Δευτέρα, 22 Αυγούστου 2011

FIAT 500 by Gucci σε special έκδοση!

Στο πιο hot αξεσουάρ της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης αναμένεται να αναδειχτεί το κλειδί του νέου Fiat 500 by Gucci, που έχει αποκτήσει ήδη φανατικούς θαυμαστές από τον χώρο της showbiz. Ο ιταλικός οίκος μόδας υπέβαλε το ρετρό 500ράκι σε πλήρες facelift και το αποτέλεσμα είναι μια special edition που αναμένεται να γίνει η νέα τάση στον χώρο της οδήγησης, με τον Νίκο Αλιάγα να δίνει το παρών στην παρουσίασή του στο Μιλάνο και την Ελ Μακ Φέρσον να έχει υποβάλει ήδη την παραγγελία της.
   
Το Fiat 500 by Gucci φέρει τις χαρακτηριστικές πράσινες και κόκκινες ρίγες της εταιρείας στα πλάγια, ενώ η κάμπριο βερσιόν του τις έχει στο κέντρο της καινοτόμου ηλεκτρικής υφασμάτινης οροφής του. Οι αλουμινένιες ζάντες έχουν το λογότυπο «GG» στο κέντρο, το δερμάτινο τιμόνι στις αποχρώσεις του ιβουάρ και του λευκού είναι ραμμένο στο χέρι και η υπογραφή Gucci φιγουράρει στο πίσω μέρος. Τα καθίσματα είναι επενδυμένα με δέρμα της Poltrona Frau, με ανάγλυφο το logo «Guccissima» της εταιρείας, ενώ οι αγοραστές του έχουν την ευκαιρία να προμηθευτούν και άλλα κομμάτια της συλλογής «500 by Gucci», όπως σετ ταξιδίου, δερμάτινα αξεσουάρ, φόρμες, τζάκετ, γάντια οδήγησης, γυαλιά ηλίου και ρολόγια.

Τον σχεδιασμό ανέλαβε προσωπικά η διευθύντρια δημιουργικού του οίκου Gucci Φρίντα Τζανίνι, σε συνεργασία με το κέντρο σχεδιασμού «Centro Stile» της Fiat. Χρονικά συμπίπτει με την 150ή επέτειο από την ενοποίηση της Ιταλίας και την 90ή επέτειο της Gucci.

Το λανσάρισμα ενός τόσο ξεχωριστού αυτοκινήτου στην αμερικανική αγορά δεν θα μπορούσε επομένως παρά να γίνει στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης. Οι τιμές του στις ΗΠΑ δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές, ωστόσο εκτιμάται ότι θα κοστίζει περίπου όσο τρεις δερμάτινες, χειροποίητες τσάντες του οίκου Gucci.

Μετά την κυκλοφορία του το 2007, το Fiat 500 απέκτησε φανατικούς οπαδούς σε όλη την Ευρώπη, ενώ το 2008 ψηφίστηκε ως το πιο σέξι αυτοκίνητο της Βρετανίας. Η ορίτζιναλ βερσιόν του μικροσκοπικού ιταλικού μοντέλου φιγουράρει ακόμα και στην πρόσφατη διαφήμιση της νέας κολεξιόν Missoni Target, δίπλα στην εντυπωσιακή Μαργκερίτα Μισόνι.

Αυτή ωστόσο δεν είναι η πρώτη φορά που το 500ράκι αλλάζει προσωπικότητα. Το 2009 είχε κυκλοφορήσει η Barbie edition του,
φυσικά σε ροζ χρώμα, με ειδική θήκη για lip gloss και καθρέφτη με περιμετρικά LED για τη διευκόλυνση του μακιγιάζ.


ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΑΛΑΜΒΟΚΙΔΗ/ΕΣΠΡΕΣΣΟ
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...