Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012

Formula 1 Κυριακή, 28 Οκτωβρίου, απευθείας μετάδοση Grand Prix Ινδίας

Το πρωτάθλημα της F1 συνεχίζεται με τον 17ο αγώνα της χρονιάς, το GP Iνδίας που διεξάγεται για 2η φορά στο Νέο Δελχί και την υπερσύγχρονη πίστα Buddh International Circuit.

Formula One
(Photo credit: Wikipedia)
Ένα πρωτάθλημα μοναδικό, μια μονομαχία επική: Φέτελ ή Αλόνσο; Σε δεκάξι αγώνες φέτος ο Φέτελ έχει κερδίσει τέσσερις φορές, ενώ ο Αλόνσο τρεις. Ο Ισπανός πιλότος έχει ανέβει 9 φορές στο βάθρο, ενώ ο Γερμανός 7, αυτό όμως δεν τον εμπόδισε να πάρει προβάδισμα στη βαθμολογια με 6 βαθμούς, ενώ απομένουν τέσσερις αγώνες και 100 βαθμοί να μοιραστούν, αρχής γενομένης από το Ινδικό GP. Οι Ινδοί αναμένεται να κατακλύσουν τις κερκίδες για να επευφημήσουν την εθνική τους ομάδα, Force India και τον συμπατριώτη τους Ναράι Καρθικέγιαν, που αγωνίζεται με τα χρώματα της HRT.

Στην ωριαία εκπομπή F1 Countdown που προηγείται της μετάδοσης του αγώνα, εκτός από τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών μπορείτε να παρακολουθήσετε, μεταξύ άλλων, και μια συνέντευξη του επικεφαλής σχεδιασμού της Ferrari, Νικόλα Τομπάζη. Τι υποστηρίζει για τη μεγάλη αντεπίθεση που σχεδιάζουν οι κόκκινοι στους τελευταίους τέσσερις αγώνες με στόχο την κατάκτηση και των δυο τίτλων;

Στην παρουσίαση της εκπομπής και τη μετάδοση του αγώνα, τον Τάκη Πουρναράκη πλαισιώνουν οι Νίκος Κατσαρός και Πάνος Σεϊτανίδης. Ο Τάκης Τρακουσέλλης που επιμελείται θέματα αυτοκινήτου, μας παρουσιάζει το ολοκαίνουργιο τετρακίνητο FIAT Panda στην Ιταλία.

Αυτή την Κυριακή έχει F1 στον Alpha. Μην τη χάσετε!

F1 Countdown: 10:30

Εκκίνηση αγώνα: 11:30
Enhanced by Zemanta

PORSCHE: Panamera Platinum Edition [video]

Ξεκινώντας από τα τέλη Νοεμβρίου, η Porsche προσφέρει μια ιδιαίτερη έκδοση της Panamera: την ΄΄Platinum Edition΄΄.
Η έκδοση αυτή, η οποία διατίθεται ως Panamera 4 και ως Panamera Diesel, ξεχωρίζει χάρη στα διακριτικά, σχεδιαστικά της στοιχεία, χρώματος μεταλλικού ασημί platinum, τα οποία συνδυάζονται με εκτεταμένα στοιχεία του βασικού εξοπλισμού.

Το κάτω τμήμα των εξωτερικών καθρεπτών, τα πτερύγια των καλυμμάτων των εισαγωγών αέρα, το προστατευτικό πλέγμα των αεραγωγών στις πλευρές (σχεδιασμένο ειδικά για το μοντέλο turbo), η διακοσμητική λωρίδα στο καπό του χώρου αποσκευών και ο πίσω διαχύτης είναι στο σύνολό τους βαμμένα σε χρώμα μεταλλικό ασημί platinum. Ο συνδυασμός με ένα από τα πέντε χρώματα εξωτερικού αυτής της ειδικής έκδοσης προσφέρει μια ιδιαίτερα αρμονική και κομψή εμφάνιση. Τα απλά χρώματα εξωτερικού είναι το μαύρο ή το άσπρο, ενώ προαιρετικά διατίθενται τα μεταλλικά χρώματα basalt black, carbon gray και mahogany. Διατίθεται και εξωτερικό πακέτο εμφάνισης σε μαυρο χρώμα.

Προσφέροντας σημαντικά οφέλη για τον πελάτη, πολλά από τα στοιχεία του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνονται πλέον στο βασικό εξοπλισμό της Panamera Platinum Edition. Σε αυτά ανήκουν οι προβολείς Bi-Xenon και οι εμπρός αισθητήρες υποβοήθησης παρκαρίσματος, o εσωτερικός και οι εξωτερικοί καθρέπτες με αυτόματη αντιθαμβωτική λειτουργία και οι ζάντες αλουμινίου Panamera Turbo 19 ιντσών με έγχρωμα σήματα Porsche στους τροχούς.

Ο νέος δίχρωμος συνδυασμός μαύρου/μπεζ δίνει ιδιαίτερο χαρακτήρα στο εσωτερικό. Το πάνω τμήμα του ταμπλό, οι επενδύσεις στις πόρτες, ο χώρος ποδιών και το πίσω μέρος της πλάτης των μπροστινών καθισμάτων, καθώς και η εταζέρα του χώρου αποσκευών είναι σε μαύρο χρώμα, ενώ το υπόλοιπο εσωτερικό είναι σε χρώμα μπεζ luxor. Άλλα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι ο διακριτικός θυρεός της Porsche στα μπροστινά και τα πίσω προσκέφαλα, καθώς και το λογότυπο "Platinum Edition" στα μαρσπιέ των μπροστινών πορτών.

Επιπλέον, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει το υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης Power Steering Plus, καθώς και θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα.

Το Σύστημα Διαχείρισης Επικοινωνιών PCM (Porsche Communication Management), διαθέτει οθόνη αφής TFT 7 ιντσών και έντεκα ηχεία συνδυασμένης απόδοσης 235W που διασφαλίζουν το βέλτιστο ήχο μέσα στο όχημα.




peritroxon.gr
Enhanced by Zemanta

Προσοχή! Όσοι σκοπεύετε να βγάλετε δίπλωμα για μηχανή... κάντε το πριν τον Ιανουάριο

Όσοι σκοπεύεται να βγάλετε δίπλωμα για μηχανή, σπεύστε να το κάνετε το προσεχές δίμηνο, δηλαδή πριν τον Ιανουάριο. 

Το λέμε αυτό, επειδή από τις 19 Ιανουαρίου 2013 τα πράγματα θα δυσκολέψουν ακόμη περισσότερο, αφού για να γίνει κάποιος κάτοχος του συγκεκριμένου διπλώματος θα πρέπει να έχει κάνει περισσότερες ώρες εκπαίδευσης (περισσότερα χρήματα) αλλά και επιπλέον παράβολα, όπως επίσης και κάποια επιπλέον πρακτικά μαθήματα για τη μετάβαση της μιας κατηγορίας στην αμέσως μεγαλύτερη.

Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2012

Ανάκληση 350 μοτοσικλετών TRIUMPH

Triumph Daytona 675 racing bike
Triumph Daytona 675 racing bike (Photo credit: Martyn @ Negaro)
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία ΗΛΙΟΦΙΛ Α.Ε., Κεντρικός Εισαγωγέας και Διανομέας μοτοσικλετών TRIUMPH στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης μοτοσικλετών TRIUMPH, που χρήζουν αντικατάσταση ανορθωτή.

Η ανάκληση αφορά κατά προσέγγιση 50 μοτοσικλέτες Daytona 675, παραγωγής από αριθμό πλαισίου 381275 έως 459504, και 240 μοτοσικλέτες τύπου Street Triple και 67 τύπου Street triple R από αριθμό πλαισίου 354282 έως 456779. Στα επηρεαζόμενα οχήματα υπάρχει πιθανότητα να σταματήσει η φόρτιση της μπαταρίας με αποτέλεσμα να μην πάρει εμπρός ξανά η μοτοσικλέτα.

Μέχρι στιγμής στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το ανωτέρω θέμα.

Οι αντιπρόσωποι των εξουσιοδοτημένων συνεργειών της TRIUMPH έχουν είδη ενημερωθεί μέσω του δικτύου ώστε να ενημερώσουν τους ιδιοκτήτες των αντίστοιχων μοτοσικλετών για να προσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία της TRIUMPH και να γίνει αντικατάσταση του ανορθωτή, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012

Τέλη κυκλοφορίας 2013: Δείτε αναλυτικά πόσο θα πληρώσουμε

Από το τέλος Οκτωβρίου η Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων θα ανοίξει την ηλεκτρονική νέα υπηρεσία από την οποία οι φορολογούμενοι θα πληροφορούνται για το ύψος των τελών κυκλοφορίας.

Το υπουργείο Οικονομικών βάζει τέλος στα αυτοκόλλητα τέλη με αποτέλεσμα να κερδίζει για τον κρατικό προϋπολογισμό περίπου 80 εκατομμύρια ευρώ.
Τα τέλη θα αναρτώνται ηλεκτρονικά και οι πολίτες είτε με τον κωδικό τους για το Taxisnet είτε με τον ΑΦΜ τους, θα μπορούν να μπαίνουν στο διαδίκτυο για να βρουν το ειδοποιητήριο πληρωμής.
Στη συνέχεια θα εκτυπώνουν το ειδοποιητήριο και θα πηγαίνουν σε τράπεζα, ταχυδρομείο ή εφορία για την πληρωμή του τέλους. Δεν θα παραλαμβάνουν αυτοκόλλητο σήμα, αλλά μόνο την απόδειξη πληρωμής.
Οι τράπεζες θα ενημερώνουν αυτομάτως το σύστημα για την πληρωμή των τελών και έτσι το υπουργείο Οικονομικών θα γνωρίζει ποιος φορολογούμενος πλήρωσε και ποιος όχι.
Αναλυτικά το κόστος των τελών κυκλοφορίας 2013Από 51 κ.ε. μέχρι 300 κ.ε. 22 ευρώ
Από 301 κ.ε. μέχρι 785 κ.ε. 55 ευρώ
Από 786 κ.ε. μέχρι 1071 κ.ε. 120 ευρώ
Από 1071 κ.ε. μέχρι 1357 κ.ε 135 ευρώ
Από 1358 κ.ε. μέχρι 1548 κ.ε 240 ευρώ
Από 1549 κ.ε. μέχρι 1738 κ.ε. 265 ευρώ
Από 1739 κ.ε. μέχρι 1928 κ.ε. 300 ευρώ
Από 1929 κ.ε. μέχρι 2357 κ.ε. 660 ευρώ
Από 2358 κ.ε. μέχρι 3000 κ.ε. 880 ευρώ
Από 3001 κ.ε. μέχρι 4000 κ.ε. 1100 ευρώ
Από 4001 κ.ε. και άνω 1320 ευρώ
Επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα:
Κλιμάκιο εκπομπών CO2 (γρ./χλμ.) - Ετήσια τέλη κυκλοφορίας ανά γραμ. εκπομπών σε ευρώ
0 – 100 (γρ./χλμ. ευρώ)
101 – 120 (γρ./χλμ.) 0,90 ευρώ
121 – 140 (γρ./χλμ.) 1,10 ευρώ
141 – 160 (γρ./χλμ.) 1,70 ευρώ
161 – 180 (γρ./χλμ.) 2,25 ευρώ
181 – 200 (γρ./χλμ.) 2,55 ευρώ
201 – 250 (γρ./χλμ. 2,80 ευρώ
Άνω των 251 (γρ./χλμ.) 3,40 ευρώ
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012

Το νέο Opel Cascada (video)

Στις αρχές του 2013 θα λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά η Opel το Cascada, το νέο της ανοικτό μοντέλο με την υφασμάτινη οροφή. Το επιμηκυμένο αμάξωμα φθάνει τα 4,7 m και προσφέρει πραγματικούς χώρους για 4 επιβάτες. Στόχος της Opel είναι να προσφέρει στην κατηγορία των μεσαίων cabrio μία οικονομικότερη πρόταση από αυτές που υπάρχουν ήδη.

Η μαλακή οροφή του Cascada ανοίγει με το πάτημα ενός διακόπτη, τοποθετημένου στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Η διαδικασία ολοκληρώνεται σε 17 sec, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο έχει αναπτύξει ταχύτητα έως 50 km/h. Η οροφή ανοίγει και κλείνει και με τηλεχειρισμό, με το κουμπί πάνω στο κλειδί (ανήκει στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων). Το Cascada προσφέρει ικανοποιητικούς χώρους για τους πίσω επιβάτες, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών εξαρτάται βέβαια από το αν η οροφή είναι ανοικτή ή κλειστή. Στην πρώτη περίπτωση προσφέρει 280 lt. και στη δεύτερη 350 lt. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται σε αναλογία 50:50, επιτρέποντας τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους.

Η Opel ανακοινώνει ότι σε σχέση με το προηγούμενο ανοικτό της μοντέλο, το Astra TwinTop, το Cascada παρουσιάζει κατά 43% περισσότερη στρεπτική ακαμψία και κατά 10% περισσότερη καμπτική ακαμψία. Στον εμπρός άξονα επελέγη η λύση του γονάτου υψηλών επιδόσεων HiPerStrut, το οποίο είχε εμφανιστεί για πρώτη φορά στο Insignia OPC. Το Cascada εξοπλίζεται και με το σύστημα ελέγχου του πλαισίου FlexRide. Οι διαθέσιμοι τροχοί φθάνουν σε διάμετρο τις 20 ίντσες και οι δίσκοι των φρένων τα 326 mm εμπρός και τα 325 mm πίσω. Όπως συμβαίνει στα σύγχρονα cabrio μοντέλα, σε περίπτωση ανατροπής του Cascada προστατευτικές μπάρες αναδύονται πίσω από τα καθίσματα των πίσω επιβατών και σε συνδυασμό με τις ενισχυμένες πρώτες κολώνες δημιουργούν ένα προστατευτικό περιβάλλον. Οι μπάρες αναδύονται προληπτικά και όταν ανοίξουν οι αερόσακοι.

Η σημαντικότερη παρουσία στη γκάμα των κινητήρων αφορά το νέο 1.6 SIDI Turbo ECOTEC. Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 170 PS και μέγιστη ροπή 28,6 kgm με χρήση overboost. Συνδυάζεται τόσο με αυτόματο όσο και με μηχανικό κιβώτιο, 6 σχέσεων. Βασικός κινητήρας είναι ο 1.4 Turbo, διαθέσιμος και στις δύο εκδόσεις ισχύος: 120 και 140 PS. Στην πλευρά των diesel, υπάρχει o 2.0 CDTI με τα 165 PS (επίσης με χειροκίνητο ή αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο). Αργότερα θα λανσαριστούν ακόμη πιο ισχυρές εκδόσεις κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Μέχρι στιγμής πάντως η Opel δεν έδωσε στοιχεία σχετικά με τις επιδόσεις ή την κατανάλωση του νέου της μοντέλου.

newsauto.gr
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2012

Νέο πρόγραμμα AutoBasic για την ασφάλιση αυτοκινήτου και νέα πολιτική τιμολόγησης από την INTERAMERICAN

Μία ιδιαίτερα προσιτή λύση για την ασφάλιση αυτοκινήτου προτείνει η INTERAMERICAN, με το νέο πρόγραμμα Auto Basic που προωθεί από τις αρχές Οκτωβρίου στην αγορά. Η νέα πρόταση της εταιρείας αποτελεί ασφαλιστική απάντηση στις δυσκολίες της οικονομικής συγκυρίας και περιλαμβάνει την υποχρεωτική κάλυψη της αστικής ευθύνης έναντι τρίτων για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, αλλά και κάλυψη ζημιών του ασφαλισμένου οχήματος από ανασφάλιστο όχημα, με δεδομένη την αύξηση του εν λόγω κινδύνου εξαιτίας της κυκλοφορίας μεγάλου αριθμού ανασφάλιστων οχημάτων.

Το πακέτο των καλύψεων συμπληρώνουν οι πλήρεις υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας INTERAMERICAN για την περίπτωση ακινητοποίησης του αυτοκινήτου –από την τροφοδοσία με καύσιμα και την αλλαγή ελαστικού μέχρι τη μεταφορά και τη συνολική διαχείριση του ατυχήματος, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 1158- καθώς και η παροχή ιατρικών συμβουλών σε περίπτωση τραυματισμού, μέσω της γραμμής προσωπικής βοήθειας 1010.

Το Auto Basic, ως εναλλακτική πρόταση προσιτού κόστους, παρέχεται με ασφάλιστρα κατά 6% - 8% φθηνότερα από τα αντίστοιχα του προγράμματος Auto Classic, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ποιότητα των υπηρεσιών INTERAMERICAN.

Παράλληλα, η εταιρεία εισάγει ως νέο κριτήριο τιμολόγησης, μόνο για χρήση Ι.Χ.Ε., το κριτήριο της ηλικίας του κύριου ιδιοκτήτη, προκειμένου να βελτιώσει την αντικειμενική παραμετρικότητα και την ανταγωνιστικότητα του τιμολογίου ασφάλισης σε όλα τα διατιθέμενα προγράμματά της: Auto Basic, Classic, Extra και Total. Mε το συγκεκριμένο κριτήριο, παρέχονται στο μεγαλύτερο φάσμα ηλικιακών ομάδων εκπτώσεις στα ασφάλιστρα αστικής ευθύνης που φθάνουν μέχρι 9%, ενώ σε ακραίες ηλικιακές ομάδες, εύλογα, τα ασφάλιστρα επιβαρύνονται κλιμακωτά.

Σημειώνεται ότι η INTERAMERICAN κατά το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου έχει καταβάλει σε αποζημιώσεις αυτοκινήτου 46,7 εκατ. ευρώ.

Ανακαλούνται αυτοκίνητα της Ford

Στην ανάκληση αυτοκινήτων FORD τύπου Fiesta Van που δεν είναι εφοδιασμένα με αερόσακο συνοδηγού και Maverick προχωρά η εταιρεία Ford Motor Hellas AEBE στην Ελλάδα σύμφωνα με  ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.

Συγκεκριμένα, οι ανακλήσεις αφορούν:

α) 345 οχήματα Fiesta Van, παραγωγής από 30 Σεπτεμβρίου 2008 έως 14 Μαΐου 2012, στα οποία υπάρχει πιθανότητα η βίδα που συγκρατεί το δακτύλιο «D» της ζώνης ασφαλείας στην κολόνα Β στην πλευρά του συνοδηγού να αποσπαστεί από την κολόνα Β στη διάρκεια σοβαρού ατυχήματος.

β) 298 αυτοκίνητα τύπου Maverick, παραγωγής από 01 Αυγούστου 2001 έως 31 Ιουλίου 2003, στα οποία υπάρχει πιθανότητα να μην υπάρχει επαρκές περιθώριο ανάμεσα στο κάλυμμα του κινητήρα και το καλώδιο του συστήματος ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει κόλλημα της πεταλούδας όταν το πεντάλ του γκαζιού πατηθεί μέχρι το τέρμα ή σχεδόν μέχρι το τέρμα.

Μέχρι στιγμής στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με τα ανωτέρω θέματα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία της FORD για να τοποθετηθεί χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση:

α) στα οχήματα τύπου Fiesta Van, μια πρόσθετη πλάκα ενίσχυσης στην κολόνα Β και
β) στα οχήματα τύπου Maverick, ένα τροποποιημένο συγκρότημα πίσω μπουζονιού και ροδέλας, ώστε να ανασηκωθεί το κάλυμμα σε μια θέση που να παρέχει επιπλέον περιθώριο.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με τη Γραμμή Εξυπηρέτησης της εταιρείας Ford Motor Hellas AEBE στο τηλέφωνο 801 11 701 601.
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2012

Formula 1 Κυριακή, 14 Οκτωβρίου, μετάδοση στις 15:00 Grand Prix Κορέας

Το πρωτάθλημα της F1 συνεχίζεται με τον 16ο αγώνα της χρονιάς, το GP Κορέας.

Η νίκη του Φέτελ στη Σουζούκα την προηγούμενη Κυριακή, σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Αλόνσο, κάνει το πρωτάθλημα ακόμα πιο ενδιαφέρον. Απομένουν πέντε αγώνες για την ολοκλήρωσή του σε Κορέα (14/10), Ινδία (28/10), Άμπου Ντάμπι (4/11), ΗΠΑ (18/11) και Βραζιλία (25/11), καθώς και 125 βαθμοί να μοιραστούν. Η διαφορά ανάμεσα στους δύο μονομάχους είναι μόλις τέσσερις βαθμοί υπέρ του Αλόνσο. Ο Ισπανός πρωταθλητής είχε κερδίσει, το 2010, τον πρώτο αγώνα που έγινε στα βαλτοτόπια του Μόκπο, ενώ πέρυσι νικητής ήταν ο Φέτελ. Όπως αναμένεται, την Κυριακή στην πίστα της Γέονκαμ, θα γίνει της Κορέας!

Στο F1 Countdown που προηγείται της μετάδοσης του αγώνα, εκτός από τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών, μπορείτε να παρακολουθήσετε, μεταξύ άλλων, ένα αφιέρωμα στην πορεία των δύο μονομάχων στους πρώτους 15 αγώνες του φετινού πρωταθλήματος. Κι οι δύο έχουν από τρεις νίκες, ο Φέτελ έχει εγκαταλείψει μια φορά παραπάνω (3), ενώ ο Αλόνσο δεν είχε ποτέ το πιο γρήγορο μονοθέσιο.

Στην παρουσίαση της εκπομπής και τη μετάδοση του αγώνα, τον Τάκη Πουρναράκη πλαισιώνουν οι Νίκος Κατσαρός και Πάνος Σεϊτανίδης. Ο Τάκης Τρακουσέλλης, ο οποίος επιμελείται θέματα αυτοκινήτου, μας αποκαλύπτει όλα όσα θέλουμε να μάθουμε για το νέο Golf 7ης γενιάς.

Αυτή την Κυριακή έχει F1 στον Alpha. Μην τη χάσετε!

F1 Countdown: 15:00
Μετάδοση αγώνα: 16:00
Enhanced by Zemanta

Η ΔΗΜΑΡ ζητά την απόσυρσή τροπολογίας για το Επικουρικό Κεφάλαιο Ασφάλισης Ευθύνης Ατυχημάτων από αυτοκίνητα

Ανακοίνωση της ΔΗΜΑΡ για την υποχρέωση του «Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Ευθύνης Ατυχημάτων από αυτοκίνητα»:

Αντίθετη με την Οδηγία 84/5/ΕΟΚ αλλά και το Σύνταγμα της Ελλάδας είναι η προωθούμενη από το Υπουργείο Οικονομικών προσθήκη – τροπολογία , με την οποία ουσιαστικά επιβάλλεται περιορισμός της υποχρέωσης και μάλιστα αναδρομικά του «Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Ευθύνης Ατυχημάτων από αυτοκίνητα».

Τα υπαρκτά και σοβαρά προβλήματα, του Επικουρικού Κεφαλαίου που έχουν προκληθεί, λόγω διαχρονικών και υπαιτίων παραλήψεων της πολιτείας και του ιδιωτικού ασφαλιστικού συστήματος, δεν μπορεί και δεν πρέπει να αντιμετωπιστούν ως τιμωρία προς τα πλέον αδύναμα κοινωνικά στρώματα, που απαρτίζονται κυρίως από αναπήρους, ορφανά και χώρες θυμάτων τραγικών ατυχημάτων.

Η ριζική αντιμετώπιση των προβλημάτων του Επικουρικού απαιτεί αντιμετώπιση του φαινομένου των περισσότερων από 1.5 εκατομμύριο ανασφάλιστων οχημάτων, την ενίσχυση των ελεγκτικών μηχανισμών της ασφαλιστικής αγοράς και την αύξηση των πόρων του.

Η ΔΗΜΑΡ είναι αντίθετη με την εισαγόμενη ρύθμιση και ζητά την απόσυρσή της.
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 10 Οκτωβρίου 2012

Επικαιροποίηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ζητά ο Λ. Αυγενάκης

Ο Βουλευτής Ηρακλείου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Λευτέρης Αυγενάκης έθεσε την ανάγκη «επικαιροποίησης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» μέσω της Ερώτησης που κατέθεσε  στον Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Κωστή Χατζηδάκη.

Στην Ερώτησή του, ο Βουλευτής υπογραμμίζει ότι: «Σημαντική μείωση με βάση τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής παρουσιάζει ο αριθμός των τροχαίων ατυχημάτων κάθε χρόνο. Ειδικότερα, κατά τον μήνα Ιούλιο του 2012, τα Οδικά Τροχαία ατυχήματα που συνέβησαν σ’ όλη τη χώρα και προκάλεσαν το θάνατο ή τον τραυματισμό ατόμων, μειώθηκαν κατά 8.9% σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2011. Τον Ιούλιο του 2012 κατεγράφησαν 1.259 έναντι 1.382 τον Ιούλιο του 2011. Στα ατυχήματα αυτά, 105 ήταν οι νεκροί (ποσοστό μείωσης 15.3%), 183 βαριά τραυματίες (ποσοστό μείωσης 5.2%) και 1.419 ελαφρά τραυματίες (ποσοστό μείωσης 9.7%) έναντι 124 νεκρών, 193 βαριά τραυματιών και 1.572 ελαφρά τραυματιών, τον Ιούλιο του 2011. Στην Κρήτη, με βάση τα στοιχεία της Στατιστικής Αρχής, ο δείκτης μεταβολής καταγράφει πτώση της τάξης -31.1%, ενώ τα ατυχήματα τον Ιούλιο του 2012 ανήλθαν στα 31 συγκριτικά με τα 45 του 2011. Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν: 1) Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, 2) Η παραβίαση των ορίων ταχύτητας, 3) Η απόσπαση προσοχής του οδηγού, 4) Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, 5) Η παραβίαση της προτεραιότητας».

Επειδή, κατά τον κ. Αυγενάκη «η πλειονότητα των νεκρών συμπολιτών κυμαίνεται μεταξύ 25-50 ετών, δηλαδή στις πιο παραγωγικές ηλικίες», ζήτησε από τον Υπουργό να παρέμβει άμεσα και να επικαιροποιήσει τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, επιβάλλοντας αυστηρότερες ποινές για τους παραβάτες αυτού προκειμένου να περιοριστούν και κατ’ επέκταση να εξαλειφθούν τα τροχαία ατυχήματα.

Ανακαλεί 7,43 εκατ. αυτοκίνητα παγκοσμίως η Toyota!

English: 2009–2010 Toyota Corolla (ZRE152R) As...
Toyota Corolla  (Photo credit: Wikipedia)
Αιτία πιθανό πρόβλημα αυτόματο μηχανισμό των ηλεκτρικών παραθύρων. Ανάμεσα στα μοντέλα που ανακαλούνται και τα Corolla και Camry.

"Ο κεντρικός διακόπτης για το αυτόματο παράθυρο από την πλευρά του οδηγού μπορεί να δώσει την αίσθηση ότι κολλάει στη διάρκεια της λειτουργίας του", αναφέρει σε ανακοίνωσή της η αμερικανική μονάδα της Toyota.

"Αν χρησιμοποιηθούν λιπαντικά που κυκλοφορούν στο εμπόριο πάνω στον διακόπτη προκειμένου να μην υπάρχει αυτή η αίσθηση ότι κολλάει, τότε υπάρχει κίνδυνος να λιώσει ή, υπό κάποιες συνθήκες, να πάρει φωτιά", προειδοποιεί η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.

Στις ΗΠΑ, οι ανακλήσεις αφορούν 2,47 εκατομμύρια οχήματα, ενώ στην Ευρώπη και την Κίνα, 2,8 εκατομμύρια. Τα υπόλοιπα θα ανακληθούν στην Ιαπωνία, τον Καναδά, την Αυστραλία και τη Μέση Ανατολή.

Στη Γαλλία, ο συνολικός αριθμός των οχημάτων που ενδεχομένως να ανακληθούν είναι 126.000 και πρόκειται για τα μοντέλα Yaris, Auris και RAV4, τα οποία κατασκευάστηκαν από τον Σεπτέμβριο του 2006 ως τον Δεκέμβριο του 2008.
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2012

Eλληνικό ντεμπούτο για το νέο Focus ST

Το πρώτο Παγκόσμιο Αυτοκίνητο Επιδόσεων της Ford, κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά.

Το Νέο Ford Focus ST προσφέρει ένα μοναδικό μίγμα επιδόσεων, οδικής συμπεριφοράς, πολιτισμένης λειτουργίας και στυλ. Με κινητήρα 2.0 EcoBoost 250 PS, το νέο Focus ST έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 248 km/h. Με προσδοκώμενη κατανάλωση 7,2 l/100 km και εκπομπές CO2 169 g/km επιτυγχάνεται βελτίωση 20% σε σχέση με το προηγούμενο Ευρωπαϊκό Focus ST.

Ford Focus ST
Ford Focus ST (Photo credit: Wikipedia)
Το σήμα ST (Sport Technologies) λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη το 1997 και χαρακτηρίζει τις σπορ εκδόσεις των βασικών μοντέλων Ford. Οι πελάτες γνωρίζουν πλέον ότι τα αυτοκίνητα Ford ST συνδυάζουν υψηλές επιδόσεις με γνήσια πρακτικότητα και πολιτισμένη λειτουργία.

Με τον υπερτροφοδοτούμενο και οικονομικό 2.0 EcoBoost250 PS, το νέο Focus ST επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,5 δεύτερα μέχρι την τελική ταχύτητα των 248 km/h, καταναλώνει 7,2 l/100 km με εκπομπές CO2 169 g/km, βελτίωση 20% σε σχέση με το προηγούμενο Ευρωπαϊκό Focus ST. Ο κινητήρας 2.0 EcoBoost 250 PS συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και εξασφαλίζει μέγιστη επιτάχυνση μετά από κάθε αλλαγή χάρη στην κατάλληλη κλιμάκωση. Η έκτη σχέση παρέχει οικονομία στα μεγάλα ταξίδια.

Ford Focus ST
Ford Focus ST (Photo credit: Wikipedia)
«Είναι το αυτοκίνητο που προσφέρει οδηγική εμπειρία και ενσαρκώνει την ουσία του σήματος ST που περίμεναν οι οπαδοί της Ford. Παρόλο που είναι ιδιαίτερα δύσκολη η εποχή που ζούμε, εύχομαι και στην Ελλάδα να έχει την αντίστοιχη υποδοχή με τον υπόλοιπο κόσμο δεδομένων των συνθηκών», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γιάννης Ταβανίδης, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Ford Motor Ελλάς. Το νέο Focus ST διατίθεται σε πεντάθυρη hatchback εκδοχή και wagon. Και οι δύο προσδίδουν μυώδη χαρακτηριστικά στην φιλοσοφία ‘kinetic design’ του στάνταρ Focus. Διατίθενται σε 5 βασικά χρώματα: Spirit Blue, Race Red, Black, White και Silver.

Επιπλέον, η Tangerine Scream, η νέα αποκλειστική απόχρωση του Focus ST, εναρμονίζεται με το συναρπαστικό και σπορ χαρακτήρα του.

Τα καθίσματα είναι Recaro και προσφέρουν στους κατόχους Focus ST απόλυτη άνεση και στήριξη. Χαμηλωμένα καθίσματα συνοδεύονται από αποκλειστικά premium χαρακτηριστικά όπως ρύθμιση μήκους, πρωτιά στην κατηγορία, και κλίση μαξιλαριού. Προσφέρεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, ST2 και ST3, για την Ελληνική αγορά:
 
Έκδοση ST2

• Ζάντες 18 ιντών με ελαστικά 235/ 40 R 18
• Εξωτερικό κιτ αμαξώματος ST
• Πίσω αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος
• Μεγάλη πίσω αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος (εκδόσεις Wagon)
• Ράγες οροφής (εκδόσεις Wagon)
• Σπορ ημιδερμάτινα καθίσματα Recaro οδηγού και συνοδηγού
• Ράδιο-CD συμβατό με MP3, 6 ηχεία, οθόνη ενδείξεων πίνακα οργάνων 2,3'' DOT Matrix, πολυλειτουργική οθόνη 3,5'' Star Burst (ICE Pack 32)
• Ηλεκτρονικός διζωνικός κλιματισμός DEATC
• Κουμπί εκκίνησης κινητήρα Ford Power
• Δερμάτινη λαβή λεβιέ ταχυτήτων ST
• Καλύμματα μαρσπιέ με λογότυπο ST στις εμπρός πόρτες
• Αυτόματοι προβολείς και αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
• Σύστημα ανίχνευσης απώλειας πίεσης ελαστικών
• Περιμετρικός συναγερμός
• Ηλεκτροχρωματικός αντιθαμβωτικός κεντρικός καθρέπτης
• Ταπέτα δαπέδου εμπρός και πίσω ST

Έκδοση ST3 (επιπλέον της ST2)

• Εμπρός προβολείς Bi-Xenon με φώτα ημέρας LED, στατικούς λαμπτήρες στροφής, σύστημα πλύσης
• Πίσω φώτα LED
• Σπορ δερμάτινα καθίσματα Recaro οδηγού και συνοδηγού σε μαύρο χρώμα (κάθισμα οδηγού ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο με 8 ρυθμίσεις)
• Σπορ δερμάτινο πίσω κάθισμα Recaro 3 θέσεων (ανάγλυφο)
Η τιμή για την έκδοση εξοπλισμού ST2 είναι €33.480 και για ST3 €35.930
Enhanced by Zemanta

Avis Flex: Η ευέλικτη λύση ενοικίασης αυτοκινήτου για εταιρείες και ιδιώτες από 5,90 ευρώ την ημέρα

Η Avis πρωτοπορεί για ακόμα μια φορά και προσφέρει ποιοτικές λύσεις για ευέλικτη και οικονομική ενοικίαση αυτοκινήτου σε εταιρείες και ιδιώτες με τιμές που ξεκινούν από 5,90 ευρώ την ημέρα.
Αξιοποιώντας τις καλύτερες επιλογές από τον στόλο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που διαθέτει, η Avis, μέσα από το πρωτοποριακό πρόγραμμα Avis Flex, προσφέρει τη δυνατότητα ενοικίασης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων χωρίς μακροχρόνια δέσμευση.
Μέσα από τη μεγάλη ποικιλία αυτοκινήτων που εντάσσονται  στο πρόγραμμα Avis Flex, μπορείτε να επιλέξετε ευέλικτα το όχημα που εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες σας για διάστημα περισσότερο από 1 μήνα, με την προοπτική παράτασης της μίσθωσης για 1 χρόνο.
Οι ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές του προγράμματος Avis Flex σας δίνουν τη δυνατότητα να φέρετε την ενοικίαση αυτοκινήτου στα μέτρα σας χωρίς πολύπλοκα συμβόλαια και κρυφά κόστη, ενώ συγχρόνως απολαμβάνετε σημαντικά προνόμια, όπως μεταξύ άλλων:
  • Μικτή ασφάλεια
  • Τέλη κυκλοφορίας
  • 24ωρη οδική βοήθεια
  • Συντήρηση αυτοκινήτου
  • Αντικατάσταση αυτοκινήτου σε 48 ώρες
  • 1600 χιλιόμετρα το μήνα
Το πρόγραμμα Avis Flex αποτελεί τη χρυσή τομή για όσες εταιρείες αναζητούν λύσεις ορισμένου χρόνου για τις επαγγελματικές μετακινήσεις των στελεχών τους για έκτακτες ανάγκες ή για να υποστηρίξουν ανάπτυξη συγκεκριμένων δραστηριοτήτων.
Παράλληλα, με το Avis Flex όσοι ιδιώτες επιθυμούν να καλύψουν τρέχουσες ανάγκες μετακίνησης μέσα στην οικογένεια ή να ανταποκριθούν σε  προσωρινές υποχρεώσεις έχουν τη δυνατότητα να βρουν μια λύση χωρίς μακροπρόθεσμες οικονομικές επιβαρύνσεις. 
Avis Flex, τώρα η ενοικίαση αυτοκινήτου προσαρμόζεται στα μέτρα σας!

Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012

Formula 1 Κυριακή, 7 Οκτωβρίου, απευθείας μετάδοση Grand Prix Ιαπωνίας

Το πρωτάθλημα της F1 συνεχίζεται με τον 15ο αγώνα της χρονιάς, το GP Ιαπωνίας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στη θρυλική πίστα της Σουζούκα.

Με τον Χάμιλτον να προβάρει τη φόρμα της Mercedes, τον Ράικονεν εγκλωβισμένο από την υστέρηση της Lotus και τους Μπάτον και Γουέμπερ πολύ πίσω, υπάρχει μόνο ένας πιλότος που φαντάζει ικανός να εκθρονίσει τον Φερνάντο Αλόνσο. Ο λόγος για τον πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος μετά τη νίκη του στη Σιγκαπούρη θέλει οπωσδήποτε να συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό και στους επόμενους αγώνες, αρχής γενομένης από το Ιαπωνικό GP.

Στο F1 Countdown, πέρα από τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών, θα προβληθούν ρεπορτάζ που κεντρίζουν το ενδιαφέρον, όπως η αποχώρηση του Σουμάχερ και η αποστολή του Αlpha στην Πάτρα για το PICK.

Στην παρουσίαση της εκπομπής και τη μετάδοση του αγώνα, τον Τάκη Πουρναράκη πλαισιώνουν οι Νίκος Κατσαρός και Πάνος Σεϊτανίδης. O Τάκης Τρακουσέλλης, ο οποίος επιμελείται θέματα αυτοκίνησης, μας ξεναγεί στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι.

Αυτή την Κυριακή έχει F1 στον Alpha. Μην τη χάσετε!

F1 Countdown: 15:00
Εκκίνηση αγώνα: 16:00

Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012

ΔΗΜΑΡ: Υπέρογκη αύξηση ασφαλίστρων σε ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες

Στην υπέρογκη αύξηση ασφαλίστρων σε ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες αναφέρεται η ερώτηση των βουλευτών της ΔΗΜΑΡ Ν. Τσούκαλη και Γ. Ψαριανού.
Το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

Σύμφωνα με το ν. 2251/1994 όπως τροποποιήθηκε με το ν . 3587/2007 και με την αρ. 1030/2001 απόφαση του Αρείου Πάγου, η μονομερής αναπροσαρμογή των ασφαλίστρων, δίχως εύλογα και αντικειμενικά κριτήρια, τα οποία να εμπεριέχονται στη σύμβαση που έχει υπογραφεί, έχει κριθεί παράνομη και καταχρηστική.

Παρ’ όλα αυτά, πολλές ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες προβαίνουν σε υπέρογκες αυξήσεις των ασφαλίστρων ζωής και ιδιαίτερα σε άτομα άνω των 50 ετών χωρίς προειδοποίηση και καταχρηστικά, με κριτήρια των οποίων η εγκυρότητα δεν μπορεί να ελεγχθεί από τον ασφαλισμένο. Η κατάσταση είναι ιδιαίτερα επώδυνη για τα άτομα πάνω από 50, τα οποία δεν μπορούν να διακόψουν τη σύμβαση με την ασφαλιστική εταιρεία, γιατί είναι εξαιρετικά αμφίβολο, αν όχι απίθανο, να τους ασφαλίσει οποιαδήποτε άλλη. Είναι κατά κάποιο τρόπο «όμηροι» των αποφάσεων της ασφαλιστικής εταιρείας.

Εκατοντάδες καταγγελίες έχουν γίνει στον συνήγορο του καταναλωτή, ακόμα και για αυξήσεις που κυμαίνονται σε διψήφιο ποσοστό, αλλά οι εταιρίες συνεχίζουν να θέτουν μονομερώς υποκειμενικά και αόριστα κριτήρια βάσει των οποίων αναπροσαρμόζουν τα ασφάλιστρα.

Κατόπιν των ανωτέρω,

Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
  • Είναι σύννομη η πρακτική των ασφαλιστικών εταιρειών να προβαίνουν σε υπέρογκες αυξήσεις των ασφαλίστρων;
  • Προτίθεται να φέρει η κυβέρνηση σχετική ρύθμιση ώστε να υπάρχουν σαφή κριτήρια και όρια στις αυξήσεις των ασφαλίστρων, και ιδιαίτερα για τους μεγαλύτερους σε ηλικία που δεν έχουν τη δυνατότητα να προστατευθούν αλλάζοντας ασφαλιστική εταιρεία;
  • Τι προτίθενται να πράξουν για περιπτώσεις εταιρειών που δεν συμμορφώνονται με τις υπάρχουσες ρυθμίσεις και προβαίνουν σε μονομερείς και μη αντικειμενικά αιτιολογημένες αυξήσεις ασφαλίστρων;

Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου 2012

"Πράσινο" φως για πίστα F1 στην Πάτρα!

Εγκρίθηκε το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας ΑΕ" για τη δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών... στη Χαλανδρίτσα Αχαΐας.
Η έγκριση του συγκεκριμένου επενδυτικού σχεδίου, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, εντάσσεται στο πλαίσιο της επιτάχυνσης των διαδικασιών αξιολόγησης επενδυτικών σχεδίων του προηγούμενου νόμου για τις ιδιωτικές επενδύσεις (3299/2004) και αφορά στην ίδρυση αυτοκινητοδρομίου στη θέση Ρέντες του Δημοτικού Διαμερίσματος Χαλανδρίτσας του Δήμου Φαρρών, του Νομού Αχαΐας.

Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 94,6 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η επιχορήγηση ανέρχεται σε ποσοστό 30,571%, δηλαδή 28,92 εκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με τη μελέτη, προβλέπεται η δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών και όλων των υποστηρικτικών κτηρίων και εγκαταστάσεων για την λειτουργία της επένδυσης.

Η πίστα έχει μελετηθεί για τη λειτουργία αγώνων αυτοκινήτων F1, αγώνων μοτοσικλέτας παγκοσμίου πρωταθλήματος super bike, καθώς επίσης αγώνων και πρωταθλήματος καρτ.

Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες και άλλων κατηγοριών, όπως επίσης να χρησιμοποιηθεί και για διοργάνωση εκδηλώσεων.

Το επενδυτικό σχέδιο πρόκειται να αναπτυχθεί σε συνολική έκταση επιφάνειας 928,5 στρεμμάτων , κάτω από την επαρχιακή οδό Χαλανδρίτσας - Βαλμαντούρας, στην οποία θα εγκατασταθεί το υπό δημιουργία αυτοκινητοδρόμιο και θα απέχει 20 χιλιόμετρα ΝΑ της Πάτρας. Η διάρκεια ολοκλήρωσης του προβλέπεται να είναι 36 μήνες.

Φορέας της επένδυσης είναι η εταιρεία "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.". Η μετοχική σύνθεση του φορέα αποτελείται συνολικά από 411 μετόχους, φυσικά και νομικά πρόσωπα, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο Δήμος Πατρέων, το Επιμελητήριο Αχαΐας, ο Δήμος Φαρρών, η ΤΕΔΚ Αχαΐας, η Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα κ.ά.

Βασικός μέτοχος του φορέα της επένδυσης είναι η επιχείρηση "Ανώνυμη Επενδυτική Τεχνική Τουριστική και Διαχειριστική Εταιρεία Αυτοκινητοδρομίου Πατρών", με διακριτικό τίτλο "Ελληνικό Αυτοκινητοδρόμιο". Ο φορέας συστάθηκε το 2006 και η διάρκεια του έχει οριστεί σε είκοσι (20) έτη.

Ο φορέας της επένδυσης έχει λάβει όλες τις απαραίτητες άδειες (έγκριση περιβαλλοντικών όρων, αρχιτεκτονικής μελέτης, σκοπιμότητας και καταλληλότητας οικοπέδου).

Με την ολοκλήρωση της επένδυσης, προβλέπεται να δημιουργηθούν 497 νέες θέσεις εργασίας και σημαντικά οφέλη στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.

Μετά την έγκριση από το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, απαιτείται κύρωση της σχετικής υπουργικής απόφασης από τη Βουλή.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...