Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Δοκιμή Αprilia Atlantic 300 ie

Aprilia AtlanticImage via Wikipedia
Το Aprilia Atlantic είναι μια καθιερωμένη λύση για την αστική μετακίνηση, ιδιαίτερα σύγχρονη και φιλική προς το περιβάλλον: η άνεση, η προστασία και οι επιδόσεις που εγγυάται ένας από τους πιο εξαίρετους κινητήρες στην κατηγορία, κάνουν το Atlantic 300 το τέλειο μέσο για κάθε είδους μετακίνηση, εντός και εκτός πόλης. 

Χρησιμοποιείται ο νέος κινητήρας Quasar. Είναι μονοκύλινδρος τετράχρονος υγρόψυκτος κινητήρας 278 κ. εκ., με ένα εκκεντροφόρο και τέσσερις βαλβίδες. Παρέχει ισχύ 22,1 hp , ενώ η μέγιστη ροπή είναι 23,8 Νm στις 5.750 στροφές/λεπτό.

Οι βελτιώσεις στο σκούτερ  αφορούν καταρχήν τη σέλα η οποία έχει πλήρως επανασχεδιαστεί κι έχει νέο εργονομικό σχήμα με οσφυϊκή υποστήριξη (μικρό στήριγμα για τη μέση), επιτρέποντας στον αναβάτη να ακουμπά εύκολα με τα πόδια στο έδαφος. Εξαιρετική αποθηκευτική ικανότητα χάρη στο μεγάλο διαμέρισμα κάτω από τη σέλα, που διαθέτει φως και είναι εξοπλισμένο με μια πρακτική πρίζα για την φόρτιση κινητού τηλεφώνου. Στο πίσω μέρος της ποδιά υπάρχει ντουλαπάκι για διάφορα μικροαντικέιμενα που κλειδώνει. Είναι επίσης δυνατό να τοποθετηθεί στη σχάρα μια βαλίτσα 47 λίτρων (προαιρετικά).
Είναι αναγνωρισμένος διεθνώς σαν ένας από τους καλύτερους κινητήρες για σκούτερ στην αγορά. Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος υγρόψυκτος κινητήρας 300 κ. εκ., με ένα εκκεντροφόρο και τέσσερις βαλβίδες παρέχει ισχύ 22,1 hp και εξαίρετη μέγιστη ροπή (23,8 Νm στις 5.750 στροφές/λεπτό).  Οι αριθμοί αυτοί μεταφράζονται σε αποτελεσματικότητα, δηλαδή ελαστικότητα και εξαιρετικές ρεπρίζ, χάρη στη δύναμη που είναι αξιοποιήσιμη από τις χαμηλές ταχύτητες.
 Το Atlantic , στην έκδοση 300 κυβικών, επιβεβαιώνει τα υψηλού επιπέδου στάνταρ των χώρων και της άνεσης οδηγού και συνεπιβάτη, της υψηλής αεροδυναμικής προστασίας, της μεγάλης χωρητικότητας αποθήκευσης, της εργονομίας και της μέγιστης ασφάλειας: τομείς για τους οποίους το Atlantic δημιουργήθηκε, διατηρώντας τη συνήθη απλότητα και την αμεσότητα της χρήσης, αναμφίβολα σε στυλ Aprilia.
 Η σέλα έχει πλήρως επανασχεδιαστεί και έχει νέο εργονομικό σχήμα με οσφυϊκή υποστήριξη (μικρό στήριγμα για τη μέση), επιτρέποντας στον αναβάτη να ακουμπά εύκολα με τα πόδια στο έδαφος. Εξαιρετική αποθηκευτική ικανότητα χάρη στο μεγάλο διαμέρισμα κάτω από τη σέλα, που διαθέτει φως και είναι εξοπλισμένο με μια πρακτική πρίζα για την φόρτιση κινητού τηλεφώνου. Στο πίσω μέρος της ποδιάς υπάρχει ντουλαπάκι για διάφορα μικροαντικέιμενα που κλειδώνει. Είναι επίσης δυνατό να τοποθετηθεί στη σχάρα μια βαλίτσα 47 λίτρων (προαιρετικά).
Νέα είναι και η επεξεργασία της επιφάνειας των πλαστικών, τα γραφικά που το καθιστούν εύκολα αναγνωρίσιμο, όπως και το χρώμα της ζελατίνας, στοιχεία που υπογραμμίζουν την πληρότητα του οχήματος.
Το φινίρισμα και ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός βελτιώνουν την αισθητική και υπογραμμίζουν την ποιότητα ενός σκούτερ με έντονο προσωπικό στυλ: κομψά χρώματα, δυναμικό και εκλεπτυσμένό στιλ, το Atlantic 300 εντάσσεται στην κατηγορία των «άνετων» σκούτερ, αλλά ταυτόχρονα είναι ιδιαίτερα συμπαγές, ιδανικό για την κυκλοφορία καθημερινά.
 Για να συμπληρωθεί ο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός του Atlantic 300, η Aprilia προσφέρει μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ, όπως μεγάλη ζελατίνα και ηλεκτρονικό συναγερμό. Η τιμή του Atlantic είναι στα 3900 €.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ATLANTIC 300
Κινητήρας Μονοκύλινδρος 4-χρονος 4-βάλβιδος QUASAR
Κυβισμός 278 cc

Διάμετρος/Διαδρομή 75.0 x 63.0 mm
Σχέση συμπίεσης 11 ± 0.5 : 1
Μέγιστη ισχύς 22.1 - 7500 (hp-rpm)
Μέγιστη ροπή 23.8 - 5750 (Nm-rpm)

Τύπος μετάδοσης Συνεχώς Μεταβαλλόμενη
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός Ψεκασμός
Καταλύτης / Εξάτμιση ΝΑΙ, με αισθητήρα λ
Ανάφλεξη Ηλεκτρονική, μεταβαλλόμενη αβάνς
Σύστημα λίπανσης υγρό κάρτερ
Σύστημα ψύξης Με υγρό
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Τύπος συμπλέκτη Αυτόματος φυγοκεντρικός
Πλαίσιο Διπλό σωληνωτό πλαίσιο από υψηλής αντοχής χάλυβα
Ανάρτηση εμπρός Yδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι, καλάμια Φ35 mm, διαδρομή 105 mm
Ανάρτηση πίσω Aιωρούμενος βραχίονας με δύο υδραυλικά αμορτισέρ διπλής ενέργειας, ρυθμιζόμενης προφόρτισης ελατηρίου (5 θέσεων) διαδρομής 105 mm
Φρένο εμπρός Υδραυλικό δισκόφρενα Φ240mm με δαγκάνα 3 παράλληλων εμβόλων
Φρένο πίσω Υδραυλικό δισκόφρενο Φ190mm με δαγκάνα 3 αντικρυστών εμβόλων.

Combined braking System: Η μανέτα του πίσω φρένου ενεργοποιεί το μεσαίο έμβολο της εμπρός δαγκάνας.
Τροχός εμπρός 3,00'' x 13''
Τροχος πίσω 3,50'' x 13''

Ελαστικό εμπρός Χωρίς αεροθάλαμο 110/90
Ελαστικό πίσω Χωρίς αεροθάλαμο 130/70
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο 2085/785/1480 mm
Βάρος κενό 163 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 9.5 lt
Μέγιστη ταχύτητα 125 km/h
Εκπομπές καυσαερίων Euro III
SKAI.GR
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...