Το νέο Volvo S60 δεν απευθύνεται μόνο στον αγοραστή με καθαρό κριτήριο τη λογική, αλλά και σε όποιον ψάχνει για ένα αυτοκίνητο που ξυπνά συναισθήματα
Το τελευταίο διάστημα η Volvo απασχολούσε κυρίως τους συντάκτες οικονομικών ειδήσεων και όχι τους δημοσιογράφους αυτοκινήτου. Η σουηδική εταιρεία πέρασε τελικά σε κινέζικα χέρια, αλλά η εξέλιξη του νέου S60 είχε ήδη ολοκληρωθεί και απλώς καθυστέρησε λίγο η παραγωγή του. Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται τον Σεπτέμβριο, εμείς όμως πήραμε μία γερή δόση από το νέο S60 στην περιοχή γύρω από τη Λισαβώνα, όπου πραγματοποιήθηκε η πανευρωπαϊκή παρουσίασή του στον ειδικό Τύπο. Αυτή τη φορά μας περίμεναν αρκετές εκπλήξεις συγκριτικά με προηγούμενα μοντέλα της πρώην σουηδικής μάρκας. Ο σχεδιασμός του νέου S60 ξεφεύγει πλέον από τις χαρακτηριστικές ορθές γωνίες του παρελθόντος που παρέπεμπαν σε τεράστιο κουτί και αντικαταστάθηκαν από χυτές γραμμές, οι οποίες θα ταίριαζαν γάντι ακόμη και σε ένα κουπέ. Επίσης μεγάλωσε το πλάτος του αμαξώματος κατά έξι εκατοστά και έτσι το νέας γενιάς S60 δείχνει μεγαλύτερο από το προηγούμενο, αν και το μήκος του (4,63 μ.) παρέμεινε ουσιαστικά το ίδιο.
Οι στυλιστικές αλλαγές στο εσωτερικό ήταν ηπιότερης μορφής και διατηρήθηκε σε μεγαλύτερο βαθμό η γνωστή σκανδιναβική εικόνα. Πάντως, τα υλικά και το φινίρισμα δείχνουν λίγο πιο προσεγμένα, η κεντρική κονσόλα είναι λεπτή και κρύβει πίσω της έναν μίνι αποθηκευτικό χώρο και οι χώροι για τον οδηγό και τον συνοδηγό αποδεικνύονται εξαιρετικοί. Αντίθετα, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου υπάρχει απλώς ικανοποιητικός χώρος και τα 380 λίτρα όγκου του χώρου αποσκευών δεν συμπεριλαμβάνονται στις κορυφαίες τιμές της κατηγορίας.
Οδηγήσαμε τις δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις με τις οποίες θα λανσαριστεί αρχικά το νέο σεντάν στην ελληνική αγορά. Η δίλιτρη έκδοση αποδί δει με τη βοήθεια τούρμπο και άμεσου ψεκασμού 200 ίππους και μας άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις σε συνδυασμό με το ημιαυτόματο σαζμάν έξι σχέσεων με τεχνολογία διπλού συμπλέκτη. Οι επιταχύνσεις ήταν γρήγορες και οι καλορρυθμισμένες αναρτήσεις φρόντιζαν μαζί με το ιδιαίτερα ακριβές τιμόνι για τα... περαιτέρω. Γι΄ αυτό και θεωρούμε περιττή πολυτέλεια την έκδοση με τον- επίσης υπερτροφοδοτούμενο- V6 χωρητικότητας τριών λίτρων, που αποδίδει 304 ίππους, αν και συνδυάζεται στάνταρ με σύστημα τετρακίνησης.
Οι διαφορές στην τιμή συνηγορούν απολύτως υπέρ του δίλιτρου S60, που θα αρχίζει από 29.900 ευρώ, ενώ το τρίλιτρο θα τιμάται από 50.018 ευρώ. Τη μεγάλη μάχη όμως θα δώσουν δύο νέες εκδόσεις με τούρμπο μοτέρ 1,6 λίτρων και 150 ή 180 ίππους απόδοση. Θα λανσαριστούν περίπου στο τέλος της χρονιάς και θα κοστολογούνται από 26.500 και 28.000 ευρώ αντίστοιχα. Ακόμη και οι βασικές εκδόσεις θα προσφέρονται με πλούσιο εξοπλισμό, δηλαδή με έξι αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, σύστημα ευστάθειας, ηχοσύστημα κ.λπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.