Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012

ΜotoGP: Ταχύτερος ο Λορένθο στη Μαλαισία

English: Jorge Lorenzo 2010 Indianapolis
Jorge Lorenzo - Image via Wikipedia
To πρώτο ραντεβού του MotoGP έχει δοθεί στη Μαλαισία και στην πίστα της Σεπάνγκ. Εκεί διεξάγονται οι πρώτες επίσημες δοκιμές με τους περισσότερους αναβάτες και τις ομάδες να δίνουν το παρόν.
Οι δοκιμές αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς είναι η πρώτη φορά που κάνουν την εμφάνισή τους επίσημα σε πίστα οι 1000άρες μοτοσικλέτες.

Η βραδινή βροχή δεν φαίνεται να πτόησε καθόλου όσους συμμετείχαν που χρειάστηκε να περιμένουν αρκετά το πρωϊνό για να βγουν στην πίστα και να πραγματοποιήσουν τους πρώτους τους γύρους με τις μοτοσικλέτες του 2012.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΔΩ

Formula 1: Ενοχος ο Σούτιλ

Ένοχο έκρινε το Γερμανικό δικαστήριο τον Αντριαν Σούτιλ, σύμφωνα με απόφαση που εξέδωσε πριν από λίγο.

Ο Γερμανός πιλότος καταδικάστηκε σε φυλάκιση 18 μηνών με αναστολή για την επίθεσή του στον συνιδιοκτήτη της Lotus Ερικ Λουξ και του επιβλήθηκε παράλληλα χρηματικό πρόστιμο 200.000 ευρώ, το οποίο θα δοθεί για φιλανθρωπικό σκοπό.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2012

Παλιά θα ήταν ανέκδοτο... Η Κίνα ανοίγει εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Ευρώπη


Στις 21 Φεβρουαρίου θα αρχίσει η παραγωγή των πρώτων κινεζικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Όπως μεταδίδει το AFP, η κινεζική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων Great Wall Motor θα ανοίξει στις 21 Φεβρουαρίου εργοστάσιο στη Βουλγαρία, σε συνεργασία με την Litex Motors.


Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012

Πρόταση για τη δημιουργία πίστας αγώνων Formula 1 στον Πειραιά

Cars wind through the infield section of the I...
Image via Wikipedia
Η πρόταση του δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας για τη δημιουργία πίστας αγώνων formula 1 στην πρώην βιομηχανική περιοχή των Λιπασμάτων, συζητήθηκε σε συνάντηση του δημάρχου της πόλης Λουκά Τζανή, με τον πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΛΠ ΑΕ Γιώργο Ανωμερίτη.

Η συνάντηση έγινε στο δημαρχείο του Κερατσινίου, όπου παρουσιάστηκε αναλυτικά το σχέδιο κατασκευής της πίστας από τον αρχιτέκτονα Θανάση Παπαθεοδώρου, που εμπνεύστηκε την πρόταση, ενώ σ' αυτήν επαναβεβαιώθηκε η σύμφωνη γνώμη του ΟΛΠ για την άμεση προώθησή της προς τα συναρμόδια υπουργεία, τη FIA και τους συνιδιοκτήτες της πρώην βιομηχανικής περιοχής των Λιπασμάτων.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Ο Μπίλης Καντίλης γνωρίζει τα μέτρα ασφαλειας

Μικροί και μεγάλοι ήρθαν να παρακολουθήσουν τις νέες περιπέτειες του Μπίλη Καντίλη στον Αστέρα Πάτρας !

Ο Πασχάλης Τσαρούχας και η Νατάσα Ράγιου στην εκδήλωση που οργάνωσε η Βιβλιοπολιτεία, παρουσίασαν το δεύτερο βιβλίο της σειράς με τον μικρό ήρωα να μαθαίνει τα μέτρα ασφαλείας.

Ο συγγραφέας και γνωστός ηθοποιός , αφιερώνοντας την έκδοση στο γιο του Αχιλλέα , μίλησε για τη σημασία του να μαθαίνουν από μικροί οι αυριανοί οδηγοί μοτοσικλέτας τους κανόνες οδικής ασφάλειας και συμπεριφοράς , τονίζοντας την αδιαφορία της Πολιτείας για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα που έχει να κάνει με τις ζωές των παιδιών μας.

Στον εκπαιδευτικό ρόλο του βιβλίου αναφέρθηκε η Νατάσα Ράγιου. «Ο καλύτερος δάσκαλος οδικής ασφάλειας είναι οι γονείς κι εκείνοι πρέπει να μάθουν τα παιδιά τους από μικρά να σέβονται τη ζωή τους και τη ζωή των άλλων μήπως και κάποτε σταματήσουμε να θρηνούμε άδικο αίμα στην άσφαλτο», είπε.

H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Διαψεύδεται δημοσίευμα σχετικά με παρεμβάσεις για τη ρύθμιση ενοικίασης φορτηγών Ι.Χ

Mercedes-Benz Actros Truck (2008, Poland)
Image via Wikipedia
Διαψεύδει ο ΣΤΕΕΑ το δημοσίευμα της εφημερίδας ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ σχετικά με παρεμβάσεις  για τη ρύθμιση  ενοικίασης φορτηγών Ι.Χ.

Σχετικά με το χθεσινό δημοσίευμα στην εφημερίδα Δημοκρατία με τίτλο «Το δώρο του Ρέππα στον φίλο του αδελφού Νίκου» θέλουμε να σας γνωρίσουμε τα εξής: 
Ο Σύνδεσμος  Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενοικιάσεως  Αυτοκινήτων (ΣΤΕΕΑ) εκπροσωπεί σε Πανελλήνιο Επίπεδο τον Κλάδο και πρωταρχικός σκοπός του είναι η προώθηση των επαγγελματικών συμφερόντων των μελών του. 
Από τα βασικά του αιτήματα για περισσότερο από 2 δεκαετίες είναι η δυνατότητα ενοικίασης φορτηγών Ι.Χ., μια υπηρεσία ευρέως διαδεδομένη  σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αν όχι του κόσμου.  
Για την ικανοποίηση  αυτού του αιτήματος είχε επαφές με τους εκάστοτε αρμόδιους υπουργούς,  γενικούς γραμματείς, γενικούς διευθυντές ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΥ.   
Παράλληλα, είχε απευθυνθεί και  στην Πανευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ενοικιάσεως Αυτοκινήτων (Leaseurope), η οποία έκπληκτη για την αδυναμία παροχής αυτής της υπηρεσίας στην Ελλάδα,  υπέβαλε σχετικό ερώτημα στη Διεύθυνση Ενέργειας και Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Το 2010 με αφορμή αρχικά την ενσωμάτωση στο Εθνικό μας Δίκαιο της κοινοτικής οδηγίας «Μπολκενστάιν» για την απελευθέρωση των υπηρεσιών και επαγγελμάτων και στη συνέχεια τη ψήφιση του Νόμου για τις Οδικές Εμπορευματικές Μεταφορές ο ΣΤΕΕΑ επανέρχεται και ανανεώνει τις πιέσεις του.
Ακολουθούν  μήνες επαφών και υποβάλλεται  πληθώρα υπομνημάτων για να καταλήξουμε, τον Ιούλιο του 2011, στην τροποποίηση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης που ορίζει τη λειτουργία των Επιχειρήσεων Ενοικιάσεως Αυτοκινήτων και στην, υπό σημαντικούς περιορισμούς, ρύθμιση του προβλήματός μας.
  
Η ρύθμιση  αυτή δεν θεωρούμε ότι είναι επίτευγμά μας.  Χρειάστηκαν 25 χρόνια ακούραστης προσπάθειας, προσωπικών επαφών, υποβολής υπομνημάτων, πιέσεων από καταξιωμένους επιχειρηματίες του χώρου προς τα εκάστοτε αρμόδια στελέχη για να φτάσουμε σε κάποιο αποτέλεσμα. 
Όσο αφορά τον κο Πέττα, αναφέρουμε ότι βρίσκεται στο χώρο για περισσότερα από 25 χρόνια, εκλέγεται σταθερά στο  ΔΣ του ΣΤΕΕΑ με οργανική θέση και η προσφορά του στον Κλάδο είναι σημαντική.  Αυτό όμως δεν σημαίνει και ότι μπορεί «εν μία νυκτί» να λύσει προβλήματα που κανένας εκπρόσωπος καμίας προηγούμενης κυβέρνησης δεν τολμούσε να «ακουμπήσει» από το φόβο των αντιδράσεων συγκεκριμένων επαγγελματικών ομάδων.  Το πρόβλημα λύθηκε γιατί απλά είχε έρθει ο χρόνος του, γιατί υπάρχουν πιέσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση, γιατί η Ελλάδα έχει καθυστερήσει στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ και ΠΛΗΡΗ απελευθέρωση των υπηρεσιών και επαγγελμάτων, γιατί οι συναρμόδιοι υπουργοί κος Ρέππας και κος Γερουλάνος επιτέλους ρύθμισαν ένα θέμα που οι προκάτοχοι τους επί δεκαετίες δεν τόλμησαν να λύσουν και που μόνο οικονομικά και περιβαλλοντικά οφέλη προσφέρει στη χώρα. 
Τελειώνοντας, διαμαρτυρόμαστε γιατί το εν λόγω δημοσίευμα είναι απολύτως ανακριβές και εμπαθές και μας θίγει. Ο ΣΤΕΕΑ λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και σε καμία περίπτωση δεν συμμετέχει σε διαδικασίες διαπλοκής για την επίλυση των προβλημάτων του Κλάδου, όπως συμπεραίνεται από το δημοσίευμά σας.
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2012

MotoGP: Ο Λορένθο δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στον Ρόσι

Ο Χόρχε Λορένθο κάλεσε τον κόσμο του MotoGP να μην ξεγράψει τόσο γρήγορα τον Βαλεντίνο Ρόσι.

Ο πρώην teammate του «γιατρού» πιστεύει ότι ο Ιταλός αναβάτης είναι ικανός να επιστρέψει στην κορυφή του αθλήματος.

Η φυγή του Ρόσι από την Yamaha και η συμφωνία του με την Ducati ήταν η σημαντικότερη περυσινή μεταγραφή.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Formula 1: Στη Lotus o Ντ'Αμπρόζιο

Ο Ζερόμ Ντ’Αμπρόζιο θα είναι ο τρίτος οδηγός της Lotus (πρώην Renault) το 2012.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ομάδας του Ενστοουν, ο Βέλγος πιλότος θα πλαισιώσει το οδηγικό δίδυμο των Κίμι Ραικόνεν και Τσαρλς Πικ.

Ο Ντ’Αμπρόζιο που αγωνίστηκε για πρώτη φορά πέρυσι στην Formula 1 με την ομάδα της Virgin (νυν Marussia) αναμένεται να αντικαταστήσει ένα εκ των δύο πιλότων της Lotus, όταν χρειαστεί

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012

Εξάστερος Λεμπ στο Μόντε Κάρλο και… καλή αρχή!

A photo of Sébastien Loeb at the 2005 Wales Ra...
Image via Wikipedia
Την έκτη του νίκη του στο ράλι Μόντε Κάρλο πανηγυρίζει ο Σεμπαστιά Λεμπ, ο οποίος εάν η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, τότε καλύτερο «ποδαρικό» στο φετινό πρωτάθλημα WRC δεν γινόταν να κάνει. Ο οκτώ σερί φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έδειξε ποιος είναι το αφεντικό με ακόμη μια επιτυχία.

Ο Γάλλος οδηγός της Citroen, εκμεταλλεύτηκε από τα τέλη της πρώτης ημέρας την εγκατάλειψη του Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, ο οποίος φαινόταν να είναι ο μοναδικός… σοβαρός του αντίπαλος στον αγώνα. Από εκείνο το σημείο και έπειτα απλώς οδήγησε όπως ο ίδιος ξέρει και έφτασε άνετα στο να ανοίξει τη σαμπάνια του από το ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Χαρακτηριστικό είναι ότι η διαφορά του από τον δεύτερο, Ντάνι Σόρντο, έφτασε στο 2.45 λεπτά. Μάλιστα, κατάφερε να επικρατήσει των αντιπάλων του και στην Power Stage.

H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΩ

Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2012

Alonso: «Με τον Raikkonen ανεβαίνει το επίπεδο»

Στον αντίκτυπο που θα έχει η επιστροφή του Kimi Raikkonen στη Formula 1 αναφέρθηκε ο Fernando Alonso λέγοντας πως η παρουσία του Φινλανδού στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ μόνο καλό μπορεί να κάνει στο θέαμα και το επίπεδο του ανταγωνισμού.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2012

Ανάκληση αυτοκινήτων Renault και Mini - Διαβάστε ποια μοντέλα

New_Renault_Kangoo_Concept
Image via Wikipedia
Σε ανάκληση συγκεκριμένων μοντέλων προχωρούν οι εταιρίες, λίγω προβλημάτων που διαπιστώθηκαν στη ζώνη ασφαλείας και στη βοηθητική αντλία νερού, αντίστοιχα. Πιο συγκεκριμένα:

Η Renault ανακαλεί 237 αυτοκίνητα (μοντέλο Kangoo II), που κατασκευάστηκαν από την έναρξη παραγωγής έως τις 1 Μαρτίου 2010, στα οποία υπάρχει πολύ μικρή στατιστική πιθανότητα χαλάρωσης της βίδας συγκράτησης της μπροστινής ζώνης ασφαλείας στο κάθισμα του αυτοκινήτου, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε μη σωστή συγκράτηση της ζώνης σε περίπτωση σύγκρουσης του αυτοκινήτου.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΔΩ

Formula 1: O Σέννα στην Williams

Formula One 2010 Rd.3 Malaysian GP: Bruno Senn...
Image via Wikipedia
Mετά από μήνες οι φήμες έγιναν πραγματικότητα και ο Bruno Senna θα είναι ο δεύτερος οδηγός της Williams.

Ο νεαρός Βραζιλιάνος πιλότος ανακοινώθηκε επίσημα από το «αφεντικό» της ομάδας σερ Φρανκ Γουΐλιαμς και αναμένεται να είναι ο teammate του Παστόρ Μαλντονάτο για την επερχόμενη αγωνιστική σεζόν στην ομάδα ου Γκρόουβ.

Ο 28χρονος ο ανιψιός του αδικοχαμένου Αϊρτον Σέννα, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Formula 1 το 2010 με την HRT χωρίς όμως να μπορέσει να διασφαλίσει τη θέση του για την επόμενη χρονιά (2011).

Στη συνέχεια αντικατέστησε τον Νικ Χάιντφελντ στη Renault περίπου από τα μέσα του 2011 (Βελγικό GP). Κι εκεί όμως δεν είχε την αναμενόμενη απόδοση, καταφέρνοντας ωστόσο στο Ιταλικό GP να κερδίσει τους πρώτους του δύο βαθμούς στη Formula 1, τερματίζοντας ένατος.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2012

Dakar 2012 - 10η νίκη για τον Peterhansel, 1η για τη Mini

Την 10η συνολική και 4η νίκη με αυτοκίνητο πέτυχε ο Stephane Peterhansel στο ράλλυ Dakar. Ο 47χρονος Γάλλος, που έχει κερδίσει άλλες 6 φορές με μοτοσυκλέτα από το 1988 που έτρεξε για πρώτη φορά, ανέβηκε και πάλι στην πρώτη θέση του βάθρου μετά το 2007, δίνοντας στη Mini την πρώτη της νίκη στο Dakar. Πίσω του τερμάτισε ο Καταλανός Joan "Nani" Roma με άλλο ένα Mini, κάνοντας το 1-2 για την ομάδα X-Raid. Τα Mini (4 συνολικά) έδειξαν από την αρχή του αγώνα την ταχύτητα και τη σταθερότητα στην απόδοσή τους, κερδίζοντας συνολικά 8 από τις 13 ειδικές. Την τριάδα έκλεισε ο Noτιοαφρικανός Giniel de Villiers με Toyota Hilux, εκπλήσσοντας με την επίδοσή του.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012

Αισιόδοξος ο Μπαρικέλο για παραμονή του στη Williams

Μπορεί το σενάριο να μη συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες, αλλά ο Ρούμπενς Μπαρικέλο εξακολουθεί να πιστεύει ότι τελικά μπορεί να παραμείνει στην Williams και το 2012. 

Η βρετανική ομάδα δεν έχει ακόμη ανακοινώσει τον ομόσταβλο του Πάστορ Μαλντονάντο, μετά τη λήξη του συμβολαίου της με τον Βραζιλιάνο οδηγό στα τέλη του περασμένου έτους.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2012

Αβέβαιο το μέλλον για το VW Blue Sport

Σύμφωνα με έγκυρα βρετανικά δημοσιεύματα, το projet της VW που αφορά στην κατασκευή ενός πισωκίνητου roadster με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο είναι πολύ πιθανό να μείνει τελικά στα χαρτιά.

Οι απανταχού λάτρεις των σπορ κατασκευών (πολύ περισσότερο μάλιστα, εκείνοι των 2θέσιων ανοιχτών αυτοκινήτων) ασφαλώς και θα θυμούνται το κομψό πρωτότυπο μοντέλο Blue Sport, το οποίο είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά η VW στην έκθεση του Ντιτρόιτ, το 2009. Blue Sport.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟ ΕΔΩ

Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2012

Η ΚΡΙΣΗ χτύπησε και τα MotoGP!

Loris Capirossi (ITA), Ducati Marlboro Team, D...
Image via Wikipedia
Η ΚΡΙΣΗ χτύπησε και τα MotoGP! Αλλαγές στους κανονισμούς στα MotoGP προανήγγειλε ο Καρμέλο Εσπελέτα, διευθύνων σύμβουλος της Dorna

Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο «Wroom», οι νέοι κανονισμοί θα στοχεύουν στη μείωση του κόστους για τις ομάδες, αλλά παράλληλα θα τις διατηρούν ανταγωνιστικές.

Στο νέο πρωτάθλημα MotoGP έχουν δηλώσει συμμετοχή μέχρι τώρα 21 αναβάτες, μεταξύ των οποίων δώδεκα με εργοστασιακές μηχανές και εννέα της νέας κατηγορίας CRT.

Σχετικά με αυτό το μίγμα, Εσπελέτα δήλωσε: «Πρέπει να κάνουμε αμέσως δύο πράγματα: Το πρώτο είναι να κρατήσουμε το δίκτυο συμπαγές, όσο το δυνατόν περισσότερο, ώστε οι μηχανές CRT να είναι ανάλογα δυνατές με τις εργοστασιακές. Δεύτερον, οι εργοστασιακές μηχανές να μην έχουν τεχνολογικά επίπεδα απόδοσης τέτοια που θα μπορούσαν να είναι επικίνδυνα.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

F1: Τι είπαν Massa και Alonso

Στο χειμερινό θέρετρο Madonna di Campiglio η Ferrari μαζί με την Ducati συνεχίζουν το παραδοσιακό Wrooom. Μετά από τους Domenicali και Montezemolo χθες ήταν η μέρα των δυο οδηγών.

Την αρχή έκανε ο Massa ο οποίος είπε ότι είναι αισιόδοξος για το 2012 και πιστεύει πως αυτή θα είναι η χρονιά που θα του διασφαλίσει το μέλλον. Τόσο ο Domenicali όσο και ο Montezemolo είπαν με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι εάν δεν φέρει αποτελέσματα το μέλλον του δεν θα είναι στο Maranello.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012

Νέα παράταση έως και τη Δευτέρα για τέλη - πινακίδες

Νέα παράταση για τα τέλη κυκλοφορίας και την κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας, έως και τη Δευτέρα 16/1, έδωσε το ΥΠΟΙΚ.


Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Παντελή Οικονόμου, λόγω της αυξημένης προσέλευσης των πολιτών στις κατά τόπους Δ.Ο.Υ. για την προμήθεια των ειδικών σημάτων τελών κυκλοφορίας, παρατείνεται μέχρι και τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012 η καταβολή των οφειλόμενων τελών κυκλοφορίας, καθώς και η θέση των οχημάτων σε ακινησία.

Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012

Διπλωματικό επεισόδιο Βρετανίας- Ινδίας λόγω του Top Gear!

Μπορεί η πιο διάσημη εκπομπή αυτοκινήτου να προκαλέσει διπλωματικό επεισόδιο; Κι όμως το Top Gear «Indian Special», το οποίο μεταδόθηκε δύο φορές κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, προκάλεσε την οργή της Ινδίας που ζητά δημόσια συγγνώμη από το BBC.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος  ο κ. Κλάρκσον, που αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά «αστέρια» του BBC μιλούσε στους ντόπιους έφτιαχνε το μποξεράκι του ενώ κυκλοφορούσε με μια Jaguar στην οποία είχε στερεώσει ένα χαρτί τουαλέτας.


Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Formula 1: Νέο μονοθέσιο και μεταγραφές για τη Ferrari

Στις 3 Φεβρουαρίου αναμένεται η Ferrari να κάνει τα αποκαλυπτήρια του νέου της μονοθέσιου στo Μαρανέλο.
Αυτό επιβεβαίωσε ο επικεφαλής της Scuderia Στέφανο Ντομενικάλι στην ετήσια εκδήλωση της εταιρείας, Wroom.

Όπως ανακοίνωσε την ίδια κιόλας ημέρα ή το αργότερο την επόμενη το νέο μονοθέσιο αναμένεται να έχει τους πρώτους του γύρους σε πίστα.

H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012

Στον «αέρα» λόγω οικονομικής κρίσης το GP της Βαρκελώνης

Deutsch: Logo von Moto GP. English: This is th...
Image via Wikipedia
Η πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Ισπανία έχει κάνει την τοπική κυβέρνηση της Καταλονίας να αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο προσπάθειας «σπασίματος» του συμβολαίου της πίστας Μοντ Μελό με τη Formula 1. Φυσικά, εάν κάτι τέτοιο συμβεί, τότε το σιρκουί της Βαρκελώνης θα βγει και εκτός προγράμματος του Moto GP.

«Θα μπορούσαμε να επανεξετάσουμε τη φιλοξενία των GP της F1 και των μοτοσικλετών. Δεν είναι ξεκάθαρο σε μας ότι μπορούμε να τα αντέξουμε οικονομικά στην υπάρχουσα κατάσταση. Δεν είναι το πρώτο πράγμα που θα επανεξετάσουμε, αλλά σε καιρούς σαν αυτούς πρέπει να κοιτάζουμε πολύ προσεκτικά το πού ξοδεύουμε τα χρήματα», ανέφερε σχετικά ο υπουργός οικονομικών της Καταλονίας, Αντρέου Μας-Κολέγ.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Παρασκευή, 6 Ιανουαρίου 2012

ΔΗΣΥ - Αυγενάκης: Η απελευθέρωση των φορτηγών – βυτιοφόρων ΔΧ θα πρέπει να εφαρμοστεί απρόσκοπτα

"Παρά τις τρεις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας περί «επαγγελματικής ελευθερίας» στον κλάδο των μεταφορών, αλλά και την από 30/10/2011 υποχρέωση της χώρας για το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων, έναντι των εταίρων της, σήμερα ακόμα συζητούμε την απελευθέρωση των φορτηγών – βυτιοφόρων ΔΧ".

Αυτό τονίζεται σε ανακοίνωση του Λευτέρη Αυγενάκη, τομεάρχη Μεταφορών, Υποδομών και Περιβάλλοντος της Δημοκρατικής Συμμαχίας, για την απελευθέρωση των φορτηγών – βυτιοφόρων ΔΧ και επισημαίνεται:

"Η αναβλητικότητα της προηγούμενης κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, που έφερε τη χώρα στο χείλος του γκρεμού, αλλά και τα «τερτίπια» των μελών της νέας κυβέρνησης συνεργασίας, θέτουν σε κίνδυνο την εξυγίανση της οικονομίας και εκθέτουν τη χώρα απέναντι στους δανειστές μας.

Η απελευθέρωση των φορτηγών – βυτιοφόρων ΔΧ θα πρέπει να εφαρμοστεί απρόσκοπτα, καθώς έτσι δίνεται η ευκαιρία σε νέους επαγγελματίες να δραστηριοποιηθούν στο κλάδο των μεταφορών και μάλιστα με μη ρυπογόνα οχήματα. Το αρμόδιο υπουργείο θα πρέπει να μελετήσει άμεσα τους όρους ανοίγματος του επαγγέλματος με βάση τις ανάγκες της αγοράς, τα ευρωπαϊκά δεδομένα, αλλά και τον εκσυγχρονισμό του επαγγέλματος."

Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου 2012

Toyota Aygo facelift

Toyota Aygo
Image via Wikipedia
 Μαζί με την ανανέωση των Peugeot 107 και Citroen C1, δεν μπορούσε να λείψει και το μικρό best seller Aygo. Με νέα εμπρός μάσκα με χρωμιομένες πινελιές, φουσκωμένο προφυλακτήρα και φώτα ημέρας LED, έρχεται να συμπληρώσει την αισθητική ανανέωση των καταξιωμένων τρίδυμων ενόψει της έλευσης σημαντικών ανταγωνιστών. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ανάλογες με τα γαλλικά μοντέλα, ξεχωρίζοντας για το νέο δερμάτινο τιμόνι και το προαιρετικό ηχοσύστημα με Bluetooth και θύρα USB για i-Pod.

O 3κύλινδρος κινητήρας 1.0 λίτρου στέκει αγέρωχος στις αλλαγές. Με 68 ίππους συνδυάζεται με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο ή το αυτόματο επίσης 5 σχέσεων, με επιλογείς πλέον και στο τιμόνι. Η πιο οικολογική έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο εκπέμπει πλέον 99 gr/km CO2.
pathfinder.gr
Enhanced by Zemanta

Αλλάζει ο κανονισμός στις προσπεράσεις στη Φόρμουλα Ένα

Formula One World Championship
Image by varlen via Flickr
Η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος της Φόρμουλα Ένα αποφάσισε να αλλάξει τον κανονισμό όσον αφορά τις προσπεράσεις και την δυνατότητα του προπορευόμενου οδηγού να υπερασπιστεί την θέση του.

Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2012

Σκοτώθηκε Αργεντινός μοτοσικλετιστής στο Ράλι Ντακάρ

Ένας Αργεντινός μοτοσικλετιστής, ο 38χρονος Χόρχε Μαρτίνες Μποέρο, έχασε τη ζωή του στη διάρκεια της πρώτης ειδικής του Ράλι Ντακάρ για το 2012, η «αυλαία» του οποίου άνοιξε σήμερα στην Μαρ Ντελ Πλάτα, όπως ανακοίνωσαν οι διοργανωτές του αγώνα

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Κυριακή, 1 Ιανουαρίου 2012

Η ανασκόπηση της Formula 1

Ο Γερμανός πιλότος και η ομάδα του κυριάρχησαν στο 62ο πρωτάθλημα που ολοκληρώθηκε στα τέλη Νοεμβρίου επί βραζιλιανικού εδάφους, ωστόσο το θέαμα αποζημίωσε τους απανταχού φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Τα προσπεράσματα ήταν πολύ περισσότερα συγκριτικά με τις προηγούμενες χρονιές, χάρη κυρίως στα ελαστικά της Pirelli και το DRS, ενώ ουκ ολίγες ήταν οι στιγμές που θα έχουμε να θυμόμαστε από τα φετινά grand prix.
Την παράσταση έκλεψε η... ατελείωτη μάχη του Καναδά, ο γεμάτος ατυχήματα αγώνας του Μονακό, το απρόβλεπτο -λόγω καιρικών συνθηκών- ουγγρικό grand prix... Στα αξιοσημείωτα, επίσης, η επιστροφή του Κίμι Ραϊκόνεν, η ατάκα του Φερνάντο Αλόνσο στον ασύρματο (σ.σ. "Ι give up"), οι πολλαπλές συγκρούσεις του Χάμιλτον με τον Μάσα και το τιμόνι που έμεινε στα... χέρια του Βιτάλι Πετρόφ.

H ΣYNΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...