Δευτέρα, 29 Ιουλίου 2013

Στον Όμιλο Συγγελίδη η Peugeot Ελλάδος

Οι ανακατατάξεις στις εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων στη χώρα μας συνεχίζονται, λαμβάνοντας τη μορφή του «ντόμινο».


Μετά λοιπόν τη γνωστοποίηση της εισαγωγής και διανομής των αυτοκινήτων Renault από τον Όμιλο Θεοχαράκη, ήρθε και η – επίσης αναμενόμενη – αλλαγή στην εισαγωγή και διανομή των αυτοκινήτων της Peugeot, η οποία θα λάβει χώρα πριν το τέλος του 2013. 

Μέσω δημοσίευσης σε κυριακάτικες εφημερίδες επισημοποιήθηκε το… πέρασμα της Peugeot από την Lion Hellas στον Όμιλο Συγγελίδη, ο οποίος εισήγαγε ως γνωστόν εδώ και δεκαετίες τα μοντέλα της Citroen. Έτσι οι δύο μάρκες του Ομίλου PSA θα δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα υπό κοινή «στέγη».

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ομίλου PSA:

Ως μέρος της στρατηγικής για τη βελτιστοποίηση των πωλήσεων που τέθηκε σε εφαρμογή στην Ευρώπη από το 2012 και δεδομένης της κατάστασης στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, ο Όμιλος PSA Peugeot Citroen αποφάσισε να ενοποιήσει τις δραστηριότητες εισαγωγής και διανομής υπό έναν συνεργάτη αντί για δύο.

Έτσι, επελέγη ο Όμιλος Συγγελίδη για να αναλάβει την εισαγωγή της Peugeot στην Ελλάδα.

Ο Όμιλος Συγγελίδη εισάγει αυτοκίνητα και ανταλλακτικά της Citroen από το 1971 και έχει αποδείξει την ικανότητά του να επιτύχει μία σημαντική θέση στην ελληνική αγορά, μέσω του επαγγελματισμού και της αφοσίωσής του. Η νέα δομή θα θέσει σε εφαρμογή επίσης τις πιο αποτελεσματικές συνεργασίες για τις δύο μάρκες προς όφελος του μελλοντικού δικτύου της Peugeot και θα εστιάσει την πλήρη προσοχή της στην ικανοποίηση των πελατών της Peugeot. Η νέα εταιρεία θα τεθεί σε λειτουργία το αργότερο μέχρι το τέλος του έτους.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 28 Ιουλίου 2013

146.545 περιστατικά υποστήριξε με Άμεση Βοήθεια η INTERAMERICAN κατά το πρώτο εξάμηνο

Εντυπωσιακό είναι το μέγεθος  των υπηρεσιών  βοήθειας που παρέχει  η INTERAMERICAN, κυριαρχώντας στον κλάδο Βοήθειας ταυτόχρονα και σε παραγωγή ασφαλίστρων, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών. Η εταιρεία παρουσίασε ιδιαίτερα έντονη δραστηριότητα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, υποστηρίζοντας στους τομείς της οδικής και άμεσης ιατρικής (προσωπικής) βοήθειας συνολικά  146.545 περιστατικά. Η παραγωγή ασφαλίστρων εξαμήνου έφθασε συνολικά στα 13,3 εκατ. ευρώ – αναλυτικά, στην οδική βοήθεια στα 11,4 εκατ. και στην προσωπική στα 1,9 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, στην οδική βοήθεια  η INTERAMERICAN ανταποκρίθηκε  σε 129.595 περιπτώσεις. Η εταιρεία παρέσχε υπηρεσίες επιτόπου εξυπηρέτησης σε 49.686 περιστατικά, ρυμούλκησης σε 38.554, επαναπατρισμού οχήματος σε 3.488, ενώ επιλήφθηκε της φροντίδας με την υπηρεσία Autohelp σε 37.867 ατυχήματα. Ο μέσος χρόνος προσέγγισης των περιστατικών, με βάση τα στοιχεία έρευνας στην πελατειακή βάση, ήταν 35 λεπτά της ώρας.

Στον τομέα  της άμεσης ιατρικής βοήθειας η INTERAMERICAN εξυπηρέτησε  συνολικά 16.545 κλήσεις, πραγματοποιώντας 51 αεροδιακομιδές ασθενών  και τραυματιών σε περιστατικά επείγουσας ανάγκης, 2.404 μεταφορές με ασθενοφόρο, ενώ παρέσχε υπηρεσίες σε 90 περιπτώσεις ασφαλισμένων εκτός Ελλάδος και ανταποκρίθηκε συμβουλευτικά με ιατρικές οδηγίες μέσω του Συντονιστικού Κέντρου της σε 14.000 τηλεφωνικές κλήσεις. Η εταιρεία αναπτύσσει δυναμικά τον τομέα της προσωπικής βοήθειας επιτυγχάνοντας συμφωνίες συνεργασίας και με δήμους που επιλέγουν να παρέχουν ανάλογες υπηρεσίες στους δημότες τους (Τήνος, Σίφνος) αλλά και με συνεταιριστικούς φορείς (Νάξος).

«Οι υπηρεσίες οδικής και προσωπικής βοήθειας της εταιρείας είναι οργανωμένες στη λογική της καθετοποίησης της διαχείρισης των περιστατικών, από την υποστήριξη μέχρι την αποζημίωση και συνεπώς, αποτελούν μέρος ενός ολοκληρωμένου συστήματος ασφαλιστικής κάλυψης. Η οδική βοήθεια παρέχεται με κάθε ασφαλιστήριο αυτοκινήτου, ενώ η προσωπική βοήθεια συμπληρώνει τα προγράμματα υγείας. Πρόκειται για τομείς που δημιουργούν προστιθέμενη αξία στην κάλυψη του πελάτη» τονίζει ο Γιώργος Μαυρέλης, γενικός διευθυντής ασφαλιστικών εργασιών του Ομίλου, ενώ ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοηθείας υπογραμμίζει: «Οι ιδιόκτητες υποδομές του πανελλαδικού δικτύου βοήθειας της INTERAMERICAN συνεργάζονται με συμβεβλημένα και ιδιόκτητα συνεργεία-κέντρα εξυπηρέτησης για το αυτοκίνητο, καθώς και με το δίκτυο υγείας της εταιρείας. Τούτο σημαίνει ταχύτερη, πληρέστερη και απόλυτα υπεύθυνη παροχή υπηρεσιών βοήθειας, σφαιρικό έλεγχο και ολοκληρωμένη αντιμετώπιση των συμβάντων και φυσικά, ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».

Σημειώνεται ότι η  έρευνα ικανοποίησης πελατών των  υπηρεσιών βοήθειας που διενεργείται σε μηνιαία βάση για λογαριασμό της εταιρείας, στο εξάμηνο καταδεικνύει  ποσοστό ικανοποίησης για τον χρόνο ανταπόκρισης πάνω από 92%, ενώ ο δείκτης net promoter score (σύσταση ασφάλισης από πελάτη) υπερβαίνει το 82%.

Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2013

Ευνοϊκότερη μεταχείριση των πολυτέκνων που αγόρασαν οχήματα μέχρι 2000κ.εκ.

Ζητά με παρέμβασή του ο Λευτέρης Αυγενάκης

Στον φόρο πολυτελείας και υψηλά τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται σε πολυτεκνικά οχήματα 2000κ.εκ., αναφέρεται σε κοινοβουλευτική του παρέμβαση προς τον Υπουργό Οικονομικών κ. Ιωάννη Στουρνάρα, ο Βουλευτής Ηρακλείου κ. Λευτέρης Αυγενάκης και ζητά την ευνοϊκότερη μεταχείριση των πολυτέκνων που αγόρασαν οχήματα μέχρι 2000κ.εκ. με βάση την προηγούμενη -ευνοϊκή- νομοθεσία.

Σύμφωνα με το άρθρο 12 του ν. 3220/2004: «Αυτοκίνητα για τη μεταφορά προσώπων, με κυλινδρισμό κινητήρα μέχρι και 2.000 κυβικά εκατοστά, που παραλαμβάνονται για προσωπική και οικογενειακή χρήση από πολύτεκνους γονείς, που έχουν κατά το χρόνο της παραλαβής τέσσερα (4) τουλάχιστον ανήλικα ή προστατευόμενα παιδιά, απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης.» Σύμφωνα με τον ν. 3454/2006 ισχύει απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης μέχρι 2000 κ.εκ. η οποία επεκτείνεται μέχρι και στο 100%.

Όπως αναφέρει ο Λευτέρης Αυγενάκης προς τον Υπουργό Οικονομικών: «η ρύθμιση αυτή ώθησε πολλούς από τους πολύτεκνους να αγοράσουν με την προτροπή του μεγαλύτερου κέρδους αυτοκίνητα 2000 κ.εκ. με σκοπό την ασφαλή μετακίνηση της οικογένειάς τους, με αποτέλεσμα σήμερα να τιμωρούνται με φόρο πολυτελείας και υψηλά τέλη κυκλοφορίας».

Επισημαίνει μάλιστα ότι «είναι σημαντικό τα αυτοκίνητα που αγοράστηκαν χωρίς δασμούς -πράγμα το οποίο αποδεικνύεται με έγγραφο του τελωνείου-  να πληρώνουν από 1800κ.εκ. έως 2000 κ.εκ. το ίδιο ποσό και όχι μέχρι 1925κ.εκ.» και ζητά την ευνοϊκότερη μεταχείριση των πολυτέκνων που αγόρασαν οχήματα μέχρι 2000κ.εκ. με βάση την ανωτέρω νομοθεσία.

Τρίτη, 23 Ιουλίου 2013

Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα

Νέο σύστημα εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών

Ένα δικαιότερο σύστημα εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Κινείται στα ευρωπαϊκά πρότυπα και ορθολογικοποιεί την καταβολή Τελών Κυκλοφορίας.

Ειδικότερα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας των ιδιοκτητών Ι.Χ., αλλά και του φαινομένου της μαζικής κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας επεξεργάζονται ένα σχέδιο βάσει του οποίου το τίμημα των Τελών Κυκλοφορίας και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης στα Ι.Χ. με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω να μπορούν να καταβάλλονται ισόποσα για κάθε μήνα κυκλοφορίας των οχημάτων και όχι για το σύνολο του έτους.

Όπως δημοσιεύει η «Ημερησία» αν δηλαδή κάποιος ιδιοκτήτης έχει καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματός του για να προβεί σε άρση της ακινησίας θα πρέπει σήμερα να καταβάλει το συνολικό τίμημα του τρέχοντος έτους για τα Τέλη.

Το νέο σχέδιο για τα Τέλη Κυκλοφορίας

Σύμφωνα με το νέο σχέδιο τα Τέλη Κυκλοφορίας θα επιμερίζονται ισόποσα στους 12 μήνες του κάθε έτους με αποτέλεσμα αν κάποιος θέλει να κυκλοφορήσει το Ι.Χ. του για ένα ή περισσότερους μήνες να καταβάλει το ανάλογο τίμημα.

Αν δηλαδή κάποιος κάτοχος ενός οχήματος τετραετίας με κινητήρα 2,4 λίτρα αποφασίσει να το κινήσει για ένα μόνο μήνα θα καταβάλλει 73,3 ευρώ για Τέλη και 25,8 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης.

Άλλος ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου τετραετίας με κινητήρα 3,6 λίτρων για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας πρέπει να καταβάλλει 1.100 ευρώ τα οποία στο δωδεκάμηνο επιμερίζονται σε 91,6 ευρώ για κάθε μήνα.

Αντίστοιχα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης κυμαίνεται στις 2.500 ευρώ το οποίο αναλογικά στο δωδεκάμηνο ισούται με 208,3 ευρώ για κάθε μήνα.

Όσον αφορά στα δίλιτρα που αποτελούν και τη συντριπτική πλειονότητα των αυτοκινήτων το κόστος για τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας κυμαίνονται στα 660 ευρώ ή 55 ευρώ για κάθε μήνα κυκλοφορίας.

Αντίστοιχα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης κυμαίνεται στα 440 ευρώ για Ι.Χ. μέχρι πέντε έτη ή 36,6 ευρώ για κάθε μήνα του έτους.

Από τα τρίμηνα στα δωδεκάμηνα

Τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. εδώ και δεκαετίες έχουν θεσπίσει δίκαια και φθηνά Τέλη Κυκλοφορίας για τους κατόχους Ι.Χ., ενώ σε αρκετά κράτη δεν υπάρχουν καθόλου Τέλη Κυκλοφορίας.

Στην Ελλάδα από την αρχή ύπαρξης της αυτοκίνησης τα Τέλη Κυκλοφορίας καταβάλλονταν σε τέσσερα τρίμηνα, ωστόσο, τότε δεν υπήρχαν τα σημερινά προβλήματα που έχουν να κάνουν με τα τεκμήρια, το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, ούτε όμως και το φαινόμενο της κατάθεσης των πινακίδων Κυκλοφορίας.

Το 1981 για πρώτη φορά άλλαξε ο τρόπος καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας και από τέσσερα τρίμηνα η τότε κυβέρνηση θέσπισε την καταβολή των Τελών σε δύο εξάμηνα.

Η επόμενη αλλαγή στα Τέλη Κυκλοφορίας έγινε το 1985 όποτε και θεσπίστηκε να καταβάλλονται τα Τέλη Κυκλοφορίας στα τέλη του κάθε έτους και μάλιστα αν κάποιος αγόραζε καινούριο αυτοκίνητο τον Δεκέμβριο θα έπρεπε να καταβάλλει όχι μόνο όλο το τίμημα των Τελών για τους προηγούμενους μήνες, αλλά και ολόκληρο το τίμημα για την επόμενη χρονιά. Αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής ήταν να εισπράττονται, για μερικούς τουλάχιστον παράνομα, προκαταβολικά τα Τέλη Κυκλοφορίας της επόμενης χρονιάς.
newsbeast.gr

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2013

Skoda Rapid Spaceback: Τα επίσημα δεδομένα του πιο νεανικού και φτηνού Rapid


Tο Skoda Rapid Spaceback θα εμφανιστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης και ήρθε η ώρα για τις πρώτες επίσημες φωτό, καθώς και για τα πρώτα δεδομένα.

 Τα οποία θέλουν το Rapid Spaceback των δύο όγκων να είναι περίπου 18 εκατοστά πιο κοντό –συνολικά 4,30 μέτρα- από το αντίστοιχο των τριών, να έχει ίδιους χώρους για τους επιβάτες με το τελευταίο και βέβαια ανάλογο διάκοσμο.

Ο χώρος αποσκευών του κυμαίνεται από τα 415 μέχρι τα 1.380 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων, ενώ γενικά πρόκειται για εξαιρετικές τιμές με βάση το μέγεθος του Spaceback και την κατηγορία.

Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι οι γνωστοί της γκάμας του Rapid και για τα σύνολα βενζίνης ξεκινούν με τον 16βάλβιδο πια 1.2 TSI με τους 86 ίππους.

Για τους diesel βασικός είναι ο 1.6 TDI των 105 ίππων, ενώ από πλευράς κόστους το Skoda Rapid Spaceback αναμένεται να ξεκινά ακόμα πιο χαμηλά από τις 11.990 ευρώ με απόσυρση, που είναι η τιμή του Rapid 1.2 TSI σεντάν.

Νέα Mercedes S63 AMG: Λιμουζίνα υπερ-πολυτελείας με επιδόσεις υπερ-αυτοκινήτου

H Mercedes S63 AMG έχει ένα ιδιαίτερο προφίλ, που δύσκολα το συναντάς στην έτσι κι αλλιώς ολιγομελή κατηγορία των κορυφαίων σεντάν: διαθέτει ξεκάθαρο χαρακτήρα υπερ-πολυτελούς λιμουζίνας με όλα τα πιθανά και απίθανα συστήματα και κομφόρ και ταυτόχρονα επιδεικνύει επιδόσεις ανάλογες ενός καθαρόαιμου σπορ μοντέλου.
Κι αυτό γιατί το 0-100 έρχεται σε μόλις 4,4 δεύτερα, ενώ στην περίπτωση που υπάρχει τετρακίνηση που περιορίζει στο ελάχιστο το σπινάρισμα, κατεβαίνει κι άλλο στα 4,0.

Τα παραπάνω αποκτούν ακόμα πιο εντυπωσιακή διάσταση αν λάβει κανείς υπόψη του και το βάρος της S63 AMG που, παρά τη στοχευμένη δίαιτα στην οποία υποβλήθηκε, ξεπερνά τους δύο τόνους. Φυσικά η αιτία για τις επιδόσεις super car οφείλονται στον κινητήρα της, τον ριζικά ανανεωμένο και συναρμολογημένο από έναν και μόνο μηχανικό V8 των 5.500 κυβικών με τα δύο turbo, που αποδίδει ούτε λίγο ούτε πολύ 585 ίππους. Οι οποίοι συνοδεύονται και από ανάλογο ήχο, όταν ο οδηγός έχει επιλέξει τα προγράμματα νορμάλ (Ν) και σπορ (S), ενώ στο C που δίνει έμφαση στην οικονομία καυσίμου –ναι, γίνεται και αυτό στη σούπερ σπορ λιμουζίνα πολυτελείας- ο ήχος είναι πιο διακριτικός και λειτουργεί και το start stop.

Tα προγράμματα αυτά επηρεάζουν ταυτόχρονα τόσο τις ρυθμίσεις της πνευματικής ανάρτησης, όσο και αυτές του συστήματος διεύθυνσης, ενώ και η S63 AMG μπορεί να εξοπλιστεί με όλα τα τεχνολογικά high light που είναι διαθέσιμα και για τις πιο απλές S-Class.



H κορυφαία από όλες τις απόψεις limo της Mercedes θα παρουσιαστεί επίσημα προς τα τέλη Σεπτεμβρίου στην έκθεση της Φρανκφούρτης, ενώ οι τιμές της στη Γερμανία θα ξεκινούν σχεδόν από τις 150.000 ευρώ.

Για την Ελλάδα υπολογίστε 200+. Χιλιάδες ευρώ.

Επιστρέφει το τετραθέσιο smart

Από τα πλέον επίσημα χείλη ήρθε η επιβεβαίωση για το πότε θα λανσαριστεί το νέο smart forfour, η τετραθέσια παραλλαγή του δημοφιλούς αυτοκινήτου πόλης.

Η σχετική δήλωση έγινε στο περιθώριο της εκδήλωσης για τη συμπλήρωση παραγωγής 1,5 εκατ. smart fortwo, από την επικεφαλής της μάρκας. «Αρχής γενομένης από το 2014 θα προσφέρουμε και πάλι στους πελάτες μας ένα εντελώς νέο τετραθέσιο αυτοκίνητο», ανέφερε σχετικά η Ανέτ Βίνκλερ.

Γνωρίζουμε εδώ και αρκετό καιρό ότι το νέο smart forfour (όπως και το fortwo) εξελίσσεται από κοινού με το νέο Twingo, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της Daimler με τη Renault-Nissan. Το τετραθέσιο smart θα έχει κινητήρα τοποθετημένο πίσω και κίνηση στον πίσω άξονα. Αντιπάλους στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων πόλης θα βρει – μεταξύ άλλων – το ΜΙΝΙ, το Fiat 500 και το Opel Adam.

Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα σύνολα. Σύμφωνα με πληροφορίες δεν θα κατασκευάζεται στην πόλη Αμπάχ της Γαλλίας, όπως το fortwo, αλλά στη μονάδα παραγωγής της Renault στο Νόβο Μέστο της Σλοβενία, μαζί με το Twingo.

Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2013

Τέλος ο δακτύλιος από Δευτέρα


Σήμερα είναι η τελευταία ημέρα ισχύος του μέτρου της εκ περιτροπής κυκλοφορίας των οχημάτων (μονά - ζυγά) για την περίοδο 2012 - 2013, στην περιοχή του μικρού δακτυλίου της Αθήνας.

Ο μικρός δακτύλιος περιλαμβάνει τις εξής οδούς και λεωφόρους: Αλεξάνδρας - Ζαχάρωφ - Μεσογείων - Φειδιππίδου - Μιχαλακοπούλου - Σπ. Μερκούρη - Βρυάξιδος - Υμηττού - Ηλ. Ηλιού - Αμβρ. Φραντζή – Λ. Συγγρού - Χαμοστέρνας - Πειραιώς - Ιερά Οδός - Κωνσταντινουπόλεως – Αχιλλέως - Πλ. Καραϊσκάκη - Καρόλου - Μάρνη - 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) - Αλεξάνδρας.

Τα περιοριστικά μέτρα που καθιερώθηκαν με το μέτρο του πράσινου δακτυλίου και αφορούν φορτηγά με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος άνω των 2,2 τόνων και λεωφορεία, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν την 1−1−1984, τα οποία κυκλοφορούν στη ζώνη του μεγάλου δακτυλίου [Παραλιακή Λεωφόρος - Αλίμου - Βουλιαγμένης - Ελ. Βενιζέλου - Περιμετρική Υμηττού - Κατεχάκη - Μεσογείων - Αγ. Παρασκευής - Χαλανδρίου - Παπανικολή - (Κ. Παλαιολόγου) - Καποδιστρίου - Κύμης - Κασταμονής - Χαλανδρίου - Αναγεννήσεως - Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας - Αθηνών - Θηβών - Γρ. Λαμπράκη έως Κερατσίνι], εξακολουθούν να ισχύουν.

Κατά συνέπεια όλα τα επιβατηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και τα φορτηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μέχρι 2,2 τόνους μπορούν να κινούνται ελεύθερα στο κέντρο της Αθήνας, μέχρι την έκδοση σχετικής Υπουργικής Απόφασης, που θα ρυθμίζει τα περιοριστικά μέτρα για την περίοδο 2013-2014.

Αυτό είναι το πιο ακριβό αυτοκίνητο στον κόσμο – Εσπασε το ρεκόρ δημοπρασίας με 29.6 εκατ. δολάρια [εικόνες]

 
Κατασκευάστηκε για να σπάει ρεκόρ. Οχι μόνο μέσα στην πίστα, την οποία έχει εγκαταλείψει εδώ και δεκαετίες. Αλλά ακόμη και στις δημοπρασίες. Πρόκειται για το μονοθέσιο της Mercedes από το 1954, το οποίο έγινε το αυτοκίνητο που «έπιασε» υψηλότερη τιμή στην ιστορία των δημοπρασιών.

Ενας άγνωστος έδωσε 29.6 εκατ. δολάρια για να αποκτήσει το Mercedes-Benz W196, το οποίο οδηγούσε ο Χουάν Μανουέλ Φάντζιο το 1954. Με αυτό το μονοθέσιο ο Αργεντινός είχε κερδίσει δύο Γκραν πρι εκείνη τη χρονιά. Η τιμή του είναι ιστορική- έσπασε το ρεκόρ της Ferrari 250 Testa Rossa του 1957 η οποία ίχε πουληθεί για 16,39 εκατ. δολάρια το 2011- αλλά έχει μία ιδιαίτερη θέση και στην ιστορία της F1.


Οι νίκες που έκανε ο Φάντζιο οδηγώντας το ήταν οι πρώτες διαδοχικές της ομάδας της Mercedes-Benz έπειτα από το Β' Παγκόσμιο πόλεμο.

Χάρη σε αυτό το μονοθέσιο πέρασε απαρατήρητο το πρώτο αυτοκίνητο του Τζον Λένον το οποίο πουλήθηκε στην ίδια δημοπρασία μόλις για 359.000 λίρες. Το «σκαθάρι» είχε αγοράσει Ferrari GT coupe του 1965 εκείνη τη χρονιά, όταν έβγαλε δίπλωμα οδήγησης και την κράτησε για τρία χρόνια.


Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 11 Ιουλίου 2013

Σε ένα χρόνο το μικρό Jeep με τον 1.3lt diesel

Οι Ιταλοί το έχουν αποφασίσει εδώ και καιρό, όμως μέχρι σήμερα δίσταζαν να δώσουν το «πράσινο φως» σε ένα προϊόν που η ανάπτυξή του και η παραγωγή του είναι ιδιαίτερα ακριβή...

Παρόλα αυτά, όλα δείχνουν οτι σε ένα χρόνο θα δούμε το μικρό Jeep στους δρόμους. Μάλιστα δεν αποκλείεται να δούμε και ένα νέο σχετικό πρωτότυπο αυτοκίνητο στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανγκφούρτης τον Σεπτέμβριο.

Οι πληροφορίες μας αναφέρουν, ότι  οι Ιταλοί πραγματοποίησαν έρευνα στην Αμερικανική αγορά, η οποία έδειξε ότι η αποδοχή ενός μικρού SUV με τα σήματα της Jeep, θα ήταν ιδιαίτερα ζεστή, ακόμα κι αν αυτό είναι δικίνητο!  Παράλληλα θεωρείται δεδομένη και η επιτυχία του στην Ευρωπαϊκή αγορά, με γνώμονα την τεράστια εμπορική επιτυχία του Mini Countryman.

Ετσι οι Ιταλοί είναι έτοιμοι να δώσουν το πολυπόθητο «sì» και οι Αμερικανοί να ξεκινήσουν την μελέτη και την παραγωγή του μικρού Jeep!

Το… baby Jeep (δεν έχει αποφασιστεί ακόμα το όνομά του) θα «χτιστεί» πάνω στο πλαίσιο του 500L...
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Formula 1 Κυριακή, 7 Ιουλίου Απευθείας μετάδοση του Grand Prix Γερμανίας

Στη θρυλική  πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, στην «Πράσινη Κόλαση» όπως τη βάφτισε ο Sir Τζάκι Στιούαρτ, διεξάγεται αυτό το Σαββατοκύριακο ο 9ος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1.

Από τους 22 πιλότους που θα βρεθούν στην εκκίνηση, μόνο οι Χάμιλτον (2011), Γουέμπερ (2009) και Αλόνσο (2007, 2005) έχουν κερδίσει στη συγκεκριμένη διαδρομή.

Οι αλλαγές  στον σκελετό των πίσω ελαστικών των μονοθέσιων εκτιμάται ότι θα λύσουν τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην πίστα του Σίλβερστον.

Ο πρωτοπόρος της  βαθμολογίας, Σεμπάστιαν Φέτελ, μετά την εγκατάλειψή του, από κιβώτιο, την προηγούμενη Κυριακή στο Βρετανικό GP, είδε να μειώνεται η διαφορά του από τον Αλόνσο στους 21 βαθμούς. Μπροστά στους συμπατριώτες του, ο Γερμανός πιλότος θέλει όσο τίποτα αυτή τη νίκη που λείπει από το παλμαρέ του. Ο Φέτελ έχει να κερδίσει αγώνα στην Ευρώπη από το Ιταλικό GP του 2011.

Στη βαθμολογία του πρωταθλήματος προηγείται ο  Φέτελ με 132 βαθμούς και ακολουθούν ο Αλόνσο με 111 και ο Ράικονεν με 98.

Την Κυριακή στις 14:15, ο Alpha θα μεταδώσει απευθείας το Grand Prix Γερμανίας καθώς και τα καλύτερα στιγμιότυπα από τις κατατακτήριες δοκιμές.

Στην παρουσίαση θα είναι ο Τάκης Πουρναράκης  και ο Νίκος Κατσαρός ενώ στον σχολιασμό ο Τάκης Τρακουσέλης.

Αυτή την  Κυριακή έχει F1 στον Alpha. Μην τη χάσετε!

Pre Race Show: 14:15

Race (Live): 15:00

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...