Κυριακή 4 Απριλίου 2010

Νικητής ο Φέτελ στη Μαλαισία

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, έδειξε ασταμάτητος στην πίστα Σεπάνγκ της Μαλαισίας. Ο Γερμανός με την καταπληκτική εκκίνηση, προσπέρασε τον teammate του Μαρκ Γουέμπερ και από εκείνο το σημείο «έριξε άγκυρα» στην πρώτη θέση για όλη τη διάρκεια του αγώνα. Όσο περνούσε η ώρα – σίγουρα – ο Γερμανός θα είχε στο μυαλό του πως ίσως κάτι μπορεί να πάει στραβά, αλλά η τύχη δεν έπαιξε κανένα άσχημο παιχνίδι για τον νεαρό πιλότο της Red Bull.

Ο Μαρκ Γουέμπερ θα μπορούσε να βρίσκεται στη θέση του teammate του αλλά το άσχημο ξεκίνημά του στέρησε τη χαρά του… Φέτελ.

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ πραγματοποίησε συνετό αγώνα και για ακόμα ένα Grand Prix κάνει τον Μπρον να περηφανεύεται για την επιλογή του να τον εντάξει στο δυναμικό της νεοσύστατης Mercedes GP.

Η κριτική αυτή τη φορά για τον Μίκαελ Σουμάχερ είναι πιο… ανώδυνη από τότε που επέστρεψε στη Formula 1. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είδε να εξελίσσεται καλά ο αγώνα αφού από την 8η θέση είχε πλασαριστεί γρήγορα στη 6η. Ωστόσο, ένα πρόβλημα στον πίσω αριστερό τροχό, στέρησαν από τον Γερμανό τη δυνατότητα να «παλέψει» για κάτι καλό. Το κίνητρο εξάλλου να τερματίσει – έστω – πιο μπροστά τον Ρόσμπεργκ ήταν τεράστιο, αλλά η τύχη στη Μαλαισία κυνήγησε τον Σουμάχερ, αφήνοντας ήσυχο τον Φέτελ.

Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα εξακολουθεί να πραγματοποιεί εξαιρετικές εμφανίσεις, δείχνοντας ότι η Renault έχει την ικανότητα να σταθεί επάξια απέναντι στα μεγαθήρια του πρωταθλήματος. Ο teammate του Βιτάλι Πετρόφ δεν είχε ανάλογη τύχη, παρόλο που μέχρι να εγκαταλείψει είχε έναν καλό αγώνα, με τη μάχη του με τον Χάμιλτον στο 8ο γύρο να περνά στα highlights του αγώναΟ Βρετανός πιλότος της κατάφερε να του πάρει την 9η θέση, για να τη διατηρήσει, όμως, χρειάστηκε να κάνει ζιγκ - ζαγκ, αφού ο Ρώσος τον πίεζε ασφυκτικά.

Χάμιλτον, όπως λέμε One man Show

Tα βλέμματα ήταν στραμμένα στις πιο πίσω θέσεις. Εκεί, όπου οι
McLaren και Ferrari έδωσαν το δικό τους σόου. Οι δύο ομάδες από την αρχή διέφεραν αφού προτίμησαν να επιλέξουν τη σκληρή γόμα, αντιθέτως με τις προπορευόμενες ομάδες όπου είχαν «ντύσει» τα μονοθέσιά τους με τα μαλακά ελαστικά. Το πρόσωπο που έκλεψε την παράσταση ήταν ο Λιούις Χάμιλτον όπου με την επιθετική του φύση, πέρασε διαδοχικά τους Μπουεμί, Αλγκουερσουάρι, Κομπαγιάσι και Πετρόφ ανεβαίνοντας πολύ γρήγορα από την 20η θέση στην 9η!

Ο Μάσα ήταν ο δεύτερος «μεγάλος νικητής» από τους πιλότους, όπου με έκπληξη ξεκίνησαν από τις πίσω θέσεις». Ο Βραζιλιάνος από 21ος τερμάτισε στην 8η θέση, ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο είδε το όνομά του στην 13η θέση του πίνακα. Ο Ισπανός είχε ένα δύσκολο αγώνα, αφού από την αρχή είχε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Τα προβλήματα αποκορυφώθηκαν στον προτελευταίο γύρο τη στιγμή που πήγε να προσπεράσει τον Χάμιλτον και να του πάρει την 6η θέση, το μονοθέσιό του έβγαλε καπνούς και τον άφησε.

O Τζένσον Μπάτον και αυτός ήθελε να πλασαριστεί στις θέσεις που οδηγούν στους βαθμούς. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής είχε μάχες με τον Μάσα και έδειχνε να τις κερδίζει μέχρι τον 44ο γύρο. Εκεί ο Μάσα τον προσπέρασε, βλέποντας το Βρετανό από τους καθρέφτες του μονοθέσιού του.

Καθώς πλησίαζε η ολοκλήρωση των 56 γύρων ο Φέτελ άρχισε να συνειδητοποιεί ότι τίποτα δεν μπορεί να ανακόψει την τροχιά που είχε διαγράψει για την πρώτη φετινή του νίκη. Ο Γουέμπερ πιο πίσω ακολουθούσε τον teammate του, ενώ ο Ρόσμπεργκ και αυτός πήγαινε ολοταχώς για την τρίτη θέση και την ολοκλήρωση του βάθρου.

7+ ένας ο Αλόνσο είπαν bye

Και από αυτός τον αγώνα δεν έλειψαν οι εγκαταλείψεις. Ο Ντε λα Ρόσα δεν ξεκίνησε καν τον αγώνα. Ο Γκολκ εγκατέλειψε πρώτος, με τον Κομπαγιάσι να τον ακολουθεί. Ο αγώνας έλαβε τέλος και για τον Σουμάχερ στο 10ο γύρο. Λίγο αργότερα έφυγε από τον αγώνα και ο Λιουίτσι. Οι Πετρόφ και Κοβαλάινεν συμπλήρωσαν το χορό των αποχωρήσεων.


Θετικά στοιχεία έδειξαν οι νέες ομάδες αφού μόλις δύο πιλότοι δεν κατάφεραν να αντικρίσουν την καρό σημαία.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ Red Bull-Renault 1:33:48.412

2. Γουέμπερ Red Bull-Renault + 4.8
3. Ρόσμπεργκ Mercedes + 13.5
4. Κουμπίτσα Renault + 18.5
5. Σούτιλ Force India-Mercedes + 21.
0 6. Χάμιλτον McLaren-Mercedes + 23.4
7. Μάσα Ferrari + 27.0
8. Μπάτον McLaren-Mercedes + 37.9
9. Aλγκερσουάρι Toro Rosso-Ferrari + 1.10.6
10. Χούλκενμπεργκ Williams + 1.13.3
11. Μπουεμί Toro Rosso-Ferrari + 1.18.9
12. Μπαρικέλο Williams-Cosworth + 1γύρο
13. Αλόνσο Ferrari + 2 γύρους
14. Ντι Γκράσι Virgin-Cosworth + 3 γύρους
15. Τσάντχοκ Hispania-Cosworth + 3 γύρους
16. Σένα Hispania-Cosworth + 4 γύρους
17. Tρούλι Lotus-Cosworth + 5 γύρους

Δεν τερμάτισαν

Κοβαλάινεν Lotus-Cosworth

Πετρόφ Renault
Λιούτσι Force India-Mercedes
Σουμάχερ Mercedes
Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari
Γκλοκ Virgin-Cosworth
Ντε λα Ρόσα Sauber-Ferrari


Η βαθμολογία των οδηγών (3 αγώνες)

1. Μάσα 39

2. Φέτελ 37
3. Αλόνσο 37
4. Μπάτον 35
5. Ρόσμπεργκ 35
6. Χάμιλτον 31
7. Κουμπίτσα 30
8. Γουέμπερ 24
9. Σούτιλ 10
10. Σουμάχερ 9
11. Λιούτσι 8
12. Μπαρικέλο 5
13. Αλγκερσουάρι 2
14. Χούλκενμπεργκ 1

Η βαθμολογία των κατασκευαστών (3 αγώνες)

1. Ferrari 76

2. McLaren-Mercedes 66
3. Red Bull-Renault 61
4. Mercedes 44
5. Renault 20
6. Force India-Mercedes 18
7. Williams-Cosworth 6
8. Toro Rosso-Ferrari 2

Tο Live του αγώνα:

56/56
Στο 1-2 η Red Bull με τον Φέτελ να παίρνει την 1η θέση και τον Γουέμπερ να τον ακολουθεί, στην τρίτη θέση ο Ρόσμπεργκ.

56/56
Ο Φέτελ πάει για την πρώτη καρό σημαία του.

55/56
O Αλόνσο πήγε να περάσει τον Χάμιλτον, αλλά έχασε στα φρένα. Τα άσχημα δεν σταματούν εκεί για τον Ισπανό, αφού το μονοθέσιό του έβγαλε καπνούς και τον εγκατέλειψε, μετά τη μάχη του με τον Χάμιλτον.

49/56
Ο Φέτελ δεν δείχνει "ικανός" να χάσει τον αγώνα. Όλα πηγαίνουν "δεξιά" για τον Γερμανό πιλότο της Red Bull.

46/56
Η μάχη του Μπάτον με τον Αλόνσο μονοπωλεί το ενδιαφέρον.

45/56
Ο Κούμπιτσα παραμένει τέταρτος, έχοντας τους Σούτιλ και Χάμιλτον να παλεύουν για την 5η θέση.

44/56
Ο Μάσα πέρασε τον Μπάτον, που τώρα είναι 8ος, ο Αλόνσο τον κυνηγάει.

41/56
Η "μάχη" του Χάμιλτον με τον Σούτιλ έχει συγκεντρώσει όλα τα βλέμματα στην πίστα.

40/56
Χάμιλτον και Μπάτον με τις δύο McLaren στις θέσεις 6 και 7.

39/56
Ο Αλόνσο βρίσκεται στην 9η θέση.

38/56
Ο Σούτιλ κρατά τη θέση του από τον Χάμιλτον.

37/56
Επιτέλους!!! Ο Αλόνσο μπήκε στα pits.

36/56
Μάσα, Μπάτον και Αλγκουερσουάρι στις θέσεις 8, 9 και 10 αντίστοιχα.

35/56
Ο Πετρόφ εγκαταλείπει, αφού έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιού του και κόλλησε στα χαλίκια.

33/56
Ο Φέτελ οδηγεί την κούρσα. Ο Γουέμπερ είναι στη 2η θέση και ο Ρόσμπεργκ στην τρίτη. Τέταρτος ο Κούμπιτσα, 5ος ο Αλόνσο (δεν έχει μπει στα pits), ενώ ο Σούτιλ είναι έκτος.

32/56
Ο Αλγκουερσουάρι στρίβει φοβερά στην 6η στροφή και προσπερνάει τον Χούλκενμπεργκ.

31/56
Ο Χάμιλτον μπήκε στα pits για να αλλάξει ελαστικά. Μετά την έξοδό του ο Χάμιλτον βρέθηκε μπροστά από τον Μπάτον στην 8η θέση.

29/56
O Mάσα με τη μαλακή γόμα κάνει χρόνο 1.38.002.

28/56
Ο Μάσα αλλάζει ελαστικά και πέφτει στην 9η θέση. Χάμιλτον, Αλόνσο και Ντι Γκράσι ακόμα δεν έχουν μπει στα pits.

27/56
Ο Γουέμπερ είναι 4.3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φέτελ.

27/56
Ο Φέτελ κάνει χρόνο 1.39.854.

26/56
O Μάσα είναι έκτος, ενώ ο Αλόνσο δείχνει να έχει πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων.

25/56
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Χάμιλτον, ανάμεσα στις δύο Red Bull, αλλά ακόμα δεν έχει μπει στα pits.

25/56
Καταστροφικό pit για τον Γουέμπερ που τον ρίχνει στην τρίτη θέση.

24/56
Ο Φέτελ μετά το pit είναι δεύτερος, ενώ πίσω του είναι ομ Χάμιλτον!

23/56
Γρήγορο pit των 3.9 για τον Ρόσμπεργκ, που βάζει τη σκληρή γόμα.

22/56
Πίσω από τον Μπάτον, είναι ο Χούλκενμπεργκ στη 10η θέση, 11ος ο Πετρόφ και 12ος ενώ ο Αλγκουερσουάρι.

22/56
Με τη Renault του ο Πετρόφ αμύνεται των Toro Rosso. Ο teamate του, Ρόμπερτ Κούμπιτσα, μπαίνει στα pits για αλλαγή ελαστικών.

20/56
Ο Χάμιλτον συνεχίζει να ανεβαίνει στην 6η θέση, ενώ ο Σούτιλ είναι 5ος.

19/56
Ο Χάμιλτον ενημερώνεται πως για την υπόλοιπη μισή ώρα δεν θα έχει βροχή στην πίστα της Σεπάνγκ.

19/56
Ο Φέτελ είναι πρώτος. Γουέμπερ και Ρόσμπεργκ τον ακολουθούν.

18/56
Ο Φελίπε Μάσα έχει βρεθεί στην 8η θέση. Ενώ, ο Αλόνσο είναι 9ος.

17/56
Ο Χάμιλτον "γλυκοκοιτάζει" τον Σούτιλ στην 6η θέση.

16/56
Ο Γουέμπερ περνάει τον Χάμιλτον στους χρόνους. Ο Αυστραλός ρίχνει το χρονόμετρο στο 1.40.668.

16/56
Ταχύτερος χρόνος από τον Χάμιλτον 1m40.899s.

15/56
Με την αλλαγή των ελαστικών του ο Μπάτον πηγαίνει πολύ γρήγορα, όντας 13 δευτερόλεπτα πίσω από τον Αλόνσο. Ο Ισπανός είναι 9ος και ο Μπάτος 10ος.

15/56
Ο Λιούτσι κατάφερε και βρέθηκε στα pits!!! ενώ ο Χάμιλτον έχει αναριχηθεί στην 6η θέση.

13/56
Και ο Λιουίτσι αφήνει τον αγώνα, ενώ ο Κοβαλάινεν μπαίνει στα pits, μετά την επαφή του με τον Γκλοκ.

10/56
Ο Μπάτον μπαίνει στα pits, αλλάζοντας ελαστικά. Ο Σουμάχερ εγκαταλείπει τον αγώνα από πολύ νωρίς, ύστερα από πρόβλημα στον πίσω αριστερό τροχό.

9/56
Δεύτερη κίτρινη σημαία!!! Ο Κομπαγιάσι δεν μπορεί να συνεχίσει μετά το πρόβλημα του κινητήρα του, έτσι και τα δλυο Sauber είναι εκτός πίστας.

8/56 Απίστευτη μάχη των Χάμιλτον και Πετρόφ!!!
Οι δύο πιλότοι προσφέρουν μοναδικές μονομαχίες. Ο Χάμιλτον κατάφερε να του πάρει την 9η θέση, για να τη διατηρήσει, όμως, χρειάστηκε να κάνει ζιγκ - ζαγκ, αφού ο Ρώσος τον πίεζε ασφυκτικά.

6/56
Ο Χάμιλτον τώρα τρώει και τον Πετρόφ, κάνοντας επίδειξη επιθετικής οδήγησης. Ο Ρώσος τον ξαναπερνάει, ανακτώντας τη θέση του. Να, λοιπόν, που ο αγώνας παίρνει άγρια ομορφιά από νωρίς.

5/56
Ο Χάμιλτον κάνει εκπληκτικό αγώνα περνάει και τον Κομπαγιάσι και ήδη έχει περάσει στη 10η θέση.

4/56
Μπάτον, Αλόνσο και Μάσα βρίσκονται στις θέσεις 16, 17 και 18 αντίστοιχα.

2/56
Ο Χάμιλτον έχει ανέβει 9 ολόκληρες θέσεις. Βρίσκεται από την 20η στη 11η θέση, παιρνώντας τις δύο Toro Rosso.

1/56
Ο Σουμάχερ έχει ανέβει από την 8η στην 6η θέση, ενώ ο Κούμπιτσα έριξε από την τέταρτη θέση τον Λιουίτσι.

1/56
Τα μονοθέσια παίρνουν θέση στο γκριντ και φεύγουν, με τον Γουέμπερ να μη ξεκινάει όσο καλά θέλει. Ο Φέτελ στρίβει πρώτος και παίρνει την πρωτοπορία από τον teamate του.

11:02
Αλόνσο και Χάμιλτον έχουν επιλέξει τη σκληρή γόμα.

11:00
Τα μονοθέσια ξεκίνησαν το γύρο προθέρμανσης, ώστε να φέρουν τα ελαστικά τους στην κατάλληλη θερμοκρασία. Οι πιλότοι θα έχουν στη διάθεσή τους τη μαλακή γόμα ή τη σκληρή.

10:58
Στην πρώτη πεντάδα βρίσκονται τρεις Γερμανοί. Ρόσμπεργκ (2ος), Φέτελ (3ος), Χούλκενμπεργκ (5ος). Ο Γουέμπερ από την πρώτη θέση και ο Λιουίτσι από την τέταρτη συμπληρώνουν την πεντάδα.

10:57
Η BMW Sauber του Ντε λα Ρόσα παρουσίασε πρόβλημα και αναμένουμε να δούμε αν θα καταφέρει να εκκινήσει ο Ισπανός πιλότος.

10:55
Ο κόσμος έχει κατακλείσει την πίστα, δείχνοντας τη δίψα τους για μεγάλα γεγονότα, όπως το Grand Prix της Formula 1.

10:53
Ο αγώνας που ξεκινάει σε 7 λεπτά κρύβει μεγάλο ενδιαφέρον, μιας και υπάρχει ενδιαφέρον τόσο στις πρώτες θέσεις, όσο και στις τελευταίες, λόγω των χθεσινών (μη αναμενόμενων) κατατακτήριων.

10:48
Η τελευταία ενημέρωση για τον καιρό λέει πως υπάρχει η πιθανότητα να βρέξει είτε κατά τη διάρκεια του αγώνα ή λίγο αργότερα.

10:33
Σύμφωνα με τους κανονισμούς, μέχρι τις 10:45 θα έχουν βγει όλοι οι πιλότοι στην πίστα. Από τη στιγμή που θα βγουν από τα pits, μπορούν να πάρουν θέση στο γκριντ όποια στιγμή θέλουν.

10:32
Το pit lane άνοιξε, με τον Καρούν Τσάντχοκ να βγαίνει πρώτος για αναγνωριστικούς γύρους στην πίστα.

10:25
Ο καιρός στην πίστα της Μαλαισίας είναι καλός. Οι μετεωρολόγοι προβλέπουν καταιγίδα, η οποία όμως θα έρθει το απόγευμα και δεν θα επηρεάσει τον αγώνα.Ο καιρός στην πίστα της Μαλαισίας είναι καλός. Οι μετεωρολόγοι προβλέπουν καταιγίδα, η οποία όμως θα έρθει το απόγευμα και δεν θα επηρεάσει τον αγώνα.

Από τις χθεσινές κατατακτήριες δεν έλειψαν οι εκπλήξεις με "μεγάλα ονόματα" όπως αυτά των Αλόνσο, Χάμιλτον και Μάσα να ξεκινάνε τον αγώνα από τις θέσεις 19, 20 και 21 αντίστοιχα.

Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης:

1. Γούμπερ, Red Bull, 1:49.327

2. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:50.673
3. Φέτελ, Red Bull, 1:50.789
4. Σούτιλ, Force India, 1:50.914
5. Χούλκενμπεργκ, Williams, 1:51.001
6. Κούμπιτσα, Renault, 1:51.051
7. Μπαρικέλο, Williams, 1:51.511
8. Σουμάχερ, Mercedes, 1:51.767
9. Κομπαγιάσι, BMW, 1:52.245
10. Λιουίτζι, Force India
11. Πετρόφ, Renault
12. Ντε Λα Ρόσα, BMW
13. Μπουεμί, Toro Rosso
14. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso
15. Κοβαλάινεν, Lotus
16. Γκλοκ, Virgin
17. Μπάτον, McLaren
18. Τρούλι, lotus
19. Αλόνσο, Ferrari
20. Χάμιλτον, McLaren
21. Μάσα, Ferrari
22. Τσάντχοκ, HRT
23. Σένα, HRT
24. Ντι Γκράσι, Virgin

Reblog this post [with Zemanta]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...