Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Piaggio Beverly 300ie: Όμορφο και δυνατό

Η όμορφη εμφάνιση και ο νέος κινητήρας χωρητικότητας 300cc αποτελούν τα καλύτερα εφόδια για άλλη μία δεκαετία εμπορικής επιτυχίας για το Piaggio Beverly 300ie.

Αυτό που ουσιαστικά είναι εντελώς νέο στο Beverly και κάνει τη διαφορά στην απόδοση είναι ο κινητήρας. Είναι 4χρονος μονοκύλινδρος με χωρητικότητα 300 κυβικά εκατοστά με 4 βαλβίδες, ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, και παρέχει μέγιστη ισχύ 22,2 ίππων στις 7.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 23 Nm στις 5.750 σ.α.λ. Έχει πολύ ομαλή λειτουργία, με ένα δυνατό τράβηγμα από χαμηλά που βοηθά στην οδήγηση μέσα στην πόλη.

Στο νέο Beverly oι σχεδιαστές της Piaggio έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Καταρχήν οι χρωματισμοί σε λευκό, καφέ και βαθύ κόκκινο είναι εντυπωσιακοί και τονίζουν τις νέες γραμμές του Beverly. Στο εμπρός μέρος υπάρχει καινούριος διπλός προβολέας αλλά την εικόνα κλέβουν τα φώτα led που είναι τοποθετημένα εκατέρωθεν του σήματος κατατεθέν της Piaggio και μοιάζει με “γραβάτα”. Το πίσω μέρος είναι λεπτότερο και κομψότερο με επίσης φώτα led.

Όλα τα πλαστικά έχουν επανασχεδιαστεί αποπνέοντας μία αυξημένη αίσθηση κύρους και στυλ. Στο τιμόνι και στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από αυτό (όπως επίσης και μέσα στο ντουλαπάκι) υπάρχει ποιοτικό πλαστικό προστατευτικό κάλυμμα σε καφέ χρώμα. Η σέλα είναι διπλής ραφής, οι νέοι τροχοί έχουν 20 ακτίνες, η τάπα του ρεζερβουάρ είναι πλέον αεροπορικού τύπου και ο γάντζος για τα ψώνια κρύβεται επιμελώς μέσα στην ποδιά.

Μεγάλη προσπάθεια καταβλήθηκε και για την αύξηση του αποθηκευτικού χώρου κάτω από την σέλα, ο οποίος μεγάλωσε από τα 20 λίτρα στα 35,3. Όπως διαπιστώσαμε χωράει δύο κράνη jet ή ένα full face και ένα μπουφάν. Η προσοχή στην λεπτομέρεια και στην εμφάνιση που έχει δοθεί στο νέο Beverly είναι υπεράνω κριτικής.

O τετράχρονος υγρόψυκτος κινητήρας των 278κ.εκ. με την απόδοση των 22,2 ίππων παρέμεινε χωρίς αλλαγές αφού οι Ιταλοί έκριναν πως δεν υπήρχε κάποιος τομέας που να χρήζει βελτίωσης. Πραγματικά ο συγκεκριμένος κυβισμός είναι η ιδανική λύση για την μετακίνηση εντός και στα πέριξ των αστικών κέντρων. Αποδίδει καθαρά χωρίς κομπιάσματα από χαμηλά και στέλνει με ευκολία το κοντέρ στην ένδειξη των 120 χιλιομέτρων σε μεγαλύτερες λεωφόρους.

Το νέο Beverly έχει περίσσεια δύναμης για γρήγορες προσπεράσεις και λειτουργεί αρμονικά με την απόδοση του πλαισίου και των αναρτήσεων, που έχουν πλέον μια πιο σφικτή λειτουργία και βοηθάνε έτσι στην καλύτερη "πληροφόρηση" για το πού πατάνε οι τροχοί. Θετικά σχόλια προσλαμβάνουν και τα φρένα, με ιδιαίτερη μνεία του μεγαλύτερου δίσκου εμπρός. Το νέο ρεζερβουάρ έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα στα 12,5 λίτρα και σύμφωνα με τα λεγόμενα των υπεύθυνων χαρίζει αυτονομία 370 χιλιομέτρων.

Άνεση και ασφάλεια
Οι Ελληνικοί δρόμοι αποτελούν το καλύτερο τεστ για τις αναρτήσεις. Το πιρούνι του Beverly είναι καινούριο και τα διπλά αμορτισέρ έχουν ρυθμιστεί ούτως ώστε να προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση κατά 20%. Πραγματικά οι αναρτήσεις κάνουν πολύ καλή δουλειά και αποσβένουν οποιαδήποτε κακοτεχνία του οδοστρώματος χωρίς να αφήνουν να περάσει τίποτα στην μέση του αναβάτη. Το παράδοξο είναι ότι τα έντονα χτυπήματα μεταφέρονται στο πάτωμα του Beverly και ο αναβάτης τα αισθάνεται ως “γαργαλητό” στα πόδια.

Στους πιο ανοιχτούς δρόμους το σύνολο είναι σταθερό και ακριβές χωρίς να εμπνέει καμία ανησυχία ακόμα και σε τριψήφιους αριθμούς χιλιομέτρων.

Το σύστημα πέδησης έχει αναβαθμιστεί σε μεγάλο βαθμό λόγω του μεγαλύτερου μπροστινού δίσκου (300χλστ) και της νέας τρόμπας φρένου (12χλστ από 11). Η απόδοση των φρένων είναι εκπληκτική. Δύναμη και αίσθηση από το αρχικό πάτημα της μανέτας είναι διαθέσιμες ανά πάσα ώρα και στιγμή.
SKAI.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...