Η Opel εφοδιάζει τους 2λιτρους πετρελαιοκινητήρες της με την καινοτόμο τεχνολογία ''Clean Tech'' πετυχαίνοντας 12% χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 καθώς και ομαλότερη λειτουργία δίχως θορύβους και κραδασμούς, χωρίς αυτό να έχει αντίκτυπο στις επιδόσεις.
Οι κινητήρες diesel έχουν συντελέσει ουσιαστικά στην Ευρωπαϊκή επιτυχία του Insignia. Πάνω από το 57% όλων των Ευρωπαϊκών παραγγελιών για τη ναυαρχίδα της Opel αφορούν την έκδοση diesel. Μία ομάδα μηχανικών της Opelασχολήθηκε με τη βελτίωση της γκάμας πετρελαιοκινητήρων για το 2012. Στόχος ήταν η περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων χωρίς αυτό να επηρεάσει την κινητήρια ισχύ. Τελικά, επιτεύχθηκε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 μέχρι 12%. Παράλληλα, αυξήθηκε το επίπεδο άνεσης για τον οδηγό και τους επιβάτες με τους κινητήρες να λειτουργούν πιο αθόρυβα. Οι τρεις δίλιτροι κινητήρες του Insignia εφοδιάζονται τώρα με τεχνολογία Start/Stop. Η κατανάλωσή τους έχει μειωθεί κατά 0,6 λτ /100 χλμ. Η έκδοση των 160 ίππων του 2λιτρου CDTI ecoFLEX καταναλώνει μόλις 4,3 λτ/100 χλμ, και εκπέμπει 115γρ/χλμ διοξείδιο του άνθρακα. Η έκδοση των 110 ίππων έχει κατανάλωση 4,4 λτ/100 χλμ και εκπομπές CO2 μόνο 116γρ/χλμ.
Όλες οι εκδόσεις του 2λιτρου CDTI Insignia εφοδιάζονται με καινοτόμο τεχνολογία "Clean Tech". Η διαδικασία καύσης έχει βελτιστοποιηθεί χάρη στους αισθητήρες πίεσης που ενσωματώνονται στους κυλίνδρους. Αυτό συνεπάγεται σημαντική μείωση των οξειδίων του αζώτου και των σωματιδίων αιθάλης, και ταυτόχρονα βέλτιστη οικονομία καυσίμου.
Όλοι οι κινητήρες των 2.000 κ.εκ. CDTI εφοδιάζονται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανακυκλοφορία καυσαερίων. Αυτό σημαίνει ότι τα καυσαέρια αφού ψυχθούν επιστρέφουν στη διαδικασία καύσης, περιορίζοντας έτσι τις εκπομπές του άνθρακα. Επιπλέον, τα ρουλεμάν των δύο εκκεντροφόρων επικεφαλής έχουν αντικατασταθεί από βελονοειδή ρουλεμάν, με θετικά επακόλουθα στην τριβή και την κατανάλωση.
Οι μηχανικοί της Opel έδωσαν έμφαση στη στρατηγική ψεκασμού καυσίμου με στόχο να περιορίσουν τους θορύβους και κραδασμούς που είναι συνδεδεμένοι με τους πετρελαιοκινητήρες. Οι βελτιώσεις είναι πιο αισθητές σε συνθήκες μερικού φορτίου. Μία τρίτη γενιά συστήματος common-rail λειτουργεί με πιέσεις ψεκασμού μέχρι 1.600 bar. Επιπλέον, ηλεκτρομαγνητικά ελεγχόμενα μπεκ επιτρέπουν πολλαπλούς ψεκασμούς ανά κύκλο για απόλυτα ακριβή έλεγχο καύσης. Η βελτιωμένη κινηματική μεταξύ εμβόλου και μπιέλας και το αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης βαλβίδων μειώνουν τους μηχανικούς θορύβους και τους παραγόμενους κατά την καύση. Ο συντονισμός έχει εξουδετερωθεί λόγω αυξημένης ακαμψίας των εξαρτημάτων του κινητήρα. Τέλος, οι κινητήρες υιοθετούν πρόσθετα μέτρα ηχομόνωσης.
http://www.peritroxon.gr/
Οι κινητήρες diesel έχουν συντελέσει ουσιαστικά στην Ευρωπαϊκή επιτυχία του Insignia. Πάνω από το 57% όλων των Ευρωπαϊκών παραγγελιών για τη ναυαρχίδα της Opel αφορούν την έκδοση diesel. Μία ομάδα μηχανικών της Opelασχολήθηκε με τη βελτίωση της γκάμας πετρελαιοκινητήρων για το 2012. Στόχος ήταν η περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων χωρίς αυτό να επηρεάσει την κινητήρια ισχύ. Τελικά, επιτεύχθηκε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 μέχρι 12%. Παράλληλα, αυξήθηκε το επίπεδο άνεσης για τον οδηγό και τους επιβάτες με τους κινητήρες να λειτουργούν πιο αθόρυβα. Οι τρεις δίλιτροι κινητήρες του Insignia εφοδιάζονται τώρα με τεχνολογία Start/Stop. Η κατανάλωσή τους έχει μειωθεί κατά 0,6 λτ /100 χλμ. Η έκδοση των 160 ίππων του 2λιτρου CDTI ecoFLEX καταναλώνει μόλις 4,3 λτ/100 χλμ, και εκπέμπει 115γρ/χλμ διοξείδιο του άνθρακα. Η έκδοση των 110 ίππων έχει κατανάλωση 4,4 λτ/100 χλμ και εκπομπές CO2 μόνο 116γρ/χλμ.
Όλες οι εκδόσεις του 2λιτρου CDTI Insignia εφοδιάζονται με καινοτόμο τεχνολογία "Clean Tech". Η διαδικασία καύσης έχει βελτιστοποιηθεί χάρη στους αισθητήρες πίεσης που ενσωματώνονται στους κυλίνδρους. Αυτό συνεπάγεται σημαντική μείωση των οξειδίων του αζώτου και των σωματιδίων αιθάλης, και ταυτόχρονα βέλτιστη οικονομία καυσίμου.
Όλοι οι κινητήρες των 2.000 κ.εκ. CDTI εφοδιάζονται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανακυκλοφορία καυσαερίων. Αυτό σημαίνει ότι τα καυσαέρια αφού ψυχθούν επιστρέφουν στη διαδικασία καύσης, περιορίζοντας έτσι τις εκπομπές του άνθρακα. Επιπλέον, τα ρουλεμάν των δύο εκκεντροφόρων επικεφαλής έχουν αντικατασταθεί από βελονοειδή ρουλεμάν, με θετικά επακόλουθα στην τριβή και την κατανάλωση.
Οι μηχανικοί της Opel έδωσαν έμφαση στη στρατηγική ψεκασμού καυσίμου με στόχο να περιορίσουν τους θορύβους και κραδασμούς που είναι συνδεδεμένοι με τους πετρελαιοκινητήρες. Οι βελτιώσεις είναι πιο αισθητές σε συνθήκες μερικού φορτίου. Μία τρίτη γενιά συστήματος common-rail λειτουργεί με πιέσεις ψεκασμού μέχρι 1.600 bar. Επιπλέον, ηλεκτρομαγνητικά ελεγχόμενα μπεκ επιτρέπουν πολλαπλούς ψεκασμούς ανά κύκλο για απόλυτα ακριβή έλεγχο καύσης. Η βελτιωμένη κινηματική μεταξύ εμβόλου και μπιέλας και το αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης βαλβίδων μειώνουν τους μηχανικούς θορύβους και τους παραγόμενους κατά την καύση. Ο συντονισμός έχει εξουδετερωθεί λόγω αυξημένης ακαμψίας των εξαρτημάτων του κινητήρα. Τέλος, οι κινητήρες υιοθετούν πρόσθετα μέτρα ηχομόνωσης.
http://www.peritroxon.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.