Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Τα παράδοξα των Ελληνικών δρόμων

Δημοπρατήθηκε από τη Διεύθυνση Δημοσίων Έργων της Περιφέρειας Ηπείρου το έργο βελτίωσης του τμήματος της Ε.Ο. Ιωαννίνων - Aρτας από τον κόμβο Ανατολής έως τον ανισόπεδο κόμβο με την Εγνατία Oδό, προϋπολογισμού 13,7 εκατ. ευρώ.
 
Ο δημόσιος μειοδοτικός διαγωνισμός για την ανάθεση του έργου, το οποίο χρηματοδοτείται από το Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς, πραγματοποιήθηκε στις 7 Δεκεμβρίου
 
Τη μελέτη για τη βελτίωση του δρόμου έχει κάνει η Διεύθυνση Ελέγχου Συντήρησης Eργων (ΔΕΣΕ) της Περιφέρειας Ηπείρου σε συνεργασία με την Εγνατία Οδό Α.Ε.Η ΔΕΣΕ έχει σχεδιάσει έναν δρόμο πλάτους 33 μέτρων, με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα, αλλά και την κατασκευή πεζοδρομίων και ποδηλατόδρομου. Έχει κάνει, δε, πρόβλεψη και για τις προσβάσεις στις επιχειρήσεις.
 
Παράλληλοι δρόμοι δεν θα υπάρχουν, θα υπάρχει όμως μια ειδική λωρίδα για την είσοδο-έξοδο στις επιχειρήσεις.Η κατασκευή του συγκεκριμένου οδικού τμήματος, με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, αναμένεται να ανακουφίσει κυκλοφοριακά την πόλη.Κι εγώ ερωτώ. Τα δύο περίπτερα εκατέρωθεν του δρόμου τι δουλειά έχουν; Ποιος τους έδωσε άδεια στο ύψος τής διασταύρωσης της Πεδινής και κυρίως γιατί αυτή τη χρονική στιγμή;Εμείς οι υποψιασμένοι κουτοπόνηροι Έλληνες, δικαίως μετά αναρωτιόμαστε. Μήπως για να δημιουργηθεί υφιστάμενη κατάσταση, πριν την ανάθεση του έργου;Μήπως για να καπαρώσουν από τώρα κάποιοι τα πεζοδρόμια ή τον ποδηλατόδρομο;Γιατί επιτέλους σ' αυτή τη χώρα πρέπει να υπάρχουν σε όλες τις εθνικές οδούς περίπτερα-mini markets;
 
Δεν μπορεί να υπάρχει ένας δρόμος χωρίς αυτά; Που θα σταματούν οι πελάτες τα μηχανοκίνητά τους; Στον ποδηλατόδρομο; Στο πεζοδρόμιο; Στην ειδική λωρίδα;Και όλοι αυτοί που καίγονται γαι την ανάγκη του πολίτη και δίνουν όλες αυτές τις άδειες στα περίπτερα πάνω στις εθνικές οδούς, γιατί δε φρόντιζαν πρώτα να φτιάξουν σταθμούς στην Εγνατία οδό, που ξεκινάει κανείς από την Ηγουμενίτσα, φτάνει μέχρι την Αλεξανδρούπολη κι αλλοίμονό του αν του παραστεί οποιαδήποτε ανάγκη.Δεν συζητάμε καν το γεγονός ότι πρέπει να κουβαλάει μαζί του μπιτόνια με βενζίνη. Αυτό είναι αυτονόητο!
 
Αλήθεια απορώ, πως και δεν έδωσαν κι εκεί άδειες για περίπτερα; Σφαγή θα γινόταν ποιος θα πρωτοέπαιρνε. Θα δούλευαν έτσι κι οι βουλευτές με κανένα βύσμα, οι Νομάρχες, οι υποψήφιοι κι όλος ο υπόλοιπος πολιτικός συρφετός. Πολλαπλά τα οφέλη. Οι ανάπηροι που θα έπαιρναν τελικά άδειες θα τα υπενοικίαζαν, οι ενοικιαστές θα βόλευαν και την οικογένεια, το κράτος θα αποκόμιζε από τη φορολογία, οι οδηγοί θα σταμάταγαν για κανένα τσιγάρο, τα παιδιά θα έπαιρναν παγωτό, η τροχαία θα έγραφε τους παραβάτες γιατί μετά από το ξεφύτρωμα των περιπτέρων τα όρια ταχύτητας θα μειωνόταν, οι γιατροί θα δούλευαν γιατί θα υπήρχαν πιο πολλά ατυχήματα, τα κέντρα αποκατάστασης, οι φυσιοθεραπευτές, τα γραφεία κηδειών, οι παπάδες, κλπ.
 
Αρχίζω να πιστεύω ότι πολύ απλά δεν το σκέφτηκαν ή άρχισαν δειλά-δειλά από την είσοδο με στόχο να επεκταθούν στο μέλλον και στην Εγνατία.

ororra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...