Το πρωτότυπο που θα κάνει πρεμιέρα αυτή την εβδομάδα στη Φρανκφούρτη, δείχνει ξεκάθαρα το πώς θα είναι το σπορ, coupe αυτοκίνητο της Volvo! Παράλληλα το δίθυρο πρωτότυπο μοντέλο προαναγγέλλει σχεδιαστικά και το νέο XC90, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2014.
Το Concept Coupe χρησιμοποιεί έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2 lt. Είναι μέλος της νέας οικογένειας κινητήρων Drive-E και φέρει τόσο turbo όσο και κομπρέσορα. Στο μεγάλο πρωτότυπο της Volvo συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, με την κίνηση να περνά έτσι σε όλους τους τροχούς. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει τα 400 PS και η ροπή ξεπερνά τα 61 kgm.
Ο Τόμας Ίνγκενλαθ, επικεφαλής σχεδιαστής της Volvo, υπόσχεται ότι το Concept Coupe είναι το πρώτο από τα τρία πρωτότυπα αυτοκίνητα που θα αποκαλύψουν τις σχεδιαστικές δυνατότητες χάρη στη νέα πλατφόρμα μεταβλητής αρχιτεκτονικής (SPA) της σουηδικής μάρκας.
«Η νέα εταιρική μάσκα της Volvo θα αποκαλυφθεί του χρόνου με το νέο XC90», σχολίασε ο Ίνγκενλαθ. Όπως παραδέχτηκε, για τη δημιουργία του Concept Coupe εμπνεύστηκε και από το Volvo P1800 της δεκαετίας του ’60.
«Μέρος της στρατηγικής μας για το μέλλον είναι η Volvo να αποκτήσει ακόμα πιο premium χαρακτήρα. Το να βγάλουμε προς τα έξω το συναίσθημα που κρύβει το ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας design της μάρκας, είναι σημείο κλειδί για τη Volvo Cars.
Μία ακόμα πιο premium εικόνα της μάρκας, είναι ζωτικής σημασίας στην επίτευξη του ετήσιου στόχου πωλήσεων 800.000 αυτοκινήτων το 2020,» δηλώνει ο Αλαίν Βισσέρ (Alain Visser), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Marketing, Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών στη Volvo Cars.
protothema.gr
«Η νέα εταιρική μάσκα της Volvo θα αποκαλυφθεί του χρόνου με το νέο XC90», σχολίασε ο Ίνγκενλαθ. Όπως παραδέχτηκε, για τη δημιουργία του Concept Coupe εμπνεύστηκε και από το Volvo P1800 της δεκαετίας του ’60.
«Μέρος της στρατηγικής μας για το μέλλον είναι η Volvo να αποκτήσει ακόμα πιο premium χαρακτήρα. Το να βγάλουμε προς τα έξω το συναίσθημα που κρύβει το ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας design της μάρκας, είναι σημείο κλειδί για τη Volvo Cars.
Μία ακόμα πιο premium εικόνα της μάρκας, είναι ζωτικής σημασίας στην επίτευξη του ετήσιου στόχου πωλήσεων 800.000 αυτοκινήτων το 2020,» δηλώνει ο Αλαίν Βισσέρ (Alain Visser), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Marketing, Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών στη Volvo Cars.
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.