Φυσικά δε γίνεται να μην προσέξεις τους μεγάλους εμπρόσθιους δίσκους των φρένων, οι οποίοι διαθέτουν 4πίστονες δαγκάνες. Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, στο κάτω τμήμα του οποίου υπάρχει μια τριπλή εισαγωγή αέρα, το κάθε τμήμα της οποίας παίζει το δικό της ρόλο: η μεσαία τροφοδοτεί τον κινητήρα με οξυγόνο, ενώ οι δύο ακριανές ψύχουν τα φρένα.
Αεραγωγοί, επίσης, υπάρχουν και στο καπό, για την πρόσθετη ψύξη του μοτέρ. Στον πίσω προφυλακτήρα, πάλι, υπάρχει ένας διαχύτης που φιλοξενεί τις δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Κάτω από το καπό του Beetle R Concept βρίσκεται το γνωστό 2λιτρο 4κύλινδρο TFSI μοτέρ της εταιρείας, το οποίο συνδυάζεται με ένα αυτόματο DSG κιβώτιο 6 σχέσεων. Αν και οι άνθρωποι της VW δεν ανακοίνωσαν την απόδοσή του, θεωρούμε πιθανό πως η ισχύς του θα βρίσκεται κοντά στους 240 ίππους, ένα νούμερο ελαφρώς χαμηλότερο από τα Golf R και Scirocco R.
Στο εσωτερικό, τέλος, συναντάμε bucket καθίσματα επενδυμένα με δέρμα Nappa. Το ταμπλό και ο επιλογέας είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ την ατμόσφαιρα διανθίζουν τα σχετικά λογότυπα «R» και τα όργανα για την παρακολούθηση της λειτουργίας του turbo.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.