Κυριακή, 30 Ιουνίου 2013

Το μεσαίο coupe SUV της BMW θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο

Με την παγκόσμια πρεμιέρα να έχει οριστεί για τον Ιανουάριο στο Ντιτρόιτ, το μεσαίο SAC (Sports Activity Coupe) της BMW πραγματοποιεί αυτή την περίοδο τις καθιερωμένες δοκιμές εξέλιξης.

Η X4 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Σπάρτανμπουργκ, στη Νότια Καρολίνα των ΗΠΑ, και θα διατίθεται από την άνοιξη του 2014.

Οι κινητήρες, τεσσάρων και έξι κυλίνδρων, θα προέρχονται από τη γκάμα της Χ3. Ανάμεσά τους δεν θα περιλαμβάνονται λογικά τα βασικά σύνολα, λόγω του sport χαρακτήρα της Χ4. Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι θα δούμε τη Χ4 28i με το 2λιτρο κινητήρα των 245 PS και τη Χ4 35i, η οποία εξοπλίζεται με τον 6κύλινδρο σε σειρά – χωρητικότητας 3 lt. – που αποδίδει 306 PS.

Θα υπάρχουν βέβαια για την Ευρώπη και οι diesel εκδόσεις, όπως η Χ4 20d με 184 PS και η Χ4 30d με τον 3λιτρο 6κύλινδρο των 258 PS.

Σάββατο, 29 Ιουνίου 2013

FORD FIESTA SCHAEFFLER: Κινητήρες στους τροχούς

 
Στο Ford Fiesta Schaeffler -η Schaeffler είναι προμηθευτής πολλών κατασκευαστών αυτοκινήτων παγκοσμίως- ακολουθείται η τάση που θέλει τους ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους στους τροχούς, γνωστή και ως hub-wheels, σε ελεύθερη απόδοση δηλαδή τροχοκινητήρες.





Μάλιστα εδώ πρόκειται για τη δεύτερη φάση εξέλιξης, με τους τροχοκινητήρες να είναι τοποθετημένοι στο πίσω νοητό άξονα του Fiesta. Κάθε υγρόψυκτος τροχοκινητήρας με διάσταση 16'' ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 40 kW (η συνδυασμένη συνεχής απόδοση είναι 2x33 kW) και ροπής 700 Nm!


Σε σχέση με το E-Wheel της 1ης γενιάς το νέο σύστημα στο Fiesta είναι 33% πιο δυνατό και με 75% μεγαλύτερη ροπή, ενώ το συνολικό βάρος των τροχοκινητήρων φτάνει τα 53 κιλά, τη στιγμή και κατά τη γερμανική εταιρείας ένας κοινός 16άρης τροχός με το δισκόφρενο ζυγίζει περίπου 45 κιλά. Το όλο σύστημα λειτουργεί με τάση ρεύματος 360-420V, ενώ ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του είναι και η δυνατότητα των τροχών του Ford Fiesta Schaeffler να γυρίζουν κάθετα και να διευκολύνουν έτσι αφάνταστα το παρκάρισμα.

πηγή: carzine.gr

Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2013

Αύξηση κατά 2,5% των οδικών τροχαίων ατυχημάτων


Αύξηση 2,5% σημείωσαν τον Απρίλιο εφέτος τα οδικά τροχαία ατυχήματα που συνέβησαν... σε ολόκληρη τη χώρα και προκάλεσαν τον θάνατο ή τον τραυματισμό ατόμων και ανήλθαν σε 1.023 τον αριθμό.

Σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), στα ατυχήματα αυτά κατεγράφησαν 66 νεκροί (μείωση 1,5%), 98 βαριά τραυματίες (μείωση 3%) και 1.102 ελαφρά τραυματίες (μείωση 6%).

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο διαγωνισμός “Ζορίστηκες;” της Suzuki στο Facebook

Ο νικητής Θεολόγος Γαβαλάς παρέλαβε το όχημά του από τον έμπορο της Suzuki Hellas σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην έκθεση Παπαβραμίδης Α.Ε. στην Πυλαία Θεσσαλονίκης.
Με  την παραλαβή του μεγάλου δώρου  του διαγωνισμού “Ζορίστηκες;”  από τον νικητή Θεολόγο Γαβαλά ολοκληρώθηκε η προωθητική ενέργεια της Suzuki Hellas στο Facebook. Ο τυχερός νικητής θα έχει στη διάθεσή του για 6 μήνες το νέο Suzuki Swift 1.3L Diesel, ενώ διατηρεί την επιλογή να το αποκτήσει στη συνέχεια σε ιδιαίτερα προνομιακή τιμή. Παράλληλα, στο διαγωνισμό ξεχώρισαν και άλλοι 10 νικητές που κέρδισαν συλλεκτικά δώρα Suzuki.

Οι fans λάμβαναν μέρος στο διαγωνισμό μέσα από εφαρμογή που φιλοξενήθηκε στο facebook fanpage της Suzuki Hellas, ενώ όσοι από τους συμμετέχοντες επέλεγαν να επισκεφθούν μια έκθεση του δικτύου ή πραγματοποιούσαν Test Drive, επιβραβεύονταν από το μηχανισμό του διαγωνισμού με επιππλέον συμμετοχές στην κλήρωση. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συμμετοχές στο διαγωνισμό ξεπέρασαν τις 2.500  ενώ οι  Fans της Suzuki αυξήθηκαν κατά 15.000 στην περίοδο που έτρεχε το “Ζορίστηκες;”.

Ο νικητής Θεολόγος Γαβαλάς, που έκανε Test Drive στην Παπαβραμίδης ΑΕ στην Πυλαία Θεσσαλονίκης, παρέλαβε το όχημά του σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην έκθεση μετά τη λήξη του διαγωνισμού.
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2013

Η Renault και Dacia στον όμιλο Θεοχαράκη

Μετά από μάλλον 5 χλομά χρόνια στην PGA η Renault και η Dacia περνούν στα χέρια του ομίλου Θεοχαράκη. Η εμπειρία στο κομμάτι του αυτοκινήτου και στην Ελληνική αγορά είναι αναμφίβολη συνεπώς το νέο είναι μεγάλο και θετικό. Η νέα εταιρία θα ονομάζεται “TEOREN MOTORS A.E.”. Διευθύνων σύμβουλος θα είναι η κα. Ντένη Θεοχαράκη και την Γενική Διεύθυνση θα αναλάβει ο κος Γιάννης Ιακωβίδης που μέχρι σήμερα είχε την εμπορική διεύθυνση της “Nissan Νικ.Ι.Θεοχαράκης Α.Ε.” 

Ακολουθεί σχετική ανακοίνωση:

«Ύστερα από 5 χρόνια παρουσίας της PGA MOTORS SAS, ως αποκλειστικού Εισαγωγέα των αυτοκινήτων Renault και Dacia στην Ελλάδα, μέσω της θυγατρικής της PGA ΕΛΛΑΔΑ Ε.Π.Ε. και την πρόσφατη αναθεώρηση των στρατηγικών της στόχων σχετικά με το δίκτυο λιανικής πώλησης πανευρωπαϊκά, η PGA αποφάσισε να μη συνεχίσει τη δραστηριότητά της στην ελληνική αγορά.

Μετά την εξέλιξη αυτή, η αυτοκινητοβιομηχανία της Renault, επέλεξε να αναθέσει στον κ. Βασίλη Θεοχαράκη την αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση των αυτοκινήτων και ανταλλακτικών Renault και Dacia στην Ελλάδα.

Η οικογένεια Β. Θεοχαράκη διαθέτει ένα από τα ισχυρότερα χαρτοφυλάκια σε πολλούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, με πολυετή και ιδιαίτερα επιτυχημένη παρουσία στο χώρο του αυτοκινήτου και αποτελεί επιλογή στρατηγικής σημασίας για τη Renault.

H TEOREN MOTORS A.E., όπως πρόκειται να μετονομαστεί η PGA ΕΛΛΑΔΑ Ε.Π.Ε., ως μέλος, πλέον, των επιχειρήσεων Β. Θεοχαράκη, στοχεύει να αναδείξει τη Renault και τη Dacia στην πρώτη γραμμή των προτιμήσεων των καταναλωτών, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου πριν και μετά την πώληση.

Η Renault είναι κορυφαίο όνομα στον χώρο του αυτοκινήτου παγκοσμίως, με πλήρη και ανανεωμένη γκάμα προϊόντων, έχοντας πάντα ως γνώμονα την ποιότητα, την τεχνολογία και την ασφάλεια. Παράλληλα, η Dacia αποτελεί μια ξεχωριστή και αξιόπιστη πρόταση, απόλυτα προσαρμοσμένη στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς.

Στόχος της επιχειρηματικής οικογένειας Βασίλη Θεοχαράκη, είναι να αναπτύξει ένα νέο στρατηγικό σχεδιασμό για τη Renault και τη Dacia στην Ελλάδα, εξασφαλίζοντάς τους έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά του αυτοκινήτου.»
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013

Αυξημένα μέτρα της Τροχαίας για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος


Ενισχυμένη θα είναι η παρουσία της Τροχαίας στα εθνικά οδικά δίκτυα ενόψει του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος με στόχο την ασφαλή μετακίνηση των εκδρομέων.

Η κυκλοφορία των φορτηγών, με ωφέλιμο φορτίο άνω του 1,5 τόνου θα απαγορεύεται ως εξής:

Την Παρασκευή 21 Ιουνίου για το ρεύμα εξόδου και από ώρα 16:00 έως 22:00 και το Σάββατο 22 Ιουνίου 2013 για το ρεύμα εξόδου και από ώρα 08:00 έως 13:00, θα ισχύσουν οι απαγορεύσεις:

α) Στη Νέα Εθνική Οδό (Ν.Ε.Ο.) και στην Παλιά Εθνική Οδό (Π.Ε.Ο.) Αθηνών – Κορίνθου – Πατρών, από τα Διόδια Ελευσίνας μέχρι τα Διόδια Ρίου, εξαιρούμενου του τμήματος από τη Χ/Θ 145 έως τη Χ/Θ 205+800 (κόμβος Ρίου).

β) Στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) μέχρι τη διασταύρωση του Μπράλου, από τον κόμβο Λαμίας μέχρι τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας και από τη Λάρισα (χ.θ. 365+400) μέχρι την κάτω διάβαση περιοχής Σκοτίνας (χ.θ. 410).

γ) Στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών, από την αερογέφυρα Θέρμης μέχρι το 34ο χλμ.

δ) Στην Εθνική Οδό Σχηματαρίου – Χαλκίδας, από τη διασταύρωσή της με τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης μέχρι την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (χ.θ. 12+300).

Τη Δευτέρα 24 Ιουνίου για το ρεύμα εισόδου και από ώρα 16:00 έως 23:00 θα ισχύσουν οι απαγορεύσεις :

α) Στη Ν.Ε.Ο. και στην Π.Ε.Ο. Πατρών – Κορίνθου – Αθηνών, από τα Διόδια Ρίου μέχρι τα Διόδια Ελευσίνας, εξαιρούμενου του τμήματος από τη Χ/Θ 145 έως τη Χ/Θ 205+800 (κόμβος Ρίου)

β) Στη Ν.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Αθηνών, στο ρεύμα προς Αθήνα, από την κάτω διάβαση περιοχής, Σκοτίνας (Χ.Θ. 410) μέχρι τη Λάρισα (Χ.Θ. 365+400), από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας μέχρι τον κόμβο Λαμίας και από τη διασταύρωση του Μπράλου μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι).

γ) Στην Εθνική Οδό Ν. Μουδανιών – Θεσσαλονίκης, από το 34ο χλμ. μέχρι την αερογέφυρα Θέρμης.

δ) Στην Εθνική Οδό Χαλκίδας – Σχηματαρίου, από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (χ.θ. 12+300) μέχρι τη διασταύρωσή της με τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης.

Την Κυριακή 23 Ιουνίου δεν θα ισχύσουν απαγορεύσεις.

Εξαιρούνται της απαγόρευσης κυκλοφορίας :

α) Τα οχήματα που προσφέρουν οδική βοήθεια (ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης), τα φορτηγά αυτοκίνητα των ΕΛ.ΤΑ, τα φορτηγά αυτοκίνητα των εταιρειών διανομής Τύπου, τα φορτηγά αυτοκίνητα που μεταφέρουν ζώντα ζώα, παστεριωμένο γάλα, νωπά ψάρια, κρέας και ευπαθή προϊόντα, εφόσον το ποσοστό του φορτίου των παραπάνω προϊόντων που μεταφέρονται είναι τουλάχιστον το 10% του ωφέλιμου φορτίου.

β) Οι υδροφόρες για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών.

γ) Τα φορτηγά αυτοκίνητα δημοσίας χρήσεως και τα ψυγεία που μεταφέρουν νωπά οπωροκηπευτικά προϊόντα.

δ) Τα φορτηγά που μεταφέρουν υποπροϊόντα ζωικής προέλευσης για αδρανοποίηση, εφόσον διαθέτουν σχετική άδεια από τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής της οικείας Περιφέρειας και συνοδεύονται από το προβλεπόμενο εμπορικό έγγραφο.

ε) Τα φορτηγά σιλοφόρα αυτοκίνητα δημοσίας χρήσεως που μεταφέρουν έτοιμο σκυρόδεμα, στο τμήμα της Π.Ε.Ο. Αθηνών – Πατρών από τα διόδια Ρίου έως το Δρέπανο, στο ρεύμα προς Αθήνα.

στ) Τα φορτηγά οχήματα των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (Δ.Ε.Η., Ο.Τ.Ε, Φυσικό Αέριο κ.λπ) όταν κινούνται για αποκαταστάσεις εκτάκτων βλαβών των δικτύων τους και μόνο εφόσον συνοδεύονται από έγγραφη εντολή του οικείου οργανισμού.

ζ) Τα βυτιοφόρα οχήματα που μεταφέρουν καύσιμα για τον ανεφοδιασμό μέσων πυρόσβεσης, εφόσον αυτό αποδεικνύεται από κατάλληλα έγγραφα ή παραστατικά.

η) Τα φορτηγά οχήματα του εθελοντικού Οργανισμού « Το χαμόγελο του Παιδιού».

Τι συνιστά η Αστυνομία στους εκδρομείς:

- Πριν ταξιδέψουν να κάνουν τεχνικό έλεγχο στο όχημα τους και να ενημερώνονται για την κατάσταση του οδικού δικτύου και τις καιρικές συνθήκες.

- κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

- Να σέβονται τις οδικές σημάνσεις και να συμμορφώνονται στις υποδείξεις των τροχονόμων.

- Να μη χρησιμοποιούν κατά την οδήγηση κινητά τηλέφωνα ή άλλες συσκευές που αποσπούν την προσοχή τους.

- Να μην καταναλώνουν οινοπνευματώδη ποτά, εφόσον πρόκειται να οδηγήσουν.

- Να προστατεύουν τα παιδιά που επιβαίνουν στο όχημα, κάνοντας χρήση των παιδικών καθισμάτων.

- Να «φορούν» απαραίτητα τις ζώνες ασφαλείας, όπως και τα κράνη στις μοτοσικλέτες.

- Να χρησιμοποιούν αντιολισθητικές αλυσίδες, όπου υπάρχουν ειδικές συνθήκες κυκλοφορίας (παγετός κ.λπ.).

- Να μην υπερεκτιμούν τις οδηγικές τους ικανότητες και τις τεχνικές δυνατότητες των οχημάτων τους.

- Να σέβονται και να προστατεύουν τους συνεπιβάτες και τους συνανθρώπους τους που χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο, οδηγώντας το όχημά τους με υπευθυνότητα και περίσκεψη.

Το Nissan Qashqai με νέα πλατφόρμα CMF


Η δεύτερη γενιά του Nissan Qashqai, αναμένεται να «πατάει» στην καινούρια πλατφόρμα «CMF» (Common Module Family), η οποία αποτελεί προϊόν της συνεργασίας Renault και Nissan.

Renault και Nissan στα πλαίσια της ευρύτερης συνεργασίας τους, παρουσιάζουν μια νέα πλατφόρμα με την ονομασία «CMF» (Common Module Family), η οποία αναμένεται να μειώσει το κόστος κατά 30-40% σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη ανά μοντέλο.

Το νέο Nissan Qashqai, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του έτους, θα αποτελέσει το πρώτο σημαντικό μοντέλο που θα βασίζεται στην συγκεκριμένη πλατφόρμα, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν και αρκετά ακόμη και των δύο εταιρειών.

Η CMF θα αναπτυχθεί σε 5 ηπείρους και σε περισσότερες από 10 χώρες έως το 2020, ενώ σε αυτή θα βασίζονται μια ευρεία γκάμα μοντέλων από μικρά έως μεγάλα και θα καλύψει σε ετήσια βάση 1,6 εκατομμύρια οχήματα και 14 μοντέλα (11 του ομίλου Renault και 3 Nissan).

Η πλατφόρμα CMF έχει την δυνατότητα «φιλοξενίας» και υβριδικών συστημάτων κίνησης, ενώ η ανάπτυξη της αναμένεται να κλιμακωθεί με την πάροδο των ετών.
autotriti.gr
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013

Ηρθε το νέο Citroen C3

Ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της ελληνικής αγοράς, το Citroen C3, ανανεώνεται σχεδιαστικά. Το γαλλικό σουπερμίνι αναμένεται να συνεχίσει την επιτυχή του εμπορική πορεία, χάρη και στο πρόγραμμα Diesel Now της ελληνικής αντιπροσωπείας.Άμεσα διατίθεται με τρεις επιλογές πετρελαιοκινητήρων και τιμές που αρχίζουν από τα 11.290 ευρώ με απόσυρση. 

Αργότερα, θα εισαχθούν και οι βενζινοκίνητες εκδόσεις, με τους τρικύλινδρους  PureTech (1.0 με 68 PS και 1.2 με 82 PS) να ξεχωρίζουν.

Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο 1.4 HDi με ισχύ 70 PS και ο οποίος σε συνδυασμό με το 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 3,8 lt/100 km (οι εκπομπές CO2 είναι στα 99 g/km). Η αρχική τιμή του C3 με αυτόν τον κινητήρα και το επίπεδο εξοπλισμού Trend ορίζεται στα 15.390 ευρώ, όμως με το όφελος από την απόσυρση και την προωθητική ενέργεια του εισαγωγέα υποχωρεί στα 11.290 ευρώ.

Ανάλογες εκπτώσεις προσφέρονται και στις άλλες diesel εκδόσεις. Ο 1.4 e-HDi με το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο εξασφαλίζει μέση κατανάλωση 3,4 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 87 g/km (αρχική τιμή 17.000 ευρώ).

protothema.gr
Enhanced by Zemanta

Το cabrio επιδόσεων της Aston Martin

Ως μία πρόκληση στην οποία κατάφερε να ανταποκριθεί νε επιτυχία, χαρακτηρίζει η Aston Martin τη νέα Vanquish Volante. Να δημιουργήσει δηλαδή ένα convertible με επιδόσεις supercar και ακαμψία που παραπέμπει σε κλειστό αυτοκίνητο. Το πισωκίνητο cabrio των 2+2 θέσεων εξοπλίζεται από το γνωστό 6λιτρο V12, με ισχύ 573 PS και ροπή 63,2 kgm στις 5.500 rpm.

Η Aston Martin έκανε χρήση ανθρακονήματος και τοποθέτησε υφασμάτινη οροφή, ώστε να μην αυξηθεί και άλλο το βάρος του ενισχυμένου αμαξώματος. Ανοίγει σε διάστημα 14 sec ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως 48 km/h. Ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 279 lt, ανεξάρτητα αν η οροφή είναι ανοικτή ή κλειστή.

Η μήκους 4,73 m και βάρους 1.844 kg Vanquish Volante χρειάζεται μόλις 4,1 sec για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h και αγγίζει σε τελική ταχύτητα τα 295 km/h.


protothema.gr
Enhanced by Zemanta

Όλες οι προσφορές για φθηνότερη βενζίνη με την κάρτα σας

Τη δυνατότητα να πετύχουν σημαντική μείωση στο κόστος των καυσίμων τους έχουν οι καταναλωτές, επιλέγοντας να πληρώσουν με την πιστωτική ή χρεωστική τους κάρτα τα έξοδα μετακίνησής τους.

Οι τράπεζες σε συνεργασία με εταιρείες εμπορίας καυσίμων έχουν εντάξει στα προγράμματα επιβράβευσης των καρτών τους προσφορές που εξασφαλίζουν σημαντικές εκπτώσεις.
Με τον τρόπο αυτό μία οικογένεια μπορεί να πετύχει αξιοσημείωτη μείωση στη συγκεκριμένη δαπάνη, η οποία είναι ανελαστική, δεδομένου ότι για πάρα πολύ κόσμο η μετακίνηση με αυτοκίνητο είναι απαραίτητη.

Στο πλαίσιο αυτό, οι καταναλωτές απλώς αντικαθιστώντας τα μετρητά με την κάρτα τους, ανάλογα με την τράπεζα με την οποία συνεργάζονται, μπορούν να περιορίσουν τα έξοδά τους χωρίς να κάνουν τίποτε άλλο!

Όλες οι προσφορές

Αυτήν την περίοδο, οι προσφορές για την αγορά καυσίμων στα προγράμματα επιβράβευσης των τραπεζών είναι οι εξής:

* Με τις πιστωτικές κάρτες της Εθνικής Τράπεζας που συμμετέχουν στο πρόγραμμα GoNational, παρέχεται επιστροφή μετρητών 2% για κάθε αγορά καυσίμων σε επιλεγμένα πρατήρια Shell και EKO.

Τα ευρώ που συγκεντρώνονται μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε για επόμενες αγορές στα συγκεκριμένα πρατήρια, είτε για αγορές στις χιλιάδες λοιπές επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Βρείτε τα πρατήρια της προσφοράς

* Με τις πιστωτικές κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς και της πρώην ΑΤΕbank σε επιλεγμένα πρατήρια υγρών καυσίμων ΑVIN, επιστρέφεται το 5% της αξίας των αγορών με το πρόγραμμα WIN FOR YOU.

To ποσό επιστροφής θα εμφανίζεται στον λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας, μειώνοντας το ποσό της πληρωμής.

Η επιστροφή του 5% θα ισχύει έως 31/8/2013. Από 1/9 το ποσοστό επιστροφής θα πέσει στο 2%.

Οι αναλυτικές πληροφορίες της προσφοράς

* Η Alpha Bank στο πλαίσιο του προγράμματος Bonus συνεργάζεται με επιλεγμένα πρατήρια BP.

Σε αυτά οι κάτοχοι των πιστωτικών και χρεωστικών καρτών Bonus μπορούν να εξαργυρώσουν τους πόντους τους ως εξής:
  • Για καύσιμα κίνησης αξίας έως 30€ εξαργυρώστε 2.000 Bonus πόντους και κερδίστε όλο το ΦΠΑ 23%
  • Για καύσιμα κίνησης αξίας από 30,01€ έως 60€ εξαργυρώστε 3.500 Bonus πόντους και κερδίστε όλο το ΦΠΑ 23%
  • Για καύσιμα κίνησης αξίας από 60,01€ έως 100€ εξαργυρώστε 5.000 Bonus πόντους και κερδίστε όλο το ΦΠΑ 23%
Δείτε τα συνεργαζόμενα πρατήρια BP

* Με τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες της Eurobank που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Επιστροφή, οι κάτοχοί τους κερδίζουν το 3% της αξίας κάθε συναλλαγής που πραγματοποιούν σε επιλεγμένα πρατήρια AEGEAN, ΕΚΟ και ΕΛΙΝ.

Το ποσό της επιστροφής μπορεί να δαπανηθεί σε οποιαδήποτε από τις 5.500 επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα της τράπεζας, συμπεριλαμβανομένων των πρατηρίων καυσίμων.

Βρείτε τα πρατήρια που συμμετέχουν στο πρόγραμμα

* Η Citibank σε συνεργασία με την Shell προσφέρει την πιστωτική κάρτα Energy Citibank MasterCard.

Οι κάτοχοί της κερδίζουν
• 3% της αξίας των αγορών για βενζίνη, πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης στα πρατήρια Shell
• 1% της αξίας των υπολοίπων αγορών σε οποιαδήποτε επιχείρηση στην Ελλάδα ή και στο εξωτερικό

Τα ευρώ που συγκεντρώνονται μπορούν να εξαργυρωθούν στα πρατήρια Shell. Το κέρδος μπορεί να φτάσει έως και τα 360 ευρώ το χρόνο.
moneyonline.gr

Ο Πάπας ευλογεί τους... Χαρλεάδες !

Έναν διαφορετικό... αγιασμό παρακολούθησαν όσοι πιστοί βρέθηκαν στην Πλατεία του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό την Κυριακή.

 Ο Πάπας Φραγκίσκος ευλόγησε περισσότερους από 1000 αναβάτες μηχανών Harley Davidson οι οποίοι είχαν προς τούτο συγκεντρωθεί!

Μάλιστα είχαν τυπώσει και σχετική πρόσκληση προς τους απανταχού... Χαρλέαδες, μια πρόσκληση που ήδη θεωρείται συλλεκτική...

Κάτω από τις 10.000 € το νέο Fiesta

Σημαντικές μειώσεις στους τιμοκαταλόγους της ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Ford. Ειδικά για το νέο Fiesta, εφαλτήριο είναι τα 9.990 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης) για την έκδοση Trend με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.0 lt απόδοσης 80 ίππων.

Σημαντικές μειώσεις στους τιμοκαταλόγους της ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Ford. Ειδικά για το νέο Fiesta, εφαλτήριο είναι τα 9.990 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης) για την έκδοση Trend με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.0 lt απόδοσης 80 ίππων.

Βασική έκδοση με πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει συστήματα ασφαλείας όπως το ABS με EBD, το ESP με TRC (Traction Control), Emergence Brake Assist και Hill Lunch Assist, 7 αερόσακους (οδηγούς, συνοδηγού, κεφαλής, πλευρικούς, γονάτων οδηγού) αλλά και το σύστημα My Key με το οποίο οι γονείς θέτουν περιορισμούς στους νεαρότερους οδηγούς. Παράλληλα και ευκολίες όπως air-condition και Ράδιο-CD με USB και χειριστήρια στο τιμόνι, κ.α.

Για τις πιο… μοδάτη και ουσιαστική επιλογή με τον 1000άρη EcoBoost με τα εκατό άλογα, το κόστος απόκτησης ξεκινά από τα 11.661€ και τόσο σε αυτή την έκδοση όσο και σε εκείνη με τον 1.6 lt ECOnetic κινητήρα των 95 PS που ξεκινά από 13.371€ ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης υπολογιστή ταξιδίου με Ford EcoMode, το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC της με φωνητική ενεργοποίηση και υπηρεσία Emergency Assistance, με την οποία ο χρήστης μπορεί να ειδοποιεί τα κέντρα επείγουσας ανάγκης για ένα ατύχημα σε 26 γλώσσες και ειδικά για την έκδοση ECOnetic, το cruise control.

Για την έκδοση Titanium με τα 80 PS που ξεκινά από τα 11.829€, ο εξοπλισμός εμπλουτίζεται με φώτα ημέρας LED, δερμάτινο τιμόνι, εμπρός προβολείς εστιασμένης δέσμης, εξωτερικά διακοσμητικά ένθετα σε χρώμιο, αυτόματο κλιματισμό, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, κρυφό φωτισμό κ.α.

Ανάλογες αναβαθμίσεις και για τις εκδόσεις Sport 1.0 EcoBoost των 125 PS που ξεκινά από τα 14.210€ και Titanium X EcoBoost 125 PS που μπορεί να γίνει δικό σας με 14.610€.

protothema.gr

Τρίτη, 18 Ιουνίου 2013

Η Anytime χορηγός του Circuit ΦΙΛΠΑ


Το ενδιαφέρον της Anytime και των ανθρώπων της INTERAMERICAN για το αυτοκίνητο ξεπερνά την ασφαλιστική κάλυψη. Πέρα από την οδική ασφάλεια, για την οποία η εταιρεία έχει αναπτύξει πολυετές πρόγραμμα ενημέρωσης για την αντιμετώπιση των οδικών κινδύνων, ενδιαφέρον υφίσταται και για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Έτσι, η Anytime ήταν η μεγάλη χορηγός του Circuit των Φίλων Παλαιών Αυτοκινήτων (ΦΙΛΠΑ) που διεξήχθη με μεγάλη επιτυχία στην πίστα του αεροδρομίου Τατοΐου, την Κυριακή 16 Ιουνίου.


Με μήνυμα «η καινοτομία συναντά τις κλασσικές αξίες», η Anytime οργάνωσε στο περίπτερό της στο Τατόι τη δική της καμπάνια υπέρ της ΦΙΛΠΑ με κλήρωση δωρεάν ασφάλισης αυτοκινήτου για ένα εξάμηνο, καθώς και προσφοράς καυσίμων σε όσους ασφαλίστηκαν κατά τη διάρκεια των αγώνων. Σημειώνεται ότι στην απευθείας ασφάλιση αυτοκινήτου από το διαδίκτυο ή το τηλέφωνο η Anytime κυριαρχεί στην αγορά, με ιδιαίτερα προσιτά ασφάλιστρα συνδυασμένα με την εγγυημένη ποιότητα υπηρεσιών της INTERAMERICAN, ενώ στο πακέτο συμπεριλαμβάνεται και πλήρης οδική βοήθεια INTERAMERICAN.

Πλήθος φίλων του αυτοκινήτου  βρέθηκε στο Τατόι και θαύμασε  τα πανέμορφα παλαιά μοντέλα που αγωνίστηκαν στις διάφορες κατηγορίες, αλλά και τις ικανότητες των αγωνισθέντων, που τα οδήγησαν στα «όρια».

Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2013

Ξεκίνησε η παραγωγή του Ford Focus Electric


Η Ford Motor Company ανακοίνωσε την έναρξη της παραγωγής του νέου Focus Electric, ανοίγοντας έτσι ένα νέο κεφάλαιο στην... ιστορία της, με την κατασκευή πρώτου πλήρους ηλεκτρικού οχήματός της στην Ευρώπη.

Το Focus Electric αποτελεί τον ηγέτη της γκάμας των ηλεκτρικών οχημάτων της Ford στην Ευρώπη, ενώ σύντομα θα πλαισιωθεί σύντομα από το plug-in υβριδικό ηλεκτρικό C MAX Energi (Plug-In Hybrid Electric Vehicle -PHEV) και το νέο Mondeo Hybrid.

Η εξέλιξή του βασίστηκε στις προδιαγραφές παγκόσμιου αυτοκινήτου στα πλαίσια του προγράμματος ‘One Ford’. Το Focus Electric διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα κίνησης με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου που αποδίδει 145 ίππος, χαρίζοντάς του την τελική ταχύτητα των 135 km/h. Το νέο Focus Electric είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα που κατασκευάζεται στη Γερμανία σε γραμμή μαζικής παραγωγής.

Κάθε Focus Electric εφοδιάζεται με έναν πλήρως ενσωματωμένο φορτιστή 6.6 kW που προσφέρει αυτονομία περίπου 100 km με 2-3 ώρες φόρτισης από μία παροχή 32 A. Μία πλήρης φόρτιση της μπαταρίας του Focus Electric σε 3-4 ώρες θα παρέχει αυτονομία 162 km.

Το προηγμένο σύστημα κίνησης του Focus Electric χρησιμοποιεί αναγεννητικό σύστημα πέδησης για την ανάκτηση μέχρι του 95% της κινητικής ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα, ενώ η καινοτόμος λειτουργία υποστήριξης φρεναρίσματος Brake Coach ενθαρρύνει το σταδιακό φρενάρισμα ώστε να επιστρέφει περισσότερη ενέργεια στη μπαταρία.

Το Focus Electric διαθέτει νέα διεπαφή χρήστη με την ονομασία SmartGauge που υπολογίζει και εμφανίζει την αυτονομία με βάση την υπόλοιπη ενέργεια, το οδηγικό στυλ (φρενάρισμα, επιτάχυνση), αλλά και τη χρήση άλλων συστημάτων όπως κλιματισμός και ηχοσύστημα.

Το Focus Electric κατασκευάζεται στη Β. Αμερική από το Δεκέμβριο του 2011 ενώ το Focus Electric παραγωγής Saarlouis θα παραδίδεται στους Ευρωπαίους πελάτες από φέτος τον Ιούλιο.
PeriTroxon.gr
Enhanced by Zemanta

VIDEO - Οδηγοί ΠΡΟΣΟΧΗ:Το πιο επικίνδυνο σημείο στο πέταλο του Μαλιακού


Λίγα χιλιόμετρα πριν από τη Στυλίδα ,στην εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης στο ύψος της Ακμής βρίσκεται ίσως το πιο επικίνδυνο σημείο στο πέταλο του Μαλιακού Κόλπου , όπου τον τελευταίο καιρό έχουν συμβεί αρκετά ατυχήματα.

Οδηγοί παρακολουθήστε με προσοχή το βίντεο που ακολουθεί κι έχετε το νου σας…


http://stilida.com

Σάββατο, 15 Ιουνίου 2013

BMW Σειρά 4 Coupe: Ο διάδοχος της BMW Coupe 3άρας


Η BMW Σειρά 4 έρχεται να αντικαταστήσει την BMW Σειρά 3 Coupe, βασιζόμενη στο πάτωμα της BMW 3 Series Sedan και με νέους κινητήρες Turbo.

Η BMW Σειρά 4 είναι ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο το οποίο έχει το δύσκολο έργο να διαδεχθεί τη δημοφιλέστατη επί δεκαετίες BMW Σειρά 3 Coupe. Πλέον έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις με εξαίρεση το ύψος, ενώ μεγαλύτερα είναι το μεταξόνιο και τα μετατρόχια. Η BMW υπόσχεται κατανομή βάρους 50:50, λέγοντας μάλιστα πως η BMW Σειρά 4 είναι το αυτοκίνητο με το χαμηλότερο κέντρο βάρους στην γκάμα της αυτή τη στιγμή.

Όσον αφορά την αισθητική της, αυτή βαδίζει στα σχεδιαστικά πρότυπα της BMW Σειρά 3 F30, έχοντας όμως όλα τα στοιχεία της διαφοροποιημένα. Χαρακτηριστικότερες είναι οι αλλαγές στην εμπρός μάσκα και τα φώτα εμπρός και πίσω. Παραδοσιακά, οι μακριές πόρτες είναι χωρίς πλαίσιο. Τα πρώτα δείγματα της BMW Σειρά 4 τα είχαμε δει με την παρουσίαση του πρωτότυπου BMW 4 Coupe F32.

Μιας και αναφερθήκαμε στις διαστάσεις το μήκος της είναι στα 4.638mm (+26mm), το πλάτος της στα 1.825mm (+43mm) και το ύψος της στα 1.362mm (-16mm). Μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιο κατά 50mm με συνολικό μήκος 2.810mm, ενώ και τα μετατρόχια είναι αυξημένα κατά 45mm και 81mm εμπρός και πίσω αντίστοιχα, πάντοτε σε σύγκριση με τη BMW Σειρά 3 Coupe.

Στο εσωτερικό της η BMW Σειρά 4 δεν έχει να επιδείξει κάτι ιδιαίτερο, καθώς ο σχεδιασμός της καμπίνας είναι ίδιος με της sedan 3άρας. Οι θέσεις πάντως έχουν τοποθετηθεί χαμηλότερα, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν περισσότερο χώρο για τα γόνατά τους στη διάθεσή τους, χάρη στην αύξηση του μεταξονίου (σε σχέση με την BMW Σειρά 3 Coupe). Όσον αφορά το πορτμπαγκάζ, αυτό μεγάλωσε μόλις κατά 5lt, φτάνοντας στα 445lt.

Η γκάμα των κινητήρων της BMW Σειρά 4 θα απαρτίζεται αρχικά από τρία υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ, δύο βενζίνης και ένα πετρελαίου.

Τα βενζινοκίνητα μοτέρ θα είναι 2.0 με 242 ίππους (BMW 428i) και 3.0 με 307 ίππους (435i). Μετέπειτα θα ακολουθήσει η προσθήκη της έκδοσης 420i με μοτέρ 2.0 182 ίππων, της 430d με 6κύλινδρο, 3.0 πετρελαιοκινητήρα 254 ίππων και της 435d με ίδιο μοτέρ στους 310 ίππους. Βέβαιη θεωρείται και η προσθήκη του τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.6 που είδαμε και στη BMW Σειρά 3 F30. Έτσι μέσα στο 2014 δούμε τη BMW 416i.

Όλες οι εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο οκτώ σχέσεων. Η BMW Σειρά 4 Coupe θα είναι πισωκίνητη φυσικά, εκτός από την BMW 435d που θα είναι αποκλειστικά τετρακίνητη. Φυσικά το σύστημα τετρακίνησης xDrive θα προσφέρεται και στις υπόλοιπες εκδόσεις, προαιρετικά.

Η BMW Σειρά 4 θα πραγματοποιήσει την επίσημη εμφάνισή της στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο, ενώ στη χώρα μας αναμένεται τέλος φθινοπώρου. Οι τιμές της θα είναι ελαφρώς αυξημένες από τις αντίστοιχες εκδόσεις της BMW Σειρά 3 Coupe. Όσον αφορά την κορυφαία όλων BMW M4, αυτή θα παρουσιαστεί τέλη του 2014.

Αυτό είναι το ελληνικό supercar των 505 ίππων!


Ιδού το πρώτο supercar… made in Greece! Αν δεν το πιστεύετε, δεν έχετε παρά να ανηφορίσετε την Κυριακή 16/6/2013 στο Τατόι για το «2ο TATOI CIRCUIT ΦΙΛΠΑ 2013», όπου θα παρουσιαστεί το «Korres Project 4», όπως είναι και το όνομά του.

Όπως φαίνεται και από το όνομα του αυτοκινήτου, εμπνευστής αλλά και "υλοποιητής" της ιδέας είναι ο Δημήτρης Κορρές, ο οποίος μετά από αρκετά χρόνια δουλειάς, ευρεσιτεχνιών, εφευρέσεων, και βέβαια… ονείρων παρουσιάζει το δημιούργημά του.

Το μήκος του ελληνικού supercar φτάνει τα 3.920 χιλ. με το πλάτος να αγγίζει τα 1.960 χιλ. και το ύψος τα 1.250 χιλ., ενώ το μεταξόνιο να φτάνει τα 2.560 χιλ. Το συνολικό του βάρος είναι περίπου 1.600 κιλά και ο κινητήρας του έρχεται από το LS7 των 7 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα της Corvette Z06 που αποδίδει 505 ίππους. Όπως ο ίδιος λέει, το τυπικό 0-100 km/h θα πραγματοποιείται σε 3,8'', ενώ η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 300 km/h (!!!). Μένει βέβαια όλα αυτά να τα δούμε στην πράξη, αλλά σε κάθε περίπτωση η προσπάθεια αξίζει πολλά χειροκροτήματα.

Επίσης πρέπει να πούμε πως το αυτοκίνητο διαθέτει ειδική ανάρτηση που μπορεί να αυξήσει το ύψος του κατά 400 mm και να μετατρέπεται ταυτόχρονα σε ένα κορυφαίο «off-road» όχημα με ανάλογες δυνατότητες και σε αυτόν τον τομέα. Τα υπόλοιπα θα τα δούμε την Κυριακή στο Τατόι!

Το Corsa θα παράγεται και στη Λευκορωσία


Η Opel αποφάσισε να δημιουργήσει μια νέα μονάδα παραγωγής στη Λευκορωσία, προκειμένου... να «βγάζει» το Corsa μέχρι το 2017 και άλλα μοντέλα μετά, για να καλυφθεί η τοπική κυρίως ζήτηση.

Η Opel επιβεβαίωσε ότι ανοίγει ένα νέο εργοστάσιο στο Minsk της Λευκορωσίας, για να επεκτείνει την παραγωγή της. Πιο συγκεκριμένα, σε σύμπραξή της με την JSC Unison θέλει να καλύψει κυρίως τη ζήτηση της Ρωσίας και των γειτονικών χωρών, όπου ελπίζει ότι θα εισέλθει δυναμικά, από το πρώτο έτος λειτουργίας του εργοστασίου, με 7.000 μονάδες σε πρώτη φάση.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα συναρμολογεί εκεί μέχρι το 2017 το νέο Corsa, αλλά μετά, από ότι φαίνεται θα προχωρήσει σε περαιτέρω συμφωνία και για άλλα μοντέλα, ανάλογα την εμπορική πορεία.

Προς αυτή την κατεύθυνση, ήταν οι δηλώσεις του Peter Thom, επικεφαλής παραγωγής της γερμανικής φίρμας, ότι δηλαδή στη νέα μονάδα θα κατασκευάζεται η 3θυρη κι η 5θυρη έκδοση του Corsa, όχι όμως κι η OPC, η οποία θα παραμείνει αποκλειστικότητα των άλλων δύο εργοστασίων (στο Eisenach της Γερμανίας και στη Zaragoza της Ισπανίας). Παράλληλα, η συναρμολόγηση του Corsa στη Λευκορωσία θα σηματοδοτήσει μια νέα στρατηγική της εταιρείας, κατά τον Thom, την επί τόπου παραγωγή του μοντέλου στην αγορά, όπου κυρίως θα διατεθεί.

Δεδομένου εξάλλου, ότι οι πωλήσεις της GM μειώθηκαν κατά 1,354 δις ευρώ πέρυσι στην Ευρώπη και για φέτος προβλέπεται μια πολύ μικρή βελτίωση, είναι αναμενόμενο ο αμερικανικός όμιλος να στρέψει την προσοχή του και σε άλλες αναδυόμενες αγορές, ειδικά στη Ρωσία, όπου διαπίστωσε για το αντίστοιχο περσινό διάστημα μια μικρή, αλλά ελπιδοφόρα αύξηση 3%.
autotriti.gr
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...