Σε χρόνο ρεκόρ φτιάχτηκε το καινούριο μονοθέσιο της ομάδας φοιτητών Aristotle Racing team, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το οποίο θα συμμετάσχει στους διεθνείς φοιτητικούς αγώνες formula student.
Της Μάριαν Τσουκαλά /ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ
Στην παρουσίαση που έγινε στην Αποθήκη 1 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το «παρών» έδωσε ο πρύτανης του Α.Π.Θ. Γιάννης Μυλόπουλος, δηλώνοντας πως «σε μία εποχής μιζέριας και απαξίωσης της Ελλάδας, η ομάδα αυτή δείχνει την καινοτόμα και καλή μεριά της χώρας, η οποία ακομπλεξάριστα ανταγωνίζεται τις υπόλοιπες χώρες και δίνει το μήνυμα ότι η Ελλάδα ‘’μπορεί’’».
«Φέτος έγινε ένα θαύμα καθώς η προσπάθεια αυτή έγινε με σχεδόν μηδενική επιβάρυνση προς το Πανεπιστήμιο, καθώς βασίστηκαν κυρίως σε χορηγίες που οι σπουδαστές ‘’κυνήγησαν’’ μόνοι τους» δήλωσε χαρακτηριστικά ο επιστημονικά υπεύθυνος Λεωνίδας Τζιαχρήστος, επίκουρος καθηγητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής Θεσσαλονίκης.
«Καθώς κάθε χρόνο πρέπει να φτιάχνουν ένα καινούριο όχημα, το φετινό δεν φτιάχτηκε απλά σε χρόνο ρεκόρ αλλά είναι και εξαιρετικά βελτιωμένο» τόνισε ο επίσης επιστημονικά υπεύθυνος και επίκουρος καθηγητής Μηχανολόγων Μηχανικών Νικόλαος Μιχαηλίδης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2006 που έγινε η αρχή και συστάθηκε η πρώτη ομάδα με φοιτητές του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών είχαν πολλαπλές διακρίσεις όπου δείχνει και πόσο σημαντική πρόοδος υπήρχε.
Μερικές από τις πιο σημαντικές βραβεύσεις ήταν το 2009 στην Αγγλία όπου κέρδισαν το πρώτο βραβείο Μηχανολογικού σχεδιασμού.
Το 2010 το βραβείο της πιο Φιλικής ομάδας διότι βοήθησαν άλλες ομάδες να ολοκληρώσουν τη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου
Το 2012 κατέλαβαν τη πρώτη θέση στην επιτάχυνση και την όγδοη θέση στη τελική κατάταξη.
Της Μάριαν Τσουκαλά /ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ
Στην παρουσίαση που έγινε στην Αποθήκη 1 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το «παρών» έδωσε ο πρύτανης του Α.Π.Θ. Γιάννης Μυλόπουλος, δηλώνοντας πως «σε μία εποχής μιζέριας και απαξίωσης της Ελλάδας, η ομάδα αυτή δείχνει την καινοτόμα και καλή μεριά της χώρας, η οποία ακομπλεξάριστα ανταγωνίζεται τις υπόλοιπες χώρες και δίνει το μήνυμα ότι η Ελλάδα ‘’μπορεί’’».
«Φέτος έγινε ένα θαύμα καθώς η προσπάθεια αυτή έγινε με σχεδόν μηδενική επιβάρυνση προς το Πανεπιστήμιο, καθώς βασίστηκαν κυρίως σε χορηγίες που οι σπουδαστές ‘’κυνήγησαν’’ μόνοι τους» δήλωσε χαρακτηριστικά ο επιστημονικά υπεύθυνος Λεωνίδας Τζιαχρήστος, επίκουρος καθηγητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής Θεσσαλονίκης.
«Καθώς κάθε χρόνο πρέπει να φτιάχνουν ένα καινούριο όχημα, το φετινό δεν φτιάχτηκε απλά σε χρόνο ρεκόρ αλλά είναι και εξαιρετικά βελτιωμένο» τόνισε ο επίσης επιστημονικά υπεύθυνος και επίκουρος καθηγητής Μηχανολόγων Μηχανικών Νικόλαος Μιχαηλίδης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2006 που έγινε η αρχή και συστάθηκε η πρώτη ομάδα με φοιτητές του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών είχαν πολλαπλές διακρίσεις όπου δείχνει και πόσο σημαντική πρόοδος υπήρχε.
Μερικές από τις πιο σημαντικές βραβεύσεις ήταν το 2009 στην Αγγλία όπου κέρδισαν το πρώτο βραβείο Μηχανολογικού σχεδιασμού.
Το 2010 το βραβείο της πιο Φιλικής ομάδας διότι βοήθησαν άλλες ομάδες να ολοκληρώσουν τη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου
Το 2012 κατέλαβαν τη πρώτη θέση στην επιτάχυνση και την όγδοη θέση στη τελική κατάταξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.