Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Volvo S60

Με το νέο Volvo S60, η Σουηδική φίρμα επιδιώκει να προσεγγίσει τον υποψήφιο αγοραστή, γεννώντας του συναισθήματα που θα αψηφίσουν τη λογική, οδηγώντας έτσι τις επιθυμίες του στο ολοκαίνουριο S60.
Αν και το τελευταίο διάστημα η Volvo εμφνιζόταν ως επί το πλείστον στις οικονομικές επικεφαλίδες, με την αλλαγή στην ιδιοκτησία της, αφού πέρασε τελικά σε κινέζικα χέρια, εντούτοις η εξέλιξη του νέου S60 είχε ήδη ολοκληρωθεί και απλώς καθυστέρησε λίγο η παραγωγή του.
Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένεται να εξέλθουν από το Σουηδικό εργοστάσιο τον Σεπτέμβριο, οι συντάκτες του ειδικού τύπου όμως, έχουν ήδη πάρει μία γερή δόση από το νέο S60 στην περιοχή γύρω από τη Λισαβώνα, όπου πραγματοποιήθηκε η πανευρωπαϊκή παρουσίασή του.
Αυτή ήταν μια πολύ ξεχωριστή παρουσίαση, αφού τους δημοσιογράφους περίμεναν αρκετές εκπλήξεις, συγκριτικά με προηγούμενα μοντέλα της φίρμας.
Ο σχεδιασμός του νέου S60 ξεφεύγει πλέον από τις χαρακτηριστικές ορθές γωνίες του παρελθόντος, οι οποίες αντικαταστάθηκαν από χυτές γραμμές που θα μπορούσαν να ανήκουν και σε ένα κουπέ, ενώ μεγάλωσε και το πλάτος του αμαξώματος κατά έξι εκατοστά, κάνοντας έτσι το νέας γενιάς S60 να δείχνει μεγαλύτερο από το προηγούμενο, αν και το μήκος του, στα 4630 χιλιοστά, παρέμεινε ουσιαστικά το ίδιο.
Οι στυλιστικές αλλαγές στο εσωτερικό ήταν ηπιότερης μορφής και διατηρήθηκε σε μεγαλύτερο βαθμό η γνωστή σκανδιναβική εικόνα. Πάντως, τα υλικά και το φινίρισμα είναι ακόμα πιο προσεγμένα, η κεντρική κονσόλα είναι λεπτή και κρύβει πίσω της έναν μίνι αποθηκευτικό χώρο, ενώ οι χώροι για τον οδηγό και τον συνοδηγό αποδεικνύονται εξαιρετικοί. Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ο χώρος που υπάρχει είναι άκρως ικανοποιητικός, αφού φτάνει τα 380 λίτρα όγκου του χώρου αποσκευών.
Στη Λισαβώνα είχαμε στη διάθεση μας τη δίλιτρη βενζινοκίνητη έκδοση, η οποία αποδίδει με τη  βοήθεια τούρμπο και άμεσου ψεκασμού 200 ίππους, σε συνδυασμό με ημιαυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο χρησιμοποιεί τεχνολογία διπλού συμπλέκτη. Οι επιταχύνσεις ήταν γρήγορες και οι καλορρυθμισμένες αναρτήσεις φρόντιζαν μαζί με το ιδιαίτερα ακριβές τιμόνι να προσφέρουν πραγματική οδηγική απόλαυση.
Στην Κύπρο αναμένεται να τραβήξει το ενδιαφέρον η βενζινοκίνητη έκδοση 1.6 λίτρων, η οποία θα προσφέρεται σε δυο μηχανικά πακέτα, ένα με απόδοση 150 ίππους και ένα με 180, ενώ ακόμη και οι βασικές εκδόσεις θα προσφέρονται με πλούσιο εξοπλισμό, δηλαδή με έξι αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, σύστημα ευστάθειας, ηχοσύστημα κ.λπ.
Στα ιδιαίτερα ξεχωριστά σημεία του ο μοντέρνος εξωτερικός σχεδιασμός, η σπορτίφ οδική συμπεριφορά, οι επιδόσεις και η ευελιξία του, αλλά και ο τεχνολογικά άρτιος εξοπλισμός ασφάλειας που διαθέτει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...