Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Αυθεντικό σούπερ καρ

Η Αudi αποδεικνύει με το R8 ότι είναι ικανή να δημιουργήσει ένα σούπερ αυτοκίνητο που κοιτάζει στα μάτια την παρέα της Ρorsche, της Ferrari και της Lamborghini
Μπορείς να πεις - και να γράψεις - πολλά για τον σχεδιασμό του Αudi R8, αλλά τα κινητά τηλέφωνα που με βιντεοσκοπούσαν συνεχώς όπου οδηγούσα το διθέσιο μοντέλο μιλούσαν από μόνα τους. Η μετεξέλιξη της μελέτης Le Μans Quattro έγινε χωρίς συμβιβασμούς και το αισθητικό αποτέλεσμα κόβει την ανάσα και προκαλεί ταχυπαλμίες, ακόμη και σε όσους δεν έχουν ιδιαίτερες σχέσεις με το αυτοκίνητο. Δύο υπέροχα σπορ καθίσματα υποδέχονται ισάριθμους προνομιούχους που θα βρεθούν απέναντι από έναν εκπληκτικό πίνακα οργάνων με γονίδια της Αudi, ενώ στις πλάτες τους βρυχάται ένας οκτακύλινδρος κινητήρας 420 ίππων, ο οποίος εκτίθεται σε κοινή θέα πίσω- ή καλύτερα κάτωαπό μία γυάλινη βιτρίνα.

Η ακρίβεια των χειρισμών είναι υποδειγματική, το τιμόνι ακριβές σαν χειρουργικό νυστέρι και οι αναρτήσεις σφιχτές, αλλά κατά κανέναν τρόπο άβολες, όπως έχουμε συνηθίσει στα περισσότερα σούπερ αυτοκίνητα. Το Αudi R8 προσφέρεται ακόμη και για καθημερινή χρήση, αν και νιώθει στο στοιχείο του σε δρόμους με στροφιλίκια, όπου ανεβάζει την αδρεναλίνη σε πρωτοφανή επίπεδα και επιτρέπει την κίνηση σε εξωπραγματικές ταχύτητες με έναν αυτονόητο τρόπο. Το ΕSΡ παραμένει σχεδόν συνεχώς ανενεργό, χάρη στην υποδειγματική πρόσφυση που εξασφαλίζει το σύστημα τετρακίνησης, τα φρένα επιβραδύνουν φανταστικά και μόνον ξεπερνώντας το όριο επανέρχεται στη μνήμη σου ότι ο κινητήρας βρίσκεται στο κέντρο, οπότε απαιτείται ανάποδο τιμόνι για τη συγκράτηση της ουράς. Οι αλλαγές των σχέσεων γίνονται παιχνιδάκι χάρη στο ημιαυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη, αν και στην εκκίνηση υπάρχει ένας δισταγμός, ενώ οι επιταχύνσεις (0-100 σε 4,6”, 301 χλμ./ώρα τελική) γίνονται με τη συνοδεία των μαγευτικών μπάσων οκτώ κυλίνδρων με συνολική χωρητικότητα 4,2 λίτρων. Ανώμαλη προσγείωση συνιστά η επίσκεψη στο βενζινάδικο, αφού η κατανάλωση στην πόλη μπορεί να υπερβεί τα 20 λίτρα στα 100 χλμ., αν και όποιος μπορεί να αγοράσει ένα R8 4.2 FSΙ Quattro (από 181.300 ευρώ) μάλλον αδιαφορεί για τέτοιες... πεζότητες.

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
● Ηχος και θέαμα
● Επιδόσεις
● Αίσθηση οδήγησης
ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
● Τιμή αγοράς
● Κατανάλωση
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...