Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Το αγωνιστικό και το... απλό WRX STI

Το περίπτερο της Subaru φιλοξενεί την πανευρωπαϊκή πρεμιέρα του WRX STI, του κορυφαίου σε επιδόσεις μοντέλου της ιαπωνικής μάρκας με τις αγωνιστικές καταβολές.


Έχοντας κάτω από το καπό τον 4κύλινδρο boxer με τα 300 PS, δηλώνει έτοιμο να αποτελέσει την «απάντηση» της Subaru στα supercars.


O turbo των 2,5 lt. εμφανίζει τη μέγιστη ροπή των 41,5 kgm στις 4.000 rpm, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ρυθμισμένο ειδικά για την περίσταση ώστε να προσφέρει πιο άμεσες αλλαγές. Πέρα από τον τετρακίνηση Symmetrical All-Wheel Drive και τα τρία διαφορικά, το νέο WRX STI εφοδιάζεται με σύστημα Active Torque Vectoring για περιορισμό της υποστροφής. Υπό φυσιολογικές συνθήκες η κατανομή της ροπής είναι 41:59 σε εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα.

Στη Γενεύη παρουσιάστηκε και η αγωνιστική παραλλαγή του αυτοκινήτου, η οποία θα λάβει μέρος τον Ιούνιο στον 24ωρο αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...