Στην Έκθεση της Γενεύης η βρετανική
εταιρεία θα παρουσιάσει την ανανεωμένη γκάμα της Vantage, με αλλαγές
στην αισθητική αλλά και στα μηχανικά μέρη.
Μπορεί, για τα ελληνικά αν μη τι άλλο δεδομένα, η κρίση να τοποθετεί αυτοκίνητα σαν την Aston Martin Vantage στη σφαίρα της φαντασίας, ωστόσο αυτό δεν εμποδίζει τους Βρετανούς δημιουργούς της να συνεχίζουν την εξέλιξη της.
Τόσο σε αισθητική, όσο και σε απόδοση, μέσω της
επιλεκτικής για την περίσταση αναβάθμισης των μηχανικών μερών της.
Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε σήμερα η Aston Martin, η «βασική»
Vantage, η οποία φορά τον γνωστό από το 2008 V8 κινητήρα των 426 ίππων
και 4,7 λίτρων, συνεργάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων,
είτε πλέον με το νέο 7τάχυτο SportShift II, το οποίο ήρθε να
αντικαταστήσει το αντίστοιχο 6τάχυτο διαθέτοντας πιο κοντή τελική σχέση
εξασφαλίζοντας συγχρόνως πιο άμεσες αλλαγές. Από την μεγαλύτερη Vantage S
είναι «δανεισμένες» και οι αλλαγές στο σύστημα διεύθυνσης και πέδησης.
Πιο αναλυτικά, νέα είναι η κολώνα του τιμονιού, ενώ η κρεμαγέρα είναι πλέον ταχύτερη (με λόγο 15:1 αντί για 17:1) και με καλύτερη πλέον αίσθηση. Από εκεί και πέρα, τα εμπρός φρένα αποτελούνται πλέον από δίσκους διαμέτρου 380 χλστ. σε συνδυασμό με 6πίστονες δαγκάνες.
Πιο αναλυτικά, νέα είναι η κολώνα του τιμονιού, ενώ η κρεμαγέρα είναι πλέον ταχύτερη (με λόγο 15:1 αντί για 17:1) και με καλύτερη πλέον αίσθηση. Από εκεί και πέρα, τα εμπρός φρένα αποτελούνται πλέον από δίσκους διαμέτρου 380 χλστ. σε συνδυασμό με 6πίστονες δαγκάνες.
Στην ανανεωμένη μάλιστα εκδοχή της 8κύλινδρης Vantage στο σύστημα πέδησης έχει ενσωματωθεί και το HillStart Assist. Ο κύκλος των αλλαγών στον τομέα της απόδοσης ολοκληρώνουν το μεγαλύτερκατά 10 χλστ. πλάτος του πέλματος των ελαστικών, τόσο εμπρός όσο και πίσω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.