Τρίτη, 28 Μαΐου 2013

Η Suzuki, πάντα δίπλα σας

Πιστή στο πλευρό αυτών που την εμπιστεύτηκαν, η Suzuki κάνει ακόμα πιο ελκυστικές της συνθήκες συμβίωσης με τα μοντέλα της. Προσφέρει έτσι όλα τα απαραίτητα ώστε ο ιδιοκτήτης να έχει στο νου του μονάχα την απόλαυση της οδήγησης ενός Suzuki.

Η Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε. δίνει τώρα τη δυνατότητα δωρεάν ανανέωσης της οδικής βοήθειας Suzuki Assistance για όλα τα μοντέλα της εταιρείας, ανεξαρτήτως έτους πρώτης κυκλοφορίας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο κάτοχος είναι να επικοινωνήσει με έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή Suzuki και να πραγματοποιήσει ένα service. Αυτομάτως θα αποκτήσει το δικαίωμα δωρεάν για ένα έτος στις υπηρεσίες Suzuki Assistance.

Το πρόγραμμα οδικής βοήθειας Suzuki Assistance περιλαμβάνει: Επί τόπου επισκευή από το κινητό συνεργείο μας σε περίπτωση που είναι δυνατό και αν παραστεί ανάγκη, ρυμούλκηση του οχήματος σε προορισμό της επιλογής σας, έξοδα διανυκτέρευσης, μεταφορά στον τόπο μόνιμης κατοικίας, έξοδα μεταφοράς και επαναπατρισμού του οχήματος σε περίπτωση που βρίσκεστε στο εξωτερικό. Σε συγκεκριμένες περιπτώσεις μάλιστα περιλαμβάνει και όχημα αντικατάστασης.

Παράλληλα, κάθε νέος κάτοχος Suzuki, εκτός από τα 3 έτη εργοστασιακής εγγύησης, μπορεί να απολαμβάνει χωρίς επιπλέον χρέωση, 2ετή επέκταση εγγύησης. Έτσι οι ιδιοκτήτες νέων Suzuki εξασφαλίζονται από συνολικά 5 έτη γραπτής εγγύησης. Ταυτόχρονα, οι κάτοχοι Suzuki που αγόρασαν το αυτοκίνητό τους μέσα στην προηγούμενη τριετία έχουν τη δυνατότητα επέκτασης της εγγύησής τους κατά 2 έτη με πολύ χαμηλό κόστος.

Στο πλαίσιο των ανωτέρω προσφορών, η Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε. αποδεικνύει έμπρακτα την προσήλωσή της στην παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας στους πελάτες της, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την εξαιρετική απόδοση της Suzuki στο After Sales Service.

Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Ανάκληση αυτοκινήτων από τη Nissan


To Μicra περιλαμβάνεται στα μοντέλα που ανακαλεί η Νissan στο συνεργείο λόγω προβλήματος στο τιμόνι τους 
Η Nissan Motor Ltd ανακοίνωσε την ανάκληση 841.000 οχημάτων σε όλον τον κόσμο εξαιτίας ελαττώματος στο τιμόνι. 

Ο κύριος όγκος της ανάκλησης αφορά μοντέλα Micra, που έχουν κατασκευασθεί στη Βρετανία και την Ιαπωνία μεταξύ 2002 και 2006, καθώς και το Cube που κατασκευάσθηκε στην Ιαπωνία περίπου την ίδια χρονική περίοδο.

Το μοντέλο Cube δεν κυκλοφόρησε στην Ελλάδα, οπότε η ανάκληση αφορά στη χώρα μας αποκλειστικά μοντέλα Nissan Micra (K12), με ημερομηνία παραγωγής από 2/12/2002 έως 12/5/20006.

Η εταιρεία ανακαλεί αυτοκίνητα από την Ιαπωνία, την Ευρώπη, την Ασία, την Ωκεανία, την Αφρική, τη Λατινική Αμερική και τη Μέση Ανατολή.

Οι ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων οχημάτων στην Ελλάδα θα ενημερωθούν με συστημένη επιστολή από την αντιπροσωπεία, προκειμένου να επιθεωρηθούν τα οχήματά τους και εφόσον απαιτείται, να γίνει σύσφιξη της βίδας στήριξης του τιμονιού.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με την εταιρεία Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, στα τηλέφωνα 210 3479700 – 210 3489313.

Τα μπουλόνια που χρησιμοποιήθηκαν στο τιμόνι των οχημάτων αυτών είναι πιθανόν να μην έχουν σφιχτεί σωστά και στη χειρότερη των περιπτώσεων δεν λειτουργεί το τιμόνι, διευκρινίζεται στην ανακοίνωση της μητρικής εταιρείας, η οποία στάλθηκε στο υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας.

Εκπρόσωπος της Nissan Ιαπωνίας δήλωσε ότι δεν έχουν σημειωθεί ατυχήματα εξαιτίας αυτού του ελαττώματος.

Η Nissan σκοπεύει να διευθετήσει το πρόβλημα είτε σφίγγοντας τα μπουλόνια του τιμονιού, είτε αντικαθιστώντας ολόκληρο το τιμόνι. Η επισκευή διαρκεί 40 λεπτά, ωστόσο η εκπρόσωπος της εταιρείας αρνήθηκε να αποκαλύψει το κόστος της ανάκλησης.

Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 16 Μαΐου 2013

Lamborghini Egoista: Η εγωιστική Lamborghini δημιούργησε ένα μοντέλο για την ίδια [video]

Η Lamborghini Egoista ολοκληρώνει του εορτασμούς της πεντηκοστής επετείου της Lamborghini. Το πρωτότυπο της ιταλικής μάρκας αντλεί την έμπνευσή του...
από τα ελικόπτερα Apache και είναι βαμμένη με ειδική βαφή η οποία την κάνει αόρατη στα ραντάρ.


Ο βενζινοκινητήρας της προέρχεται από την Lamborghini Gallardo είναι 5.2 λίτρα V10 και αποδίδει 600 ίππους. Δυστυχώς νούμερα επιδόσεων δεν έχουν γίνει γνωστά.

Για την κατασκευή της Lamborghini Egoista έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά όπως αλουμίνιο και carbon. Στο «πολεμικό» εσωτερικό της συναντάμε κορυφαία υλικά όπως ανθρακονήματα, αλκαντάρα και αλουμίνιο. Αξίζει να αναφέρουμε πως για να βγει ο οδηγός από το εσωτερικό της Lamborghini Egoista πρέπει να αφαιρέσει το τιμόνι και να ανοίξει το γυάλινο θόλο.

Ο σχεδιασμός της Lamborghini Egoista αποτελεί έργο του αρχισχεδιαστή του ομίλου VW, Walter de Silva ο οποίος είχε την πολύτιμη αρωγή των Allesandro Dambrosio και Stefan Sielaff υπεύθυνοι σχεδιασμού αμαξώματος και εσωτερικού, του ομίλου VW.

Σύμφωνα με τη Lamborghini η Egoista δεν θα πωληθεί σε κανέναν πελάτη της και θα παραμείνει ένα έκθεμα σε όλη της τη ζωή.
του Μιχάλη Ντιβέρη peritroxon.gr
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 15 Μαΐου 2013

Σχεδόν 500.000 Jeep ανακαλεί η Chrysler

H Chrysler ανακοίνωσε ότι ανακαλεί 469.000 Jeep Grand Cherokee των ετών... 2005-2010 και Jeep Commander των ετών 2006-2010.
Η ανάκληση του σχεδόν μισού εκατομμυρίου αυτοκινήτων αφορά σε ηλεκτρικό πρόβλημα στο κιβώτιο μεταφοράς, όπου μπορεί στα ελαττωματικά αυτοκίνητα να περνά αιφνιδιαστικά και χωρίς τη σχετική εντολή στη νεκρά. Επιπλέον μια αναφορά του Associated Press αναφέρει ότι η Chrysler «βρήκε ρωγμές στο υδραυλικό κύκλωμα που εμπλέκει και απεμπλέκει την τετρακίνηση». Το πρόβλημα εντοπίστηκε όταν ένας ιδιοκτήτης ανέφερε ότι βάζοντας εμπρός το αυτοκίνητό του με τηλεχειρισμό, εκείνο… ξεκίνησε μόνο του.

Το ελαττωματικά Jeep Grand Cherokee και Jeep Commander αριθμούν 295.000 στις ΗΠΑ, 33.000 στον Καναδά και στο Μεξικό και 141.000 σε άλλες αγορές.

2011 Jeep Grand Cherokee photographed in USA. ...
2011 Jeep Grand Cherokee photographed in USA. Category:Jeep WK (2011) Category:Silver SUVs (Photo credit: Wikipedia)
Η Chrysler αναμένεται να ξεκινήσει την ειδοποίηση των ενδιαφερόμενων ιδιοκτητών τον Ιούνιο, οπότε και θα μπορούν να επισκευάσουν τα αυτοκίνητά τους στους επίσημους επισκευαστές. Η επισκευή αυτή σύμφωνα με την ανακοίνωση της Chrysler θα γίνει χωρίς την οικονομική επιβάρυνση του ιδιοκτήτη.

Ακόμα δεν γνωρίζουμε αν τα ελαττωματικά Jeep Grand Cherokee και Jeep Commander αφορούν και αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς.
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 13 Μαΐου 2013

Aνάκληση οχημάτων της HYUNDAI

Hyundai Tucson
Hyundai Tucson (Photo credit: Wikipedia)

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία HYUNDAI HELLAS Π. & Ρ. ΔΑΒΑΡΗ Α.Β.Ε.Ε, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων HYUNDAI μοντέλων  Tucson-JM  & Santa Fe-CM.

Η ανάκληση αφορά συνολικά :

1) (1830) οχήματα TUCSON-JM, παραγωγής από 1ης Μαΐου 2007 έως και 28η Φεβρουαρίου 2009

2) (620) οχήματα Santa Fe-CM, παραγωγής από 1ης Απριλίου 2007 έως και 14η Απριλίου  2009.

Το εύρος των πλαισίων των επηρεαζόμενων οχημάτων είναι:

1) JM TUCSON: Από KMHJM81BP7U699688 έως KMHJN81VR9U990168

2) CM SANTA FE: Από  KMHSG81DP7U195348 έως KMHSH81XSCU801903

Στα επηρεαζόμενα οχήματα ενδέχεται να εμφανιστεί βλάβη σε επαφή που βρίσκεται στην βαλβίδα φρένων. Η συγκεκριμένη βαλβίδα ενεργοποιεί τα φώτα φρένων όταν πιέζεται το πεντάλ φρένου. Σε περίπτωση δυσλειτουργίας της βαλβίδας λόγω κακής επαφής, είναι πιθανόν όταν πιέζεται το πεντάλ φρένου είτε να μην ανάψουν τα φώτα φρένων είτε να παραμείνουν αναμμένα αφού αφεθεί και πάλι το πεντάλ φρένου.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.




Enhanced by Zemanta

Ανάκληση μοντέλων της KIA

Kia Sportage, 1. Generation
Kia Sportage, 1. Generation (Photo credit: Wikipedia)

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει, ότι η εταιρεία ΑΟΥΤΟΝΤΗΛ Π. & Ρ. ΔΑΒΑΡΗ Α.Β.Ε.Ε., σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων ΚΙΑ μοντέλο Sportage, τύπος KMs και μοντέλο Sorento τύπος BL.

Η ανάκληση αφορά σε:

Α) 591 Sorento BL, με ημερομηνία παραγωγής από 1 Μαΐου 2007 έως και 15 Δεκεμβρίου 2008 και

Β) 2.288 Sportage KMs με ημερομηνία παραγωγής από 29 Μάιου 2007 έως και 26 Ιανουαρίου 2010.

Στα οχήματα αυτά ο διακόπτης φώτων φρένων ενδέχεται να μην λειτουργεί σωστά.

Ως αποτέλεσμα, τα φώτα φρένων ενδέχεται είτε να μην ανάβουν, κατά το πάτημα του πεντάλ φρένων, είτε να παραμένουν αναμμένα, ακόμα και μετά την απελευθέρωση του πεντάλ φρένων.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 12 Μαΐου 2013

Ένα Golf με 503 ίππους!


Η ετήσια συνάντηση των GTI, στο περιθώριο της έκθεσης Worthersee 2013, στο Ράιφνιτζ της Αυστρίας, έχει φέτος έναν εντυπωσιακό καλεσμένο: ένα «θηριώδες» Golf με 3λιτρο V6 κινητήρα και αγωνιστικό προσανατολισμό. Το Design Vision GTI δημιουργήθηκε από μηχανολόγους της Volkswagen αποκλειστικά για το συγκεκριμένο ραντεβού και βασίζεται στο Golf έβδομης γενιάς.

Το μήκος του φθάνει τα 4,25 m, είναι δηλαδή ελάχιστα πιο κοντό από το GTI παραγωγής. Ταυτόχρονα είναι σημαντικά πιο φαρδύ (κατά 70 mm) και πιο χαμηλό (57 mm), διαθέτοντας δηλαδή τις ιδανικές «αναλογίες» για να κάνει καριέρα στις πίστες. Επίσης έχουν αυξηθεί τα μετατρόχια, σε 1,59 m εμπρός και 1,58 m πίσω.

Κάτω από το καπό βρίσκεται λοιπόν ένας V6 TSI, χωρητικότητας 3 lt. Χάρη σε δύο turbo αποδίδει 503 PS και 57,1 kgm ροπής ανάμεσα στις 4.000 και τις 6.000 rpm. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG.

Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 11 Μαΐου 2013

Nissan Micra 30th Anniversary

Tο επιτυχημένο μοντέλο της Nissan γιορτάζει τρεις δεκαετίες με μια, επετειακή, περιορισμένης παραγωγής έκδοση, με τριάντα από τα μοντέλα της να είναι διαθέσιμα για την χώρα μας.

Η Nissan γιορτάζει τα 30 χρόνια επιτυχημένων πωλήσεων του Micra, με μια επετειακή έκδοση – ορόσημο, περιορισμένης παραγωγής, τονίζοντας την κομψή εμφάνισή του αλλά και τη δυναμική γοητεία του.

Με αφετηρία την γνωστή έκδοση Motiva, το επετειακό Micra 30th Anniversary, έχει ξεχωριστές ζάντες αλουμινίου, ενώ εφοδιάζεται και με μια αεροτομή που του προσδίδει μια καλλίγραμμη σιλουέτα. Παράλληλα τόσο οι χειρολαβές των θυρών, όσο και οι καθρέπτες είναι βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος. Επιπλέον το διακριτικό σήμα “30th Anniversary” στην πίσω πόρτα, στα πλαϊνά αλλά και στο ταμπλό, συμβολίζει με τον πλέον ιδιαίτερο τρόπο την επετειακή έκδοση του μοντέλου.

Το Micra 30th Anniversary, κινείται από τον 1.2 λίτρων, ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης της Nissan που αποδίδει 80 ίππους, με τις εκπομπές των ρύπων του να είναι αρκετά χαμηλές, ώστε να πληροί τις προϋποθέσεις για καθημερινή διέλευση στον πράσινο δακτύλιο. Εφοδιάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ ως επιλογή διατίθεται και σε CVT αυτόματο.

Η έκδοση περιλαμβάνει ως στάνταρ, τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, καθώς και ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού ασφαλείας όπως ESP, αερόσακους οδηγού, επιβατών, πλευρικούς και τύπου κουρτίνας.
Για την ιστορία, το Nissan MICRA λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το 1983, ενώ από τότε έχουν κατασκευαστεί 4 γενιές , με περισσότερα από έξι εκατομμύρια αυτοκίνητα του μοντέλου, σε όλη την Υφήλιο.

Κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων δεκαετιών, το Nissan MICRA έχει αποτελέσει το πρότυπο στην κατηγορία των Supermini οχημάτων, ενώ το 1993, έγινε το πρώτο Ιαπωνικό αυτοκίνητο που κέρδισε το υψηλού κύρους βραβείο, του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς (COTY).

Η σημερινή, τέταρτη γενιά (K13), καταδεικνύει το MICRA ως ένα πραγματικό παγκόσμιο αυτοκίνητο, καθώς πωλείται σε 56 χώρες της Υφηλίου.

Στην Ελλάδα θα διατεθούν μόνο 30 αυτοκίνητα της επετειακής έκδοσης του MICRA 30th Anniversary.
PeriTroxon.gr

Παρασκευή, 10 Μαΐου 2013

Αύξηση στις πωλήσεις αυτοκινήτων

Αύξηση παρουσίασαν τον Απρίλιο οι πωλήσεις αυτοκινήτων, ωστόσο από τις αρχές του έτους, η αγορά εξακολουθεί να... κινείται με αρνητικό πρόσημο, καθώς η καταναλωτική ζήτηση έχει «βουλιάξει» λόγω της ύφεσης αλλά και της υψηλής φορολόγησης. Ειδικότερα, σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή, τον Απρίλιο κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 7.248 αυτοκίνητα (καινούρια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού), παρουσιάζοντας αύξηση 21,8% ως προς τον αντίστοιχο μήνα του 2012 (στα επιβατηγά η αύξηση είναι 19,8%).

Μείωση 52,7% είχε παρουσιαστεί τoν Απρίλιο 2012 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2011 (στα επιβατηγά είχε καταγραφεί πτώση 55,6%). Το διάστημα Ιανουαρίου - Απριλίου κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 26.685 αυτοκίνητα (καινούρια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού), παρουσιάζοντας μείωση 8,8% ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2012 (στα επιβατηγά, η πτώση ανέρχεται σε 11%). Μείωση 37,4% είχε παρουσιαστεί το πρώτο τετράμηνο 2012 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2011 (στα επιβατηγά, ήταν 38,1%).

Εξάλλου, η κυκλοφορία νέων μοτοσικλετών (άνω των 50 cc) τον Απρίλιο ανήλθε σε 3.279 μοτοσικλέτες, έναντι 3.239 μοτοσικλετών τον αντίστοιχο μήνα του 2012, παρουσιάζοντας αύξηση 1,2%. Μείωση 25,5% είχε παρουσιαστεί τον Απρίλιο 2012 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2011. Η κυκλοφορία των νέων μοτοσικλετών (άνω των 50 cc), στο διάστημα Ιανουαρίου - Απριλίου, διαμορφώθηκε σε 8.699 μοτοσικλέτες, έναντι 8.951 το 2012, παρουσιάζοντας μείωση 2,8%. Μείωση 34,8% είχε παρουσιαστεί το α΄τετράμηνο του 2012 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2011.

Τετάρτη, 8 Μαΐου 2013

TF-X: Το ιπτάμενο αυτοκίνητο (VIDEO)

Αν πίστευε κανείς τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας των προηγούμενων δεκαετιών, εν έτει 2013 θα έπρεπε να οδηγούμε όλοι ιπτάμενα αυτοκίνητα, ωστόσο κάτι τέτοιο…δεν συνέβη.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι επιμένουν να εργάζονται προς αυτή την κατεύθυνση, όπως η εταιρεία Terrafugia (Μασαχουσέτη, ΗΠΑ), η οποία είχε γίνει γνωστή για το αεροσκάφος/αυτοκίνητο Transition, με τα αναδιπλωνόμενα φτερά, που του επέτρεπαν να λειτουργήσει και σαν αυτοκίνητο. Τώρα, η εταιρεία εργάζεται σε ένα νέο μοντέλο, το οποίο αναμένεται να αρχίσει να πωλείται στις αρχές της δεκαετίας του 2020.

Πρόκειται για το TF-X, το οποίο αποτελεί συνδυασμό αυτοκινήτου, ελικοπτέρου και αεροπλάνου, καθώς μπορεί να απογειώνεται κάθετα, χρησιμοποιώντας ηλεκτροκίνητα στροφεία. Μόλις το ιδιαίτερα ελαφρύ «όχημα» βρεθεί στον αέρα, τα στροφεία οριζοντιώνονται και αρχίζουν να δουλεύουν σε συνεργασία με έναν επιπλέον κινητήρα για να ξεκινήσει η «κανονική» πτήση. Τα στροφεία στη συνέχεια αναδιπλώνονται, αφήνοντας μόνο του τον κινητήρα ο οποίος προωθεί το σκάφος κατά την πορεία.


Μόλις το ιδιαίτερα ελαφρύ «όχημα» βρεθεί στον αέρα, τα στροφεία οριζοντιώνονται και αρχίζουν να δουλεύουν σε συνεργασία με έναν επιπλέον κινητήρα για να ξεκινήσει η «κανονική» πτήση. Τα στροφεία στη συνέχεια αναδιπλώνονται, αφήνοντας μόνο του τον κινητήρα ο οποίος προωθεί το σκάφος κατά την πορεία.

Το πλέον «δύσκολο» κομμάτι της λειτουργίας του σκάφους, την προσγείωση, την αναλαμβάνει αυτόματος πιλότος, ωστόσο υπάρχει ένα αλεξίπτωτο ως εφεδρεία. Η εμβέλειά του είναι 500 μίλια.



Το βασικό του πλεονέκτημα, όπως εξηγεί η εταιρεία, είναι ότι βάζει μεγάλο μέρος της διαδικασίας στα χέρια του αυτόματου πιλότου, έτσι ώστε το σκάφος να είναι όσο πιο εύχρηστο γίνεται, και ο «οδηγός» του να μπορεί να μάθει να το χειρίζεται μέσα σε διάστημα μικρότερο των πέντε ωρών.

Μέχρι τώρα δεν έχει γίνει γνωστό το κόστος του, καθώς η εταιρεία περιμένει πρώτα να φτάσει κοντά σε επίπεδο μαζικής παραγωγής. Όσον αφορά τον προκάτοχό του, Transition, κόστους 270.000 δολαρίων, εκτιμάται πως η πώλησή του θα αρχίσει μέσα στο 2015- όσο καλύτερα πάνε οι πωλήσεις του, τόσο πιο πιθανό είναι να έχει επιτυχή πορεία και το TF-X.
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 7 Μαΐου 2013

Κι όμως, ανακαλούνται και Mercedes για ελαττώματα


Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Daimler ανακαλεί 3.500 αυτοκίνητα Mercedes-Benz Citan στην Ευρώπη λόγω ελαττωματικών αερόσακων.

Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε σήμερα ότι στα van διανομών πόλης Citan που ανακαλούνται θα αντικατασταθούν οι ελαττωματικοί αερόσακοι.

Το van διανομών πόλης Citan είναι παράγωγο του Kangoo της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Renault, η οποία συμμάχησε με την Daimler το 2010 για να συνεργαστούν κυρίως πάνω σε εμπορικά οχήματα και μικρά αυτοκίνητα.

Enhanced by Zemanta

H ΒΜW ανακαλεί 220.000 μοντέλα του 2002 και 2003


Πρόβλημα με τους αερόσακους

Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW ανακοίνωσε σήμερα ότι ανακαλεί περίπου 220.000 οχήματά της σε όλο τον κόσμο, μοντέλα των ετών 2002 και 2003 στο πλαίσιο μιας ευρύτερης ανάκλησης που αφορά τους αερόσακους που έχουν κατασκευαστεί από την εταιρεία Takata Corp.
Η τελευταία ανάκληση περιλαμβάνει οχήματα της δημοφιλούς σειράς 3 (3-Series) της BMW—σεντάν, κουπέ, κάμπριο και στέισον βάγκον.

Τον περασμένο μήνα 3,4 εκατομμύρια οχήματα σε όλο τον κόσμο που έχουν κατασκευαστεί από τις εταιρείες Toyota Motor Corp, Nissan Motor Co, Honda Motor Co, και Mazda Motor Corp, ανακλήθηκαν λόγω των αερόσακων της Takata, της δεύτερης μεγαλύτερης σε παγκόσμιο επίπεδο εταιρείας κατασκευής αερόσακων και ζωνών ασφαλείας.

Περίπου 1,3 εκατομμύριο από τα οχήματα αυτά βρίσκονται στις ΗΠΑ.

Στην εγχώρια αγορά της BMW στη Γερμανία, θα ανακληθούν 64.044 οχήματα. Στις ΗΠΑ, η Υπηρεσία Ασφάλειας της Κυκλοφορίας στις Εθνικές Οδούς (NHTSA), ανακοίνωσε ότι 42.080 οχήματα BMW θα ανακληθούν.

Στη Βρετανία, 24.272 οχήματα θα ανακληθούν, και ακολουθούν η Ιταλία με 13.022, η Γαλλία με 10.449, η Ισπανία με 9.954 και η Ιαπωνία με 7.890 οχήματα.

Η BMW αναμένει να έχει τα ανταλλακτικά για να επισκευάσει τα οχήματα που θα ανακληθούν από τον Ιούλιο, δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας Ντέιβιντ Μπούσκο.

Η BMW είπε επίσης ότι δεν είναι ενήμερη για τυχόν τραυματισμούς ή ατυχήματα που σχετίζονται με το θέμα αυτό, ούτε για τυχόν προβληματικό «φούσκωμα» των αερόσακων στα οχήματά της, σημείωσε ο Μπούσκο.

Σε κάποιες από τις ανακλήσεις, οι κατασκευασμένοι από την Takata αερόσακοι για το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί να μην διογκωθούν σωστά εξαιτίας ενός κατασκευαστικού ελαττώματος στο προωθητικό αέριο που χρησιμοποιείται για την πλήρωση του αερόσακου. Δημιουργείται έτσι κίνδυνος πυρκαγιάς ή τραυματισμού των επιβατών από μεταλλικά θραύσματα που θα εκτοξευτούν προς το παρμπρίζ ή προς τα πόδια των επιβατών.

Εκτός από τα μοντέλα της σειράς 3, από το 2002 και το 2003, η BMW ανακαλεί επίσης για τον ίδιο λόγο τα μοντέλα M3 Coupe και M3 Convertible.

Enhanced by Zemanta

Ανάκληση αυτοκινήτων MAZDA 6 για έλεγχο αερόσακου συνοδηγού


Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοίνωσε την Τρίτη ότι η εταιρεία ΕΛΜΑ AΕΒΕΑ, αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας της MAZDA στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων MAZDA6.

Η ανάκληση αφορά 79 οχήματα, παραγωγής από τις 14 Φεβρουαρίου 2002 έως τις 13 Απριλίου 2003.

Στα επηρεαζόμενα οχήματα, το προωθητικό υλικό στην αμπούλα του εμπρός αερόσακου συνοδηγού ενδέχεται να έχει αλλοιωθεί. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, η ενεργοποίηση του εμπρός δεξιού αεροσάκου ενδέχεται να μην προσφέρει τη κατάλληλη προστασία σε εμπρόσθια πρόσκρουση.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με τα ανωτέρω θέματα.

Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών MAZDA σε όλη την Ελλάδα, για να αντικατασταθεί ο πυροτεχνικός μηχανισμός του εμπρός αερόσακου συνοδηγού με έναν βελτιωμένο, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την εταιρεία ΕΛΜΑ στο τηλέφωνο 210-5156043.

kathimerini.gr

Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 5 Μαΐου 2013

Επετειακή έκδοση για τα 1.000.000 κομμάτια του VW Scirocco

Η Volkswagen γιορτάζει το σπορ κουπέ της που έσπασε το φράγμα του 1.000.0000 αυτοκινήτων με μια σπέσιαλ έκδοσή του.

H επετειακή έκδοση Scirocco Million θα είναι διαθέσιμη προς πώληση μόνο στη Γερμανία και στην Κίνα και θα φορά μια σειρά από στοιχεία που θα την κάνουν να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα Scirocco. Μεταξύ των στοιχείων αυτών περιλαμβάνονται προφυλακτήρες και μαρσπιέ R line, φιμέ πίσω φανάρια, αυτοκόλλητα «Million» στα φτερά, σκούρα φιμέ πλευρικά τζάμια πίσω και διπλή φαρδιά λωρίδα που διατρέχει κατά μήκος όλο το αυτοκίνητο.

Στην καμπίνα το Scirocco Million είναι ντυμένο με μαύρο δέρμα που κάνει αντίθεση με τις πορτοκαλί ραφές, τις πορτοκαλί διακοσμήσεις, καθώς και το πορτοκαλί «σκαλοπάτι» στο μαρσπιέ στις πόρτες.

Να θυμίσουμε ότι η πρώτη γενιά του VW Scirocco εμφανίστηκε το 1974. Επτά χρόνια αργότερα λανσαρίστηκε η δεύτερη γενιά του σπορ κουπέ της VW που έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1992. Μέχρι τότε 795.650 Scirocco βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής, για να ακολουθήσει στη συνέχεια η εξαφάνιση του ονόματος Scirocco μέχρι το 2008, οπότε και η VW λανσάρισε την τρίτη γενιά του. Από τότε μέχρι σήμερα άλλα 204.350 αυτοκίνητα προστέθηκαν στο στόλο των Scirocco, που οδήγησαν στο σπάσιμο του φράγματος του 1.000.000 αυτοκινήτων.

Πέμπτη, 2 Μαΐου 2013

Κατέρρευσαν τα έσοδα από το αυτοκίνητο στο πρώτο τρίμηνο





Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια καταγράφει συνεχή αρνητικά ρεκόρ με αποτέλεσμα... τόσο οι εισαγωγείς όσο και οι έμποροι να μην μπορούν με τίποτα να ανατρέψουν την κατάσταση που συνεχώς χειροτερεύει.

Άλλωστε μελέτη της Ε.Ε. κάνει λόγο για περαιτέρω πτώση στις πωλήσεις νέων Ι.Χ. στην Ελλάδα σε ποσοστό 40,2% με περίπου 35.000 αυτοκίνητα εκ των οποίων περισσότερα από τα μισά θα αφορούν σε «εταιρικές» πωλήσεις (Fleet Cars)!

Η «ΗτΣ» καταγράφει την κάθετη πτώση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου και τις συνέπειες που έχει προκαλέσει στην οικονομία, αλλά και στον επιχειρηματικό κόσμο...

To 2010 αποτέλεσε τη χρονιά σταθμό για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου καθώς οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων ανήλθαν σε μόλις 141.499 οχήματα έναντι 220.548 Ι.Χ. το 2009 καταγράφοντας πτώση 35,8%.

Ωστόσο, θα λέγαμε πως η πτώση στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων ξεκίνησε το 2009, αλλά η μείωση του Τέλους Ταξινόμησης κατά 50% εξισορρόπησε τις πωλήσεις ξεπερνώντας τελικά τις 220.000 αυτοκίνητα.

Έκτοτε η ελληνική αγορά αυτοκινήτου καταγράφει συνεχή αρνητικά ρεκόρ, ενώ οι αναλυτές εκτιμούν πως και το 2013 θα υπάρξει περαιτέρω μείωση στις πωλήσεις νέων Ι.Χ.

Ήδη στο πρώτο τρίμηνο του 2013 η πτώση που καταγράφουν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στην Ελλάδα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι ανέρχεται σε 17,7% καθώς διατέθηκαν μόλις 14.142 νέα Ι.Χ. έναντι 17.180 οχημάτων...

Τα τέσσερα τελευταία χρόνια περίπου 35.000 εργαζόμενοι έχουν απολυθεί από τον κλάδο του αυτοκινήτου εκ των οποίων οι 10.000 υπάλληλοι μόνο από τα εξουσιοδοτημένα δίκτυα που επίσης έχουν συρρικνωθεί σε ποσοστό 34%...

Αν συμπεριληφθούν και οι περίπου 4.500 ανεξάρτητες εμπορίες αυτοκινήτων τότε ο συνολικός αριθμός των λουκέτων που έχουν μπει σε εκθέσεις Ι.Χ. ξεπερνούν κατά πολύ τις 5.300 καταστήματα!

Κατάρρευση εσόδων!
Τα κρατικά έσοδα από το αυτοκίνητο για το 2012 σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ ήταν απογοητευτικά καθώς μόνο από το Τέλος Ταξινόμησης εισπράχθηκαν περίπου 53 εκατ. ευρώ, από τα Τέλη Κυκλοφορίας περί το 1,2 δισ. ευρώ, ενώ από τον ΦΠΑ στα επιβατικά αυτοκίνητα περίπου 150 εκατ. ευρώ.

Αν αθροίσει κανείς τα συγκεκριμένα ποσά θα αντιληφθεί πως τα συνολικά έσοδα από τα Ι.Χ. το 2012 για το κράτος κυμάνθηκαν σε μόλις 1,43 δισ. ευρώ τη στιγμή που λίγα χρόνια πριν το εν λόγω ποσό αναλογούσε μόνο στο Τέλος Ταξινόμησης ή στα Τέλη Κυκλοφορίας ενώ σε κάποια έτη το ίδιο ποσό αναλογούσε μόνο στον ΦΠΑ.

Φέτος στο πρώτο τρίμηνο του 2013 τα κρατικά έσοδα από το Τέλος Ταξινόμησης βάσει των Δελτίων Εκτέλεσης Προϋπολογισμού ανήλθαν σε μόλις 11 εκατ. ευρώ καταγράφοντας πτώση 8,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012 ενώ ο αρχικός στόχος βάσει προϋπολογισμού κυμαίνονταν στα 15 εκατ. ευρώ.

Αντίστοιχα πτώση ρεκόρ σημείωσαν τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας καθώς κυμάνθηκαν σε μόλις 102 εκατ. ευρώ έναντι 223 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2012 καταγράφοντας πτώση 54,2% ενώ ο στόχος βάσει προϋπολογισμού κυμαίνονταν σε 237 εκατ. ευρώ δηλαδή 135 εκατ. ευρώ περισσότερα.

Στόχοι 2013...
Σύμφωνα με το Επικαιροποιημένο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής το κράτος ευελπιστεί να εισπράξει μέχρι τα τέλη του 2013 περίπου 45 εκατ. ευρώ από το Τέλος Ταξινόμησης και 1,305 δισ. ευρώ από τα Τέλη Κυκλοφορίας.

Αν συνεχιστεί η ύφεση στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου σε συνδυασμό με τη διατήρηση και επιβολή χαρατσιών όπως πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα, προσεχώς χαράτσι και για το ΚΤΕΟ, αλλά και το διαβόητο Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης όχι μόνο δεν πρόκειται να επιτευχθούν οι στόχοι, αλλά αντίθετα θα δημιουργηθεί ένα τεράστιο έλλειμμα που δεν θα μπορεί να καλυφθεί από κανένα ισοδύναμο.

Ειδικότερα αν υπολογίσει κανείς μόνο τα περίπου 750.000 οχήματα εμπόρων και εταιρειών ενοικιάσεων που θα παραδοθούν οι πινακίδες κυκλοφορίας είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος του ελλείμματος. Αν βέβαια προστεθούν και οι εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων που έχουν ήδη παραδώσει ή πρόκειται να παραδώσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας το έλλειμμα όχι απλώς αυξάνεται, αλλά πολλαπλασιάζεται...

Μοναδική λύση στο πρόβλημα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση αποτελεί η τόσο η αλλαγή του τρόπου Φορολόγησης των οχημάτων με τέτοιο τρόπο ώστε να πληρώνουν οι πραγματικά έχοντες και όχι όσοι έχουν αυτοκίνητα με δίλιτρους κινητήρες που δεν έχουν καμία απολύτως αξία σήμερα.

Πάντως το υπουργείο Οικονομικών έχει ήδη επιλέξει πως η φορολογία, το τεκμήριο, αλλά και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης θα πρέπει να υπολογίζονται βάσει αξίας λιανικής στα καινούρια η οποία θα απομειώνεται real time χρόνο και όχι πλασματικά ώστε να είναι δικαιότερη η φορολόγηση των οχημάτων...

Εξουσιοδοτημένα δίκτυα
Δραματικά είναι τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΑΑ) σύμφωνα με τα οποία ο αριθμός των απασχολούμενων στους εθνικούς διανομείς, αλλά και στο σύνολο δικτύων αυτών ήταν μόλις 11.676 υπάλληλοι τον Νοέμβριο του 2012 τη στιγμή που τον αντίστοιχο μήνα του 2008 οι εργαζόμενοι στον συγκεκριμένο κλάδο ήταν 20.954 υπάλληλοι!

Με εξίσου εντυπωσιακό ρυθμό μειώνεται και ο αριθμός των καταστημάτων στα επίσημα δίκτυα των εθνικών διανομέων καθώς από 2.519 εξουσιοδοτημένες μονάδες που λειτουργούσαν το 2008 τον Νοέμβριο του 2012 είχαν απομείνει μόλις 1.661 μονάδες.

Μαζικές καταθέσεις πινακίδων

Η ψήφιση της τροπολογίας για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα οδήγησε χιλιάδες εμπόρους στην κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να βρίσκονται μεταξύ εφοριών και διευθύνσεων Μεταφορών για καταθέσεις και άρσεις προσωρινών ακινησιών!

Ωστόσο, τα προβλήματα τόσο από την έλλειψη προσωπικού, από το σύστημα που συνεχώς «πέφτει», αλλά και από τις απεργιακές κινητοποιήσεις φαίνεται πως έχουν κάνει το επάγγελμα του εμπόρου αυτοκινήτων μια ατελείωτη περιπέτεια...

Οπως τονίζουν στην «ΗτΣ» έμποροι αυτοκινήτων δεν μπορούν να προβούν ούτε στις ελάχιστες μεταβιβάσεις αυτοκινήτων που προέρχονται από πωλήσεις καθώς είτε το σύστημα έχει «πέσει», είτε δεν υπάρχουν υπάλληλοι, είτε έχουν απεργία, είτε μπλέκουν στα γρανάζια της γραφειοκρατίας!

Καταγγέλλουν μάλιστα με έμφαση πως έχουν «εγκαταλείψει» τα μαγαζιά τους για να κάνουν τους διεκπεραιωτές...
imerisia.gr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...