφορετικές χώρες και ανέδειξαν τον TwinAir των 0,9 λίτρων πρώτο στις κατηγορίες : ΄΄Καλύτερος νέος κινητήρας 2011΄΄, ΄΄«Πράσινος» κινητήρας της χρονιάς΄΄, ΄΄Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων χωρητικότητας μέχρι 1.000 κ.εκ.΄΄ και φυσικά ΄΄Καλύτερος κινητήρας της χρονιάς 2011΄΄.

Οι κινητήρες που συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία ανά κατηγορία για το 2011 είναι οι ακόλουθοι :

Κινητήρας της χρονιάς 2011 : Fiat TwinAir 875 cc (Fiat 500)
Καλύτερος νέος κινητήρας 2011 : Fiat TwinAir (Fiat 500)
«Πράσινος» κινητήρας της χρονιάς : Fiat TwinAir (Fiat 500)
Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων : Ferrari 4.5-liter V8 (458 Italia)
Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων μέχρι 1.0 λίτρα : Fiat TwinAir (Fiat 500)
Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων απο 1.0 μέχρι 1.4 λίτρα : Volkswagen 1.4 TSI Twincharger (Golf, Touran, Tiguan, Jetta, EOS, Scirocco, Seat Ibiza Cupra)
Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων από 1.4 μέχρι 1.8 λίτρα : BMW-PSA 1.6 Turbo (MINI Cooper S, Clubman, Peugeot 207, 308)
Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων από 1.8 μέχρι 2.0 λίτρα : BMW Diesel TwinTurbo (123d, X1)
Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων από 2.0 μέχρι 2.5 λίτρα : Audi 2.5 5cyl turbo (TT RS, RS3)
Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων από 2.5 μέχρι 3.0 λίτρα : BMW 3.0 TwinPowerTurbo (135, 335, X6,Z4,730)
Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων από 3.0 μέχρι 4.0 λίτρα : 3.0-4.0 lt
BMW 4.0 V8 (M3)
Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων από 4.0 λίτρα και πάνω : Ferrari 4.5 V8 (458 Italia)
www.PeriTroxon.gr
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 20 Μαΐου 2011

5ο Grand Prix Βαρκελώνης: Τα τελευταία νέα (ΒΙΝΤΕΟ)

Formula 1: British Grand PrixImage by Alex Basnett via Flickr Μια σειρά από νέες αναβαθμίσεις έχουν ετοιμάσει οι άνθρωποι της Renault ενόψει του 5ου Grand Prix της χρονιάς που θα διεξαχθεί την Κυριακή 22/5 στην πίστα της Catalunya.

Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, James Allison οι αναβαθμίσεις αυτές θα βελτιώσουν κατά 2 δέκατα στο γύρο την απόδοση των R31.

«Έχουμε ετοιμάσει κι άλλες αναβαθμίσεις για τον επόμενο αγώνα - ο αγώνας της εξέλιξης ποτέ δεν σταματά», είπε ο Allison και πρόσθεσε: «Πρόκειται για συνολικά έξι αναβαθμίσεις οι οποίες δεν είναι μεγάλες αλλά θα μας δώσουν περίπου 2 δέκατα στο γύρο». TO BINTEO KAI OΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 18 Μαΐου 2011

Χρυσά αυτοκίνητα στους δρόμους της Μόσχας


Τα αυτοκίνητα που είναι επικαλυμμένα με φύλλα χρυσού δεν είναι κάτι καινούργιο σε όσους ασχολούνται με την τροποποίηση αυτοκινήτων. Μια επιχρυσωμένη Porsche boxter έχει αποτελέσει ήδη έκθεμα σε Γερμανικά μουσεία. Η διαφορά όμως είναι ότι ενώ οι Γερμανοί τα εκθέτουν στα μουσεία, οι Ρώσοι τα χρησιμοποιούν καθημερινά.

Το πρώτο από τα δυο αυτοκίνητα του άρθρου, είναι μια BMW σειρά 5.
 


Το Το δεύτερο αυτοκίνητο είναι μια Porsche 911 turbo. Ο ιδιοκτήτης της δεν ήταν ικανοποιημένος με το κόστους 200.000 δολαρίων αυτοκίνητο και αποφάσισε να το καλύψει με χρυσές πλάκες. 20 κιλά καθαρού χρυσού σπαταλήθηκαν σε αυτήν την Porsche. Ακόμη και αυτό όμως δεν ήταν αρκετό και ο διάσημος ρώσος σχεδιαστής Denis Simachiev το διακόσμησε με μοτίβα χρησιμοποιώντας την μέθοδο Khokhloma. Το κόστος του μοναδικού αυτού αυτοκινήτου δεν έγινε γνωστό στο ευρύ κοινό.







http://santosight.blogspot.com/2011/05/blog-post_7907.html
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 17 Μαΐου 2011

Πανελλήνια Συνάντηση BMW CLUB MAKEDONIA - BMW FANATICS

To BMW Club Makedonia σε συνεργασία με το αδελφό σωματείο BMW Fanatics, διοργανώνει Πανελλήνια συνάντηση - εκδρομή... στην λίμνη του Πλαστήρα την Κυριακή 22 Μαίου..
Καλούμε όλους τους λάτρεις της αγαπημένης μας αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και του αυτοκινήτου γενικά, να μας ακολουθήσουν και να περάσουμε όλοι μαζί όμορφα και να χαρούμε τα αυτοκίνητα μας δίχως ακρότητες αλλά με μεράκι και όρεξη για όμορφη βόλτα και καλή ΠΑΡΕΑ..
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 16 Μαΐου 2011

Ένα "τέρας" 2.000 ίππων, με 426 χλμ. / ώρα τελική

Μπορεί το πρότζεκτ Mostro Di-Potenza να εγκαταλείφτηκε από την Lamborghini, οι δημιουργοί του όμως βρήκαν ανταπόκριση στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού...
και τώρα ετοιμάζουν ένα τέρας 2.000 ίππων, με 426 χλμ. / ώρα τελική ταχύτητα και τιμή στα 950.000 δολάρια.
Πέρυσι, ο Daniel Chinchilla Ochoa και Alberto Fernandez Albilares παρουσίασαν το πρωτότυπο Lamborghini Indomable Concept στο Scuola Politecnica di Design Master.

Επρόκειτο για ένα πρωτότυπο άγριας ομορφιάς, το οποίο δημιουργήθηκε και ολοκληρώθηκε σε συνεργασία με την Lamborghini και ήταν εμπνευσμένο από μαχητικό αεροσκάφος αλλά και τα μοντέλα παραγωγής της φίρμας.

Στην πορεία η Lamborghini αποσύρθηκε από το όλο πρότζεκτ, κάτι που όμως δεν αποθάρρυνε τους δύο δημιουργούς. Οι οποίοι δεν χρειάσθηκε να κάνουν και μεγάλη προσπάθεια για να βρουν την εταιρία με την οποία θα το υλοποιήσουν. Και αυτή είναι η άγνωστη στο ευρύ κοινό «215 Racing» που έχει έδρα την Πενσυλβάνια των ΗΠΑ.

Η εν λόγω εταιρία λοιπόν, θα προχωρήσει στην παραγωγή του Mostro Di-Potenza

σε περιορισμένο αριθμό, μόλις 50 αντιτύπων (σε ρυθμό δύο αυτοκινήτων τον μήνα), ενώ η τιμή του καθενός προσδιορίζεται στα 950.000 δολάρια ΗΠΑ.
Η ονομασία Mostro Di-Potenza, σημαίνει Monster Power στα αγγλικά και αν προχωρήσουμε στην ελληνική μετάφραση τότε έχουμε το «Τέρας Δύναμης».
Η συγκεκριμένη ονομασία ταιριάζει γάντι στο Mostro Di-Potenza, αφού σύμφωνα με τους δημιουργούς του θα εφοδιάζεται με έναν κινητήρα V8 της General Motors χωρητικότητας 9,4 λίτρων. Με την βοήθεια δύο τούρμπο η απόδοση του κινητήρα θα φθάνει τους 2.000 ίππους και τα 2.711 Nm ροπής.
Η δύναμη μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων και σύμφωνα με την εταιρία το αυτοκίνητο θα επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα ενώ θα αναπτύσσει τελική ταχύτητα 426 χλμ. / ώρα. Τελική ταχύτητα που θα είναι κατά 3 χλμ. / ώρα χαμηλότερη από αυτήν του ταχύτερου supercar στον πλανήτη, της Bugatti Veyron Super Sport.












auto24.gr
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 14 Μαΐου 2011

AUTO NINE ΣΤΟ CHANNEL 9

Μία νέα εκπομπή αφιερωμένη στο αυτοκίνητο και την αγορά αυτοκινήτου ξεκινάει στο Channel 9. Για πρώτη φορά στην τηλεοπτική Ελλάδα θα μεταδοθεί εκπομπή αυτοκινήτου αφιερωμένη στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, τα στελέχη της, και φυσικά το αυτοκίνητο.
Γιατί πίσω από τις εταιρείες υπάρχουν οι άνθρωποι…
Παρουσιάσεις - δοκιμές νέων μοντέλων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, μηχανοκίνητος αθλητισμός, οικονομικές ειδήσεις από τις αυτοκινητοβιομηχανίες κτλ. θα περιλαμβάνονται στο μενού του Auto Nine.

Το Auto Nine θα… επιταχύνει κάθε Πέμπτη 19:00 με 20:00 ΖΩΝΤΑΝΑ, ενώ καθημερινά στο πρόγραμμα του Channel 9 θα μεταδίδονται τα αυτοκινητικά ένθετα Auto Nine, με παρουσιάσεις νέων μοντέλων, δοκιμές κλπ. Την επιμέλεια της εκπομπής έχει μία έμπειρη ομάδα αυτοκινητικών συντακτών με επικεφαλής τον Δημοσιογράφο Τάκη Τρακουσέλλη, ο οποίος και θα την παρουσιάζει…

AUTO NINE, στο πιο… γκαζιάρικο κανάλι, στο Channel 9!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...