Δευτέρα, 7 Ιουνίου 2010

ΙΧ: Χρέη, "κανόνια", περικοπές και αγωγές


Τους τελευταίους μήνες είναι γνωστό πως τα ταμεία των εισαγωγέων, αντιπροσώπων, εμπόρων αλλά και τους κράτους είναι άδεια εξαιτίας της ελεύθερης πτώσης των πωλήσεων στην αγορά ΙΧ.

Μετά λοιπόν τα 1.000 λουκέτα και τα κανόνια του 2009, φέτος τα πράγματα διαγράφονται πολύ χειρότερα με δύο κανόνια να έχουν ήδη σκάσει στην περιφέρεια ενώ εκατοντάδες ακόμη είναι έτοιμα να εκραγούν. Ωστόσο το μεγαλύτερο πρόβλημα τη δεδομένη στιγμή φαίνεται να το έχουν οι μεγάλες κάθετες μονάδες των επίσημων δικτύων των εισαγωγέων εξαιτίας των υπερβολικών εξόδων συντήρησης των μονάδων τους και τη αδιαλλαξία των τραπεζών να τους στηρίξουν.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος ιδιοκτήτης 2 μονάδων: «Τον τελευταίο καιρό τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο και πλέον ούτε το τηλέφωνο δεν χτυπά έστω για να ρωτήσει κάποιος υποψήφιος πελάτης για τις προσφορές μας. Από την άλλη μεριά στο συνεργείο και το φανοποιείο η πτώση των εργασιών ξεπερνά το 50% με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζω πολύ μεγάλη έλλειψη ρευστότητας στα ταμεία μου και τις επόμενες ημέρες θα πρέπει να αποφασίσω με ποιο τρόπο θα γλιτώσω το λουκέτο. Η μία λύση είναι να απολύσω κάποιους εργαζόμενους ώστε να μειώσω τα μηνιαία έξοδα και στις δύο μονάδες εις βάρος της ποιότητας των υπηρεσιών αλλά και της μελλοντικής μου βιωσιμότητας. Η άλλη λύση περιλαμβάνει το κλείσιμο της μίας από τις 2 μονάδες που έχω στην κατοχή μου μειώνοντας δραστικά τα έξοδα μέχρι να δούμε πως θα κινηθεί η αγορά στο άμεσο μέλλον?».

Περικοπές και αγωγές

Όμως προβλήματα δεν αντιμετωπίζουν μόνο οι αντιπρόσωποι που ανήκουν σε κάποιο επίσημο δίκτυο αλλά και οι ίδιες οι εισαγωγικές εταιρείες. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες κάποια επιχείρηση έχει αφήσει απλήρωτους τους υπαλλήλους της εδώ και 2 μήνες δίνοντάς τους κάποιο ποσό έναντι του μισθού τους. Μάλιστα η ίδια εισαγωγική για να εξοφλήσει κάποιον προμηθευτή της κατέβαλε για το αντίτιμο που όφειλε επιταγή ενός επώνυμου πελάτη της. Αρχικά υπήρξαν κάποιες ενστάσεις, ωστόσο τελικά ο προμηθευτής δέχθηκε την επιταγή?

Κάποιες άλλες έχουν ήδη υιοθετήσει από τον προηγούμενο το 4ήμερο, στις οποίες προστέθηκε ακόμη μία από τις αρχές του Ιουνίου ενώ όλες οι εταιρείες του κλάδου έχουν μειώσει στο ελάχιστο τα έξοδά τους.

Παράλληλα δύο υποθέσεις χρεών από εισαγωγικές προς τους προμηθευτές τους βρίσκονται σε εξέλιξη στα δικαστήρια. Ειδικότερα στη μία περίπτωση ο εισαγωγέας δεν εξοφλεί τον προμηθευτή του ενώ στην δεύτερη η δικαστική διαμάχη αφορά εισαγωγέα και χρηματοπιστωτικό ίδρυμα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...