Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

12 μελλοντικά Ιαπωνικά!

Από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, την Ιαπωνία, θα μας έλθουν μέχρι το 2014 τα 12 νέα μοντέλα που σας παρουσιάζουμε, με τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας να μας ετοιμάζουν πολλά και άκρως ενδιαφέροντα…

Οι Ιάπωνες δεν εφησυχάζουν ποτέ! Τρανή απόδειξη η νέα γενιά μοντέλων που ετοιμάζουν, με στόχο να τα λανσάρουν στην αγορά τους επόμενους μήνες. Προτάσεις για όλα τα γούστα και όλες τις απαιτήσεις, με μοντέρνα εμφάνιση και οικολογικό χαρακτήρα.

 Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στη χώρα του ανατέλλοντος Ηλίου δίνουν μεγάλη βαρύτητα στα SUV, με μοντέλα όπως το Honda CR-V, Mitsubishi Outlander, Suzuki Jimny και Grand Vitara, καθώς επίσης και το Nissan Qashqai να βρίσκονται στη φάση της εξέλιξης, ορισμένα εκ των οποίων έτοιμα να περάσουν στην παραγωγή.

Από εκεί και πέρα, στα σκαριά βρίσκονται τα νέα Mazda 6 και MX-5, τα «πράσινα» Toyota iQ EV και Prius Plug-in, καθώς επίσης η ανοικτή έκδοση του Toyota GT86 και το φουτουριστικό Toyota FT-Bh. Ας τα δούμε όμως αναλυτικά:


Νέο Nissan Note

Λανσάρισμα στις αρχές του 2013

Βασισμένο πάνω στο πρωτότυπο Invitation της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, το νέο Note αποκτά περισσότερα δυναμικά χαρακτηριστικά στην εξωτερική του σχεδίαση, έναντι του τωρινού μοντέλου. Και παράλληλα, το αμάξωμά του έχει λιγότερες γυάλινες επιφάνειες και όχι τόσο κάθετες κολόνες οροφής όσο το προηγούμενο Note, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι, το νέο μοντέλο δεν θα προσφέρει καλούς χώρους στο εσωτερικό του. Η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται είναι η μικρή πλατφόρμα «V» της Ιαπωνικής εταιρείας, η οποία αποτελεί τη βάση της νέας γενιάς του Micra. Χαρακτηριστικό στοιχείο της πλατφόρμας αυτής αποτελεί το χαμηλό της βάρος, κάτι που ωφελεί τόσο τις επιδόσεις, όσο και την κατανάλωση των μοντέλων που στηρίζονται σε αυτή. Στο κομμάτι των κινητήρων, η Nissan θα εφοδιάσει το Note με το νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1,2 λίτρων που γνωρίζουμε από το Micra, αλλά και με την έκδοση με άμεσο ψεκασμό και κομπρέσορα του μοτέρ αυτού.

Νέο Mazda 6


Στην παραγωγή το 2013 

 Η νέα γενιά του Mazda 6 είναι ένα από τα πιο φιλόδοξα νέα projects των Ιαπώνων, αφού η Mazda τολμά να παρουσιάζει ένα άκρως εντυπωσιακό μεσαίο αυτοκίνητο, βασισμένο στο εξίσου εντυπωσιακό πρωτότυπο Takeri της περσινής έκθεσης του Τόκιο. Όπως μάλιστα μπορείτε να δείτε και στην αποκλειστική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική μας φωτογραφία, το επόμενο Mazda6 θα αποκτήσει ένα πολύ εντυπωσιακό αμάξωμα 4θυρου κουπέ, με μοναδικές γραμμές που του προσδίδουν έναν έντονο δυναμισμό. Ξεχωρίζει το «θυμωμένο» εμπρόσθιο τμήμα, με τους τονισμένους θόλους των τροχών που καταλήγουν στα αιχμηρά φωτιστικά, αλλά και η νέα μάσκα με το χρωμιωμένο κάτω τμήμα. Εκτός όμως από τη νέα σχεδίαση, το νέο Mazda6 θα βασιστεί επάνω στη νέα πλατφόρμα «SKYACTIV» της εταιρείας, ενώ θα λάβει τους νέους κινητήρες SKYACTIV βενζίνης και diesel της μάρκας που θα ξεχωρίζουν για την απόδοση και την οικονομία τους.


Νέο Mazda MX-5 

Παρουσίαση στις αρχές του 2014 

 Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της συμφωνίας μεταξύ της Mazda και της Fiat για την κοινή κατασκευή της νέας Alfa Romeo Spider και του επόμενου Mazda MX-5, το ιαπωνικό ρόουντστερ ετοιμάζεται να λάβει «σάρκα και οστά». Βέβαια, αυτό δεν αναμένεται να συμβεί πριν το 2014, όμως είναι γεγονός ότι, η συμφωνία αυτή μεταξύ Mazda και Fiat άνοιξε το δρόμο για το επόμενο MX-5, αφού τα οικονομικά προβλήματα της Mazda είχαν θέσει εν αμφιβόλω την ύπαρξή του. Έτσι λοιπόν, το νέο ΜΧ-5 θα μας παρουσιαστεί σε δύο περίπου χρόνια, παραμένοντας πισωκίνητο και με τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά, ενώ θα είναι και πιο ελαφρύ από το τωρινό. Από πλευράς σχεδίασης, η πρώτη κατασκοπευτική φωτογραφία που έχουμε στα χέρια μας, μας αποκαλύπτει ένα πολύ δυναμικό ρόουντσερ, με εμφάνιση που θα το διαχωρίσει όχι μόνο από τον ανταγωνισμό, αλλά και από τις προηγούμενες γενιές του MX-5.


Νέο Mitsubishi Mirage

Στην Ευρώπη στα τέλη του 2012 

Το Mirage είναι το αυτοκίνητο το οποίο θα αντικαταστήσει στα τέλη της χρονιάς το υπάρχον Mitsubishi Colt. Το Ευρωπαϊκό του ντεμπούτο θα το κάνει στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού το Σεπτέμβριο και σε σχέση με το Colt, θα έρθει με πιο compact διαστάσεις (π.χ. μήκος 3,71 μέτρα) και ελαφρύτερο σε βάρος, ώστε να συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης καυσίμου. Σχεδιαστικά, το 5θυρο αμάξωμα του αυτοκινήτου διατηρεί στρογγυλεμένες, αλλά γενικά συγκρατημένες γραμμές. Πολύ ενδιαφέρον έχουν και οι κινητήρες του που είναι νέοι, 3κύλινδροι, με χωρητικότητα 1,0 και 1,2 λίτρων, οι οποίοι θα συνδυαστούν με σύστημα Start/Stop και θα ξεχωρίζουν για τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.


Νέο Mitsubishi Outlander 

Στην Ελλάδα στα τέλη του 2012 

 Η τρίτη γενιά του Mitsubishi Outlander θα έλθει για να συνεχίσει την επιτυχημένη παράδοση των προκατόχων του. Και το πλέον χαρακτηριστικό στοιχείο του νέου Ιαπωνικού μοντέλου θα είναι το γεγονός ότι, το αμάξωμά του θα έλθει πιο κοντά από ποτέ στα SUV, έναντι των περισσότερων Crossover των δύο προηγούμενων γενιών του. Στον τομέα των κινητήρων, το νέο Mitsubishi Outlander θα σταδιοδρομήσει εμπορικά με μοτέρ 2,0 λίτρων MIVEC (βενζίνη) και τον οικολογικό 2,2 λίτρων MIVEC Clean Diesel της μάρκας. Τα δύο αυτά μηχανικά σύνολα θα συνεργαστούν, τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με 6άρι αυτόματο, μεταδίδοντας την κίνηση στους 2 ή και στους 4 τροχούς.


Νέο Suzuki Jimny

Στην παραγωγή το 2013

Εντελώς διαφορετικό από αυτό που γνωρίζουμε θα είναι το επόμενο Suzuki Jimny. Κατ’ αρχάς, το μόνο βέβαιο είναι ότι, θα αποκτήσει μια πολύ πιο μοντέρνα παρουσία και παράλληλα, για πρώτη φορά στην ιστορία, θα είναι 5θυρο έναντι του αποκλειστικά τωρινού 3θυρου. Συνολικά, το αυτοκίνητο και από πλευράς στησίματος, θα κοιτάξει πλέον περισσότερο προς την «άσφαλτο» και λιγότερο προς το χώμα. Εξ ου και η επικείμενη διάθεσή του τόσο σε δικίνητη, όσο και σε τετρακίνητη εκδοχή. Σχεδιαστικά, το νέο Jimny θα βασίσει την ύπαρξή του στο πρωτότυπο ΧΑ Alpha που μας έδειξε η Suzuki στην Έκθεση του Νέου Δελχί τον Ιανουάριο και το οποίο, όπως μας αποκαλύπτουν και οι κατάσκοποί μας, δεν θα διαφοροποιηθεί σημαντικά στο μοντέλο παραγωγής.


Ανανεωμένο Suzuki Grand Vitara 

Στην Ευρώπη το Φθινόπωρο 

 Σε μια νέα αισθητική ανανέωση υπέβαλε η Suzuki το Grand Vitara (είχε ανανεωθεί ξανά το 2008), με το Ιαπωνικό SUV να διαθέτει νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα και νέα γρίλια στη μάσκα, ενώ αλλαγές δέχτηκαν και τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αφού η ρεζέρβα που βρισκόταν στην πόρτα των αποσκευών αφαιρέθηκε και τοποθετήθηκε κάτω από το αμάξωμα. Στην Ιαπωνία όπου ξεκίνησε η διάθεσή του, το ανανεωμένο μοντέλο εφοδιάζεται με τον 2,4 λίτρων βενζινοκινητήρα της Suzuki ο οποίος αποδίδει 166 ίππους με 225 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 5τάχυτο χειροκίνητο ή με ένα 4τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η τετρακίνηση είναι προαιρετική.


Toyota iQ EV

Λανσάρισμα το Σεπτέμβριο 

 Μια πολύ σημαντική νέα πρόταση της Toyota μέσα στη χρονιά που διανύουμε, θα είναι η ηλεκτρική εκδοχή του μίνι iQ. Ειδικότερα, στα τέλη Αυγούστου θα ξεκινήσει η –περιορισμένη- παραγωγή του αυτοκινήτου στην Ιαπωνία, με το μεγαλύτερο μέρος των διαθέσιμων αυτοκινήτων να καταλήγει στην Ιαπωνική αγορά και τα υπόλοιπα από το Σεπτέμβριο, σε Ευρώπη και Αμερική. Το νέο iQ EV θα χρησιμοποιεί για την κίνησή του ένα ηλεκτρικό μοτέρ 47 KW (64 PS) και θα φέρει μια μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετημένη κάτω από τα καθίσματα. Η αυτονομία αναμένεται να ξεπερνά ελαφρώς τα 100 χλμ., ενώ η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας θα μπορεί να γίνεται μέσα σε 4 ώρες μέσω 2 πριζών φόρτισης.


Toyota Prius Plug-in


Διαθέσιμο στην Ευρώπη από αυτόν τον μήνα

Η Toyota σχεδιάζει να ενισχύσει τη γκάμα των προσφερόμενων εκδόσεων του Prius, με το νέο Toyota Prius Plug-in, να είναι η ακόμη πιο οικολογική εκδοχή του υβριδικού μοντέλου της Toyota. Το αυτοκίνητο, μπορεί να φορτίσει τις –μεγαλύτερες– μπαταρίες του και από εξωτερική πηγή ρεύματος, ενώ είναι επιπλέον σε θέση να κινηθεί σε μια απόσταση έως και 25 χλμ., χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια. Σύμφωνα μάλιστα με την Toyota, η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει σε μόλις 90 λεπτά, χρησιμοποιώντας μια απλή ηλεκτρική πρίζα. Μετά από όλα αυτά, η μέση κατανάλωση που ανακοινώνεται είναι μόνο 2,1 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 49 γρ./χλμ.

Toyota GT 86 Cabrio

Στην παραγωγή το 2013 

Tο δρόμο της παραγωγής αναμένεται να πάρει και η ανοιχτή εκδοχή του νέου κουπέ Toyota GT 86 που γνωρίσαμε πρόσφατα, διευρύνοντας έτσι τις επιλογές του υποψήφιου αγοραστή. Όπως μπορούμε να δούμε και στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουμε στα χέρια μας, σχεδιαστικά το μοντέλο δε διαφέρει σε σχέση με την coupe έκδοση, παρά μόνο στο επάνω μέρος που σύμφωνα με όλα τα τελευταία δεδομένα θα φέρει υφασμάτινη οροφή. Για την κίνηση του cabrio αμαξώματος θα φροντίζει και πάλι ο 4 κύλινδρος boxer κινητήρας με άμεσο ψεκασμό καυσίμου απόδοσης 200 ίππων, ο οποίος σε συνδυασμό με το μπλοκέ διαφορικό και την πίσω κίνηση αναμένεται να προσφέρει μεγάλες δόσεις απόλαυσης στον οδηγό.


Toyota FT-Bh Concept

Θα επηρεάσει το μελλοντικό μικρό υβριδικό Toyota 

Όσο και εάν δεν… γεμίζει το μάτι, η σχεδιαστική μελέτη Toyota FT-Bh της περασμένης Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, όπως μας αποκαλύπτει και η ονομασία της (προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων «Future Toyota B segment Hybrid», θα επηρεάσει εν πολλοίς το μελλοντικό μικρό υβριδικό μοντέλο της μάρκας. Η κατασκευή του πρωτοτύπου έχει γίνει έτσι, ώστε το αμάξωμά του να διαθέτει πολύ καλή αεροδυναμική, αλλά και ώστε το βάρος να κρατηθεί χαμηλά (786 κιλά). Επιπλέον αυτών, το FT-Bh Concept ενσωματώνει την μικρότερη δυνατή υβριδική εκδοχή της Toyota, με 3κύλινδρο μοτέρ βενζίνης 1,0 λίτρου και ελαφριά υπόλοιπα τμήματα. Μάλιστα, οι Ιάπωνες υπόσχονται εξοικονόμηση σχεδόν 90 κιλών σε σχέση με το υβριδικό σύστημα του Toyota Prius.


Νέο Honda CR-V

Η τέταρτη γενιά του Honda CR-V θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της μάρκας στην κατηγορία των SUV, ενώ για πρώτη φορά θα διατεθεί, τόσο σε δικίνητη, όσο και σε τετρακίνητη εκδοχή. Κατ’ αρχάς, θα πρέπει να σημειωθεί ότι, η Ευρωπαϊκή εκδοχή του μοντέλου θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Μεγάλη Βρετανία. Από άποψης διαστάσεων, το νέο CR-V θα είναι οριακά μεγαλύτερο σε μήκος, με πιο χαμηλή οροφή, που θα του δίνει οπτικά μία πιο «ασφάλτινη» αύρα. Εξετάζοντας το μπροστινό μέρος, είναι άμεσα εμφανής η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, που θέλει την ευμεγέθη γρίλια να σβήνει μέσα στα φωτιστικά σώματα. Κάτω πάλι, πλαστικές ενισχύσεις περιτρέχουν όλο το αμάξωμα, με στόχο να ενισχύσουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Όσο για το πίσω μέρος, τα βλέμματα τραβάνε τα φουτουριστικά φώτα και το μικρό παρμπρίζ.

Στο επίκεντρο ο νέος diesel των 1,6 λτ. 

Στους κινητήρες, η βασική βενζινοκίνητη έκδοση παραμένει στα 2,0 λίτρα, αποδίδοντας ισχύ 155 ίππων και ροπή 182 Nm. Εναλλακτικά, υπάρχει ένας ντίζελ 2,2 i-DTEC, 150 ίππων και 350 Nm ροπής, με κατανάλωση 5,6 λίτρα/100 χλμ, την έκπληξη όμως αναμένεται να κάνει ένας νέος πετρελαιοκινητήρας, που βρίσκεται στα σκαριά και θα παρουσιαστεί εντός του 2013. Πρόκειται για ένα σύνολο 1,6 λίτρων και 120 ίππων, με 300 Nm ροπής και εκπομπές CO2 μόλις 99 γρ./χλμ.! Ο συγκεκριμένος μάλιστα θα συνδυάζεται με κίνηση στους εμπρόσθιους αλλά και στους τέσσερις τροχούς.

Πηγή: AUTO TRITI
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...