Η γερμανική φίρμα πραγματοποιεί αυτή την περίοδο τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου, προκειμένου να το τελειοποιήσει. Τροφοδοτείται από ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα, συνδυάζοντας ένα δικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 800 κ.εκ. και ένα ηλεκτροκινητήρα, με συνολική απόδοση 75 ίππων. Έχει βάρος μόλις 795 κιλά, διαθέτει αυτόματο κιβώτιο DSGκαι η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.
Μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 35 χιλιόμετρα, επιταχύνεται στα 0-100 σε 11,9 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Το βασικό χαρακτηριστικό του είναι ότι καταναλώνει κάτω από ένα λίτρο στα 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων είναι 24γρ./χλμ., γεγόνός που το καθιστά το πιο οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.