Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012

Παρίσι: Έκθεση αυτοκινήτου με παρουσία διαδηλωτών της Πεζώ - Σιτροέν

Επεισοδιακή ήταν η έναρξη της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτων στο Παρίσι και θα διαρκέσει έως τις 14 Οκτωβρίου. Φέτος η έκθεση που διοργανώνεται ανά διετία, γίνεται με τις πωλήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών να έχουν πέσει, ειδικά στη Γαλλία η εκτίμηση για το 2013 είναι πτώση της τάξης του 12%, γεγονός που οδήγησε την Πεζώ- Σιτροέν να ανακοινώσει 8.000 απολύσεις. 

Πριν ανοίξουν οι πύλες της έκθεσης, εργαζόμενοι του εργοστασίου της Ολνέ (Aulnay) που απειλείται με κλείσιμο, συγκεντρώθηκαν για να προβάλλουν τις διεκδικήσεις τους στους επισκέπτες της έκθεσης, που όπως δήλωσαν χαρακτηριστικά «η άλλη όψη του νομίσματος είναι, ότι πίσω από τα ωραία αυτοκίνητα είναι οι εργαζόμενοι που υποφέρουν».

Στο χώρο αναμένονται και περίπου 300 εργαζόμενοι του εργοστασίου της Ford-Europe στην Μπλανκφορτ (Blanquefort) πλησίον της Μπορντώ, όπου απειλούνται 1100 θέσεις εργασίας.

Όπως δηλώνει ο επικεφαλής τους και πρώην υποψήφιος για τις προεδρικές εκλογές, Φιλίπ Πουτού: «Είναι μεγάλο το χάσμα ανάμεσα στα εργοστάσια που παράγουν και στην βιτρίνα όπου όλα είναι ωραία. Είμαστε αποφασισμένοι να διαταράξουμε τη σχέση αυτή, θα μπούμε μέσα, ν' αλλάξουμε τη διακόσμηση της Φορντ με τις δικές μας αφίσες». Στην έκθεση αναμένονται πάνω από ένα εκατομμύριο επισκέπτες.

Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012

H ecoformula στο Patras pick

Κάθε όμορφη και καινοτόμα ιστορία, έχει την αρχή της. Η ecoformula πατάει γκάζι για τα ελληνικά κι ευρωπαϊκά σιρκουί επιμένοντας, σε πείσμα των καιρών, να αποδεικνύει ότι η Ελλάδα δεν έχει όρια σε ιδέες.
Η διαδρομή μας τα τελευταία χρόνια έδειξε ότι ακόμα δεν έχουμε βρεθεί στο... pick της προσπάθειας γι αυτό και από την Πάτρα συνεχίζουμε την φετινή μας κούρσα κορυφής.

Τα πρώτα οικολογικά μονοθέσια αποτελούν την ιδέα του Σταύρου Τραυλού και του Παναγή Στρατιώτη. Αμφότεροι ξεκίνησαν από την Κεφαλλονιά με μοναδικούς συμμάχους την αγάπη τους για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και το όραμα για την σύζευξη της φόρμουλας με την οικολογία, τα εναλλακτικά καύσιμα και κατάφεραν η ecoformula να αποτελεί πραγματικότητα.

Το 2012 και το 2013 έχει αφιερωθεί στην υλοποίηση του σχεδίου για το πρώτο πανελλήνιο πρωτάθλημα μονοθεσίων τύπου ecoformula λειτουργώντας ως το σκαλοπάτι για την μεγάλη πρόκληση, της πανευρωπαϊκής καταξίωσης.

Είπαμε όμως ότι όλα έχουν την αρχή τους. Στις 29-30 Σεπτεμβρίου στο pick Patras η ecoformula θα παρουσιάσει την ιστορία από τα πρώτα της βήμματα. Τα πρώτα της γκάζια.

Με μεγάλη χαρά και τιμή αποδεχθήκαμε την πρόταση των διοργανωτών με τους οποίους μοιραζόμαστε την ίδια τρέλα για την ταχύτητα και την Ελλάδα.

Σκεφτήκαμε πως θα ήταν καλή ιδέα στην αχαϊκή πρωτεύουσα, μπροστά σε ανθρώπους οι οποίοι εκτιμούν τις προσπάθειές μας, να παρουσιάσουμε τα δύο πρώτα, ιστορικά μονοθέσια τα οποία κινούνται με biodiesel και bioethanol.
Σκοπός μας είναι να υπενθυμίσουμε σε όλους ότι υπάρχουν εναλλακτικά καύσιμα τα οποία δεν μολύνουν και μπορούν να κινήσουν τα μονοθέσια με την ίδια ισχύ.

Η παρουσία μας στην σημαντική αυτή εκδήλωση δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την βοήθεια της εταιρείας ΚΡΙΚΗΣ η οποία δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία στον χώρο της θέρμανσης και του κλιματισμού.

Η ecoformula μπαίνει στην γραμμή εκκίνησης για την καινούργια χρονιά και η καρό σημαία θα πέσει στην Πάτρα με το μοντέλο biodiesel να επιδεικνύει την δυναμική του ενώ το bioethanol συνοδευόμενο από φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών, καλεί όλους να εντρυφήσουμε περισσότερο στον εναλλακτικό τρόπο κίνησης.

Το διήμερο 29-30 Σεπτεμβρίου η ecoformula δηλώνει παρούσα στο patras pick σε μία διαδρομή-αναδρομή στο παρελθόν της και δίνοντας την υπόσχεση ότι ακόμα βρισκόμαστε στους γύρους προθέρμανσης για το μέλλον.

Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2012

Κρήτη: Κατασκεύασαν αυτοκίνητο υδρογόνου – απαγορεύεται η αξιοποίησή του!

Αυτοκίνητο υδρογόνου, έτοιμο να βγει στην αγορά, κατασκεύασε ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης, ωστόσο η ελληνική νομοθεσία εμποδίζει την εμπορική αξιοποίηση του εντός συνόρων!
O λόγος για το Εco Racer, αυτοκίνητο 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής, που «γεννήθηκε» στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης από μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών. Κινείται με υδρογόνο και με εξαιρετικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού χρειάζεται ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα. Πρόκειται για ένα όχημα που θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή με κάποιες τροποποιήσεις, ακόμη και με κόστος κάτω των 10.000 ευρώ, ώστε να κατασκευάζεται πλήρως στη χώρα μας και να εξάγεται όχι να εισάγεται!

Το αμάξωμα του οχήματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να έχει χαμηλό βάρος, διαθέτει σασί αλουμινίου από ειδικά κράματα και κινείται από κυψέλες υδρογόνου, είναι αθόρυβο, και αυτό που παράγει ως αποτέλεσμα της κίνησης του είναι απλώς νερό, δηλαδή εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.

Το Eco Racer δεν εχει τίποτα να ζηλέψει από ανάλογα μοντέλα που αναπτύσσονται σε εργαστήρια και αυτοκινητοβιομηχανίες του εξωτερικού, και επιβραβεύθηκε σε διεθνείς διαγωνισμούς με το 1ο βραβείο ασφάλειας και το 4ο εξοικονόμησης καύσιμου.

Αν το ζητούμενο στη χώρα μας είναι η ανάπτυξη, αυτή τη στιγμή λείπει το θεσμικό πλαίσιο ώστε να επιτρέπεται η μαζική παραγωγή αυτού του οχήματος. Ακόμη και αν εμφανιστεί ενδιαφερόμενος επενδύτης δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει την κατασκευή του Εco Racer στην Ελλάδα γιατί ο νόμος δεν το επιτρέπει!

«Ελπίζω η Ελλάδα να αλλάξει, να αλλάξουν οι νομοθεσίες να γίνει πιο ευέλικτη. Ιδέες όπως βλέπετε υπάρχουν και ελπίζουμε να υπάρξουν πρωτοβουλίες για να συνδεθεί η επιχειρηματικότητα με το Πολυτεχνείο» σχολίασε στο Eco News ο φοιτητής Παναγιώτης Μπάζιος.

Σημειώνεται ότι η ομάδα Eco Racer του Πολυτεχνείου της Κρήτης μετέχει φέτος στο TedxΑcademy συνεισφέροντας μαζί με αλλά δημιουργικά ανήσυχα και καινοτόμα και μυαλά από τους χώρους της επιστήμης του πνεύματος και των τεχνών στο όραμα για μια Ελλάδα με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον που θα βρίσκεται στην πρωτοπορία και όχι στα μετόπισθεν...

Πηγή: http://www.skai.gr

Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012

Καλλιστεία μοτοσικλέτας Harley Davidson

Ένα πρωτότυπο απόγευμα Κυριακής απόλαυσαν περισσότεροι από 2.500 θεατές και λάτρεις της μοτοσικλέτας Harley Davidson, στην ετήσια εκδήλωση Bike Show, που διοργάνωσε στην πλατεία Ηλεκτρικού Σταθμού Αμαρουσίου, η Ελληνική Λέσχη Φίλων Μοτοσικλέτας Harley Davidson με την υποστήριξη του Δήμου Αμαρουσίου.

Το παρών στην εκδήλωση έδωσε ο Δήμαρχος Αμαρουσίου κος Γιώργος Πατούλης με τη σύζυγό του κα Μαρίνα Σταυράκη και το γιό τους Αλέξανδρο, καθώς και οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Νικόλαος Πέππας και Βασίλης Κόκκαλης.

96 πανέμορφες, απαστράπτουσες μηχανές Harley Davidson επέδειξαν τα κάλλη τους στο πολυπληθές κοινό, αλλά και ενώπιον κριτικής επιτροπής για την ανάδειξη των τριών καλύτερων ανά κατηγορία, καθώς υπήρχαν 10 κατηγορίες ανάλογα με το μοντέλο και τον τρόπο μετατροπής της μηχανής.

Ο Δήμαρχος κος Γιώργος Πατούλης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους διοργανωτές και τα μέλη της Λέσχης και να τους συγχαρεί για τη διοργάνωση αυτού του διαφορετικού show, που προσέφερε ψυχαγωγία σε χιλιάδες θεατές.

Υπό τους ήχους ζωντανής Rock μουσικής, απονεμήθηκαν 32 βραβεία από την κριτική επιτροπή,τρία βραβεία σε κάθε κατηγορία και ένα για την καλύτερη μηχανή του show, καθώς και ένα βραβείο με ψήφο κοινού.

Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2012

Πρόστιμο 250 ευρώ σε όσους έχουν ανασφάλιστα οχήματα

Πρόστιμα 250 ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν 2.000.000 ιδιοκτήτες οχημάτων που κυκλοφορούν ανασφάλιστα σε ολόκληρη τη χώρα. Μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται να εκδοθεί  υπουργική απόφαση για την επιβολή προστίμων στα ανασφάλιστα ΙΧ, τα οποία θα πρέπει να καταβληθούν από τους φορολογούμενους μέσα σε διάστημα οκτώ ημερών.

Το σχέδιο προβλέπει επίσης βαριές ποινές (πρόστιμο του ΚΟΚ, αφαίρεση πινακίδων, διπλώματος και άδειας κυκλοφορίας για 10 ημέρες) σε όσους αγνοήσουν την προθεσμία των 8 ημερών.

Ειδικότερα, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων θα αποστείλει ταχυδρομικώς επιστολή προς τους ιδιοκτήτες των εμφανιζόμενων ως ανασφάλιστων αυτοκινήτων οχημάτων και θα τους καλεί να εμφανιστούν στις ΔΟΥ και να δώσουν στοιχεία και εξηγήσεις μέσα σε οκτώ ημέρες για το εάν έχουν ασφαλιστεί κανονικά αλλά δεν φαίνονται στα αρχεία ή για κάποιο λόγο εξαιρούνται νομίμως από την ασφάλιση του οχήματός τους (π.χ. διπλωματικό σώμα, δημόσια υπηρεσία κ.λπ.).

Επίσης, σε περίπτωση απόσυρσης ή καταστροφής ή κλοπής ή μεταβίβασης ή κατάθεσης πινακίδων αυτοκίνητου οχήματος, ο ιδιοκτήτης του εμφανιζόμενου ως ανασφάλιστου οχήματος θα πρέπει να παραδώσει ακριβές φωτοαντίγραφο των κατά περίπτωση δικαιολογητικών στην αρμόδια ΔΟΥ. Μόλις πληρώσει το πρόστιμο των 250 ευρώ, ο ιδιοκτήτης του ΙΧ θα επιλέγει μια ασφαλιστική εταιρία, στην οποία θα καταθέτει το παράβολο που πλήρωσε στην εφορία και στη συνεχεία θα υπογράφει νέο ασφαλιστικό συμβόλαιο. Από την πλευρά της η ασφαλιστική θα καταβάλλει το παράβολο στο Δημόσιο και θα ενημερώνει το Κέντρο Πληροφοριών για κάθε ανασφάλιστο όχημα το οποίο θα αποκτά σήμα ασφάλισης.

Στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης του ανασφάλιστου οχήματος αγνοήσει το κάλεσμα της εφορίας, θα επιβάλλονται πρόσθετες κυρώσεις όπως αφαίρεση της άδειας οδήγησης, της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων του οχήματος, που θα αποδίδονται στο δικαιούχο μόνο αφού προσκομιστεί το ειδικό σήμα ασφάλισης. Αν περάσουν 20 μέρες και ο δικαιούχος δεν εμφανιστεί για την παραλαβή των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας, η αστυνομική αρχή θα αποστέλλει τις πινακίδες κυκλοφορίας προς φύλαξη στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών, από όπου θα επιστρέφονται μόνο με την προσκόμιση από τον ενδιαφερόμενο του ειδικού σήματος ασφάλισης.

Από το μέτρο αυτό εκτιμάται ότι στα ταμεία των ασφαλιστικών εταιριών θα εισρεύσουν έσοδα της τάξης των 300.000.000 ευρώ. Οι εισηγητές του σχεδίου εκτιμούν ότι θα υπάρξουν σημαντικά οικονομικά οφέλη και για το Δημόσιο, τόσο από την πληρωμή του παραβόλου όσο και από τους φόρους επί των ασφαλίστρων και εν τέλει από τη φορολόγηση των κερδών που θα έχουν οι ασφαλιστικές εταιρίες από τη δραστηριότητά τους αυτή.
express.gr

Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2012

Formula 1 Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου, απευθείας μετάδοση Grand Prix Σιγκαπούρης

Το πρωτάθλημα της F1 συνεχίζεται με τον 14ο αγώνα της χρονιάς, το GP Σιγκαπούρης.

Τα φώτα ανάβουν στο μεγάλο λιμάνι της Ανατολής. 1.600 λαμπτήρες θα κάνουν τη νύχτα μέρα στη Σιγκαπούρη για τον ένα και μοναδικό νυχτερινό αγώνα της F1. Ζέστη και υγρασία φέρνουν τους πιλότους στα όρια, στην προσπάθειά τους να προλάβουν το χρονόμετρο και να αποφύγουν τις μπαριέρες.

Όλα αυτά στον μεγαλύτερο σε διάρκεια αγώνα της χρονιάς που περιλαμβάνει 61 γύρους με ρυθμό περίπου 1:50 ανά γύρο, χωρίς να λάβει κανείς υπόψη του το μετεωρολογικό δελτίο που, ως συνήθως, προβλέπει βροχές.

Στην ωριαία εκπομπή F1 Countdown, που προηγείται της απευθείας μετάδοσης του αγώνα, δείτε τι κατέγραψε η κάμερα του Alpha από την προσπάθεια του Σταμάτη Κατσίμη στο Mini Challenge της Βαλελούνγκα. Ο Έλληνας πρωταθλητής θα βρίσκεται στο στούντιο της εκπομπής και στον σχολιασμό του αγώνα. Ακόμη, δείτε την αποκαλυπτική συνέντευξη του αγωνιστικού διευθυντή της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ.

Στην παρουσίαση της εκπομπής και τη μετάδοση του αγώνα, τον Τάκη Πουρναράκη πλαισιώνουν οι Νίκος Κατσαρός και Πάνος Σεϊτανίδης. Ο Τάκης Τρακουσέλλης, ο οποίος επιμελείται θέματα αυτοκινήτου, μας γυρνά πίσω στον χρόνο με το ιστορικό Τατόι.

Αυτή την Κυριακή έχει F1 στον Alpha. Μην τη χάσετε!


F1 Countdown: 14:00

Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2012

Γιαπωνέζικη αδρεναλίνη

Την ανανεωμένη έκδοση του κορυφαίου 370Z Coupe και Roadster, καθώς το βελτιωμένο Juke Nismo, θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, η Nissan, στο Σαλόνι του Παρισιού.

Με ανανεωμένη εξωτερική σχεδίαση, νέες επιλογές χρωμάτων και με τον επανασχεδιασμό των τροχών, το μοντέλο 370Z Coupe και Roadster, θα δείξει τη νέα, πιο αθλητική του εμφάνιση, στο Σαλόνι του Παρισιού. Επιβεβαιώνοντας για μια ακόμη φορά τη φήμη του ως ένα από τα πιο συναρπαστικά σπορ μοντέλα της κατηγορίας του, το ανανεωμένο 370Z διαθέτει μια σειρά από βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου εμπρός προφυλακτήρα που ενσωματώνει φώτα ημέρας, τεχνολογίας LED, όπως προκύπτει –από την όχι και τόσο αποκαλυπτική- 
πρώτη εικόνα του. Την νέα εποχή για τα αυτοκίνητα επιδόσεων της Nissan, σηματοδοτεί και η έλευση των εκδόσεων Nismo στο Σαλόνι του Παρισιού. Με σχεδιασμό και ανάπτυξη από τον αγωνιστικό οίκο της Nissan στην Ιαπωνία, η γκάμα των εξαιρετικά προηγμένων μοντέλων αγωνιστικών επιδόσεων, εκπροσωπείται επάξια από το νέο Juke Nismo. Τροφοδοτούμενο από μια τροποποιημένη έκδοση του γνωστού 1,6 λίτρων υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα, άμεσου ψεκασμού, που κινεί την έκδοση DIG-T, το Juke Nismo διαθέτει ένα μοναδικό αεροδυναμικό στυλ, καθώς και ενισχυμένο σασί, προσφέροντας στον οδηγό του την πιο συναρπαστική εμπειρία οδήγησης.
Autotriti.gr

Τρίτη, 18 Σεπτεμβρίου 2012

Στο κυνήγι των ανασφάλιστων οχημάτων

Άμεσα αποτελέσματα είχε η διασταύρωση των στοιχείων των ιδιοκτητών ΙΧ με τα στοιχεία καταβολής τελών κυκλοφορίας για το τρέχον έτος καθώς εντοπίσθηκαν από το taxisnet 80.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων οι οποίοι δεν έχουν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας για τη χρονιά που διανύουμε.
Ειδικότερα με ένα ηλεκτρονικό σύστημα διασταυρώθηκαν τα στοιχεία οχημάτων που δηλώνουν στη φορολογική δήλωση οι φορολογούμενοι, με τα στοιχεία από το αρχείο καταβολής των τελών κυκλοφορίας που έχει δημιουργήσει η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων.

Αποτέλεσμα των διασταυρώσεων αυτών ήταν να εντοπισθούν περισσότεροι από 80.000 κάτοχοι ΙΧ αυτοκινήτων οι οποίοι εμφανίζονται να μην πλήρωσαν τα τέλη κυκλοφορίας.

Ένα ανάλογο σύστημα έχει στηθεί στο Υπουργείο Οικονομικών και για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα.

Το σύστημα είναι έτοιμο να λειτουργήσει και εκτιμάται ότι θα καταστεί το ίδιο αποτελεσματικό. Παράγοντες της ασφαλιστικής αγοράς αναφέρουν ότι τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα πολλαπλασιάζονται, λόγω της οικονομικής κρίσης. Κάτι τέτοιο είναι εμφανές και στα στοιχεία του Επικουρικού Κεφαλαίου, που δείχνουν αύξηση των περιπτώσεων καταβολής αποζημίωσης από ανασφάλιστο όχημα. Η απορία όμως, όλων των ανθρώπων της αγοράς είναι μία: γιατί δεν ξεκινά επιτέλους η εφαρμογή του; 

Από ότι έχουμε πληροφορηθεί αυτό που απομένει είναι το πάτημα ενός κουμπιού. Ποιος θα το κάνει εκεί στο Υπουργείο Οικονομιών κύριε Υπουργέ μου, κ. Γιάννη Στουρνάρα;
nextdeal.gr

Δευτέρα, 17 Σεπτεμβρίου 2012

Το συλλεκτικό Audi SQ5

Παράλληλα με το λανσάρισμα του Audi SQ5,  θα κυκλοφορήσει και μία περιορισμένη έκδοση του πολυτελούς SUV, υπό την ονομασία «SQ5 TDI Audi exclusive concept». Αυτή θα κατασκευαστεί σε μόλις 50 μονάδες και η τιμή του στη Γερμανία θα είνα στα 92.000 ευρώ, (58.500 ευρώ για "απλό" SQ5).

Το συγκεκριμένο SQ5 θα εκτίθεται στο περίπτερο της Audi στην έκθεση του Παρισιού και διαφέρει οπτικά χάρη στην αποκλειστική μπλε απόχρωση. Λεπτομέρειες στην καμπίνα των επιβατών, όπως οι επενδύσεις από κορυφαίας ποιότητας δέρμα nappa στα καθίσματα και το τιμόνι, καθιστούν το μοντέλο ξεχωριστό και ανεβάζουν το κόστος αγοράς.


Το SQ5 TDI βασίζεται στο πρόσφατα ανανεωμένο Q5. Ο 3λιτρος diesel αποδίδει με τη βοήθεια δύο turbo 313 PS και ροπή 66,3 kgm, ανάμεσα στις 1.450 και 2.800 rpm. Το μεσαίο SUV επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 5,1 sec, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Οι Γερμανοί ανακοινώνουν μέση κατανάλωση μόλις 7,2 lt/100 km.

Κυριακή, 16 Σεπτεμβρίου 2012

12 μελλοντικά Ιαπωνικά!

Από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, την Ιαπωνία, θα μας έλθουν μέχρι το 2014 τα 12 νέα μοντέλα που σας παρουσιάζουμε, με τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας να μας ετοιμάζουν πολλά και άκρως ενδιαφέροντα…

Οι Ιάπωνες δεν εφησυχάζουν ποτέ! Τρανή απόδειξη η νέα γενιά μοντέλων που ετοιμάζουν, με στόχο να τα λανσάρουν στην αγορά τους επόμενους μήνες. Προτάσεις για όλα τα γούστα και όλες τις απαιτήσεις, με μοντέρνα εμφάνιση και οικολογικό χαρακτήρα.

 Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στη χώρα του ανατέλλοντος Ηλίου δίνουν μεγάλη βαρύτητα στα SUV, με μοντέλα όπως το Honda CR-V, Mitsubishi Outlander, Suzuki Jimny και Grand Vitara, καθώς επίσης και το Nissan Qashqai να βρίσκονται στη φάση της εξέλιξης, ορισμένα εκ των οποίων έτοιμα να περάσουν στην παραγωγή.

Από εκεί και πέρα, στα σκαριά βρίσκονται τα νέα Mazda 6 και MX-5, τα «πράσινα» Toyota iQ EV και Prius Plug-in, καθώς επίσης η ανοικτή έκδοση του Toyota GT86 και το φουτουριστικό Toyota FT-Bh. Ας τα δούμε όμως αναλυτικά:


Νέο Nissan Note

Λανσάρισμα στις αρχές του 2013

Βασισμένο πάνω στο πρωτότυπο Invitation της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, το νέο Note αποκτά περισσότερα δυναμικά χαρακτηριστικά στην εξωτερική του σχεδίαση, έναντι του τωρινού μοντέλου. Και παράλληλα, το αμάξωμά του έχει λιγότερες γυάλινες επιφάνειες και όχι τόσο κάθετες κολόνες οροφής όσο το προηγούμενο Note, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι, το νέο μοντέλο δεν θα προσφέρει καλούς χώρους στο εσωτερικό του. Η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται είναι η μικρή πλατφόρμα «V» της Ιαπωνικής εταιρείας, η οποία αποτελεί τη βάση της νέας γενιάς του Micra. Χαρακτηριστικό στοιχείο της πλατφόρμας αυτής αποτελεί το χαμηλό της βάρος, κάτι που ωφελεί τόσο τις επιδόσεις, όσο και την κατανάλωση των μοντέλων που στηρίζονται σε αυτή. Στο κομμάτι των κινητήρων, η Nissan θα εφοδιάσει το Note με το νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1,2 λίτρων που γνωρίζουμε από το Micra, αλλά και με την έκδοση με άμεσο ψεκασμό και κομπρέσορα του μοτέρ αυτού.

Νέο Mazda 6


Στην παραγωγή το 2013 

 Η νέα γενιά του Mazda 6 είναι ένα από τα πιο φιλόδοξα νέα projects των Ιαπώνων, αφού η Mazda τολμά να παρουσιάζει ένα άκρως εντυπωσιακό μεσαίο αυτοκίνητο, βασισμένο στο εξίσου εντυπωσιακό πρωτότυπο Takeri της περσινής έκθεσης του Τόκιο. Όπως μάλιστα μπορείτε να δείτε και στην αποκλειστική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική μας φωτογραφία, το επόμενο Mazda6 θα αποκτήσει ένα πολύ εντυπωσιακό αμάξωμα 4θυρου κουπέ, με μοναδικές γραμμές που του προσδίδουν έναν έντονο δυναμισμό. Ξεχωρίζει το «θυμωμένο» εμπρόσθιο τμήμα, με τους τονισμένους θόλους των τροχών που καταλήγουν στα αιχμηρά φωτιστικά, αλλά και η νέα μάσκα με το χρωμιωμένο κάτω τμήμα. Εκτός όμως από τη νέα σχεδίαση, το νέο Mazda6 θα βασιστεί επάνω στη νέα πλατφόρμα «SKYACTIV» της εταιρείας, ενώ θα λάβει τους νέους κινητήρες SKYACTIV βενζίνης και diesel της μάρκας που θα ξεχωρίζουν για την απόδοση και την οικονομία τους.


Νέο Mazda MX-5 

Παρουσίαση στις αρχές του 2014 

 Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της συμφωνίας μεταξύ της Mazda και της Fiat για την κοινή κατασκευή της νέας Alfa Romeo Spider και του επόμενου Mazda MX-5, το ιαπωνικό ρόουντστερ ετοιμάζεται να λάβει «σάρκα και οστά». Βέβαια, αυτό δεν αναμένεται να συμβεί πριν το 2014, όμως είναι γεγονός ότι, η συμφωνία αυτή μεταξύ Mazda και Fiat άνοιξε το δρόμο για το επόμενο MX-5, αφού τα οικονομικά προβλήματα της Mazda είχαν θέσει εν αμφιβόλω την ύπαρξή του. Έτσι λοιπόν, το νέο ΜΧ-5 θα μας παρουσιαστεί σε δύο περίπου χρόνια, παραμένοντας πισωκίνητο και με τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά, ενώ θα είναι και πιο ελαφρύ από το τωρινό. Από πλευράς σχεδίασης, η πρώτη κατασκοπευτική φωτογραφία που έχουμε στα χέρια μας, μας αποκαλύπτει ένα πολύ δυναμικό ρόουντσερ, με εμφάνιση που θα το διαχωρίσει όχι μόνο από τον ανταγωνισμό, αλλά και από τις προηγούμενες γενιές του MX-5.


Νέο Mitsubishi Mirage

Στην Ευρώπη στα τέλη του 2012 

Το Mirage είναι το αυτοκίνητο το οποίο θα αντικαταστήσει στα τέλη της χρονιάς το υπάρχον Mitsubishi Colt. Το Ευρωπαϊκό του ντεμπούτο θα το κάνει στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού το Σεπτέμβριο και σε σχέση με το Colt, θα έρθει με πιο compact διαστάσεις (π.χ. μήκος 3,71 μέτρα) και ελαφρύτερο σε βάρος, ώστε να συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης καυσίμου. Σχεδιαστικά, το 5θυρο αμάξωμα του αυτοκινήτου διατηρεί στρογγυλεμένες, αλλά γενικά συγκρατημένες γραμμές. Πολύ ενδιαφέρον έχουν και οι κινητήρες του που είναι νέοι, 3κύλινδροι, με χωρητικότητα 1,0 και 1,2 λίτρων, οι οποίοι θα συνδυαστούν με σύστημα Start/Stop και θα ξεχωρίζουν για τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.


Νέο Mitsubishi Outlander 

Στην Ελλάδα στα τέλη του 2012 

 Η τρίτη γενιά του Mitsubishi Outlander θα έλθει για να συνεχίσει την επιτυχημένη παράδοση των προκατόχων του. Και το πλέον χαρακτηριστικό στοιχείο του νέου Ιαπωνικού μοντέλου θα είναι το γεγονός ότι, το αμάξωμά του θα έλθει πιο κοντά από ποτέ στα SUV, έναντι των περισσότερων Crossover των δύο προηγούμενων γενιών του. Στον τομέα των κινητήρων, το νέο Mitsubishi Outlander θα σταδιοδρομήσει εμπορικά με μοτέρ 2,0 λίτρων MIVEC (βενζίνη) και τον οικολογικό 2,2 λίτρων MIVEC Clean Diesel της μάρκας. Τα δύο αυτά μηχανικά σύνολα θα συνεργαστούν, τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με 6άρι αυτόματο, μεταδίδοντας την κίνηση στους 2 ή και στους 4 τροχούς.


Νέο Suzuki Jimny

Στην παραγωγή το 2013

Εντελώς διαφορετικό από αυτό που γνωρίζουμε θα είναι το επόμενο Suzuki Jimny. Κατ’ αρχάς, το μόνο βέβαιο είναι ότι, θα αποκτήσει μια πολύ πιο μοντέρνα παρουσία και παράλληλα, για πρώτη φορά στην ιστορία, θα είναι 5θυρο έναντι του αποκλειστικά τωρινού 3θυρου. Συνολικά, το αυτοκίνητο και από πλευράς στησίματος, θα κοιτάξει πλέον περισσότερο προς την «άσφαλτο» και λιγότερο προς το χώμα. Εξ ου και η επικείμενη διάθεσή του τόσο σε δικίνητη, όσο και σε τετρακίνητη εκδοχή. Σχεδιαστικά, το νέο Jimny θα βασίσει την ύπαρξή του στο πρωτότυπο ΧΑ Alpha που μας έδειξε η Suzuki στην Έκθεση του Νέου Δελχί τον Ιανουάριο και το οποίο, όπως μας αποκαλύπτουν και οι κατάσκοποί μας, δεν θα διαφοροποιηθεί σημαντικά στο μοντέλο παραγωγής.


Ανανεωμένο Suzuki Grand Vitara 

Στην Ευρώπη το Φθινόπωρο 

 Σε μια νέα αισθητική ανανέωση υπέβαλε η Suzuki το Grand Vitara (είχε ανανεωθεί ξανά το 2008), με το Ιαπωνικό SUV να διαθέτει νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα και νέα γρίλια στη μάσκα, ενώ αλλαγές δέχτηκαν και τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αφού η ρεζέρβα που βρισκόταν στην πόρτα των αποσκευών αφαιρέθηκε και τοποθετήθηκε κάτω από το αμάξωμα. Στην Ιαπωνία όπου ξεκίνησε η διάθεσή του, το ανανεωμένο μοντέλο εφοδιάζεται με τον 2,4 λίτρων βενζινοκινητήρα της Suzuki ο οποίος αποδίδει 166 ίππους με 225 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 5τάχυτο χειροκίνητο ή με ένα 4τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η τετρακίνηση είναι προαιρετική.


Toyota iQ EV

Λανσάρισμα το Σεπτέμβριο 

 Μια πολύ σημαντική νέα πρόταση της Toyota μέσα στη χρονιά που διανύουμε, θα είναι η ηλεκτρική εκδοχή του μίνι iQ. Ειδικότερα, στα τέλη Αυγούστου θα ξεκινήσει η –περιορισμένη- παραγωγή του αυτοκινήτου στην Ιαπωνία, με το μεγαλύτερο μέρος των διαθέσιμων αυτοκινήτων να καταλήγει στην Ιαπωνική αγορά και τα υπόλοιπα από το Σεπτέμβριο, σε Ευρώπη και Αμερική. Το νέο iQ EV θα χρησιμοποιεί για την κίνησή του ένα ηλεκτρικό μοτέρ 47 KW (64 PS) και θα φέρει μια μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετημένη κάτω από τα καθίσματα. Η αυτονομία αναμένεται να ξεπερνά ελαφρώς τα 100 χλμ., ενώ η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας θα μπορεί να γίνεται μέσα σε 4 ώρες μέσω 2 πριζών φόρτισης.


Toyota Prius Plug-in


Διαθέσιμο στην Ευρώπη από αυτόν τον μήνα

Η Toyota σχεδιάζει να ενισχύσει τη γκάμα των προσφερόμενων εκδόσεων του Prius, με το νέο Toyota Prius Plug-in, να είναι η ακόμη πιο οικολογική εκδοχή του υβριδικού μοντέλου της Toyota. Το αυτοκίνητο, μπορεί να φορτίσει τις –μεγαλύτερες– μπαταρίες του και από εξωτερική πηγή ρεύματος, ενώ είναι επιπλέον σε θέση να κινηθεί σε μια απόσταση έως και 25 χλμ., χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια. Σύμφωνα μάλιστα με την Toyota, η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει σε μόλις 90 λεπτά, χρησιμοποιώντας μια απλή ηλεκτρική πρίζα. Μετά από όλα αυτά, η μέση κατανάλωση που ανακοινώνεται είναι μόνο 2,1 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 49 γρ./χλμ.

Toyota GT 86 Cabrio

Στην παραγωγή το 2013 

Tο δρόμο της παραγωγής αναμένεται να πάρει και η ανοιχτή εκδοχή του νέου κουπέ Toyota GT 86 που γνωρίσαμε πρόσφατα, διευρύνοντας έτσι τις επιλογές του υποψήφιου αγοραστή. Όπως μπορούμε να δούμε και στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουμε στα χέρια μας, σχεδιαστικά το μοντέλο δε διαφέρει σε σχέση με την coupe έκδοση, παρά μόνο στο επάνω μέρος που σύμφωνα με όλα τα τελευταία δεδομένα θα φέρει υφασμάτινη οροφή. Για την κίνηση του cabrio αμαξώματος θα φροντίζει και πάλι ο 4 κύλινδρος boxer κινητήρας με άμεσο ψεκασμό καυσίμου απόδοσης 200 ίππων, ο οποίος σε συνδυασμό με το μπλοκέ διαφορικό και την πίσω κίνηση αναμένεται να προσφέρει μεγάλες δόσεις απόλαυσης στον οδηγό.


Toyota FT-Bh Concept

Θα επηρεάσει το μελλοντικό μικρό υβριδικό Toyota 

Όσο και εάν δεν… γεμίζει το μάτι, η σχεδιαστική μελέτη Toyota FT-Bh της περασμένης Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, όπως μας αποκαλύπτει και η ονομασία της (προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων «Future Toyota B segment Hybrid», θα επηρεάσει εν πολλοίς το μελλοντικό μικρό υβριδικό μοντέλο της μάρκας. Η κατασκευή του πρωτοτύπου έχει γίνει έτσι, ώστε το αμάξωμά του να διαθέτει πολύ καλή αεροδυναμική, αλλά και ώστε το βάρος να κρατηθεί χαμηλά (786 κιλά). Επιπλέον αυτών, το FT-Bh Concept ενσωματώνει την μικρότερη δυνατή υβριδική εκδοχή της Toyota, με 3κύλινδρο μοτέρ βενζίνης 1,0 λίτρου και ελαφριά υπόλοιπα τμήματα. Μάλιστα, οι Ιάπωνες υπόσχονται εξοικονόμηση σχεδόν 90 κιλών σε σχέση με το υβριδικό σύστημα του Toyota Prius.


Νέο Honda CR-V

Η τέταρτη γενιά του Honda CR-V θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της μάρκας στην κατηγορία των SUV, ενώ για πρώτη φορά θα διατεθεί, τόσο σε δικίνητη, όσο και σε τετρακίνητη εκδοχή. Κατ’ αρχάς, θα πρέπει να σημειωθεί ότι, η Ευρωπαϊκή εκδοχή του μοντέλου θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Μεγάλη Βρετανία. Από άποψης διαστάσεων, το νέο CR-V θα είναι οριακά μεγαλύτερο σε μήκος, με πιο χαμηλή οροφή, που θα του δίνει οπτικά μία πιο «ασφάλτινη» αύρα. Εξετάζοντας το μπροστινό μέρος, είναι άμεσα εμφανής η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, που θέλει την ευμεγέθη γρίλια να σβήνει μέσα στα φωτιστικά σώματα. Κάτω πάλι, πλαστικές ενισχύσεις περιτρέχουν όλο το αμάξωμα, με στόχο να ενισχύσουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Όσο για το πίσω μέρος, τα βλέμματα τραβάνε τα φουτουριστικά φώτα και το μικρό παρμπρίζ.

Στο επίκεντρο ο νέος diesel των 1,6 λτ. 

Στους κινητήρες, η βασική βενζινοκίνητη έκδοση παραμένει στα 2,0 λίτρα, αποδίδοντας ισχύ 155 ίππων και ροπή 182 Nm. Εναλλακτικά, υπάρχει ένας ντίζελ 2,2 i-DTEC, 150 ίππων και 350 Nm ροπής, με κατανάλωση 5,6 λίτρα/100 χλμ, την έκπληξη όμως αναμένεται να κάνει ένας νέος πετρελαιοκινητήρας, που βρίσκεται στα σκαριά και θα παρουσιαστεί εντός του 2013. Πρόκειται για ένα σύνολο 1,6 λίτρων και 120 ίππων, με 300 Nm ροπής και εκπομπές CO2 μόλις 99 γρ./χλμ.! Ο συγκεκριμένος μάλιστα θα συνδυάζεται με κίνηση στους εμπρόσθιους αλλά και στους τέσσερις τροχούς.

Πηγή: AUTO TRITI
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012

Ανακαλεί 1.500 Gallardo η Lamborghini

Η ιταλική εταιρεία κατασκευής σπορ αυτοκινήτων Lamborghini προχώρησε σε ανάκληση της Gallardo επειδή το υγρό του υδραυλικού τιμονιού μπορεί να διαρρεύσει και να πιάσει φωτιά.

Η ανάκληση αφορά περίπου 1.500 Gallardo Spyder και Coupe χρονολογίας 2004 έως 2006. Σύμφωνα με την Lamborghini το υγρό μπορεί να πέσει πάνω στο ζεστό κινητήρα και να προκληθεί πυρκαγιά. Προς το παρόν δεν έχει αναφερθεί κάποιο πρόβλημα και δεν έχει υπάρξει τραυματισμός επιβάτη.

Οι ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων θα ενημερωθούν από την εταιρεία και θα τους γίνει πρόσκληση στα συνεργεία της μάρκας προκειμένου να επιδιορθωθεί το πρόβλημα φυσικά χωρίς καμία χρέωση.

Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2012

Ανακαλούνται 51.000 αυτοκίνητα Nissan

Η αυτοκινητοβιομηχανία Nissan Motor Co ανακαλεί 51.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 880 στη Φινλανδία, για να ερευνήσει... ένα πιθανολογούμενο πρόβλημα στο τιμόνι, μετέδωσε σήμερα το φινλανδικό κρατικό δίκτυο YLE.

Η ανάκληση αυτή αφορά τα μοντέλα της Nissan, Qashqai, Qashqai+2 και τα μοντέλα Nissan NV200, πρόσθεσε.

Το YLE σημείωσε εξάλλου ότι αυτόν το μήνα χαλάρωσε το τιμόνι ενός Qashqai+2 στη Φινλανδία.

Στέλεχος της Nissan, που επικαλέστηκε το δίκτυο, δήλωσε ότι περίπου 600 από όλα τα αυτοκίνητα που ανακαλούνται είναι πιθανόν να χρειαστούν ένα νέο τιμόνι.
tanea.gr

8 απλοί τρόποι για να κάνετε οικονομία καυσίμου

Μην περιμένεις να κάνεις οικονομία σε καύσιμα και να μειώσεις τους ρύπους αγοράζοντας απλά ένα αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας. Η οικονομία ξεκινά από σένα τον ίδιο, αρκεί να ακολουθήσεις μερικούς πολύ απλούς κανόνες – που ίσως δεν ακολουθούσες μέχρι τώρα.

Κανόνας 1ος: Οδηγούμε με σωστή ταχύτητα.


Ο βασικότερος παράγων στην οικονομία καυσίμου. Ο κάθε οδηγός πρέπει να γνωρίζει ποια είναι η ταχύτητα ‘’ταξιδιού’’ του αυτοκινήτου του, αλλά σε γενικές γραμμές είναι τα χιλιόμετρα που έχει το αυτοκίνητο όταν κινείται με την πιο μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και 3-4 χιλιάδες στροφές στο στροφόμετρο. Μπορεί να αργήσουμε λίγο να φτάσουμε στο προορισμό μας, (σε ταξίδια εκτός πόλεως) αλλά 15 χλμ περισσότερα στο ταχύμετρο μπορεί να σημαίνουν 2 ευρώ στα 100χλμ περισσότερη κατανάλωση. Το φαινόμενο αυτό παρουσιάζεται επειδή η τριβή του αυτοκινήτου με τον αέρα που το περιβάλλει αυξάνεται εκθετικά όσο πιο γρήγορα οδηγούμε. Με λίγα λόγια χρειαζόμαστε περισσότερο καύσιμο για να ‘’περάσουμε’’ το αυτοκίνητό μας από τον ολοένα και πιο πυκνό αέρα.

Εξοικονόμηση: Έως και 2.5 παραπάνω χιλιόμετρα με ένα λίτρο βενζίνης.

Κανόνας 2ος: Οδηγούμε ήρεμα και στρωτά.


Πράγμα που σημαίνει πως αποφεύγουμε απότομες επιταχύνσεις και φρεναρίσματα και γενικά την νευρική οδήγηση. Δευτερευόντως, εκτός από καύσιμο γλιτώνουμε τόσο εμάς όσο και τους γύρω οδηγούς από άγχος και πιθανά ατυχήματα. Όταν φέρουμε το αυτοκίνητό μας στην ταχύτητα ταξιδιού (ανάλογα το δρόμο και το είδος του αυτοκινήτου) με την μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο, προσπαθούμε να την διατηρήσουμε καθ’ όλη τη διάρκεια του σε στροφές και ευθείες. Η τεχνική αυτή εκτός από οικονομία καυσίμου μας κάνει καλύτερους οδηγούς μια και μαθαίνουμε να κρατάμε σωστές αποστάσεις από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα ενώ παράλληλα “φροντίζουμε” όλα τα μέρη του αυτοκινήτου όπως λάστιχα, φρένα και σύστημα μετάδοσης.

Εξοικονόμηση: Έως και 1.5 παραπάνω χιλιόμετρα με ένα λίτρο βενζίνης.

Κανόνας 3ος: Μειώνουμε την οπισθέλκουσα.


Το αυτοκίνητο γενικά -ιδιαίτερα τα αγαπητά στους περισσότερους από εμάς SUV- είναι τις περισσότερες φορές ένας ‘’τοίχος’’ αεροδυναμικής. Αυτό μεταφράζεται στο ότι σε ταχύτητες ταξιδιού, παραπάνω από το 40% της δύναμης του κινητήρα, συνεπώς και το αντίστοιχο καύσιμο, απαιτείται για να ‘’νικήσουμε’’ την οπισθέλκουσα (την αντίσταση του αέρα) και να προχωρήσουμε εμπρός. Προσέχουμε λοιπόν να μην έχουμε πράγματα στη σχάρα της οροφής του αυτοκινήτου όταν δεν είναι απαραίτητο και μπορούν να χωρέσουν στο πίσω κάθισμα ή στο χώρο αποσκευών. Μπορεί να ακούγεται δύσκολο αλλά πρέπει να αφαιρούμε ακόμα και τη σχάρα άμα δεν σκοπεύουμε να βάλουμε κάτι επάνω.

Εξοικονόμηση: Μη μετρήσιμη (αλλά σημαντική).

Κανόνας 4ος: Λέμε όχι στις ‘’special’’ βενζίνες.


Εκτός αν υπάρχει πολύ συγκεκριμένος λόγος, δε χρειάζεται να χρησιμοποιούμε βενζίνες πολλών οκτανίων επειδή οι διαφημίσεις μας βομβαρδίζουν για δήθεν καλύτερες επιδόσεις και μακροβιότερους κινητήρες. Πρόκειται σαφώς για τρικ του marketing. Σε απλή οδήγηση κανένας μα κανένας δεν μπορεί να καταλάβει την διαφορά. Η απλή αμόλυβδη 95 οκτανίων είναι το προδιαγραφόμενο καύσιμο για 99% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σήμερα από τον κατασκευαστή τους. Να μην ξεχνάμε ότι ακόμα και τα supercars κινούνται και αποδίδουν μια χαρά με απλή βενζίνη πρατηρίου!

Εξοικονόμηση: Εως και 0.3 ευρώ ανά λίτρο.

Κανόνας 5ος: Δεν οδηγούμε ποτέ με κρύο κινητήρα.


Όλοι οι κινητήρες απαιτούν μια μικρή προθέρμανση προκειμένου να αποδώσουν την μέγιστη ιπποδύναμη στις ανάλογες στροφές περιστροφής. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ένας κρύος κινητήρας να καταναλώνει 10 -15% περισσότερο καύσιμο για να αποδώσει τα μέγιστα. Προσπαθούμε λοιπόν να ‘ζεσταίνουμε’ 2 με 3 λεπτά τον κινητήρα του αυτοκινήτου, πάντα εν κινήσει αλλά με χαμηλές στροφές, ακόμα και αν πρόκειται για μια μικρή διαδρομή μέσα στην πόλη. Έτσι όχι μόνο εξοικονομούμε λεφτά από τη βενζίνη αλλά προσέχουμε και το περιβάλλον λόγω του ότι τα αυτοκίνητα δεν κάνουν καλή καύση του καυσίμου όταν είναι κρύα.

Εξοικονόμηση: Έως και 2 παραπάνω χιλιόμετρα με ένα λίτρο βενζίνης.

Κανόνας 6ος: Πάντα τα ελαστικά μας είναι σωστά φουσκωμένα.


Οταν η πίεση των ελαστικών μας είναι 0.6 με 1 bar λιγότερη, αυτό μπορεί να σημαίνει έως και 15 λιγότερα χιλιόμετρα με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ! Όμως δεν είναι μόνο αυτό. Εκτός από μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, τα σωστά φουσκωμένα ελαστικά φρενάρουν καλύτερα, συμπεριφέρονται καλύτερα και δεν ζεσταίνονται τόσο όσο τα ξεφουσκωμένα, συνεπώς δεν φθείρονται πολύ. Ελέγχουμε λοιπόν τουλάχιστον μία φορά τον μήνα την πίεση των ελαστικών, πάντα όταν είναι κρύα και πάντα για την τιμή που ορίζει ο κατασκευαστής και όχι ο εκάστοτε …γκαραζιέρης ή βενζινάς.

Εξοικονόμηση: Έως και 0.5 παραπάνω χιλιόμετρα με ένα λίτρο βενζίνης.

Κανόνας 7ος: Χρησιμοποιούμε ελαστικά χαμηλής κατανάλωσης.


Η αντίσταση των ελαστικών μπορεί να “συνεισφέρει” κατά πολύ στην κατανάλωση του αυτοκινήτου. Οι κατασκευαστές ελαστικών προσπαθούν τα τελευταία 5 χρόνια να σχεδιάσουν νέα ελαστικά πολύ χαμηλής τριβής. Συνήθως έχουν την ίδια τιμή με τα απλά ελαστικά αλλά μπορούν να εξοικονομήσουν μέχρι και 100 ευρώ σε ένα χρόνο όταν αντικαταστήσουν ένα φθαρμένο.

Εξοικονόμηση: Έως και 0,8 παραπάνω χιλιόμετρα με ένα λίτρο βενζίνης.

Κανόνας 8ος: Όχι ρελαντί για πολύ ώρα.


Όταν είμαστε σταματημένοι, αλλά με την μηχανή να λειτουργεί, έχουμε κατανάλωση αν και με μηδενικά χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι αν έχουμε ένα τζιπάκι με μοτέρ 3 λίτρων και είμαστε σταματημένοι για 10 μόλις λεπτά με την μηχανή σε λειτουργία, καταναλώνουμε περίπου μισό λίτρο καυσίμου χωρίς κανένα λόγο! Ένας απλός κανόνας λοιπόν είναι να σβήνουμε τον κινητήρα του αυτοκινήτου αν πιστεύουμε ότι θα μείνουμε ακίνητοι για πάνω από μισό λεπτό, είτε είμαστε σε φανάρι είτε περιμένουμε παρκαρισμένοι.

Εξοικονόμηση: Εως και μισό λίτρο καυσίμου ανά 10 λεπτά.

Volvo V40: Πρωτιά στην ασφάλεια

Την επόμενη φορά που θα πατήσετε φρένο για να αποφύγετε ένα πεζό, έναν μοτοσικλετιστή ή ένα μικρό ζώο που βρέθηκε ξαφνικά μπροστά σας... θυμηθείτε πόσο θα μειώνονταν οι πιθανότητες σοβαρού ατυχήματος αν το αυτοκίνητό σας ήταν εφοδιασμένο με τα τελευταία συστήματα ασφαλείας.

Οι νέες τεχνολογίες που διαθέτουν τα καινούργια αυτοκίνητα συμβάλλουν στην έγκαιρη ειδοποίηση του οδηγού και επιπλέον αναλαμβάνουν δράση στην περίπτωση που ο οδηγός αργήσει να αντιδράσει.

Εδώ και πολλές δεκαετίες η Volvo έχει δείξει την ευαισθησία της στον τομέα της οδικής ασφαλείας και τολμά να τα βάζει ακόμα και με τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η πιο πρόσφατη κατάκτηση της σουηδικής φίρμας είναι η τοποθέτηση του πρώτου αερόσακου προστασίας των πεζών σε αυτοκίνητο παραγωγής, που μπορεί να το αγοράσει ο υποψήφιος αγοραστής χωρίς να πάρει «τα δάνεια της Αγγλίας».

Μοναδικό στον κόσμο

Το ολοκαίνουργιο μικρομεσαίο premium μοντέλο Volvo V40 είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στον κόσμο που διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό αερόσακο προστασίας των πεζών. Την αποτελεσματικότητα του νέου αεροσάκου και των άλλων συστημάτων ασφαλείας, καθώς και την αρτιότητα της συνολικής κατασκευής, επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα των τελευταίων δοκιμών που έγιναν από τον Euro NCAP.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, το πεντάστερο Volvo V40 πέτυχε την υψηλότερη συνολική βαθμολογία όλων των εποχών, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Στην προστασία ενήλικων επιβατών πήρε 98% - το υψηλότερο ποσοστό που έχει καταγραφεί ποτέ στις δοκιμές. Οι χάλυβες υψηλής ποιότητας, η προηγμένη δομή του αμαξώματος, οι ζώνες σταδιακής παραμόρφωσης και τα συστήματα παθητικής ασφάλειας έπαιξαν καθοριστικό ρόλο.

Στην προστασία πεζών σημειώθηκε νέο ρεκόρ - 88%. Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του αερόσακου πεζών, υπάρχουν αισθητήρες στον μπροστινό προφυλακτήρα, οι οποίοι καταγράφουν την έκταση της επαφής μεταξύ του αυτοκινήτου και του πεζού. Το πίσω μέρος του καπό (μπροστά από το παρμπρίζ) ανασηκώνεται, μειώνοντας τη γωνία προσβολής του κορμού προς το αυτοκίνητο. Την ίδια στιγμή ενεργοποιείται ο αερόσακος. Το εμβαδόν του αερόσακου καλύπτει την περιοχή του ανασηκωμένου καπό και το κάτω 1/3 του παρμπρίζ, περιλαμβάνοντας και τις δύο μπροστινές κολόνες. Ο συνδυασμός της δράσης του ανυψωμένου καπό και του αερόσακου βοηθάει ιδιαίτερα στον περιορισμό του τραυματισμού του πεζού από το όχημα.

Στα επικουρικά συστήματα ασφάλειας πέτυχε το 100%. Ξεχωρίζει το City Safety (στάνταρ), που πλέον λειτουργεί και στα 50 χλμ./ώρα. Προειδοποιεί τον οδηγό για τη σύγκρουση και αν ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα ακινητοποιεί το αυτοκίνητο. Ελαβε συνολικά 111 βαθμούς.

To νέο Volvo V40 στη βασική έκδοση 1.6 T3 150 ίππων Optimum έχει νέα τιμή με απόσυρση -κάτω από το ψυχολογικό όριο των 21.000 ευρώ- 20.970 ευρώ. Αρχική: 22.500 ευρώ. V40 1.6 T4 180 ίππων Optimum: 22.820 ευρώ με απόσυρση. V40 1.6 D2 ντίζελ 115 ίππων, χωρίς τέλη κυκλοφορίας CO2 94 γρ./χλμ., Optimum: 21.970 με απόσυρση.

Τετάρτη, 12 Σεπτεμβρίου 2012

Πόρσε σαπίζουν στις μάντρες του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού

Σε μία μάντρα πολλών στρεμμάτων στην Αθήνα, μία κίτρινη Πόρσε σκουριάζει ανάμεσα σε σκονισμένες μοτοσικλέτες, περιπολικά γεμάτα τρύπες από σφαίρες και διαλυμένα λεωφορεία. «Εικόνες που λένε πολλά για έναν Ελληνικό κυβερνητικό οργανισμό που βουλιάζει μέσα στο βάλτο της γραφειοκρατίας», γράφει η Guardian.

Γνωστός με το ακρωνύμιο ΟΔΔΥ, ο οργανισμός διαχείρισης δημόσιας περιουσίας έχει υπό την εποπτεία του πολυάριθμες αποθήκες διάσπαρτες σε όλη τη χώρα που βγάζουν σε δημοπρασία τα πάντα, από παλιούς καναπέδες από αίθουσες αναμονής δημόσιων υπηρεσιών μέχρι πολυτελή αυτοκίνητα, τα οποία έχουν κατασχεθεί από εμπόρους ναρκωτικών.

Πρόκειται για άλλον έναν προβληματικό και ζημιογόνο οργανισμό, το μέλλον του οποίου είναι αβέβαιο.


Πηγή: iefimerida.gr
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2012

Αστυνομικοί συμμετείχαν σε μεγάλο κύκλωμα που εκβίαζε ιδιοκτήτες κλεμμένων αυτοκινήτων

Στη σύλληψη έξι ατόμων, μελών κυκλώματος που εκβίαζε και εξαπατούσε ιδιοκτήτες κλεμμένων αυτοκινήτων, αποκομίζοντας μεγάλα κέρδη, προχώρησε τη Δευτέρα η ΕΛ.ΑΣ.. Ανάμεσα στους συλληφθέντες βρίσκονται δύο Αστυνομικοί, ένας εν ενεργεία και ένας απόστρατος, ενώ αρχηγός της σπείρας όπως φαίνεται είναι ένας βαρυποινίτης των φυλακών Μαλανδρίνου. Για την ίδια υπόθεση κατηγορούνται άλλα πέντε άτομα, ανάμεσα τους και δυο υπάλληλοι του υπουργείου Μεταφορών.

Η υπόθεση εξιχνιάστηκε ύστερα από πολύμηνη έρευνα της Ασφάλειας Βορειοανατολικής Αττικής από την οποία προέκυψε ότι ο 49χρονος αρχηγός της σπείρας επικοινωνούσε καθημερινά με τον 50χρονο απόστρατο και τον 43χρονο εν ενεργεία Αστυνομικό, οι οποίοι υπηρετούσαν στην Τροχαία και είχαν γνώση για τις κλοπές αυτοκινήτων που είχαν πραγματοποιηθεί την προηγούμενη μέρα και οι οποίοι έναντι αμοιβής του έδιναν τα στοιχεία κλεμμένων οχημάτων του νομού Αττικής.

Στη συνέχεια ο 49χρονος επικοινωνούσε τηλεφωνικά από το καρτοτηλέφωνο των φυλακών με τους τρεις υπαλλήλους του Τμήματος Μεταφορών και Επικοινωνιών (οι οποίοι κατηγορούνται για την ίδια υπόθεση), που υπηρετούν ένας στην Ήπειρο και οι άλλοι δύο σε νησιά, και προσποιούμενος αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ. τους ζητούσε στοιχεία ταυτότητας και διευθύνσεις κατοικίας των ιδιοκτητών των κλεμμένων αυτοκινήτων.

Οι υπάλληλοι του έδιναν τα στοιχεία, γι' αυτό κατηγορούνται για παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου, αλλά δεν συνελήφθησαν λόγω έλλειψης αυτοφώρου.

Στη συνέχεια, ο 49χρονος επικοινωνούσε με τους ιδιοκτήτες και εμφανιζόμενος ως ιδιοκτήτης μάνδρας ανταλλακτικών, απαιτούσε εκβιαστικά να καταθέσουν σε τραπεζικούς λογαριασμούς χρηματικά ποσά, από 800- 2.000 ευρώ, ανάλογα με την εμπορική αξία του κάθε οχήματος, προκειμένου να τους επιστραφούν, απειλώντας τους ότι σε αντίθετη περίπτωση θα τα διέλυε για ανταλλακτικά.

Σημειώνεται ότι το κύκλωμα δεν είχε τα κλεμμένα αυτοκίνητα, αλλά πολλοί ιδιοκτήτες ενέδιδαν στην εκβίαση. Σε αυτή την περίπτωση, άλλα μέλη της σπείρας έκαναν αυθημερόν ανάληψη των χρημάτων από μηχανήματα αυτόματης συναλλαγής (Α.Τ.Μ.) με κάρτες, τις οποίες τους προμήθευαν άλλα μέλη του κυκλώματος.

Από τη μέχρι τώρα έρευνα έχουν εξακριβωθεί 72 περιπτώσεις εκβίασης σε βάρος ιδιοκτητών κλαπέντων οχημάτων, ενώ τα χρήματα που κατατέθηκαν ανέρχονται στο ποσό των 31.000 ευρώ.

Ωστόσο, εκτιμάται ότι τα κέρδη είναι πολύ μεγάλα, αφού κατά μέσο όρο κλέβονται 20 αυτοκίνητα τη μέρα στην Αττική και η δράση της σπείρας έχει ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2010. Ήδη στην Ασφάλεια σήμερα κλήθηκαν άλλοι περίπου 150 ιδιοκτήτες, με τους οποίους είχαν έλθει σε επαφή οι δράστες και ακόμα η έρευνα για το μέγεθος της απάτης είναι στην αρχή.

Σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στο χώρο κράτησης των φυλακών Μαλανδρίνου, στις οικίες των συλληφθέντων, σε χώρους στάθμευσης που είχαν μισθωθεί από αυτούς, καθώς και στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν: Οκτώ κινητά τηλέφωνα (ένα εκ των οποίων είχε παράνομα στην κατοχή του ο έγκλειστος στις φυλακές), τρία πολυτελή Ι.Χ. αυτοκίνητα, τα οποία είχαν αγοραστεί με χρήματα προερχόμενα από εκβιάσεις, 4.400 ευρώ, βιβλιάρια τραπεζικών λογαριασμών και κάρτες ανάληψης χρημάτων, και πολλές κάρτες sim και τηλεκάρτες.

Οι συλληφθέντες οδηγούνται στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, ενώ ο εν ενεργεία αστυνομικός, με απόφαση του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, τέθηκε σε διαθεσιμότητα και παράλληλα διατάχθηκε σε βάρος του Ε. Δ. Ε.

Σάββατο, 8 Σεπτεμβρίου 2012

Μοναδικό βίντεο από το motorshow της Πάτρας!

Το διήμερο 1-2 Σεπτεμβρίου η καρδιά του μηχανοκίνητου χτύπησε στην Πάτρα…και χτύπησε δυνατά!

Το Patras Motor Show επέστρεψε δυνατό, βελτιωμένο και με πολλές και όμορφες συμμετοχές…

Δείτε το παρακάτω βίντεο του adrenalinemag.net

Στο Αιγάλεω οι φίλοι του παλαιού αυτοκινήτου

Το Αιγάλεω και ειδικότερα το Άλσος ( Μπαρουτάδικο) προτίμησαν οι φίλοι του παλαιού αυτοκινήτου – αντίκα (ΦΙΛΠΑ) για να... πραγματοποιηθεί σήμερα Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου ο τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων – αντίκα στο πλαίσιο της αναβίωσης του ιστορικού circuit που διοργανώνει η ΦΙΛΠΑ στο Τατόι στις 9 Σεπτεμβρίου.
Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να θαυμάσει την αρχοντιά και την κομψότητα 160 αυτοκινήτων από το 1920 μέχρι το 1983 και 60 μηχανών.

Έτσι, οι φίλοι του παλαιού αυτοκινήτου μπορούν να επισκεφτούν σήμερα το Άλσος( (Μπαρουτάδικο) επί της Ιεράς οδού, από τις 3.00 μ.μ. μέχρι τις 7.οο μ.μ.

Παρασκευή, 7 Σεπτεμβρίου 2012

Δείτε φωτογραφίες από το πρώτο ηλεκτρικό υπερ-αυτοκίνητο

Τη γενική εικόνα που έχει διαμορφωθεί για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσπαθεί να αλλάξει η κροατική εταιρεία Rimac Automobili, λανσάροντας στην αγορά το τελευταίο της δημιούργημα.

Πρόκειται για το ηλεκτρικό supercar «Concept One», το οποίο έρχεται να αλλάξει την φιλοσοφία των φίλων της ταχύτητας που περιφρονούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Το υπερπολυτελές σπορ κουπέ, έχει τελική τα 300 χλμ/ώρα και πιάνει τα 100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα.

Το Concept One κατασκευάστηκε αποκλειστικά με εξαρτήματα από την Κροατία και περιλαμβάνει 24 κατοχυρωμένες καινοτομίες. Το Concept One κατέχει πέντε παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας και επιτάχυνσης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Τώρα οι κατασκευαστές τους ελπίζουν ότι θα σπάσουν τα ρεκόρ πωλήσεων, κατατροπώνοντας τους ανταγωνιστές τους.


Η κρίση δεν αγγίζει τη Ferrari

Την ώρα που οι Ιταλοί αναζητούν τρόπους για να απαλλαγούν από τα πολυτελή μοντέλα, τα οποία πλέον επιβαρύνονται με πρόσθετη υψηλή φορολογία... και στη γειτονική χώρα, η Ferrari ανακοίνωσε θετικά στοιχεία για τις παγκόσμιες πωλήσεις της.

Το πρώτο εξάμηνο του 2012 σημειώθηκε αύξηση των πωλήσεων κατά 7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Οι προβλέψεις θέλουν την ιταλική εταιρεία σπορ πολυτελών αυτοκινήτων να σημειώνει ρεκόρ πωλήσεων το 2012! Οι αγορές Αμερικής, Ρωσίας, Κίνας και Ινδίας είναι το πεδίο ανάπτυξης της ξεχωριστής φίρμας.

Ταξί Αττικής εναντίον ταξί Πειραιά!

Εμφύλιος πόλεμος ανάμεσα στο Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) και μερίδα αυτοκινητιστών από τον Πειραιά, που προχώρησαν στη δημιουργία δικού τους Συνδικάτου, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

Οι αυτοκινητιστές του Πειραιά ίδρυσαν το Συνδικάτο Ιδιοκτητών Ταξί Πειραιά (ΣΙΤΑΠ) επιτιθέμενοι με βαριές εκφράσεις κατά του ΣΑΤΑ και του προέδρου του Θύμιου Λυμπερόπουλου. Μάλιστα, στην ιδρυτική διακήρυξή του το ΣΙΤΑΠ, που ανακοίνωσε χτες ότι αριθμεί πλέον περίπου 450 μέλη, τονίζει ότι «ο Πειραιάς έχει ανάγκη το δικό του συνδικάτο ταξί, κατά το πρότυπο άλλων επαγγελματικών κλάδων, που να ξέρει τα προβλήματα και να φροντίζει για την άμεση επίλυσή τους».

Το μεγαλύτερο τμήμα της ιδρυτικής διακήρυξης αναλώνεται σε σφοδρή κριτική κατά του ΣΑΤΑ, στο οποίο καταλογίζεται «αλαζονική και μονοπωλιακή συμπεριφορά», καθώς και «ανικανότητα να ανταποκριθεί στα προβλήματα του κλάδου».

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος, περνώντας στην αντεπίθεση, απέδωσε το όλο θέμα στην προσπάθεια κάποιων να εκμεταλλευτούν, με προνομιακούς για τους ίδιους όρους την πιάτσα στον ΟΛΠ, όπου αποβιβάζονται οι τουρίστες που φθάνουν με τα κρουαζιερόπλοια».

Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012

«Βουτιά» 40,7% στις νέες άδειες κυκλοφορίας

Συνολικά 55.678 αυτοκίνητα (καινούρια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά το διάστημα Ιανουαρίου - Αυγούστου 2012, παρουσιάζοντας μείωση 40,7% ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2011... Σημειώνεται ότι το οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου του 2011 είχε καταγραφεί μείωση 37,1% σε σχέση με το αντίστοιχο του 2010.
Επίσης, η κυκλοφορία νέων μοτοσυκλετών (άνω των 50 cc) κατά το διάστημα Ιανουαρίου 0 Αυγούστου 2012 διαμορφώθηκε σε 25.418, έναντι 37.022 το 2011, παρουσιάζοντας μείωση 31,3%.
Μείωση 21,2% είχε παρουσιάσει το οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου του 2011 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2010.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...