Η στοχευμένη πολιτική που θα λαμβάνει υπόψιν της την κατάσταση του οδικού δικτύου, τα σημεία - καρμανιόλες, και τις κυκλοφοριακές ανάγκες, αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά πως απουσιάζει από τα μέτρα που λαμβάνονται στο σύνολο του οδικού δικτύου.
Αφορμή για την εκ νέου συζήτηση, αποτελεί ο τελευταίος σχεδιασμός του Υπουργείου Υποδομών για την ευρεία χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων σε καίρια σημεία του εθνικού οδικού δικτύου και την επιβολή προστίμων στους παραβάτες.Ο σχεδιασμός προβλέπει την σταδιακή τοποθέτηση 400 καμερών σε σημεία – καρμανιόλες, μετά από μελέτες αλλά και συστάσεις από τις τοπικές διευθύνσεις τροχαίας ή και τους ΟΤΑ.Στόχος είναι η δραστική μείωση των τροχαίων, καθώς με το συγκεκριμένο σύστημα θα υπάρχει αποτελεσματική, έγκαιρη και έγκυρη επιβολή κυρώσεων για τους παραβάτες, χωρίς σε αυτό να υπεισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας με εξαίρεση την πιστοποίηση της παράβασης.Τα σημεία τοποθέτησης των ηλεκτρονικών συστημάτων θα προκύψουν από την ανάλυση των τροχαίων ατυχημάτων. Οι αντίστοιχες μελέτες θα επαναλαμβάνονται μία φορά τον χρόνο, με στόχο οι κάμερες να μετακινούνται και να ελέγχουν κάθε φορά τα πλέον επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου.Αρχικά οι κάμερες θα τοποθετηθούν για τα όρια ταχύτητας και στη συνέχεια θα προστεθούν και άλλες παραβάσεις, όπως η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.