Αντέχουν τα έξοδα κίνησης και συντήρησης και πληρώνουν έως και 7.000 ευρώ φόρο πολυτελείας. Τα μέλη του Ferrari Club Hellas ήταν κάποτε 70 αλλά σήμερα μόλις 11 παραμένουν ενεργά. Πριν μπουν στο club να γίνεται έλεγχος και στο ποινικό μητρώο τους
Κι όμως, στην Ελλάδα της κρίσης, των περικοπών και των φόρων υπάρχουν ακόμη εκείνοι που τολμούν να οδηγούν Ferrari. Μπορεί να λιγόστεψαν, μπορεί να τις κυκλοφορούν σπάνια πλέον οι πιστοί του αυτοκινητικού ονείρου που έχουν τη δυνατότητα να το αποκτήσουν και να το συντηρήσουν, ωστόσο αντέχουν ακόμη. Απλώς, αν δεν τους βλέπετε συχνά στους δρόμους, είναι επειδή πήραν τα βουνά.
Με τιμή αγοράς πάνω από 200.000 ευρώ, ασφάλεια κοντά στις 3.000 ευρώ το εξάμηνο, τέλη κυκλοφορίας 1.400 ευρώ και φόρο πολυτελείας που ξεπερνά τις 7.000 ευρώ, σίγουρα θέλει τόλμη και βαθύ πορτοφόλι για να οδηγείς Ferrari στις μέρες μας. Τα εναπομείναντα μέλη του Ferrari Club Hellas όμως δεν το βάζουν κάτω και συνεχίζουν τις εξορμήσεις τους σε ολόκληρη την Ελλάδα. Την περασμένη εβδομάδα βρέθηκαν στην Αράχοβα, δίνοντας το «παρών» σε event του Ferrari Club.
Η πρώτη Ferrari California φτάνει στο καφέ «Paramount» της Αράχοβας λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι. Επιβλητική και άγρια, ειδικά όπως την κοιτάς από το πίσω μέρος, με σκούρα μπεζ δέρματα και μεταλλικά πετάλια, ανήκει στον γνωστό επιχειρηματία Σάμι Φάις, μέλος εδώ και αρκετά χρόνια στο Ferrari Club. Λίγο αργότερα φτάνουν και άλλα μέλη με τις τετράτροχες καλλονές τους, ενώ αργά το απόγευμα καταφτάνουν και οι οδηγοί από τη Θεσσαλονίκη που δεν χάνουν event για event.
«Σίγουρα όσοι ανήκουμε στο κλαμπ είμαστε άνθρωποι με κάποια οικονομική ευχέρεια. Προερχόμαστε από διαφορετικά κοινωνικά στρώματα, έχουμε όμως ένα κοινό χαρακτηριστικό, το οποίο είναι η πίστη μας στον μύθο της Ferrari. Γιατί η Ferrari είναι ιδέα, δεν είναι μέσο μεταφοράς», λέει ο κ. Νίκος Τούρλας πρόεδρος του Ferrari Club Hellas.
Η αλήθεια είναι ότι το μεσημέρι του περασμένου Σαββάτου κατά τη διάρκεια του καλωσορίσματος των μελών βρέθηκαν εκτός από τον πρόεδρο του κλαμπ,
κ. Τούρλα, ο οποίος έχει τις εκδόσεις «Αναζήτηση», ο κ. Γιάννης Δασκαλόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Autovision Safe, ο κ. Παναγιώτης Ηλιόπουλος, επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στα ΚΤΕΟ και στις νέες τεχνολογίες, ο κ. Θεόδωρος Τσουρεκάς, από τα πιο παλιά μέλη, επονομαζόμενος και «Σκρουτζ» για τη σφιχτή οικονομική πολιτική που ακολουθεί, αλλά και γνωστός για τη δικαστική διαμάχη του με τον επιχειρηματία Χρήστο Ψωμόπουλο. Επίσης, μεταξύ άλλων μελών του κλαμπ της Ferrari, στην Αράχοβα βρέθηκε και ο κ. Χάρης Μαυρουδής, ο οποίος παραλίγο να «κάψει» το πολυτελές όχημά του στα Ζαγοροχώρια. Τα μέλη του κλαμπ είναι γιατροί, δικηγόροι, αλλά και επιχειρηματίες, πολλοί από τους οποίους φροντίζουν να μένουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Ντυμένοι με τζιν και T-shirt ή ένα απλό πουκάμισο δεν δείχνουν να έχουν την «ερωτική» σχέση που έχουν πολλοί Ελληνες με τη λέξη «φιγούρα».
«Γνωρίζουμε πολύ καλά πως οι εποχές είναι δύσκολες. Για τον λόγο αυτό είμαστε πολύ διακριτικοί. Αλλωστε γι’ αυτό και τα μέλη του κλαμπ θέλουν να κρατούν όσο μπορούν την ανωνυμία τους και εμφανίζονται μονάχα στις εκδηλώσεις με τα αυτοκίνητά τους», τονίζει ο κ. Τούρλας και συμπληρώνει: «Πραγματικά, αυτούς τους δύσκολους καιρούς υπάρχουν άνθρωποι που προκαλούνται βλέποντας ένα τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά ο σκοπός του κλαμπ δεν είναι αυτός. Εχουμε πάθος για το αυτοκίνητο, την ταχύτητα και τη Ferrari όπως κάποιοι άλλοι έχουν πάθος για τα μπουζούκια ή τα ταξίδια στο εξωτερικό. Η Ferrari είναι ένα ειδικό αυτοκίνητο που κάνει για μια συγκεκριμένη χρήση. Καλύπτει τις ανάγκες της πίστας και της αυτοκίνησης, δεν είναι μέσο για να πας στη δουλειά σου».
Μετά τον καφέ και αφού πολλοί θαμώνες και επισκέπτες απαθανάτισαν με τα κινητά τους τις τετράτροχες καλλονές, οι οδηγοί τους πήγαν για μια βόλτα προς το χιονοδρομικό, ολοκληρώνοντας την εκδρομή το απόγευμα της επόμενης μέρας.
Το Ferrari Club Hellas ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2005 με πρωτοβουλία της Ferrari, αλλά και της «Γένεσις», που είχε δώσει τότε το «παρών» με τον γενικό και τεχνικό διευθυντή της, που ήταν και ο κύριος αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων στη χώρα μας. Πριν από λίγα χρόνια αριθμούσε τουλάχιστον 70 μέλη. Για να μπει κάποιος στην κλειστή παρέα του συγκεκριμένου κλαμπ θα πρέπει να είναι Ferrari owner. Ωστόσο, αν πουλήσει το αυτοκίνητό του, διαγράφεται. Οπως είπε ο κ. Τούρλας, υπάρχει μια μικρή ετήσια συνδρομή και κάποια χρήματα για τα λειτουργικά έξοδα του κλαμπ, ενώ ελέγχεται ακόμη και το ποινικό μητρώο των μελών του κλαμπ.
«Εκανε τη Ferrari... κάρο»
Πόσα «άλογα» χωράνε σε ένα καλντερίμι στο μαγευτικό Κουκούλι στα Ζαγοροχώρια;
«Tώρα άντε να εξηγήσω το πώς βρέθηκα εκεί. Πάντως η τρέλα τελικά πάει και στα βουνά. Ferrari 4X4», σχολιάζει κάτω από το βίντεο που δείχνει τα ζόρια της Ferrari του στα Ζαγοροχώρια ο κ. Μαυρουδής. Είναι ο άνθρωπος που, όπως δείχνει το βίντεο που ανέβασε ο ίδιος στο YouTube, προσπάθησε και τελικά κατάφερε να περάσει την κόκκινη Ferrari του από δρομάκι πλάτους 194 εκατοστών! Κόντεψε όμως να την «κάψει».
Το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου ο κ. Μαυρουδής, από τους πιο γνωστούς επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης, βρέθηκε στα Ζαγοροχώρια για εκδρομή. Στο Κουκούλι όμως μπερδεύτηκε και αντί να κατευθυνθεί προς το πάρκινγκ έξω από το χωριό μπήκε με τη Ferrari του σε ένα καλντερίμι.
Δυστυχώς για τον ίδιο, μετέτρεψε σε 4x4 την κόκκινη Ferrari του, η οποία κάποια στιγμή φράκαρε και δεν μπορούσε να πάει ούτε μπρος ούτε πίσω. Με τη βοήθεια φίλων του, όπως φαίνεται και στο βίντεο, το οποίο παρεμπιπτόντως έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον 255.000 προβολές (views), καταφέρνει εντέλει να βγει από τον πέτρινο στενό «λαβύρινθο» και να βρεθεί στον χώρο που του είχαν υποδείξει να πάει. Ο δίσκος όμως «άναψε» τόσο, ώστε από τη μηχανή έβγαινε άσπρος καπνός.
Ο κ. Μαυρουδής είναι o υπεύθυνος του club Ferrari της Βορείου Ελλάδος. Αγόρασε το αυτοκίνητό του πριν από τρία χρόνια. Είναι επιχειρηματίας γεννημένος στη Θεσσαλονίκη και από το 1995 διοικεί με μεγάλη επιτυχία την ομώνυμη εταιρεία τροφοδοσίας και διανομών, η οποία έχει δυναμική παρουσία στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική. Στον ελεύθερο χρόνο του πηγαίνει στο γυμναστήριο, μια και του αρέσει να φροντίζει την υγεία του, ενώ πολλά βράδια τα περνάει με φίλους σε κάποιο από τα νυχτερινά μαγαζιά της Θεσσαλονίκης. Πριν από τη Ferrari οδηγούσε μια BΜW κάμπριο, ενώ όσον αφορά στα χόμπι του, έχει ασχοληθεί με το kick boxing, καταδύσεις, πτώση με αλεξίπτωτο και γενικά πολλά extreme σπορ.
Πηγή: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.