Περισσότεροι από ένας στους δέκα οδηγούς (περισσότεροι από 10%) που κινούνται στο εθνικό οδικό δίκτυο, δεν καταβάλλουν διόδια, όπως προκύπτει σε έρευνα που εκπόνησαν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων (Invision και Metron Analysis) για λογαριασμό των κοινοπραξιών των μεγάλων οδικών αξόνων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 87,1% των οδηγών πληρώνουν κανονικά τα διόδια, ενώ το 12,9% σηκώνουν τη μπάρα.
Ποσοστό 95,8% δηλώνουν ότι η ολοκλήρωση κατασκευής των μεγάλων οδικών αξόνων, που έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια θα συμβάλλει θετικά, όχι μόνο στην ασφάλεια των μετακινήσεων, αλλά και στην ποιότητα ζωής των πολιτών (89,1%), τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας (84,5%) και την οικονομία της χώρας (70,9%).
Αντίθετα, 52,2% των οδηγών εκτιμούν ότι η δημιουργία των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων θα επηρεάσει θετικά το περιβάλλον.
Η πλειονότητα των ερωτηθέντων οδηγών, 7 στους 10, έχουν χρησιμοποιήσει το τελευταίο έτος τους οδικούς άξονες με διόδια. Ποσοστό 50,8% αυτών προτάσσουν για την επιλογή τους τον μειωμένο χρόνο διάνυσης της διαδρομής και 31,5% την καλύτερη ποιότητα των αξόνων από εκείνη των εναλλακτικών δρόμων.
Τέλος, τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι ένας στους δύο οδηγούς χρησιμοποιεί φέτος λιγότερο σε σύγκριση με πέρσι το αυτοκίνητό του. Σχεδόν έξι στους δέκα, λόγω των υψηλών τιμών των καυσίμων και 36,6%, λόγω των συνεπειών της οικονομικής κρίσης στην τσέπη του.
Παράλληλα, στην Έκθεση της Γενεύης θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό τοAbarth 695 Tributo Ferrari με τον αγωνιστικό συνδυασμό αποχρώσεων Abu Dhabi Blue και Titanium Grey. Το ιδιαίτερο σπορ μοντέλο επιδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη συνεργασία μεταξύ Abarth και Ferrari. Βασιζόμενη στην πρόσφατη επιτυχία των κιτ αναβάθμισης για το Abarth 500, η Abarth παρουσιάζει την esseesse εκδοχή για το Abarth 500C.
Το κιτ αναβάθμισης είναι έτσι σχεδιασμένο για να ανεβάσει την απόδοση του ανοιχτού μοντέλου, το κράτημά του, αλλά και τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, χωρίς ωστόσο να πειράξει καθόλου τις πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων και την εξίσου χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Στην έκθεση θα προαναγγελθεί το λανσάρισμα του νέου μηχανικού πεντατάχυτου κιβωτίου για το Abarth 500C. Το νέο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα περάσει στην γκάμα της Abarth το δεύτερο τρίμηνο του 2011 και θα συνδυάζεται με το 1.400άρι μηχανικό σύνολο T-Jet των 135 ίππων, πλαισιώνοντας έτσι το αυτοματοποιημένο πεντατάχυτο.
Το κιτ αναβάθμισης είναι έτσι σχεδιασμένο για να ανεβάσει την απόδοση του ανοιχτού μοντέλου, το κράτημά του, αλλά και τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, χωρίς ωστόσο να πειράξει καθόλου τις πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων και την εξίσου χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Στην έκθεση θα προαναγγελθεί το λανσάρισμα του νέου μηχανικού πεντατάχυτου κιβωτίου για το Abarth 500C. Το νέο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα περάσει στην γκάμα της Abarth το δεύτερο τρίμηνο του 2011 και θα συνδυάζεται με το 1.400άρι μηχανικό σύνολο T-Jet των 135 ίππων, πλαισιώνοντας έτσι το αυτοματοποιημένο πεντατάχυτο.