Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος με Fiesta RS WRC |
Ετσι, ο Νορβηγός οδηγός με την «ιδιωτική» Citroen DS 3 WRC «κατάπιε» και το Ρεγκίνι, με μήκος 11,8 χλμ. και δείχνει να κυριαρχεί μέχρι στιγμής απόλυτα στον αγώνα. Ηδη, έχει αυξήσει τη διαφορά του κατά 28,4 δευτερόλεπτα από τον Jari-Matti Latvala, ο οποίος ήταν κατά 1,4 δευτερόλεπτα πιο αργός από το Νορβηγό στο Ρεγκίνι, σημειώνοντας τον δεύτερο χρόνο της ΕΔ.
Εντούτοις, ο Φινλανδός οδηγός της Ford Abu Dhabi World Rally Team παραδέχθηκε ότι δυσκολεύεται αρκετά μετά την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα, όπου όλα πήγαν καλά.
Η πρώτη εργοστασιακή Citroen DS 3 WRC με τον Sebastien Ogier στο τιμόνι της ήταν το τρίτο ταχύτερο αυτοκίνητο με χρόνο 8:43,6 ενώ πίσω της μόλις δύο δέκατα (8:43,8) τερμάτισε ο Mikko Hirvonen με το έτερο Ford Fiesta RS WRC της ομάδας Ford Abu Dhabi.
O Φίνλανδος δηλώνει ικανοποιημένος με τη μέχρι στιγμής απόδοσή του και παραδέχθηκε ότι ο Petter Solberg είναι πολύ γρήγορος.
Ο Henning Solberg συνεχίζει να ανεβαίνει τόσο σε χρόνους όσο και στην γενική κατάταξη. Στο Ρεγκίνι σημείωσε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο (8:44,7), φτάνοντας έτσι έκτος στην γενική κατάταξη. O ίδιος δηλώνει αρκετά ικανοποιημένος και θέλει να είναι περισσότερο συγκεντρωμένος.
Στην τέταρτη ΕΔ «σκόνταψε» λίγο ο Sebastien Loeb, τερματίζοντας έκτος με χρόνο (8:45,9). Αυτό όμως δε σημαίνει ότι ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής έχασε τη θέση του στην γενική κατάταξη αφού παραμένει τέταρτος.
Πιο πάνω από εκείνον βρίσκεται ο Petter Solberg, πρώτος, ο Jari-Matti Latvala, δεύτερος και ο Mikko Hirvonen, τρίτος.
Πέμπτος γενικής είναι ο Sebastien Ogier με τον Matthew Wilson να ανεβαίνει μία θέση, έβδομος, αν και στο Ρεγκίνι σημείωσε τον δέκατο καλύτερο χρόνο.
Ατυχος του αγώνα ήταν ο Mads Ostberg με Ford Fiesta RS WRC καθώς είχε μία έξοδο περίπου στο έβδομο χιλιόμετρο, χωρίς να τραυματιστεί ούτε αυτός ούτε και ο συνοδηγός του Jonas Andersson. Επεσαν όμως, χαμηλά στην κατάταξη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ειδική διαδρομή σταμάτησε για οκτώ λεπτά λόγω τραυματισμού ενός θεατή, ο οποίος δέχθηκε ιατρική περίθαλψη και είναι καλά. Λόγω αυτού του γεγονότος, η επόμενη, πέμπτη ΕΔ, Θήβα 2, ξεκίνησε με 25 λεπτά καθυστέρηση, στις 16:40 αντί στις 16:25.
Καλύτερο χρόνο στα Ελληνικά πληρώματα σημείωσαν οι Ψύλλος-Κοντός με Mitsubishi Lancer EVO X (9:53,6).
Κ.Φ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.