Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011

Παρίσι: Nοικιάστε ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο με το μισάωρο

Φιλοδοξεί να καθιερωθεί ως ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα ενοικίασης ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων σε ολόκληρο τον κόσμο. Κατά πόσο υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να το κάνει... θα φανεί μέσα στους επόμενους δυο μήνες: στο πλαίσιο του πιλοτικού προγράμματος Autolib, οι επισκέπτες και οι κάτοικοι του Παρισιού θα μπορούν να νοικιάζουν ηλεκτροκίνητα οχήματα πληρώνοντας 10 ευρώ δικαίωμα εγγραφής και άλλα 4-8 ευρώ για μισή ώρα οδήγησης.

Το όνομά του αντλεί έμπνευση από το Velib, το αντίστοιχο, πολύ επιτυχημένο πρόγραμμα κοινόχρηστων ποδηλώτων του Παρισιού. Στην περίπτωση του Autolib, όσοι διαθέτουν δίπλωμα οδήγησης, θα μπορούν σε πρώτη φάση να νοικιάσουν ένα από τα 66 διαθέσιμα Blue Cars, τα τετραθέσια ηλεκτροκίνητα οχήματα σε σχήμα φούσκας του γαλλικού ομίλου Bolloré, τα οποία σχεδίασε και κατασκεύασε ο ιταλικός οίκος Pininfarina.

«Το νόημα του προγράμματος είναι όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι να έρθουν σε επαφή με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς συνήθως, όταν βγαίνει στην κυκλοφορία ένα νέο προϊόν υψηλής τεχνολογίας, είναι πολύ ακριβό και ο μέσος πολίτης δεν μπορεί να το δοκιμάσει», λέει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Bolloré, Βενσάν Μπολορέ. «Με το Autolib, τους δίνεται η δυνατότητα να δοκιμάσουν κάτι εντελώς καινούριο και μάλιστα θα οδηγήσουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αυτό πριν από οποιονδήποτε άλλο στον κόσμο, γεγονός ιδιαίτερα ευχάριστο».

Ο όμιλος, που φιλοδοξεί να μετατρέψει το Blue Car σε... 2CV της «πράσινης» εποχής, ποντάρει στην μπαταρία λιθίου πολυμερούς του οχήματος, η οδηγική εμβέλεια της οποίας φθάνει τα 250 χιλιόμετρα με οκτώ ώρες φόρτισης. Κατά τον Μπολορέ, είναι ασφαλέστερη από την μπαταρία ιόντων λιθίου, καθώς είναι λιγότερο ευάλωτη στην υπερθέρμανση και πιο αξιόπιστη κατά τη φόρτιση και την αποφόρτιση.

«Θέλουμε να πείσουμε τον κόσμο να στραφεί από τη νοοτροπία της κατοχής ενός αυτοκινήτου σε αυτήν της χρήσης του οχήματος», επισημαίνει ο γενικός διευθυντής της Autolib Μοράλ Σιμπού.

Εάν η πιλοτική φάση κριθεί επιτυχής, στις 5 Δεκεμβρίου το πρόγραμμα θα επεκταθεί στα 3.000 αυτοκίνητα, τα οποία θα διατίθενται από 1.000 σημεία-σταθμούς φόρτισης, στο Παρίσι και στα περίχωρά του.
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011

Κατασκεύασαν Mercedes Supercar από 10.000 άχρηστα μεταλλικά κομμάτια!


Τρεις φίλοι κατασκεύασαν ένα από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα που έγιναν ποτέ. Μια Mercedes SLR 300 Uhlenhaut Cup απόπαλιοσίδερα. Δεν μπορείς να το οδηγήσει κάποιος διότι είναι ένααντίγραφο αλλά σίγουρα μπορεί να σας ξεγελάσει και να το περάσετε για κανονικό αυτοκίνητο!

Ο Armin Ciesielski, ο Peter Brakel and ο Walter Willer, τρεις φίλοι που εργάζονται σε μια γερμανική εταιρεία με την επωνυμία ΟρισμόςGiganten aus Stahl (γίγαντες του χάλυβα), αποφάσισαν να αποτίσουμε φόρο τιμής σε ένα από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα που έγινε ποτέ. Οι με αυτά τα χιλιάδες κομμάτια μετάλλου έφτιαξαν αυτό το αριστούργημα το οποίο χρειάστηκαν επτά μήνες για να ολοκληρωθεί!



xsefoto.blogspot.com
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011

Ανάκληση αυτοκινήτων Opel τύπου Corsa D

Opel Corsa DImage via Wikipedia
Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Opel τύπου Corsa D, για έλεγχο στο χειρόφρενο πραγματοποιεί η GM ΕΛΛΑΣ Α.Ε., γενική εισαγωγέας αυτοκινήτων OPEL στην Ελλάδα, όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Η ανάκληση αφορά 410 οχήματα, μοντέλα 2010 - 2011, στα οποία ο μοχλός του χειρόφρενου ενδέχεται να μη συγκρατείται στη θέση ενεργοποίησης / στάθμευσης λόγω ανεπαρκούς θερμικής επεξεργασίας του οδοντωτού τμήματος του μοχλού του χειρόφρενου.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου 2011

Νικητής αλλά όχι και πρωταθλητής (ακόμη) ο Φέτελ

VettelImage by Nick J Webb via Flickr Ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα πέσει για ύπνο νωρίς απόψε στη Σιγκαπούρη. Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του στη Μαρίνα Μπέι, ωστόσο δεν κατάφερε να εξασφαλίσει τον δεύτερο τίτλο στην καριέρα του.

Ο Τζένσον Μπάτον τερμάτισε δεύτερος και οδήγησε σε μετάθεση του πάρτι τίτλου της Red Bull Racing για τις 9 Οκτωβρίου στην πίστα της Σουζούκα. Ένα βαθμό χρειάζεται ο Φέτελ και δύσκολα δεν θα τον πάρει στην Ιαπωνία.

Μόνο στους τελευταίους γύρους κατάφερε ο Βρετανός οδηγός της McLaren να κάνει λίγο ενδιαφέρον τον αγώνα με τον Φέτελ να χάνει χρόνο, προσπαθώντας να ρίξει γύρο σε πρωτοκλασάτους οδηγούς.
Ο ΑΓΩΝΑΣ, Η ΚΡΙΤΙΚΗ, ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ, ΕΔΩ

Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2011

Φοιτητική πρωτιά για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στον διαγωνισμό Formula Student 2011

Σημαντική διάκριση πέτυχε η ομάδα φοιτητών του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας που συμμετείχε στον διαγωνισμό Formula Student SAE 2011, που πραγματοποιήθηκε στην Ιταλία, κατακτώντας την πρώτη θέση.

Ειδικότερα, η φοιτητική ομάδα «Centaurus» του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κατέκτησε την 1η θέση στον φοιτητικό διαγωνισμό Formula Student SAE (Class 3), που διοργανώθηκε από την SAE (Society of Automotive Engineers) και την ΑΤΑ (Associazione Tecnica dell'Automobile) και πραγματοποιήθηκε στις αρχές του μήνα, στην πίστα αγώνων αυτοκινήτου στο Varano d' Melegari της Ιταλίας.

Στον διαγωνισμό Formula Student SAE συμμετέχουν φοιτητικές ομάδες Πολυτεχνικών Σχολών απ' όλο τον κόσμο, με στόχο τη μελέτη, τον σχεδιασμό και την κατασκευή μονοθέσιου αγωνιστικού αυτοκινήτου, με κριτήρια αξιολόγησης τα στοιχεία πρωτοτυπίας, καινοτόμες σχεδιαστικές προτάσεις και τεχνολογικές λύσεις, κόστος κατασκευής κ.τλ.

ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2011

Formula 1: Grand Prix Σιγκαπούρης την Κυριακή από τον ALPHA

Felipe Massa Ferrari single-seater during Bahr...Image via Wikipedia Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 συνεχίζεται με τον 14ο αγώνα της χρονιάς, το GP Σιγκαπούρης.

Ο καιρός στη Σιγκαπούρη για πρώτη φορά στην ολιγόχρονη ιστορία του αγώνα προβλέπεται βροχερός πράγμα που σημαίνει ότι είναι πιο πιθανό να συμπληρωθεί το χρονικό όριο των δυο ωρών από ότι οι 61 γύροι του αγώνα.


Ο Σεμπάστιαν Φέτελ μπορεί να σφραγίσει και μαθηματικά τον παγκόσμιο τίτλο αρκεί να κερδίσει και ταυτόχρονα να μην ανέβει στο βάθρο ο Φερνάντο Αλόνσο, αλλά και οι Τζένσον Μπάτον, Μαρκ Γουέμπερ να μείνουν εκτός δεύτερης θέσης.

Στο F1 Countdown θα προβληθούν τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών. Ειδικά αυτή την Κυριακή, αξίζει να δείτε τη συνέντευξη που παραχώρησε στον Τάκη Πουρναράκη ο επικεφαλής σχεδιασμού της Ferrari, Νικόλας Τομπάζης. Ο κορυφαίος Έλληνας μηχανικός εξηγεί τους λόγους για τους οποίους δεν πήγε καλά φέτος η Ferrari, σκιαγραφεί το 2012 και καταθέτει την άποψή του για την ελληνική πραγματικότητα.

Αυτή την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011, στις 14:00   έχει F1 στον Alpha. Μην τη χάσετε!

F1 Countdown: 14:00 Εκκίνηση αγώνα: 15:00
Enhanced by Zemanta

Top 10: Σαλόνι Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης 2011


Σαλόνι Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης 2011 (2)H καρδιά της αυτοκίνησης χτυπάει στη Φρανκφούρτη, όπου διεξάγεται μία από τις μεγαλύτερες και πιο φημισμένες εκθέσεις στον κόσμο. 

Δεκάδες νέα μοντέλα, εντυπωσιακά πρωτότυπα και αιθέριες υπάρξεις κάνουν την εμφάνισή τους, προκαλώντας τον θαυμασμό των επισκεπτών. 

Δείτε τα 10 πιο εντυπωσιακά πειραματικά μοντέλα που ξεχώρισαν στην έκθεση…

Aρ. 10 : Mercedes Banz F125

Σαλόνι Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης 2011 (1)
Χρησιμοποιεί 4 ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε τροχό. Η ισχύς του αντλείται από μια συστοιχία κυψέλων υδρογόνου, επιταχύνει από τα 0 ως τα 100χλμ/ώρα σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ/ώρα και η αυτονομία τα 1000 χιλιόμετρα!

Aρ. 9 : Chevrolet Miray

Σαλόνι Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης 2011 (2)
Miray στα κορεάτικα σημαίνει μέλλον και το concept υβριδικό μοντέλο της αμερικανικής φίρμας έχει όντως μέλλον μέχρι να φτάσει σε φάση παραγωγής. Χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 20 ίππων ο καθένας που φορτίζουν μεταξύ άλλων από την ενέργεια που παράγεται με το φρενάρισμα.

Aρ. 8 : Toyota Ft-86 II

Σαλόνι Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης 2011 (3)
Εντυπωσιακό κουπέ με καυτές γραμμές, που αποτίουν φόρο τιμής στα σπορ μοντέλα της Toyota. Θα κυκλοφορήσει στην τελική μορφή του το 2012 με κίνηση στους πίσω τροχούς , πολύστροφο κινητήρα μπόξερ και σαζμάν 6 σχέσεων. Το χαμηλό κέντρο βάρους εγγυάται απολαυστική αίσθηση οδήγησης.

Aρ. 7 : Jaguar C-X16 Concept
Σαλόνι Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης 2011 (4)
Σπορ υβριδικό μοντέλο κατά την εταιρεία η μετενσάρκωση της θρυλικής E-Type σε μοντέρνα εκδοχή. Το C-X16 συνδυάζει βενζοκινητήρα 3 λίτρων που αποδίδει 380 ίππους ενώ ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να προσθέσει άλλους 95. Επιταχύνει 0-100 χλμ/ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 299χλμ. Με τον ηλεκτροκινητήρα αναπτύσσει ταχύτητες έως και 80 χλμ/ ώρα και θα κυκλοφορήσει το 2012.

Aρ. 6 : Peugeot HX1
Σαλόνι Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης 2011 (5)
Εντυπωσιακό design για ένα μοντέλο εξοπλισμένο με μπαράκι, καφετιέρα εσπρέσο και επενδύσεις με μάρμαρο Ιταλίας. Κάτω από το καπό του φέρει τεχνολογία Hybrid4, που συνδυάζει την τετρακίνηση με έναν ντίζελ κινητήρα 2.2 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυασμένη ισχύς τους αγγίζει 299 ίππους ενώ η αυτονομία μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ φτάνει τα 20χλμ.

Aρ. 5 : Audi Urban Spyder
Σαλόνι Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης 2011 (6)
Η σχεδίαση του είναι εμπνευσμένη από τα αγωνιστικά μοντέλα της δεκαετίας του 30. Το διθέσιο μοντέλο παρουσιάστηκε με κλειστό και ανοιχτό αμάξωμα. Με μήκος 3,2 μέτρα και βάρος 480 κιλά, το Urban Concept Spyder διαθέτει δύο μικρούς ηλεκτροκινητήρες ισχύος 20 ίππων και φορτίζεται μέσα σε 20 λεπτά.

Aρ. 4 : Cadillac Ciel
Σαλόνι Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης 2011 (7)
Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες γι’ αυτό θεωρείται βέβαιο ότι η Cadillac Ciel δεν πρόκειται να περάσει σε φάση παραγωγής. Το ανοιχτό, τετραθέσιο μοντέλο είναι υβριδικό με μήκος 5.1 μέτρα και συνδυάζει ένα V6 κινητήρα 3.6 λίτρων με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει συνολικά 425 ίππους.

Aρ. 3 : Citroen Tubik
Σαλόνι Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης 2011 (8)
Ένα βαν μεταφοράς προσωπικού που έρχεται από το μέλλον και με κύριο μέλημα του να μετατρέψει το ταξίδι των επιβατών σε μια ευχάριστη εμπειρία. Με μήκος 4.8 μέτρων έχει χώρο για εννέα επιβάτες σε ένα σαλόνι που διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες της στιγμής. Κάτω από το καπό του Tubik δεσπόζει η τεχνολογία Hybrid4, η οποία συνδυάζει ένα ντίζελ μοτέλ με την ηλεκτροκίνηση.

Aρ. 2 : VW Up Giugiario
Σαλόνι Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης 2011 (9)
Πανέμορφη πειραματική εκδοχή του λιλιπούτειου Up δια χειρός του οίκου Italdesign του Giugiario , ο οποίος έχει εξαγοραστεί από την VW. Το ξύλινο πάτωμα σαν κατάστρωμα θαλαμηγού και ο στυλάτος συνδυασμός μπλε και λευκών χρωματισμών μετέφεραν τη Μεσόγειο στη Φρανκφούρτη.
Aρ. 1 : Maserati Cubang
Σαλόνι Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης 2011 (10)
Το Cubang concept το είχαμε δει για πρώτη φορά το 2003 στο Ντιτρόιτ, όμως τώρα οι Ιταλοί μας παρουσίασαν την σχεδόν τελική του έκδοση που θα μπει στην παραγωγή.Τo Cubang βασίζεται στο πάτωμα του Jeep Grang Cherokee, όμως οι άνθρωποι της εταιρίας τονίζουν ότι «ο σχεδιασμός, ο κινητήρας, η ανάρτηση, τα φρένα, το κράτημα και οι επιδόσεις θα είναι 100% Maserati».

Πηγή: menslounge.gr

Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2011

Ανάκληση μοτοσικλετών DUCATI μοντέλο DIAVEL MY2011

maquette 1/12 Ducati Desmo GP4 Pramac D'antin ...Image via Wikipedia Πρόγραμμα ανάκλησης μοτοσικλετών DUCATI μοντέλο DIAVEL MY2011 εκτελεί η εταιρεία ΕΛΛΗΝΜΟΤΟ ABEEO, επίσημη αντιπροσωπεία μοτοσικλετών DUCATI στην Ελλάδα.

Η ανάκληση αφορά συνολικά 18 μοτοσικλέτες, στις οποίες ενδέχεται να εμφανιστεί πιθανή κάμψη και, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, θραύση του πλάγιου σταντ στην περιοχή περιστροφής στον άξονά (βίδας) του.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Το οικονομικό Toyota Prius Plug-in

Στη Φρανκφούρτη βρέθηκε η έκδοση παραγωγής του Toyota Prius που φορτίζει στην πρίζα, ένα μοντέλο που εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του.
Στο stand της Toyota στην Έκθεση της Φρανκφούρτης παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα η έκδοση παραγωγής του Prius Plug-in, η εμπορική διάθεση του οποίου θα ξεκινήσει στις αρχές του 2012. Η ιαπωνική εταιρεία έχει θέση ως στόχο να πουλάει 50.000 οχήματα ετησίως.

Σε ό,τι αφορά στην αισθητική διαφοροποίηση του plug-in από το «συμβατικό» Prius, τα πράγματα έχουν ως εξής: νέος εμπρόσθιος προφυλακτήρας, ανασχεδιασμένη μάσκα, φωτιστικά σώματα μπροστά με λαμπτήρες τεχνολογίας LED, τροποποιημένα πίσω φανάρια, ασημί φιλέτο πίσω και -φυσικά- τη θύρα φόρτισης του οχήματος. Οι εσωτερικές αλλαγές, πάλι, είναι περιορισμένες και εντοπίζονται στη νέα κεντρική κονσόλα, στον μπλε επιλογέα ταχυτήτων και στο πολυσύστημα ψυχαγωγίας των 6,1 ιντσών.

Η ουσία, όμως, του Prius Plug-in βρίσκεται αλλού, σε αυτά που δε φαίνονται. Το υβριδικό σύστημα του ιαπωνικού μοντέλου συνίσταται στα εξής: κινητήρας βενζίνης 1,8 λίτρων απόδοσης 99 ίππων, μπαταρίες ιόντων λιθίου 4,4 kWh και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 82 ίππων.

Η συνδυαστική ισχύς του αυτοκινήτου είναι 136 ίπποι, μία επίδοση που του επιτρέπει να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ., αλλά και να επιταχύνει συνεχώς μέχρι την τελική του ταχύτητα, η οποία ορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. ακόμα πιο σημαντικό, όμως, είναι πως το Prius Plug-in μπορεί να κινηθεί μέχρι και για 23 χλμ. μόνο με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα. Το γεγονός αυτό ρίχνει την κατανάλωση του οχήματος στα 2,1 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 49 γρ./χλμ.

Οι μπαταρίες είναι ιόντων λιθίου (νικελίου στο «κανονικό» Prius) και έχουν απόδοση 4,4 kWh (1,3 kWh στο Prius), ενώ ζυγίζουν μόνο 80 κιλά, γεγονός που επιτρέπει στο Prius Plug-in να κρατήσει το βάρος του στα 1.420 κιλά (+50 κιλά από το Prius). Οι μπαταρίες φορτίζουν μέσα σε 1,5 ώρα σε μία κανονική οικιακή πρίζα 230 V. Τέλος, το υβριδικό σύστημα είναι αρκούντως compact, επιτρέποντας στο πορτ μπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 443 λίτρων.
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 17 Σεπτεμβρίου 2011

Το πρωτότυπο VW Beetle R

Σίγουρα ο πρωτότυπος σκαραβαίος που βρέθηκε στο περίπτερο της VW στη Φρανκφούρτη διαθέτει ένα άκρως εντυπωσιακό – φουσκωμένο body kit: τροποποιημένοι προφυλακτήρες, μεγάλη πίσω αεροτομή και 20άρες ζάντες αλουμινίου, είναι τα προεξάρχοντα χαρακτηριστικά του.

Φυσικά δε γίνεται να μην προσέξεις τους μεγάλους εμπρόσθιους δίσκους των φρένων, οι οποίοι διαθέτουν 4πίστονες δαγκάνες. Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, στο κάτω τμήμα του οποίου υπάρχει μια τριπλή εισαγωγή αέρα, το κάθε τμήμα της οποίας παίζει το δικό της ρόλο: η μεσαία τροφοδοτεί τον κινητήρα με οξυγόνο, ενώ οι δύο ακριανές ψύχουν τα φρένα.

Αεραγωγοί, επίσης, υπάρχουν και στο καπό, για την πρόσθετη ψύξη του μοτέρ. Στον πίσω προφυλακτήρα, πάλι, υπάρχει ένας διαχύτης που φιλοξενεί τις δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Κάτω από το καπό του Beetle R Concept βρίσκεται το γνωστό 2λιτρο 4κύλινδρο TFSI μοτέρ της εταιρείας, το οποίο συνδυάζεται με ένα αυτόματο DSG κιβώτιο 6 σχέσεων. Αν και οι άνθρωποι της VW δεν ανακοίνωσαν την απόδοσή του, θεωρούμε πιθανό πως η ισχύς του θα βρίσκεται κοντά στους 240 ίππους, ένα νούμερο ελαφρώς χαμηλότερο από τα Golf R και Scirocco R.

Στο εσωτερικό, τέλος, συναντάμε bucket καθίσματα επενδυμένα με δέρμα Nappa. Το ταμπλό και ο επιλογέας είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ την ατμόσφαιρα διανθίζουν τα σχετικά λογότυπα «R» και τα όργανα για την παρακολούθηση της λειτουργίας του turbo.
Enhanced by Zemanta

Το νέο αγωνιστικό της Audi

Η Audi παρουσίασε στη Φρανκφούρτη το νέο της αγωνιστικό A5 DTM. Το γερμανικό αγωνιστικό θα λάβει μέρος στο Πρωτάθλημα Τουρισμού της Γερμανίας από το επόμενο έτος, με την κωδική ονομασία «R17» και θα αποτελεί τον αντικαταστάτη του Α4 DTM.

Το τελευταίο κατάφερε έως τώρα να αποσπάσει 4 τίτλους πρωταθλήματος από το 2004.

Όσον αφορά στην κινητήρια δύναμη του αγωνιστικού, εφοδιάζεται με ένα V8 4,0 λίτρων και απόδοσης 460 ίππων με 500 Nm ροπή.

H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2011

Οι δρόμοι της Πάτρας μετατρέπονται σε πίστα F1

Το Σαββατοκύριακο 1 και 2 Οκτωβρίου οι δρόμοι της Αχαϊκής Πρωτεύουσας θα κλείσουν για 3η χρονιά για το Διεθνές Σιρκουί Καρτ Πάτρας (PICK) αλλά και επιδείξεις μονοθεσίων F3.

Πρόκειται για έναν αγώνα καρτ διεθνούς επιπέδου
με τη συμμετοχή πολλών αγωνιζομένων από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Ανάμεσα στις συμμετοχές ξεχωρίζει αυτή του τετράκις παγκόσμιου Πρωταθλητή Τζόναθαν Τονόν.

Σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε σήμερα σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας φωτίστηκαν αρκετές λεπτομέρειες και καινοτομίες της φετινής διοργάνωσης.
Αξίζει να σημειωθεί η διοργάνωση ποδηλατικού αγώνα sprint όπου σε κάθε γύρο θα αποκλείεται ο τελευταίος ποδηλάτης της κούρσας.
H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

MISS MEDITERRANEAN και Miss High Speed Beauty στο Athens Tuning Show 2011 Festival Of Speed

Ένας μεγάλος διαγωνισμός σε μια μεγάλη γιορτή του αυτοκινήτου. Στο Athens Tuning Show 2011 Festival Of Speed, που γίνεται στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, θα απολαύσουμε το Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου τον μοναδικό διαγωνισμό ομορφιάς MISS MEDITERRANEAN που φέτος ανεβάζει ταχύτητες και θα εκλέξει και την Miss High Speed Beauty.

Ένα μοναδικό υπερθέαμα με γρήγορα αυτοκίνητα και όμορφες κοπέλες που θα δώσουν το δικό τους στίγμα στην έκθεση - show που οργανώνει το περιοδικό MAX POWER !

Το INTERNATIONAL ATHENS TUNING SHOW 2011 - Το πολυαναμενόμενο event έρχεται!

Μεταξύ 17 - 25 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί το INTERNATIONAL ATHENS TUNING SHOW 2011, το πολυαναμενόμενο, διαδραστικό multi-event, το οποίο θα φιλοξενηθεί στο Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας (Πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο Ελληνικού).

Η έκθεση INTERNATIONAL ATHENS TUNING SHOW 2011, πέρα από μια έκθεση αυτοκινήτου, είναι ένα πολυήμερο, πολύπλευρο και πολυδιάστατο γεγονός, μια γιορτή για το αυτοκίνητο και την μοτοσικλέτα. Μια έκθεση η οποία δίνει την ευκαιρία στο επισκεπτικό κοινό να ενημερωθεί, να διασκεδάσει με την οικογένειά του, αλλά και να ζήσει μοναδικές στιγμές, βιώνοντας μια απόλυτη και ολοκληρωμένη εμπειρία από το χώρο της αυτοκίνησης!

Το Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου στις 7 μ.μ. θα παρακολουθήσετε το μοναδικό διαγωνισμό Miss Mediterranean  με την εκλογή της Miss High Speed Beauty. Το διαγωνισμό θα παρουσιάσει η ΙΩΑΝΝΑ ΔΕΜΕΝΤΗ 

Μεγάλος χορηγός είναι το ξενοδοχείο BELLA VISTA (Παπαναστασίου 109, Καστέλα Πειραιάς, τηλ. 210 4117161 - 4118773 - 4173906). Ένα ξενοδοχείο κοντά στη θάλασσα του Πειραιά με 64 κλίνες, κλιματισμό, τηλεόραση, πάρκινγκ και κοντά σας όλο το χρόνο. Ζήστε την πολυτέλεια στην όμορφη Καστέλα με θεά στο Σαρωνικό. Το Hotel Bella Vista διαθέτει μεγάλο πάρκινγκ και άψογη εξυπηρέτηση. Όλα τα δωμάτια είναι πολυτέλή με ξεχωριστό ύφος και διακόσμηση. Με υδρομασάζ , air condition,TV, DVD, καθρέπτες και οπτικές ίνες. Ιδανικό και ολιγόωρη παραμονή με πολύ χαμηλές τιμές.

Μεγάλος Χορηγός της βραδιάς το LASER Touch, www.lasertouch.gr/  ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ LASER και ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ, Πλαστικής ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ, Βεντήρη 7 (Hilton), Αθήνα. τηλ. 210 72.94.440, που οδηγεί όλο και περισσότερους ανθρώπους στην αναζήτηση τρόπων για τη βελτίωση της αισθητικής τους εικόνας.

Η Τηλεοπτική παραγωγή θα είναι του Μίκυ Πέτροβιτς, η φωτογραφία του Σταύρου Τσακιρίδη, το booking και το casting κάνει η Αλεξάνδρα Αντρέι, ενώ το styling  της Τζένης Οικονόμου. Τα ρούχα είναι από το βεστιάριο "ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ" , ενώ ο Γιώργος Κουτούλιας θα δώσει 3 υποτροφίες για την ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΜΟΝΤΕΛΩΝ
Enhanced by Zemanta

Προτάσεις Μιχελογιαννάκη για τα ΤΑΞΙ

Στη συνεδρίαση του Διευρυμένου ΚΤΕ Μεταφορών και Δικτύων με θέμα «Ενημέρωση από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Γιάννη Ραγκούση για το νομοσχέδιο για τα ταξί», ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ νομού Ηρακλείου Κρήτης Ιωάννης Δ. Μιχελογιαννάκης, έκανε τις παρακάτω προτάσεις:
  1. Να μην είναι απαιτητός ο χώρος στάθμευσης, λόγω κόστους και επιπλέον απαιτούμενου προσωπικού.
  2. Το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας το οποίο θα καταβάλλουν οι μέτοχοι να καθορίζεται από τη Γενική Συνέλευση.
  3. Το 9θέσιο να είναι στο όνομα της εταιρίας.
  4. Η απόσυρση να γίνεται μετά τη συμπλήρωση 12 ετών.
  5. Τα οχήματα ΕΔΧ που τίθενται σε κυκλοφορία να είναι το πολύ διετίας.
  6. Το παράβολο υπέρ του δημοσίου να είναι 10.000 ευρώ για τα πρώτα 2 οχήματα, 5.000 ευρώ για τα επόμενα 3 οχήματα και εν συνεχεία 1.000 ευρώ ανά όχημα.
  7. Το παράβολο για κάθε ΕΔΧ αυτοκίνητο να κυμαίνεται στα 1.000 ευρώ.
  8. Να συμπεριληφθούν τα πληθυσμιακά κριτήρια.
  9. Ναι στο πλαφόν και ναι στο επί τοις εκατό των υπαρχόντων ΕΔΧ.
  10. Οπωσδήποτε διπλότυπο.
  11. Να θεωρούνται πάροχοι οι εταιρίες και όχι οι ιδιοκτήτες και να παραμένουν οι άδειες στους ιδιοκτήτες.

Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2011

Ν.Νικολόπουλος: "Το νομοσχέδιο Ραγκούση για τα ταξί, στερείται κάθε λογικής"

Μιλώντας σήμερα σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Μακεδονίας ο Βουλευτής Αχαΐας και Τομεάρχης Εργασίας κ. Νίκος Νικολόπουλος, απαρίθμησε ένα προς ένα τα δυσβάσταχτα βάρη που επέβαλε η κυβέρνηση του Μνημονίου στα ακίνητα:

1. Έκτακτη εισφορά άνω των 400.000 ευρώ.

2. Φόρος μεταβίβασης.

3. Αύξηση των συντελεστών του φόρου κληρονομιάς.

4. Τεκμήριο διαβίωσης για όλες της κατοικίες.

5. Μείωση του αφορολόγητου ορίου του Φόρου Ακίνητης Περιουσίας

Kαι τώρα ήρθε «κατακέφαλα» το έκτο. Νέος έκτακτος φόρος από 0,5 έως 10 ευρώ ανά τετραγωνικό σε όλα τα κτίρια. Η ανικανότητα και ο πανικός έγινε φορολογική επιδρομή που σκοτώνει την οικοδομική δραστηριότητα και δεκάδες επαγγελματίες. Ταυτόχρονα ενώ βαθαίνει την ύφεση και αυξάνει την ανεργία.

Ο Τομεάρχης Εργασίας της Νέας Δημοκρατίας υπενθύμισε επίσης όλες τις προτάσεις του Αντώνη Σαμαρά για τη στήριξη της οικοδομικής δραστηριότητας όπως: αναστολή του ΄΄πόθεν έσχες΄΄ για την απόκτηση κατοικίας, πάγωμα στις αντικειμενικές αξίες, επιδότηση κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες του επιτοκίου για την αγορά πρώτης κατοικίας, φορολογικά κίνητρα για τα νεόδμητα κτίρια όπως έκανε η Ισπανία, μείωση του Φόρου Μεταβίβασης Ακινήτων και τέλος την κατάργηση αντιφατικών διατάξεων που αναιρούν την αναστολή του ΄΄πόθεν έσχες΄΄ για την απόκτηση πρώτης κατοικίας, ενώ με επιχειρήματα εξήγησε γιατί η οικονομική δραστηριότητα κατά τη Ν.Δ. αποτελεί βασικό εργαλείο ανάσας στην πραγματική οικονομία και τόνωσης της απασχόλησης.

Τέλος απατώντας στο ερώτημα ΄΄πώς απαντά ο ψηφοφόρος -εντολέας στην ανελέητη επίθεση που δέχεται το βιωτικό του επίπεδο΄΄ ο κ. Νίκος Νικολόπουλος αναφέρθηκε στις «τελευταίες δημοσκοπήσεις και είπε πως καταγράφουν διαρκώς νέες αυξήσεις υπέρ της Ν.Δ. στην εκτίμηση της εκλογικής επιρροής και πως αποκαλύπτουν τη δυσαρέσκεια των πολιτών απέναντι στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ που αγγίζει το 91%.»

Επίσης τόνισε «σχεδόν καθολικά, οι πολίτες απαντούν ότι είναι δυσαρεστημένοι από τον τρόπο που αντιμετωπίζει η κυβέρνηση την οικονομική κρίση ενώ χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι η εκτίμηση για τη λάθος κατεύθυνση στην οποία βρίσκεται η Ελλάδα έχει αρχίσει να γενικεύεται με το 82% να απαντά σήμερα ότι τα πράγματα πηγαίνουν σε λάθος κατεύθυνση».

Τέλος, ερωτηθείς για το νομοσχέδιο Ραγκούση για τα ταξί, ο Νίκος Νικολόπουλος τοποθετήθηκε «σκληρά και απέναντι» λέγοντας ότι «η άσκηση επαγγέλματος ταξί μόνο με τη μορφή ΑΕ ή ΕΠΕ, είναι αντισυνταγματική γιατί περιορίζει την ελευθερία άσκησης επαγγέλματος με οποιαδήποτε μορφή το επιθυμεί κάποιος». (άρθρο 5 του Συντάγματος).

Και συνέχισε: «Όσον αφορά το ζήτημα της απαγόρευσης να μεταβιβάζεται η άδεια, ο Τομεάρχης Εργασίας της Νέας Δημοκρατίας είπε «η διάταξη αυτή θα μπορούσε να εφαρμοστεί μόνο για τις νέες άδειες, που θα χορηγήσει το Κράτος. Οι παλαιές άδειες είναι όλες αγορασμένες και επομένως η ρύθμιση αυτή απαξιώνει ατομική περιουσία» και εμφατικά ο κ. Νικολόπουλος τόνισε- τέτοια ρύθμιση είχε γίνει ΜΟΝΟ επί χούντας, ενώ τέλος ο τρόπος χορήγησης των αδειών ΕΔΧ οδηγεί στη δημιουργία ΚΑΡΤΕΛ, αφού δίνει το δικαίωμα σε όσους έχουν οικονομική δυνατότητα να αποκτήσουν όσες άδειες επιθυμούν με 5000 ευρώ».

Ο Αχαιός βουλευτής τόνισε επίσης: «Με την ένταξη των αυτοκινητιστών σε εταιρείες, είναι σίγουρο ότι οι οικονομικά αδύνατοι ( με ένα αυτοκίνητο) μη μπορώντας να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους (ΤΣΑ, Ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας κλπ.) θα αναγκαστούν να πωλήσουν τις μετοχές τους, έναντι εξευτελιστικού τιμήματος, με αποτέλεσμα οι μετοχές ή τα εμπορικά μερίδια να συγκεντρωθούν στα χέρια λίγων (ΚΑΡΤΕΛ)».

Ακόμη ο κ. Νικολόπουλος είπε: «Η χρηματοδότηση για αγορά νέου οχήματος ή η χρηματοδότηση για την αντικατάσταση οχήματος δεν μπορεί να εφαρμοστεί γιατί είναι αντίθετη στην κοινοτική νομοθεσία. Αυτό άλλωστε είχε ισχυριστεί η κυβέρνηση και στους ιδιοκτήτες φορτηγών όταν της είχε υποβληθεί αυτό το αίτημα. Επομένως, αν δεν τους κοροιδεύουν, δεν πρόκειται να το εφαρμόσουν».

Τέλος ο τομεάρχης Εργασίας της ΝΔ Νίκος Νικολόπουλος σημείωσε ότι φορολογικά κίνητρα δεν είναι καθορισμένα και θα συζητηθούν. Παραμένει άγνωστο το είδος και το ύψος των φορολογικών απαλλαγών και κατέληξε ότι «τελικά το νομοσχέδιο στερείται κοινής λογικής»

Κυριακή, 11 Σεπτεμβρίου 2011

Formula 1: Νικητής και στη Μόντσα ο Φέτελ

VettelImage by Nick J Webb via FlickrΤην όγδοη φετινή του νίκη στο πρωτάθλημα της Formula 1 πανηγύρισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την επικράτησή του και στο μιλανέζικο Γκραν Πρι στην πίστα της Μόντσα.

Ο Γερμανός πραγματοποιώντας μια ακόμα εντυπωσιακή εμφάνιση, δεν επέτρεψε τους αντιπάλους του να τον απειλήσουν και συνέχισε ακάθεκτος της πορεία τους προς τον τίτλο.

Δεύτερος τερμάτισε ο Τζένσον Μπάτον και τρίτος ακολούθησε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος ξεκίνησε εντυπωσιακά μεν και βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα, αλλά γρήγορα αναγκάστηκε να παραδώσει τα σκήπτρα αυτής στον πιλότο της Red Bull μετά την ασφυκτική πίεση που του άσκησε.

H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2011

Για 10η φορά φέτος pole position o Φέτελ

vettel_suzuka101Image by yunick21 via FlickrΓια 10η φορά φέτος ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα ξεκινήσει από την pole position, καθώς ήταν καταιγιστικός και στην πίστα της Μόντσα στην Ιταλία, αφήνοντας δεύτερο για μισό μόλις δευτερόλεπτο τον Λιούις Χάμιλτον.

Από την τρίτη θέση θα ξεκινήσει ο Τζένσον Μπάτον και την τέταρτη ο Φερνάντο Αλόνσο, ενώ την πεντάδα συμπληρώνει ο Μαρκ Γούμπερ.

Με την επικράτηση του Φέτελ η Red Bull έφτασε τις 13 συνεχόμενες pole position στη σεζόν. Όσον αφορά τον ίδιο τον Γερμανό παγκόσμιο πρωταθλητή, ισοφάρισε το ρεκόρ του θρυλικού Αϊρτον Σένα, ο οποίος σε δυο διαφορετικές σεζόν είχε καταφέρει να εξασφαλίσει 10 pole position.
Enhanced by Zemanta

Πλαστά δελτία ΚΤΕΟ στο Ρέθυμνο

Πλαστά δελτία ελέγχου αυτοκινήτων απο ΚΤΕΟ κατηγορούνται πως είχαν εκδόσει δύο Ρεθυμνιώτες 51 και 55 ετών.

Πρόκειται για έναν άνδρα και μια γυναίκα οι οποίοι διατηρούσαν γραφείο διεκπεραίωσης των διαδικασιών που απαιτούνται για τον τεχνικό έλεγχο νόμιμης κυκλοφορίας οχημάτων.

Σύμφωνα με την προανάκριση που διενήργησε η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρεθύμνου, οι κατηγορούμενοι παρέλαβαν τα έτη 2007 και 2008 πέντε (5) οχήματα ιδιοκτησίας ισάριθμων Ρεθυμνιωτών ηλικίας 35, 56, 48, 46, και 39 ετών, με την υποχρέωση διεκπεραίωσης του απαραίτητου τεχνικού ελέγχου και την έκδοση των σχετικών ελέγχων καταλληλότητας τεχνικού ελέγχου ΚΤΕΟ έναντι αμοιβής.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

OPEL: Νέοι καθαρότεροι πετρελαιοκινητήρες "Clean Tech"


Η Opel εφοδιάζει τους 2λιτρους πετρελαιοκινητήρες της με την καινοτόμο τεχνολογία ''Clean Tech'' πετυχαίνοντας 12% χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 καθώς και ομαλότερη λειτουργία δίχως θορύβους και κραδασμούς, χωρίς αυτό να έχει αντίκτυπο στις επιδόσεις.
Οι κινητήρες diesel έχουν συντελέσει ουσιαστικά στην Ευρωπαϊκή επιτυχία του Insignia. Πάνω από το 57% όλων των Ευρωπαϊκών παραγγελιών για τη ναυαρχίδα της Opel αφορούν την έκδοση diesel. Μία ομάδα μηχανικών της Opelασχολήθηκε με τη βελτίωση της γκάμας πετρελαιοκινητήρων για το 2012. Στόχος ήταν η περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων χωρίς αυτό να επηρεάσει την κινητήρια ισχύ. Τελικά, επιτεύχθηκε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 μέχρι 12%. Παράλληλα, αυξήθηκε το επίπεδο άνεσης για τον οδηγό και τους επιβάτες με τους κινητήρες να λειτουργούν πιο αθόρυβα. Οι τρεις δίλιτροι κινητήρες του Insignia εφοδιάζονται τώρα με τεχνολογία Start/Stop. Η κατανάλωσή τους έχει μειωθεί κατά 0,6 λτ /100 χλμ. Η έκδοση των 160 ίππων του 2λιτρου CDTI ecoFLEX καταναλώνει μόλις 4,3 λτ/100 χλμ, και εκπέμπει 115γρ/χλμ διοξείδιο του άνθρακα. Η έκδοση των 110 ίππων έχει κατανάλωση 4,4 λτ/100 χλμ και εκπομπές CO2 μόνο 116γρ/χλμ.

Όλες οι εκδόσεις του 2λιτρου CDTI Insignia εφοδιάζονται με καινοτόμο τεχνολογία "Clean Tech". Η διαδικασία καύσης έχει βελτιστοποιηθεί χάρη στους αισθητήρες πίεσης που ενσωματώνονται στους κυλίνδρους. Αυτό συνεπάγεται σημαντική μείωση των οξειδίων του αζώτου και των σωματιδίων αιθάλης, και ταυτόχρονα βέλτιστη οικονομία καυσίμου.

Όλοι οι κινητήρες των 2.000 κ.εκ. CDTI εφοδιάζονται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανακυκλοφορία καυσαερίων. Αυτό σημαίνει ότι τα καυσαέρια αφού ψυχθούν επιστρέφουν στη διαδικασία καύσης, περιορίζοντας έτσι τις εκπομπές του άνθρακα. Επιπλέον, τα ρουλεμάν των δύο εκκεντροφόρων επικεφαλής έχουν αντικατασταθεί από βελονοειδή ρουλεμάν, με θετικά επακόλουθα στην τριβή και την κατανάλωση.

Οι μηχανικοί της Opel έδωσαν έμφαση στη στρατηγική ψεκασμού καυσίμου με στόχο να περιορίσουν τους θορύβους και κραδασμούς που είναι συνδεδεμένοι με τους πετρελαιοκινητήρες. Οι βελτιώσεις είναι πιο αισθητές σε συνθήκες μερικού φορτίου. Μία τρίτη γενιά συστήματος common-rail λειτουργεί με πιέσεις ψεκασμού μέχρι 1.600 bar. Επιπλέον, ηλεκτρομαγνητικά ελεγχόμενα μπεκ επιτρέπουν πολλαπλούς ψεκασμούς ανά κύκλο για απόλυτα ακριβή έλεγχο καύσης. Η βελτιωμένη κινηματική μεταξύ εμβόλου και μπιέλας και το αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης βαλβίδων μειώνουν τους μηχανικούς θορύβους και τους παραγόμενους κατά την καύση. Ο συντονισμός έχει εξουδετερωθεί λόγω αυξημένης ακαμψίας των εξαρτημάτων του κινητήρα. Τέλος, οι κινητήρες υιοθετούν πρόσθετα μέτρα ηχομόνωσης.
http://www.peritroxon.gr/

Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2011

Οι "κυρίες της ασφάλτου" έδωσαν ραντεβού στην Κατερίνη!

Πάνω απο 600 λάτρεις της μοτοσικλέτας Goldwing με περισσότερα από 400 οχήματα από 27 χώρες βρίσκονται στην Πλάκα Λιτοχώρου.

Εκεί πραγματοποιείται, από 7 έως και 11 Σεπτεμβρίου, η 1η πανευρωπαϊκή συνάντηση μοτοσικλετιστών "Gold Wing". 


Τη συνάντηση διοργανώνει η ελληνική λέσχη "The Kings Riders Club", που είναι μέλος της ευρωπαϊκής GWEF, σε συνεργασία με το δήμο Δίου - Ολύμπου.


Οι μοτοσικλετιστές, κατά την παραμονή τους στην Πιερία, θα επισκεφτούν σημαντικούς αρχαιολογικούς χώρους της περιοχής, ενώ θα πραγματοποιήσουν μουσικές και πολιτιστικές παραστάσεις.



Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ


Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2011

Ξεκίνησε η εφαρμογή των νέων «τσουχτερών» μέτρων του ΚΟΚ

Ξεκίνησε η εφαρμογή των νέων προστίμων του ΚΟΚ για οδικές παραβάσεις.

Συγκεκριμένα όπως προβλέπεται η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη θα τιμωρείται πλέον με 1.050 ευρώ αντί για 700 που ήταν, ενώ η παραβίαση του σήματος «STOP» θα στοιχίζει 900 ευρώ.

Το πρόστιμο για στάθμευση σε ράμπα από 150 ευρώ ανήλθε στα 325, ενώ για στάθμευση σε πεζοδρόμιο, οι παραβάτες θα πληρώνουν 120 ευρώ, έναντι των 80 ευρώ που πλήρωναν μέχρι πρόσφατα.

Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2011

Χωρίς ταξί αύριο οι δρόμοι. Σε απεργία προχωρούν οι ιδιοκτήτες

Σε 24ωρη απεργία προχωρούν οι οδηγοί ταξί μετά την έγκριση του νομοσχεδίου για την απελευθέρωση του επαγγέλματος. 

Στην σημερινή συνεδρίαση αποφάσισαν ότι δεν θα κυκλοφορήσει κανένα ταξί από το πρωί της Πέμπτης (05:00) μέχρι το πρωί της Παρασκευής, ενώ οι ιδιοκτήτες των κίτρινων οχημάτων θα συναντηθούν αύριο για να ενημερωθούν για τις επόμενες κινήσεις τους, αφού όπως λένε, οι αποφάσεις είναι ειλημμένες.

Οι ιδιοκτήτες ταξί προειδοποιούν ότι η συνέχεια των κινητοποιήσεων θα δοθεί στην ΔΕΘ.

Όλες οι λεπτομέρειες από το ν/σ για τα ταξί ΕΔΩ

Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2011

Δημόσιες και αμεταβίβαστες όλες οι άδειες ΤΑΞΙ

Την... κρατικοποίηση όλων των αδειών ταξί, νέων και παλαιών, προβλέπει το σχέδιο του υπουργού Μεταφορών Γιάννη Ραγκούση για την πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος, το οποίο αναμένεται να συζητηθεί στο Υπουργικό Συμβούλιο την Τετάρτη. Σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Μεταφορών...
το νομοσχέδιο θα προβλέπει ότι όλες οι άδειες ταξί στο εξής θα είναι «δημόσιες και αμεταβίβαστες».
Με το ίδιο σχέδιο θεσπίζονται για πρώτη φορά ταξί, όπως είναι τα επταθέσια - εννιαθέσια οχήματα και τα μοτοταξί, δηλαδή τα επί μισθώσει δίκυκλα για όσους επιλέγουν τη λύση αυτή για τις μετακινήσεις τους. Στο πλαίσιο αυτό θα θεσπιστεί και η προμίσθωση ταξί μέσω Ιντερνετ.
Δεν προβλέπεται να θεσμοθετηθούν πληθυσμιακά κριτήρια στον καθορισμό του αριθμού των αδειών, θέμα στο οποίο επιμένουν ιδιαίτερα οι ιδιοκτήτες ταξί, ενώ θα ληφθεί μέριμνα για τους καλλικρατικούς δήμους με λιγότερους από 70.000 κατοίκους.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Κυριακή, 4 Σεπτεμβρίου 2011

Τι ακριβώς θα αλλάξει στην φορολογία των Ι.Χ

Ριζικά αναμένεται να αλλάξει το τοπίο στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου το φθινόπωρο, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της “Ημερησίας".
Στελέχη του υπουργείου Οικονομικών πρέπει να παρουσιάσουν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή το τελικό σχέδιο που πρόκειται να εφαρμόσουν στον τρόπο υπολογισμού των Τελών Ταξινόμησης Τέλη Ταξινόμησης αλλά και τις αλλαγές ή ακόμη και την κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας τα οποία βέβαια θα είναι συμβατά με την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.

Το νέο σύστημα
Το νέο σύστημα που θα παρουσιάσει η Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί ωστόσο σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες για τα Τέλη Ταξινόμησης εξετάζεται ο τρόπος υπολογισμού τους να γίνεται βάσει των εκπομπών CO2 ή βάσει της λιανικής αξίας κάθε μοντέλου ώστε το σύστημα να είναι πιο ξεκάθαρο και δίκαιο ενώ από την άλλη μεριά θα σταματήσει και στο “παιχνίδι” κάποιων εισαγωγικών να αλλάζουν όποτε θέλουν τις εργοστασιακές αξίες των μοντέλων τους.
Παράλληλα εξετάζεται και μία ακόμη πρόταση στην οποία ωστόσο αντιδρούν έντονα κάποια στελέχη του υπουργείου Οικονομικών που αφορά σε πλήρη κατάργηση των Τελών Ταξινόμησης!
Πάντως οι επικρατέστερες προτάσεις είναι τα Τέλη να υπολογίζονται βάσει των εκπομπών ρύπων είτε βάσει της λιανικής αξίας των μοντέλων.
Ωστόσο αν τελικά αποφασιστεί τα Τέλη Ταξινόμησης να υπολογίζονται βάσει των εκπομπών ρύπων τότε οι εισαγωγές μεταχειρισμένων ΙΧ θα “παγώσουν” για τουλάχιστον 2 χρόνια ώστε να δημιουργηθεί ο ανάλογος στόλος στο εξωτερικό από μεταχειρισμένα ΙΧ που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 και να μπορούν να εισαχθούν με ευνοϊκούς όρους.

Παράλληλα η εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro4 θα είναι ασύμφορη και σύμφωνα με στελέχη της αγοράς ενάντια στο κοινοτικό δίκαιο με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε και πάλι στο Δικαστήριο της ΕΕ...
Αλλωστε είναι γνωστό πως κάθε φορά που αλλάζει η Κοινοτική Οδηγία που αφορά στις εκπομπές ρύπων αφορά αποκλειστικά και μόνο τα καινούρια αυτοκίνητα ενώ τα μεταχειρισμένα διακινούνται ελεύθερα στα υπόλοιπα κράτη-μέλη χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση (επιβαρυμένα Τέλη Ταξινόμησης) και το μοναδικό κόστος αφορά στην αλλαγή των πινακίδων κυκλοφορίας από το ένα κράτος μέλος στο άλλο που έχει εισαχθεί.
Φόρος Πολυτελείας
Ο Φόρος Πολυτελείας αποτέλεσε το “κερασάκι” στην τούρτα για την καθίζηση της αγοράς αυτοκινήτου καθώς από την μία μεριά ευνοήθηκαν τα μέγιστα κάποιες εισαγωγικές που αναπροσάρμοσαν τις εργοστασιακές του αξίες έτσι ώστε να γλιτώνουν το φόρο ενώ από την άλλη κάποιες άλλες είδαν τις πωλήσεις των μοντέλων τους να μηδενίζονται. Ωστόσο η επιβολή του Φόρου Πολυτελείας και στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα έκανε απαγορευτική την ταξινόμησή τους στη χώρα μας καθώς σε πάρα πολλές περιπτώσεις η αξία τους ξεπερνούσε ακόμη και εκείνη των αντίστοιχων καινούριων μοντέλων!

Σύμφωνα με πληροφορίες η κυβέρνηση προσανατολίζεται στην αναδιαμόρφωση του Φόρου Πολυτελείας ώστε να καταβάλλεται μόνο στα πραγματικά ακριβά αυτοκίνητα και να υπολογίζεται βάσει της αξίας λιανικής του κάθε μοντέλου ενώ στελέχη της αγοράς ασκούν πιέσεις ώστε να καταργηθεί εντελώς ο παράλογος φόρος που έχει μηδενίσει τις πωλήσεις σε μια κατηγορία οχημάτων ιδιαίτερα προσοδοφόρα για τα κρατικά έσοδα.
Τεκμήρια
Η αύξηση των τεκμηρίων στα αυτοκίνητα σίγουρα έχει προβληματίσει εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες ωστόσο η φοροδιαφυγή των προηγούμενων ετών με κάποιο τρόπο πρέπει να σταματήσει. Ομως σύμφωνα με το ρητό “μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά” η αύξηση των τεκμηρίων αναμένεται να “κάψει” πολλούς ιδιοκτήτες οι οποίοι έχουν μείνει άνεργοι ή έχουν υποστεί πολύ μεγάλες μειώσεις στα ετήσια εισοδήματά τους. Αλλωστε αν κάποιος είχε τη δυνατότητα να αποκτήσει κάποιο ΙΧ πριν από δύο χρόνια και στη συνέχεια έμεινε άνεργος το μόνο που χρειάζεται να καταβάλλει αν το κυκλοφορεί ελάχιστα είναι τα Τέλη και την ασφάλεια τα οποία σε καμία περίπτωση δεν ξεπερνούν τα 1.000 ευρώ αν πρόκειται για όχημα με κινητήρα 2.000 κ.εκ.

Απαρχαιωμένο σύστημα
Το σύστημα φορολόγησης των αυτοκινήτων στην Ελλάδα, όπως και στη Δανία, θεωρείται απαρχαιωμένο και άδικο ενώ οι πρόσφατοι επιπλέον φόροι που έχουν επιβληθεί τα τελευταία χρόνια έχουν κυριολεκτικά προκαλέσει κατάρρευση των πωλήσεων στα καινούρια ΙΧ όπως επίσης και στα δημοσιονομικά έσοδα της χώρας τα οποία υπολογίζεται πως για το 2011 θα ανέλθουν σε μόλις 200 εκατ. από 1,5 δισ. ευρώ που ήταν τα προηγούμενα χρόνια. Πέραν των παραπάνω οι πολλαπλοί φόροι έχουν μπερδέψει τους καταναλωτές και συνεπώς μια εκλογίκευση και απλοποίηση του συστήματος θα βελτίωνε την αγορά αυξάνοντας τις πωλήσεις και βέβαια τα δημοσιονομικά έσοδα. Παράλληλα το κράτος θα εξοικονομούσε και πόρους καθώς η απλοποίηση του συστήματος θα επέτρεπε το κλείσιμο αρκετών τελωνείων.

Αθέμιτος ανταγωνισμός
Ενα ακόμη πολύ σοβαρό θέμα που προκύπτει από το απαρχαιωμένο σύστημα της φορολόγησης αυτοκινήτων στην Ελλάδα έχει να κάνει με τον αθέμιτο ανταγωνισμό που προκαλούν κάποιες εισαγωγικές εταιρείες σε βάρος των υπολοίπων. Ειδικότερα επειδή ο Φόρος Πολυτελείας αλλά και τα Τέλη Ταξινόμησης υπολογίζονται βάσει της εργοστασιακής αξίας των αυτοκινήτων κάποιες εισαγωγικές μπορούν να αναπροσαρμόζουν τις εν λόγω αξίες όπως εκείνες επιθυμούν με αποτέλεσμα να γλιτώνουν χιλιάδες ευρώ κατά τον εκτελωνισμό του κάθε μοντέλου τους , αυξάνοντας τα περιθώρια κέρδους τους στο μέγιστο ενώ από την άλλη μεριά κάποια ανταγωνιστικά μοντέλα να είναι πολύ ακριβότερα και τελικά να μην τα επιλέγουν οι καταναλωτές. Από την άλλη μεριά το κράτος χάνει χάνει εκατομμύρια ευρώ σε μια στιγμή που η χώρα προσπαθεί να ανακάμψει από τα συνεχή “χτυπήματα” των κερδοσκόπων...
 
Το μεγάλο ξεκαθάρισμα
Οι επόμενοι τέσσερις μήνες θα είναι καθοριστικοί για πολλούς εισαγωγείς αλλά και εμπόρους αυτοκινήτων καθώς αν δεν αλλάξει κάτι άμεσα θα έχουμε νέο γύρο λουκέτων ενώ τα “κανόνια” που θα σκάσουν θα είναι πολύ ηχηρά!
Αλλωστε χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί και το γεγονός πως το 70% των επιχειρηματιών του κλάδου που έχει λάβει χρηματοδότηση μέσω ΤΕΜΠΕ αδυνατούν να καταβάλλουν τις δόσεις τους και προσπαθούν με κάθε τρόπο να πετύχουν επέκταση των κρατικών εγγυήσεων για ακόμη ένα χρόνο ώστε να σωθούν.
Πάντως θα πρέπει να αναφέρουμε πως το 2010 οι εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων στο σύνολό τους κατέγραψαν ζημιές ύψους 155 εκατ. ευρώ ενώ για φέτος οι απώλειες να είναι πολύ υψηλότερες!
Παράλληλα οι απολύσεις των εργαζομένων στο κλάδο έχει πάρει μορφές χιονοστιβάδας και σύμφωνα με όσα αναφέρουν στην “ΗτΣ” στελέχη της αγοράς περίπου 1.000 εργαζόμενοι χάνουν τη δουλειά τους κάθε μήνα στην αγορά αυτοκινήτου οι οποίοι εγγράφονται στο Ταμείο Ανεργίας επιβαρύνοντας το κράτος ενώ από την άλλη μεριά τα δημοσιονομικά έσοδα μειώνονται ακόμη περισσότερο εξαιτίας της απώλειας των εργοδοτικών εισφορών, της φορολόγησής τους, κ.ά.
Φορολόγηση ΙΧ στην ΕΕ
Χώρα ΦΠΑ Υπολογισμός Τελών Ταξινόμησης βάσει:
Αυστρία 20% Κατανάλωσης καυσίμου
Βέλγιο 21% Κυβισμού, εκπομπών CO2
Βουλγαρία 20 -
Κύπρος 15 Κυβισμός, εκπομπών CO2
Τσεχία 20 -
Γερμανία 19 -
Δανία 25 105% έως 79.000 δανικές κορώνες
180% από 79.001 και άνω
Εσθονία 20 -
Ισπανία 18 Εκπομπών CO2
Φινλανδία 23 Τιμή, εκπομπών CO2
Γαλλία 19,6 εκπομπών CO2
Από 200 έως 2.600 ευρώ
Ελλάδα 23 Κυβισμός, εκπομπών CO2,
Φόρος Πολυτελείας
Ουγγαρία 25 Κυβισμό, εκπομπών CO2
Ιρλανδία 21 Εκπομπών CO2
Ιταλία 20 Ιπποδύναμης, βάρους, θέσεων
Λιθουανία 21 LTL 50
Λουξεμβούργο 15 -
Λάτβια 21 Εκπομπών CO2
Μάλτα 18 Τιμής, εκπομπών CO2, Μήκος
Ολλανδία 19 Τιμής, εκπομπών CO2
Πολωνία 23 Κυβισμού
Πορτογαλία 23 Κυβισμού, εκπομπών CO2
Ρουμανία 24 Κυβισμού, εκπομπών CO2
Σουηδία 25 -
Σλοβενία 20 Τιμής, εκπομπών CO2
Σλοβακία 19 -
Μεγάλη Βρετανία 20 -

Η αυτοκρατορία της Harley στην Στυλίδα. Θαυμαστής ο Απ. Γκλέτσος

Διακόσιες μηχανές Harley φιλοξενεί το Σαβ/κο ο δήμος Στυλίδας, στο πλαίσιο της 16ης εθνικής συνάντησής τους. 

Χθες πέρασαν από το Πάρκο του Λαού, όπου μαζί με τον δήμαρχο Απόστολο Γκλέτσο και αρκετούς νέους που ήθελαν να δουν από κοντά τις αιώνιες μηχανές πέρασαν μία αξέχαστη μουσική βραδιά.



Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2011

Πήραν τη Formula 1 από την Τουρκία

Cars wind through the infield section of the I...Image via Wikipedia Αυτό που… ζήλευαν όλοι οι Έλληνες τόσα χρόνια ήταν ο αγώνας της Formula 1 που διεξάγεται στην γειτονική Τουρκία.

Σε μία πίστα – διαμάντι, οι κορυφαίοι πιλότοι έδιναν κάθε χρόνο το δικό τους ραντεβού αλλά όπως φάνηκε το ενδιαφέρον των φιλάθλων της Τουρκίας δεν ήταν ανάλογο της δυναμικής του συγκεκριμένου σπορ.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα χρόνο με το χρόνο να μειώνεται η προσέλευση φιλάθλων που προβλημάτισε τα μεγάλα «κεφάλια» της FIA.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2011

Ανάκληση αυτοκινήτων PEUGEOT 5008

Την ανάκληση των αυτοκινήτων Peugeot μοντέλο 5008, ανακοίνωσε η εταιρεία σε συνεργασία με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Η ανάκληση γίνεται για έλεγχο και τοποθέτηση ενός σταθερού προστατευτικού στοιχείου νέας γενιάς στο μοτέρ πίσω ηλεκτρικού παραθύρου για την αποφυγή της διείσδυσης νερού.

Αφορά 108 οχήματα με αριθμό πλαισίου ανάμεσα στους:

H  ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Οι 10 celebrities με τα ακριβότερα αυτοκίνητα στον κόσμο!

Κάποια από αυτά δεν θα μπορούσαμε να τα αγοράσουμε ούτε αν κερδίζαμε το λόττο
Δείτε τη λίστα με τα ακριβότερα αυτοκίνητα και θα καταλάβετε...







1. Jay Z – Maybach Exelero, αξία 8.000.000 δολάρια 

Jay Z – Maybach Exelero
2. Rapper Birdman – Bugatti Veyron, αξία 2.000.000 δολάρια
Rapper Birdman – Bugatti Veyron
Simon Cowell – Bugatti Veyron
Jerry Seinfeld – Porsche 959
Nicolas Cage – Ferrari Enzo
Jay Leno – Mercedes SLR McLaren
7. David Beckham – Custom Rolls-Royce Phantom Drophe, αξία 407.000 δολάρια
David Beckham – Custom Rolls-Royce Phantom Drophe
8. P. Diddy – Maybach, αξία 360.000 δολάρια
P. Diddy – Maybach
9. Paris Hilton – Bentley GT Continental, αξία 285.000 δολάρια
Paris Hilton – Bentley GT Continental
10. Kim Kardashian – Ferrari F430, αξία 180.000 δολάρια
Kim Kardashian – Ferrari F430

Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...