Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου 2011

Διόδια: Ένας στους 10 οδηγούς «δεν πληρώνει»

Περισσότεροι από ένας στους δέκα οδηγούς (περισσότεροι από 10%) που κινούνται στο εθνικό οδικό δίκτυο, δεν καταβάλλουν διόδια, όπως προκύπτει σε έρευνα που εκπόνησαν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων (Invision και Metron Analysis) για λογαριασμό των κοινοπραξιών των μεγάλων οδικών αξόνων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 87,1% των οδηγών πληρώνουν κανονικά τα διόδια, ενώ το 12,9% σηκώνουν τη μπάρα.

Ποσοστό 95,8% δηλώνουν ότι η ολοκλήρωση κατασκευής των μεγάλων οδικών αξόνων, που έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια θα συμβάλλει θετικά, όχι μόνο στην ασφάλεια των μετακινήσεων, αλλά και στην ποιότητα ζωής των πολιτών (89,1%), τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας (84,5%) και την οικονομία της χώρας (70,9%).

Αντίθετα, 52,2% των οδηγών εκτιμούν ότι η δημιουργία των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων θα επηρεάσει θετικά το περιβάλλον.

Η πλειονότητα των ερωτηθέντων οδηγών, 7 στους 10, έχουν χρησιμοποιήσει το τελευταίο έτος τους οδικούς άξονες με διόδια. Ποσοστό 50,8% αυτών προτάσσουν για την επιλογή τους τον μειωμένο χρόνο διάνυσης της διαδρομής και 31,5% την καλύτερη ποιότητα των αξόνων από εκείνη των εναλλακτικών δρόμων.

Τέλος, τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι ένας στους δύο οδηγούς χρησιμοποιεί φέτος λιγότερο σε σύγκριση με πέρσι το αυτοκίνητό του. Σχεδόν έξι στους δέκα, λόγω των υψηλών τιμών των καυσίμων και 36,6%, λόγω των συνεπειών της οικονομικής κρίσης στην τσέπη του.

Νέο ρεκόρ στην τιμή της αμόλυβδης

Στα 1,64 ευρώ το λίτρο εκτοξεύθηκε η μέση τιμή της αμόλυβδης σύμφωνα με τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών υγρών καυσίμων, σημειώνοντας νέο ρεκόρ μετά και την άνοδο των διεθνών τιμών εν μέσω έντονων ανησυχιών για την ασφάλεια της τροφοδοσίας από τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική.

Αύξηση παρατηρείται και στην τιμή του πετρελαίου θέρμανσης, ενώ η ευρεία σύσκεψη με όλους τους εμπλεκόμενους στη διακίνηση υγρών καυσίμων που επρόκειτο να πραγματοποιηθεί σήμερα, μετατέθηκε για την Πέμπτη.   
H ΔΗΜ.ΑΡ.

Σε ανακοίνωση της Δημοκρατικής Αριστεράς για τις νέες αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων αναφέρονται τα εξής:

"Η κατάσταση με τις τιμές των καυσίμων είναι πλέον ανεξέλεγκτη. Η Ελλάδα αν συνεχίσει στον ίδιο δρόμο θα φτάσει σε λίγο καιρό να διεκδικεί τη θλιβερή πρωτιά στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Την ίδια ώρα η έρευνα του ΕΜΠ είναι αποκαλυπτική για το ποσοστό των πρατηρίων που έχουν πειραγμένες αντλίες.

Το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας δεν μπορεί να κλείνει άλλο τα μάτια στην αισχροκέρδεια. Απαιτείται αυστηροποίηση των ελέγχων και θεσμοθέτηση ενός ισχυρού πλαισίου για τη διακίνηση και την εμπορία των καυσίμων".
ΠΛΗΡΕΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ  ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΕΔΩ

Daihatsu Sirion 1.3

Daihatsu SirionImage via WikipediaΗ ιστορία της Daihatsu στην κατασκευή αυτοκινήτων πόλης είναι γνωστή. Διαθέτοντας τεράστια τεχνογνωσία στα μικρά αυτοκίνητα, η Daihatsu είναι σε θέση να ξαφνιάσει ευχάριστα τον σύγχρονο καταναλωτή με την προσωπικότητα των μοντέλων της.

Το Sirion, για παράδειγμα, είναι ένα μικρό αυτοκίνητο εξωτερικά, αλλά τόσο μεγάλο μέσα που σε κάνει να σέβεσαι αυτόματα την ιδέα που το δημιούργησε. Πόσο μάλλον αν σκεφτείς πως όλη αυτή την εξαιρετική ευρυχωρία στο εσωτερικό του την προσφέρει χωρίς να απεμπολεί την σχεδιαστική του ευφράδεια.

Μια ευφράδεια που εκφράζεται πρώτα από όλα με την ευχάριστη εξωτερική του εμφάνιση, η οποία καταφέρνει να είναι ιδιαίτερη και ταυτόχρονα μοντέρνα κι ελκυστική. Το χαρούμενο πρόσωπό του, όμως, ολοκληρώνεται όταν μπαίνεις στο (πρόσφατα ανανεωμένο) εσωτερικό.

Εδώ το Sirion είναι μια από τις λίγες επιλογές της κατηγορίας που δίνουν άλλη διάσταση στον όρο «αυτοκίνητο πόλης», ακριβώς λόγω αυτής της «πλαστικότητας» του εσωτερικού του χώρου, που ακολουθεί από κοντά τις σύγχρονες ανάγκες, αφού σήμερα ένα αυτοκίνητο πόλης δεν πρέπει απλά να παρκάρει σε μικρό χώρο. Δηλαδή, για να πάτε στο Praktiker, στο Jumbo, να πάρετε διχτάκια και μπάλες να παίξετε μπάσκετ ή τη σανίδα του σερφ και το ποδήλατο, πρέπει να έχετε ...SUV; Η επιτυχία της Daihatsu είναι ακριβώς εδώ, προτείνοντας κάτι έξυπνο για τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.

Το Sirion διαθέτει ένα αφαιρετικό σε σχεδίαση εσωτερικό, που χαρίζει κορυφαία αίσθηση ευρυχωρίας και διαθέτει τους απολύτως κορυφαίους χώρους για μικροπράγματα στην κατηγορία -και όχι μόνο. Χαριτωμένες είναι οι νέες πινελιές που φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης, ενώ πολύ καλή είναι η επένδυση του τιμονιού, που χαρίζει και καλύτερη αίσθηση στον οδηγό.

Γενικότερα η σχεδίαση του ταμπλό είναι νεανική, αν και όχι πρωτότυπη, τα υλικά είναι σκληρά αλλά πολύ δεμένα μεταξύ τους (ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι το Sirion κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και η αντοχή του στο διάβα του χρόνου πρέπει να θεωρείται ως ένα από τα κορυφαία χαρακτηριστικά του). Η αίσθηση φιλοξενίας είναι ιδιαίτερα αυξημένη, κάτι που συμβάλλει αποφασιστικά για την εικόνα που «κρατάς» στην καθημερινή μετακίνηση.

Οι χώροι για τέσσερις είναι απλώς κορυφαίοι στην κατηγορία, με διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα που ξαφνιάζει ευχάριστα. Η ευπλασία του εσωτερικού είναι εξαιρετική ούτως ή άλλως, και οι λύσεις που προσφέρει το ιαπωνικό αυτοκίνητο εξασφαλίζουν κορυφαία καθημερινή πρακτικότητα στον οδηγό. Ο τελευταίος έχει στη διάθεσή του και μια καλή θέση οδήγησης, που όμως δεν σε βοηθάει να αποκτήσεις μια πιο προσωπική θέση οδήγησης.

Αντίθετα, η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου είναι προσιτή, αφού ξεκινάει από 12.840 ευρ και συνοδεύεται από ένα επαρκές και λειτουργικό επίπεδο εξοπλισμού, με στάνταρ 4 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέφτες και ραδιο-CD με 4 ηχεία και υποδοχή iPod.

Ο κινητήρας των 1.300 κ.εκ. είναι ένα εξαιρετικό σύνολο, που αποδίδει 92 ίππους και κερδίζει τις εντυπώσεις με χαρακτηριστική ευκολία. Οι ζωντανές επιδόσεις του συνοδεύονται από εξαιρετική ελαστικότητα, η δύναμη αποδίδεται γραμμικά και υπάρχει άφθονη ροπή. Η ευστροφία του κινητήρα είναι επίσης πολύ καλή, αν και ψηλά ο θόρυβος του γίνεται αντιληπτός. Κι όλα αυτά επιτυγχάνονται παρά τις μακριές σχέσεις του σφιχτού πεντατάχυτου κιβωτίου. Επιλογή βέβαια που παίζει μεγάλο ρόλο στην κατανάλωση, ένας τομέας όπου το Sirion ξεχωρίζει πολύ ευχάριστα.

Τα πράγματα είναι πολύ καλά όταν μιλάμε για την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Έχουμε ξαναγράψει για την ομοιογένεια των μικρών αυτοκινήτων της Daihatsu και επιβεβαιωθήκαμε άλλη μια φορά. Το Sirion είναι κάπως «σκληρό» σε αίσθηση, με έναν επιλογέα που θα μπορούσε να είναι καλύτερος, αλλά με τις ρόδες στριμμένες «ξυπνάει» ο άλλος του εαυτός.

Το σασί δεν «τελειώνει» και όταν τελειώσουν τα ελαστικά θα φύγει με τα τέσσερα (αν ο δρόμος είναι «γυαλί» θα υποστρέψει πρώτα), αλλά τα πάντα γίνονται απλά, εύκολα, ρυθμίσιμα, ασφαλέστατα. Και όταν πάρεις το πόδι σου από το γκάζι, εκείνο σαν καλός φίλος θα επιστρέψει στην ηρεμία. Το τιμόνι χαρίζει πολύ καλή αφή και αναβαθμισμένη αίσθηση, προκαλώντας ευχάριστα συναισθήματα. Στον τομέα της άνεσης είναι ικανοποιητικό μεν, αν και κάπως «σκληρό» σε αίσθηση, ενώ τα φρένα είναι πολύ δυνατά και γι' αυτό χρειάζονται μια μικρή περίοδο εξοικείωσης.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου 2011

Το νέο Ford focus

Ford Focus STImage via WikipediaΗ τελευταία προσθήκη στη γκάμα της Ford, το νέο Focus, δημιουργεί εξαιρετικά αισιόδοξες προβλέψεις για την εταιρεία, βαδίζοντας πάνω στις πετυχημένες γραμμές του προηγούμενου μοντέλου, καλύπτοντας όλα τα κενά που μπορεί να είχε στη γκάμα του εκείνο και αναβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του.

Ξεκινώντας από τα τελευταία, πρέπει να πούμε το αυτοκίνητο πραγματικά εντυπωσιάζει με τη «στιβαρή» και πολύ προσεγμένη εικόνα του εσωτερικού του, η ποιότητα του οποίου θυμίζει μεγαλύτερη κατηγορία. Τα υλικά είναι πολύ καλά, η αισθητική σύγχρονη και ελκυστική και η λειτουργικότητα πολύ καλή.

Το μεγαλύτερο κατά 21 χιλιοστά εξωτερικό μήκος (4,358 μ.) και το μακρύτερο κατά 8 χιλιοστά μεταξόνιο, εγγυώνται άνετους χώρους για 4 άτομα, ενώ ο χώρος αποσκευών εξαρτάται από την ύπαρξη ή όχι ρεζέρβας. Η χωρητικότητά του είναι 277 λίτρα με κανονική ρεζέρβα, 316 λίτρα με ρεζέρβα «ανάγκης» και 363 λίτρα με κιτ επισκευής ελαστικών. Σημαντικό είναι επίσης, ότι η βελτίωση της ακαμψίας και της αντοχής του αμαξώματος σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο έγινε χωρίς αύξηση του βάρους, κάτι πολύ σημαντικό σε μία εποχή όπου, εκτός από την ασφάλεια, πολύ σημαντική είναι και η οικονομία στην κατανάλωση και ο περιορισμός των εκπομπών CO2.

Η ευρεία γκάμα των κινητήρων 1,6 λίτρων με τους οποίους θα διατίθεται το νέο Focus, είναι σίγουρα ένα ισχυρό ατού στην ελληνική αγορά, όπου ανάλογα με τις απαιτήσεις και την ιδιοσυγκρασία του κάθε πελάτη θα υπάρχει ένα κινητήριο σύνολο που θα τον καλύπτει, χωρίς να ανεβαίνει καθόλου σε κυβισμό και με ελάχιστες διακυμάνσεις στις εκπομπές CO2, στις οποίες βασίζεται πλέον ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας. Έτσι, η βασική έκδοση έχει 16βάλβιδο κινητήρα με μεταβλητό χρονισμό, 105 ίππους και κιβώτιο 5 ταχυτήτων, ενώ διαθέσιμος είναι και ο ισχυρότερος ατμοσφαιρικός 1.6 των 125 ίππων, που επίσης συνδυάζεται με πεντάρι κιβώτιο.

Και οι δύο έχουν εκπομπές CO2 136 g/km, άρα τέλη κυκλοφορίας 136 ευρώ. Αμέσως πιο πάνω, γι' αυτούς που πάντα πίστευαν ότι στη «σπορτίβ» εικόνα των οδικών χαρακτηριστικών του Focus ταίριαζε ένας πιο δυνατός κινητήρας, υπάρχει η νέα γενιά κινητήρων EcoBoost, επίσης με 1,6 λίτρα και μεταβλητό χρονισμό, αλλά με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό, αποδίδοντας 150 ή 182 ίππους. Και οι δύο συνδυάζονται με σύστημα Start-Stop κι έχουν εκπομπές CO2 139 g/km, που μεταφράζονται σε τέλη κυκλοφορίας 139 ευρώ.

Οι EcoBoost συνδυάζονται με κιβώτιο 6 ταχυτήτων και προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις. Ενδεικτικά αναφέρουμε για τον ισχυρότερο από τους δύο (που ήταν κι αυτός που δοκιμάσαμε στην Ισπανία) ότι προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9'' και μέγιστη ταχύτητα 222 χλμ./ώρα. Η χρησιμοποίηση του άμεσου ψεκασμού είναι ένα στοιχείο που φέρνει τη Ford ένα βήμα μπροστά από κάποιους ανταγωνιστές της που παρουσίασαν αντίστοιχους κινητήρες τούρμπο πριν απ' αυτή, καθώς ο άμεσος ψεκασμός δεν είναι ένα «κόλπο» του μάρκετινγκ, αλλά μία τεχνολογία που βελτιώνει τη θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα, άρα μειώνει σημαντικά την κατανάλωσή του για την παραγωγή της ίδιας ισχύος. Διαθέσιμη θα είναι φυσικά και μια γκάμα κινητήρων ντίζελ, με 1,6 λίτρα και 95 ή 115 ίππους ή με 2 λίτρα και 115, 140 ή 163 ίππους, όλοι με κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω και το σύστημα διεύθυνσης ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα.

Οδηγείται πολύ ευχάριστα, όπως πάντα έκαναν τα Focus και μάλιστα δίνει την αίσθηση ότι οδηγικά μοιάζει περισσότερο στο Focus πρώτης γενιάς. Το σύστημα διεύθυνσης έγινε πλέον πλήρως ηλεκτρικό και για όσους αιρετικούς σπεύσουν να τη ρίξουν στην «πυρά» να πούμε ότι δεν έχει καθόλου «ψεύτικη» αίσθηση. Στρίβει άψογα, επιταχύνει όχι με την εκρηκτικότητα που περιμένεις από 182 υπερτροφοδοτούμενους ίππους, ενώ και το μακριάς κλιμάκωσης 6άρι είναι... φιλήσυχο.
Enhanced by Zemanta

Υβριδικό αυτοκίνητο-μηχανή!

Για όλους εκείνους που αναρωτιούνται αν αυτό είναι ένα αυτοκίνητο ή μηχανή η απάντηση είναι και τα δυο.

Το Proxima είναι ένα υβριδικό όχημα και είναι σχεδιασμένο από το Alvino, μια ιταλική εταιρεία σχεδίασης.

Δεν είναι η πρώτη εταιρία που έχει σχεδιάσει ένα τέτοιο όχημα αλλά σίγουρα είναι ένα πολύ ωραίο υβριδικό όχημα.

Το Proxima είναι μια πραγματική λύση για την μετακίνηση στο μέλλον. Μοιάζει με αυτοκίνητο από μπροστά και με μοτοσικλέτα από πίσω. Τα καθίσματα είναι τοποθετημένα έτσι ώστε να μην χάνεται η αίσθηση της μηχανής αν και σίγουρα δεν γίνεται να προσφέρει την ευελιξία της. Έχει κομψό σχεδιασμό, με επιχρωμιωμένα κομμάτια και ένα πλήρως κλειστό θάλαμο επιβατών για να ολοκληρώνει το σύνολο της μετάβασης από μια μηχανή σε ένα αυτοκίνητο για να χωρέσει δύο επιβάτες.



http://xsefoto.blogspot.com/

Πρατήριο υγρών καυσίμων με «πειραγμένη» αντλία στη Βάρης-Κορωπίου

Οι κλέφτες ΔΕΝ βάζουν μυαλό. Και μας  αδειάζουν τη τσέπη με κάθε τρόπο: 

Εντοπίστηκε σήμερα, μετά από έλεγχο υπαλλήλων του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, πρατήριο υγρών καυσίμων επί της οδού Βάρης-Κορωπίου με «πειραγμένη» αντλία διάθεσης βενζίνης.

Έχει ήδη ακολουθηθεί η διαδικασία που προβλέπει ο νόμος σχετικά με τον πρατηριούχο, ο οποίος φέρεται ότι εξαπατούσε τους καταναλωτές, μέσω ειδικού μηχανισμού παραποίησης στοιχείων κατανάλωσης στην αντλία αμόλυβδης βενζίνης.

Σχετικές ανακοινώσεις αναμένεται να κάνει αύριο Κυριακή ο υφυπουργός Ανάπτυξης Ντ. Ρόβλιας.

Κινητοποίηση-διαμαρτυρία στα διόδια των Μαλγάρων

Κινητοποίηση από ομάδα 15 ατόμων βρίσκεται σε εξέλιξη την ώρα αυτή στα διόδια των Μαλγάρων, έξω από τη Θεσσαλονίκη.

Τα μέλη της ομάδας συγκεντρώθηκαν στο άγαλμα του Βενιζέλου και στη συνέχεια κινήθηκαν με Ι.Χ. προς τα διόδια, όπου έχουν αναρτήσει πανό, ενώ η διέλευση των αυτοκινήτων γίνεται χωρίς την καταβολή αντιτίμου.

Οι ακτιβιστές διαμαρτύρονται για την αύξηση της τιμής των διοδίων.
www.kathimerini.gr

Κατεβάζουν το όριο ταχύτητας οι Ισπανοί

Στόχος η εξοικονόμηση καυσίμων Νέους τρόπους για να αντιμετωπίσει την αύξηση στις τιμές των καυσίμων, εφηύρε η Ισπανία.


Αποφάσισε λοιπόν να μειώσει τα όρια ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους και τις τιμές των εισιτηρίων στα τρένα και να κάνει πιο εκτεταμένη χρήση βιοκαυσίμων.

Από δω και στο εξής το μέγιστο όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους θα είναι 110 χιλιόμετρα την ώρα από 120 που ήταν μέχρι σήμερα. Η κυβέρνηση εκτιμά ότι η μείωση αυτή στην ταχύτητα θα συμβάλλει στην εξοικονόμηση καυσίμων κατά 15%.

Η μείωση στις τιμές των εισιτηρίων για όσους επιλέξουν να μετακινηθούν με το τρένο θα είναι της τάξης του 5% και η κυβέρνηση σχεδιάζει να οργανώσει εκστρατείες για να προωθήσει τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Η ισπανική κυβέρνηση οδηγήθηκε σε αυτή την απόφαση λόγω της κρίσης που έχει ξεσπάσει στη Λιβύη και έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση των εξαγωγών, καθώς το 13% του πετρελαίου που καταναλώνει η Ισπανία έρχεται από τη Λιβύη.

Τα νέα μέτρα θα εγκριθούν επίσημα την επόμενη εβδομάδα και αναμένεται να εφαρμοστούν προσωρινά από τις 7 Μαρτίου.

newsbeast.gr

Σάββατο, 26 Φεβρουαρίου 2011

«Συναγερμός» στην κυβέρνηση για τη ραγδαία αύξηση των τιμών των καυσίμων

«Συναγερμός» έχει σημάνει στην κυβέρνηση από τη ραγδαία αύξηση των τιμών των καυσίμων, καθώς η αναταραχή στη Μέση Ανατολή και τη Βόρειο Αφρική έχει εκτοξεύσει στα ύψη το πετρέλαιο.

Την Δευτέρα, θα γίνει σύσκεψη στο υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης με τη συμμετοχή των παραγόντων της αγοράς πετρελαιοειδών.

Το ράλι του πετρελαίου έχει ήδη οδηγήσει τη μέση πανελλαδική τιμή πώλησης της αμόλυβδης βενζίνης πάνω από το 1,60 ευρώ το λίτρο, ενώ σε πολλές περιοχές της χώρας, σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων, έχει ξεπεράσει και το 1,80 ευρώ.

Το πετρέλαιο θέρμανσης πωλείται λίγο πάνω από τα 80 ευρώ το λίτρο.Σήμερα, Παρασκευή, στην Αθήνα η μέγιστη τιμή ήταν 1,749 ευρώ/λίτρο, στη Θεσσαλονίκη 1,699 ευρώ, ενώ σε Πειραιά, Μαγνησία, Κυκλάδες, Χανιά, Σάμο Ρέθυμνο και Κεφαλλονιά ξεπέρασε το 1,80 ευρώ, με υψηλότερη τιμή στη Σάμο (1,84 ευρώ/λίτρο).

Οι παράγοντες της αγοράς καυσίμων φοβούνται ότι τις επόμενες ημέρες η μέση πανελλαδική τιμή θα ξεπεράσει το 1,70 και θα αγγίξει ακόμα και το 1,80 ευρώ/το λίτρο.Από την πλευρά της αγοράς, τονίζεται ότι είναι επιτακτική ανάγκη να μειωθεί ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης και να αντιμετωπισθεί το θέμα του λαθρεμπορίου.

Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2011

Το FBI τράκαρε μια Ferrari F50 και μηνύθηκε από την ασφαλιστική

Μια Ferrari F50 πίσω το 2003 κλάπηκε από την αντιπροσωπεία της Ferrari στην πόλη Rosemont της Πενσυλβανία.

Ο ιδιοκτήτης της αντιπροσωπείας απευθύνθηκε στην ασφαλιστική Motors Insurance Corp. ώστε να τον αποζημιώσει με το ποσό των $750.000.

 Η ασφαλιστική κατέβαλε τελικά αυτά τα χρήματα αφού το αυτοκίνητο δεν είχε βρεθεί μετά από μήνες.

Πέντε χρόνια μετά, τον Αύγουστο του 2008, το FBI βρήκε το αυτοκίνητο στο Κεντάκι σε άριστη κατάσταση.

Stretch Scooter: 4θέσια βέσπα!

Η Vespa South Africa κατασκεύασε την βέσπα “Stretch Scooter”, η οποία μπορεί να μεταφέρει τέσσερα άτομα, χάρη στα 4 καθίσματα που διαθέτει.


Πέρα απο το επίσημο όνομα που της έχει δωθεί, μερικοί την ονομάζουν «οικογενειακό αυτοκίνητο σε δυο τροχούς», καθώς μπορεί άνετα να μεταφέρει τα μέλη μιας τετραμελούς οικογένειας, τραβώντας παράλληλα τα βλέματα των περαστικών.

Δυστυχώς δεν πρόκειται για ενα κανονικό προς πώληση μοντέλο αλλα μια ειδική έκδοση της Vespa South Africa, το οποίο κατασκευάστηκε για λόγους μάρκετινγκ.
http://free-phos.blogspot.com/

Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου 2011

Σημαντικές αυξήσεις στο ύψος των διοδίων της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου

Σε σημαντικές αυξήσεις στο ύψος των διοδίων προχωράει και η γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου.
 
Από αύριο Πέμπτη, η απλή διέλευση για ένα Ι.Χ. θα κοστίζει 0,70 ευρώ περισσότερο, φθάνοντας τα 12,90 ευρώ. 
 
Μεγαλύτερες είναι οι αυξήσεις για τα φορτηγά και τα λεωφορεία, οι οποίες κυμαίνονται από 1,10 ευρώ (για τα διαξονικά φορτηγά, φθάνοντας τα 19,90 ευρώ) έως 3,20 ευρώ (για τα λεωφορεία άνω των 40 θέσεων, φθάνοντας τα 64 ευρώ!).
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Το νέο Volvo V60

VOLVO V60Image by Dmitry Valberg via FlickrΗ Volvo θα παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης την plug-in υβριδική έκδοση του V60. Όπως η ίδια αναφέρει, το μοντέλο θα συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία από τρεις τύπους αυτοκινήτων (!), ενώ θα έχει συνδυαστική ισχύ της τάξης των 215+70 ίππων με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε μόλις 6,9 δλ.!


Tο νέο V60 Plug-in Hybrid είναι το πρώτο παγκοσμίως υβριδικό με πετρελαιοκινητήρα και τεχνολογία «plug-in». Το αυτοκίνητο θα βγει στο δρόμο το 2012, ενώ ο στόχος της φίρμας είναι να συνδυάσει με το εν λόγω μοντέλο, τα καλύτερα στοιχεία από τρεις διαφορετικούς τύπους αυτοκινήτων σε ένα sports wagon.

Το μοντέλο χρησιμοποιεί τον 5κύλινδρο υπετροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα D5 των 2,4 λίτρων με την απόδοση στους 215 ίππους και τα 440 Nm ροπής να μεταφέρονται στον εμπρός άξονα. Αντίστοιχα στον πίσω άξονα εδράζεται το σύστημα ERAD (Electric Rear Axle Drive), που περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 70 ίππων που τροφοδοτείται από μια συστοιχία συσσωρευτών 12kWh (ιόντων λιθίου). Η μετάδοση της κίνησης πραγματοποιείται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων.
newsbeast
Enhanced by Zemanta

Aston Martin Cygnet με πόσο;

Το Aston Martin Cygnet είναι διαθέσιμο πλέον και στη χώρα μας με την τιμή του, χάρη στον φόρο πολυτελείας να ανέρχεται σχεδόν κοντά στα € 60.000 !!!

60 χιλιάρικα για ένα Toyota iQ, με στιλιστικές λεπτομέρειες της Aston Martin όπως και να το πεις είναι πολλά, πάρα πολλά, τι και αν είναι το φθηνότερο μοντέλο της Aston Martin.

Η Ελληνική Aston Martin δέχεται ήδη παραγγελίες και ευελπιστεί ότι θα πουλήσει 1000 αυτοκίνητα (σε καιρό κρίσης, τον βρίσκω υπερβολικά αισιόδοξο τον στόχο αυτό.)

Να θυμίσω ότι το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε 2 ειδικές εκδόσεις. Η πρώτη ονομάζεται Cygnet Launch Edition White και όπως καταλαβαίνεις είναι βαμμένο σε λευκό χρώμα (Snow White το ονομάζει η Aston Martin). Εξωτερικά διαθέτει επίσης αρκετά χρωμιομένα διακοσμητικά και 2 ματ λωρίδες ενώ το εσωτερικό του είναι επενδυμένο με λευκό δέρμα και με χρωμιομένα διακοσμητικά.

Η δεύτερη έκδοση ονομάζεται Cygnet Launch Edition Black, βαμμένο σε μαύρο χρώμα με αποχρώσεις του πράσινου. Οι 2 ματ λωρίδες και τα χρωμιομένα διακοσμητικά υπάρχουν και εδώ ενώ το εσωτερικό του είναι επενδυμένο με μαύρο δέρμα.

Μηχανικά διαθέτει τον ίδιο κινητήρα με το Toyota iQ, τον 4κύλινδρο 1.33 Dual VVT-i που αποδίδει 98 άλογα με 125 Nm ροπής. Δύο κιβώτια είναι διαθέσιμα, ένα 6 τάχυτο μηχανικό και ένα αυτόματο CVT. Τεχνολογικά το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα Start/Stop, σύστημα ένδειξης αλλαγής ταχύτητας , ΑBS, 9 αερόσακου, ESP, keyless entry, θερμαινόμενα καθίσματα, navigation και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί.
http://www.autoblog.gr
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011

Πάνω από 1,60 ευρώ η μέση τιμή της αμόλυβδης

Πάνω από τα 1,60 ευρώ το λίτρο διαμορφώθηκε η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα με τις πανελλαδικές τιμοληψίες του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
 
Συγκεκριμένα, διαμορφώθηκε την Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου σε 1,62 ευρώ το λίτρο, σημειώνοντας άνοδο κατά 0,9 λεπτά σε σχέση με μία εβδομάδα νωρίτερα.
 
Αντίστοιχα οι τιμές χονδρικής αυξήθηκαν κατά 2,8 λεπτά, σε 1,569 ευρώ και οι τιμές διυλιστηρίου κατά 2,1 λεπτά σε 1,498 ευρώ.

Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011

Ανακλήσεις Fiat Punto και Mitsubishi Outlander

Fiat Grande PuntoImage via WikipediaΣτην ανάκληση 1.589 αυτοκινήτων Fiat Grande Punto, Grande Punto Van, Punto Evo και Punto Evo Van όλων των εκδόσεων προχωρεί η FIAT GROUP AUTOMOBILES HELLAS S.A., όπως ανακοίνωσε η γενική γραμματεία Καταναλωτή.

Η ανάκληση αφορά οχήματα, για τα οποία καθορίστηκε τεχνική επέμβαση και συγκεκριμένα o έλεγχος της σωστής διαμόρφωσης του lay out (διαρρύθμιση) της καλωδίωσης της μονάδας ελέγχου του ABS, προκειμένου να αποφευχθεί η πιθανή καταστροφή με την πάροδο του χρόνου, με πιθανότητα δημιουργίας βραχυκυκλώματος και σε εξαιρετικές περιπτώσεις ανάπτυξης φωτιάς στο αυτοκίνητο.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία της FIAT για να πραγματοποιηθεί ο έλεγχος της καλωδίωσης, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με τη γραμμή επικοινωνίας 800.11.500.800.

Παράλληλα, ανακλήσεις αυτοκινήτων Mitsubishi μοντέλο Outlander πραγματοποιεί η εταιρεία ΙΑΣΩΝ A.Ε.Β.E., Επίσημος Εισαγωγέας - Διανομέας της Mitsubishi Motors Corporation στην Ελλάδα, σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Πρόκειται για το μοντέλο Outlander με κινητήρα 2.0 DiD diesel. Η ανάκληση είναι συμπληρωματική παλαιότερης (Δελτίο Τύπου 30/06/2010) και αφορά 506 οχήματα, μοντέλα παραγωγής 2007 έως 2009, στα οποία η καλωδίωση της μονάδας ελέγχου του κινητήρα λόγω του τρόπου τοποθέτησης υπάρχει περίπτωση να έρχεται σε επαφή με το αντικλεπτικό στήριγμα. Στην περίπτωση που υπάρχει επαφή, η καλωδίωση ενδέχεται να φθαρεί και να προκληθεί βραχυκύκλωμα. Σαν συνέπεια ενδέχεται η μίζα να λειτουργεί συνεχώς, με τον κινητήρα σε λειτουργία, οδηγώντας την σε υπερθέρμανση.

Επίσης ανακαλείται το μοντέλο Outlander, που δεν εξοπλίζεται με εμπρός ηλεκτρικά καθίσματα. Η ανάκληση αφορά 400 οχήματα, μοντέλα παραγωγής 2008, στα οποία υπάρχει μια ελεύθερη φύσα στην καλωδίωση του πατώματος κάτω από κάθε μπροστινό κάθισμα. Οι ακροδέκτες αυτής ενδέχεται να παρουσιάσουν οξείδωση, όταν οι επιβάτες εισέρχονται στην καμπίνα μεταφέροντας υγρασία (από χιόνι, βροχή ή άλλα υγρά), η οποία διαπερνά τη μοκέτα του αυτοκινήτου.

Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Επίσημων Συνεργείων MITSUBISHI MOTORS σε όλη την Ελλάδα, για να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και διορθωτικές ενέργειες που απαιτούνται, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας ΙΑΣΩΝ Α.Ε.Β.Ε. στο τηλέφωνο 210 3483784 (κα Λιναρδάτου).
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

Το Abarth στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης

Abarth 695Image via Wikipedia
Το πιο γρήγορο 500αράκι όλων των εποχών, το Abarth 695 Tributo Ferrari, θα είναι το κεντρικό έκθεμα στην 81η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Παράλληλα, στην Έκθεση της Γενεύης θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό τοAbarth 695 Tributo Ferrari με τον αγωνιστικό συνδυασμό αποχρώσεων Abu Dhabi Blue και Titanium Grey. Το ιδιαίτερο σπορ μοντέλο επιδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη συνεργασία μεταξύ Abarth και Ferrari. Βασιζόμενη στην πρόσφατη επιτυχία των κιτ αναβάθμισης για το Abarth 500, η Abarth παρουσιάζει την esseesse εκδοχή για το Abarth 500C. 

Το κιτ αναβάθμισης είναι έτσι σχεδιασμένο για να ανεβάσει την απόδοση του ανοιχτού μοντέλου, το κράτημά του, αλλά και τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, χωρίς ωστόσο να πειράξει καθόλου τις πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων και την εξίσου χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Στην έκθεση θα προαναγγελθεί το λανσάρισμα του νέου μηχανικού πεντατάχυτου κιβωτίου για το Abarth 500C. Το νέο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα περάσει στην γκάμα της Abarth το δεύτερο τρίμηνο του 2011 και θα συνδυάζεται με το 1.400άρι μηχανικό σύνολο T-Jet των 135 ίππων, πλαισιώνοντας έτσι το αυτοματοποιημένο πεντατάχυτο.

Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2011

Από Δευτέρα η απόσυρση! Όλες οι τιμές αναλυτικά

Από την ερχόμενη Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου, αρχίζει η διαδικασία της απόσυρσης των αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας, καθώς η Κοινή Υπουργική Απόφαση έλαβε ΦΕΚ από τις 11 Φεβρουαρίου, διευκρίνισε σήμερα το Υπουργείο Οικονομικών.

Η απόσυρση αφορά σε αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας μέχρι 31.12.1998. Για όσους αποσύρουν το παλαιό τους αυτοκίνητο και προχωρήσουν στην αγορά καινούργιου μέχρι και 2.000 κ.ε., προβλέπονται μειωμένα τέλη ταξινόμησης από 50% έως και 100%.


Την απαλλαγή δικαιούται ο ιδιοκτήτης του αποσυρόμενου αυτοκινήτου ή το πρόσωπο, στο οποίο ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου έχει εκχωρήσει το δικαίωμα απόσυρσης.


Δείτε αναλυτικό όλες τις τιμές και τις προσφορές που έχουν ανακοινώσει οι εταιρίες, πατώντας εδώ



piazzadelpopolo

Η Honda ανακάλεσε 700.000 οχήματα

Honda 1.5 L FitImage by Shenghung Lin via FlickrΗ αυτοκινητοβιομηχανία Honda ανακάλεσε 700.000 οχήματα σε όλον τον κόσμο, εξαιτίας προβλημάτων στο σύστημα στήριξης του κινητήρα, σύμφωνα με έγγραφα που δημοσιοποίησε στο υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας.

Στην Ιαπωνία η ανάκληση αφορά 167.883 αυτοκίνητα δύο μοντέλων που κατασκευάστηκαν από τον Σεπτέμβριο του 2007 ως τον Νοέμβριο του 2009.

Στο εξωτερικό αφορά 525.000 οχήματα, μοντέλων Freed, Fit και City.

Ένα ελαττωματικό εξάρτημα προκαλεί το σβήσιμο του κινητήρα, μόλις το αυτοκίνητο έχει ξεκινήσει και στην χειρότερη περίπτωση ο κινητήρας δεν είναι δυνατόν να τεθεί εκ νέου σε λειτουργία, σύμφωνα με τα στοιχεία της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Εκπρόσωπος της Honda διευκρίνισε πως, εξαιτίας αυτού του προβλήματος, υπήρξαν παράπονα από 72 κατόχους αυτοκινήτων στην Ιαπωνία, αλλά δεν προκλήθηκε κανένα ατύχημα ούτε στη χώρα, αλλά ούτε και στο εξωτερικό.
 
Enhanced by Zemanta

Ανοιχτά διόδια στις 20 Φεβρουαρίου

Ανοιχτά διόδια στις 20 Φεβρουαρίου Το Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα με ανακοίνωσή του αξαγγέλει νέες κινητοποιήσεις και πιο συγκεκριμένα το άνοιγμα των διοδίων πανελλαδικά στις 20 Φεβρουαρίου.
Με αυτό τον τρόπο αποστέλλεται «ένα μήνυμα αγώνα ενάντια στην προσπάθεια ποινικοποίησης του κινήματός μας», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Τετάρτη, 16 Φεβρουαρίου 2011

«Κίνδυνος – θάνατος» οι αλβανικές νταλίκες που διασχίζουν την Ήπειρο

Έντονες αντιδράσεις για την υποβάθμιση του ΚΤΕΟ Κακαβιάς
ο… Χάρο με τα μάτια του είδε αναγνώστης του «Πρωινού Λόγου» χθες, όταν οδηγούσε στο δρόμο Ιωαννίνων – Καλπακίου! 
 
Τουλάχιστον τρεις φορές τον προσπέρασαν νταλίκες με αλβανικές πινακίδες, που κινούνταν με μεγάλη ταχύτητα σε σημεία – καρμανιόλες του δρόμου.
 
Το πιο σημαντικό, όμως, είναι, ότι τουλάχιστον σε δυο περιπτώσεις, όπως τόνισε «σίδερα κρέμονταν από τις καρότσες, οι ρόδες ήταν έτοιμες να… φύγουν κ.α.»!
 
Οι περιπτώσεις των αλβανικών φορτηγών, που έρχονται στην Ελλάδα μέσω της Κακαβιάς, έχει απασχολήσει πολλές φορές στο παρελθόν τις Αρχές. 
 
Παρά τα μέτρα που εξαγγέλθηκαν κατά καιρούς, φαίνεται, ότι το πρόβλημα δεν λύθηκε.Πολλοί οδηγοί τρέχουν υπέρ του δέοντος σε δρόμους, όπως η Ε.Ο. Καλπακίου - Κακαβιάς ή Ιωαννίνων – Καλπακίου, που είναι «γνωστές» για τα πολλά θανατηφόρα τροχαία. Παράλληλα, τα φορτηγά τους είναι συνήθως κακοσυντηρημένα, δεν πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας και είναι πραγματικός «κίνδυνος - θάνατος» για τους διερχόμενους οδηγούς.

ΤΟ ΚΤΕΟ

Ουσιαστική θα έπρεπε να ήταν η συμβολή του ΚΤΕΟ Κακαβιάς, το οποίο επιβάλλεται να ελέγχει επισταμένως, αν πράγματι τα οχήματα που μπαίνουν στην Ελλάδα πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις διέλευσης. Όμως, η… μπάλα των πρόσφατων καταργήσεων Δημοσίων Υπηρεσιών από ακριτικές περιοχές της Ηπείρου, πήρε και το ΚΤΕΟ!Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό είναι ουσιαστικά «νεκρωμένο», αφού υποβαθμίστηκε η λειτουργία του με τον «Καλλικράτη». Υπενθυμίζεται, ότι πριν λίγους μήνες εκσυγχρονίστηκε, όμως η Κυβέρνηση, στο πλαίσιο των συνεχών περικοπών, φαίνεται, ότι θα το καταργήσει εντελώς!
«Αφού θέλουν να το κλείσουν, γιατί το εκσυγχρόνισαν με μηχανήματα, που τα πλήρωσαν από τα χρήματα των Ελλήνων;» ρωτούν πολλοί κάτοικοι της περιοχής.

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ…
Είναι, βέβαια, γνωστό, πως αν οι έλεγχοι ήταν επιστάμενοι, τότε πολύ λιγότερα αυτοκίνητα - σαράβαλα θα έμπαιναν στην Ελλάδα. Όμως, κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να απασχολεί την Κυβέρνηση, αφού από την Αθήνα αποφασίζει για το ποιες υπηρεσίες είναι χρήσιμες και ποιες όχι στην Ήπειρο.«Μετά τις Δ.Ο.Υ. και τις άλλες υπηρεσίες, νέκρωσε και η λειτουργία του ΚΤΕΟ στην Κακαβιά. Αντί να θωρακίσει τη χώρα, η Κυβέρνηση κοιτά να κρυφτεί πίσω από τους όρους του Μνημονίου, αγνοώντας πόσο επικίνδυνο είναι να οδηγεί κανείς σε δρόμους, όπως η Ε.Ο. Καλπακίου - Ιωαννίνων», σημειώνουν οδηγοί που διασχίζουν συχνά τους συγκεκριμένους δρόμους.

ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ

Ανακλήσεις Grand Vitara 2.4L της Suzuki

Suzuki Grand VitaraImage by Dmitry Valberg via FlickrΚαμία περίπτωση ατυχήματος δεν έχει αναφερθεί
H Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ A.Ε.Β.E., σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων SUZUKI μοντέλο Grand Vitara 2.4L.
Η ανάκληση αφορά 454 οχήματα, που παράχθηκαν από τις 2 Ιουνίου 2008 έως τις 20 Οκτωβρίου 2010 και με πανελλαδικό εύρος πλαισίων από JSAJTDA4V00100061 έως JSAJTDA4V00201579.

Στα προαναφερόμενα οχήματα, χρειάζεται να αντικατασταθεί ο τεντωτήρας του εναλλάκτη / αντλίας νερού / συμπιεστή A/C και υδραυλικού τιμονιού.
Λόγω της κατασκευής του ελατηρίου του τεντωτήρα, είναι πιθανό να προκληθεί θραύση του και κατόπιν απώλεια της ορθής τάσης του ιμάντα, με αποτέλεσμα να προκαλείται θόρυβος κατά την λειτουργία του κινητήρα. Παρατεταμένη χρήση του αυτοκινήτου με το παραπάνω σύμπτωμα μπορεί να προκαλέσει την μετατόπιση του ιμάντα με ταυτόχρονη ενεργοποίηση των προειδοποιητικών λυχνιών φόρτισης της μπαταρίας και θερμοκρασίας νερού στο ταμπλό οργάνων. Σε εξαιρετικά ακραίες περιπτώσεις, μπορεί να προκληθεί απώλεια της υποβοήθησης του τιμονιού, με αποτέλεσμα να χρειάζεται περισσότερη δύναμη από τον οδηγό για να στρίψει το τιμόνι.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων SUZUKI σε όλη την Ελλάδα, για να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες στο όχημά τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την 24ωρη γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ A.Ε.Β.E. στο τηλέφωνο 210 9988168.

Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2011

Κοινή Υπουργική Απόφαση για την απόσυρση ΙΧ

Την Κοινή Υπουργική Απόφαση για την απόσυρση ΙΧ έδωσαν στη δημοσιότητα τα υπουργεία Οικονομικών, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

Σύμφωνα με αυτή, δίνεται η δυνατότητα παραλαβής καινούργιου επιβατικού αυτοκινήτου μέχρι και 2000 κ.ε. με μερική ή ολική απαλλαγή από τέλος ταξινόμησης σε αντικατάσταση παλαιού επιβατικού αυτοκινήτου (για το οποίο έχει εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι και 31/12/1998), το οποίο παραδίδεται προς καταστροφή (αποσύρεται) στο εγκεκριμένο σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής.

Η έναρξη της εφαρμογής πραγματοποιείται δέκα ημέρες από τη δημοσίευση της Απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, ενώ η λήξη της θα είναι στις 20 Δεκεμβρίου 2011.

Από τα πιό επικίνδυνα της Ευρώπης το οδικό δίκτυο της Κρήτης

"Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα υποδομών της Κρήτης είναι η έλλειψη ενός σύγχρονου βασικού οδικού άξονα που να συνδέει το νησί από τη μια άκρη του στην άλλη. Η έλλειψη ενός ασφαλούς και γρήγορου αυτοκινητόδρομου, δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην οικονομική, εμπορική και τουριστική ανάπτυξη του νησιού, ενώ οι υπάρχοντες οδικοί άξονες, οι οποίοι κρίνονται ακατάλληλοι, επικίνδυνοι και ανεπαρκείς, ευθύνονται για πάμπολλα τροχαία δυστυχήματα. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης εντάσσεται στα πιο επικίνδυνα οδικά δίκτυα της Ευρώπης, όπως επισημαίνουν τα Τεχνικά Επιμελητήρια του νησιού".

Αυτό αναφέρει σε ερώτησή του ο Πρόεδρος της ΔΗΜ. ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ , Φώτης Κουβέλης. TO ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΔΩ

Ξεσηκωμός στον Ωρωπό για τα Διόδια

Ξεσηκωμός στον Ωρωπό για τα Διόδια. Το Δημοτικό Συμβούλιο έβγαλε το παρακάτω  ψήφισμα:
«Η Βορειοανατολική Αττική που επιβαρύνεται από την λειτουργία των διοδίων, ονομάζεται πλέον και κυρίως εκφράζεται τοπικά και αυτοδιοικητικά από τον μεγάλο Δήμο Ωρωπού.
Ο Δήμος μας, που είναι προέκταση της πρωτεύουσας, υφίσταται συνεχείς επιδρομές από διόδια και υπό εξέλιξη τροπολογίες όπως αυτή που ετοιμάζεται να θεσπίσει ως παράβαση Κ.Ο.Κ. την άρνηση καταβολής διοδίων. το Δημοτικό Συμβούλιο Ωρωπού λαμβάνοντας σοβαρά υπ' όψιν αυτές τις εξελίξεις, εκδίδει το ακόλουθο ψήφισμα:
1. Αιτούμεθα την άμεση απόσυρση της τροπολογίας που ποινικοποιεί την συνειδητή και έσχατη άμυνα των πολιτών στην αδικία που προκύπτει από την μη εφαρμογή της συμβατικής υποχρέωσης της αναδόχου εταιρείας, με αποτέλεσμα την οικονομική μας εξαθλίωση.
2. Καλούμε τους βουλευτές και ιδιαίτερα τους εκπροσώπους της εκλογικής περιφέρειας Αττικής να καταψηφίσουν την εν λόγω τροπολογία.
3. Ζητούμε άμεσα την συνάντηση μας με τον αρμόδιο Υπουργό για το μείζον θέμα της κοινωνικής υποβάθμισης και της οικονομικής υπανάπτυξης που επιφέρει η λειτουργία των διοδίων στη ΒΑ Αττική.
4. Θεωρούμε αντισυνταγματική την τροπολογία που θεσπίζει ως παράβαση του Κ.Ο.Κ. την άρνηση καταβολής διοδίων διότι ο Κ.Ο.Κ. στοχεύει αποκλειστικά στην εξυπηρέτηση της οδικής ασφάλειας και κάθε άλλη χρήση του αποτελεί κατάχρηση και απόπειρα πολιτικής δίωξης».

Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου 2011

Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Peugeot στα μοντέλα 407, 807 και Expert.

Peugeot 407Image via Wikipedia
Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Peugeot στα μοντέλα 407, 807 και Expert εκτελεί η εισαγωγική εταιρία Lion Hellas, σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.
Η ανάκληση αφορά 188 οχήματα, με εύρος πλαισίων:
- Για τα οχήματα PEUGEOT 407 με κινητήρα diesel και μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων από VF36DRHF821780339 έως και VF36DRHRH21753838
- Για τα οχήματα PEUGEOT 407 με κινητήρα diesel και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων από VF36DRHRJ21615152 έως και VF36DRHRJ21753171
- Για τα οχήματα PEUGEOT 807 με κινητήρα diesel και μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων από VF3EBRHKH13378075 έως και VF3EBRHRH13381638
- Για τα οχήματα PEUGEOT EXPERT με κινητήρα diesel και μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων από VF3XCRHKH64172594 έως και VF3XVRHKH9Z011714
Στα προαναφερόμενα οχήματα σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις, σύμφωνα με την ανακοίνωση, η βαλβίδα της αντλίας κενού μπορεί να εμφανίσει δυσκολίες στο άνοιγμά της, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ενδεχόμενη μείωση της υποβοήθησης στο σύστημα πέδησης. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Η ενημέρωση των ιδιοκτητών των ανωτέρω οχημάτων έχει ήδη ξεκινήσει μέσω της αποστολής συστημένης επιστολής, ώστε αυτοί να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων PEUGEOT σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση της βαλβίδας της αντλίας κενού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με την εταιρεία Lion Hellas Α.Ε. στο τηλέφωνο 210 5761101.

Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 12 Φεβρουαρίου 2011

Αποκάλυψη για το Hyundai Veloster

Test muleImage via WikipediaΗ Hyundai αποκάλυψε το τρίθυρο κουπέ της, το Veloster, για πρώτη φορά στην παγκόσμια σκηνή. Το νέο μέλος της Hyundai, έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Βορείου Αμερικής για το 2011, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της Hyundai.

 Με πηγή έμπνευσής του το concept car που αποκαλύφθηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σεούλ το 2007, το μοντέλο μαζικής παραγωγής Veloster, κρύβει μέσα του το πνεύμα της αρχικής ιδέας και συγχρόνως αντικατοπτρίζει το νέο τρόπο σκέψης της Hyundai για το 2011.

Το Veloster διαφοροποιείται από παραδοσιακά κουπέ μοντέλα χάρη στη μοναδική τρίθυρη διάταξη του, που συμπεριλαμβάνει μία πίσω πόρτα στη δεξιά μεριά του αμαξώματος για επιπρόσθετη πρακτικότητα και ευχέρεια, η οποία εγγυάται ασφαλή και εύκολη πρόσβαση στο ευρύχωρο εσωτερικό. Η περίτεχνα κρυμμένη εξωτερική λαβή της πόρτας εξασφαλίζει τη διατήρηση της ελκυστικής κουπέ αισθητικής.
 
Το δυναμικό προφίλ του αυτοκινήτου βασίζεται στη γλώσσα σχεδιασμού «fluidic sculpture» της Hyundai, με αντιπροσωπευτικό στοιχείο τις κομψές, χυτές γραμμές. Οι χαρακτηριστικές μαύρες μπροστινές κολώνες ενώνουν εντυπωσιακά το παρμπρίζ με τα παράθυρα και δημιουργούν ένα πανοραμικό σύνολο σε συνδυασμό με τις μοναδικές γραμμές του αμαξώματος. Η εξαγωνική εμπρόσθια μάσκα που φέρει την υπογραφή της Hyundai, οι λεπτομέρειες του αεραγωγού στο καπό, οι σπορ θόλοι των τροχών και οι προβολείς που αγκαλιάζουν τα φτερά, προσδίδουν στο Veloster μία αγωνιστική διάθεση τόσο εμπρός όσο και στο πλάι.

 Στο πίσω τμήμα, η χαρακτηριστικά μικρή γυάλινη επιφάνεια και η εξάτμιση, που είναι τοποθετημένη στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα, ολοκληρώνουν τη σπορ εμφάνιση του οχήματος.

 Το Veloster θα διατίθεται μαζί με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα συστήματα μετάδοσης κίνησης, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου κιβωτίου έξι ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη της Hyundai. Εφοδιασμένο με το νέο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης GDI 1,6 λίτρων της Hyundai για χαμηλή κατανάλωση, το Veloster, προσφέροντας μοναδικές οδηγικές εμπειρίες, συνδυασμένες με χαμηλή κατανάλωση καυσίμων και χαμηλές εκπομπές CO2.

Περισσότερες λεπτομέρειες για το Veloster, συμπεριλαμβανομένων του συστήματος μετάδοσης κίνησης και των προδιαγραφών για την ευρωπαϊκή αγορά, θα είναι διαθέσιμες καθώς θα πλησιάζει η ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο 2011
skai.gr
Enhanced by Zemanta

Το αυτοκίνητο που χορεύει! (Video)

Στον τίτλο του βίντεο αναφέρεται ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βρίσκεται στο Ντουμπάι.

Στα σχόλια όμως υπάρχουν αρκετοί που υποστηρίζουν ότι το έχουν δει στην Σαουδική Αραβία.

Όπου και να βρίσκεται, η ουσία είναι ότι, κάποιος πλήρωσε για να βλέπει τις πόρτες του αυτοκινήτου του να στριφογυρίζουν…  

Δείτε το βίντεο ΕΔΩ

Επιρρεπείς στο ποτό οι οδηγοί άνω των 45

Οι οδηγοί άνω των 45 ετών θεωρούνται πια από τις αστυνομικές αρχές και τα τμήματα Τροχαίας, ως η δυσκολότερη ηλικιακή κατηγορία οδηγών, προκειμένου να προσεγγιστεί και να ενημερωθεί σχετικά με τους κινδύνους που κρύβει η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.
 
Το στοιχείο αυτό επιβεβαιώνεται από τις αστυνομικές διευθύνσεις όλης της χώρας, μέσα από τα στοιχεία που έχουν στη διάθεσή τους από τους ελέγχους που γίνονται καθημερινά σε όλη την επικράτεια. 
 
Το μεγαλύτερο ποσοστό των παραβατών, των οδηγών δηλαδή, που διαπιστώνεται ότι οδηγούν υπό την επήρεια οινοπνεύματος, ανεβαίνει κατακόρυφα στις ηλικίες άνω των 45 ετών.Αντιθέτως, στις ηλικιακές ομάδες των νέων οδηγών, αυτών που αποκτούν άδεια ικανότητας στα 18 τους χρόνια και μέχρι την ηλικία των 25, φαίνεται πως υπάρχει μεγαλύτερη αυτοσυγκράτηση. 
 
Ανεβασμένα είναι στη συνέχεια τα ποσοστά των παραβάσεων στις ηλικιακή κατηγορία των 25-45 ετών.Οι έλεγχοι της Τροχαίας στα Γιάννινα είναι καθημερινοί, σε διάφορες ώρες της ημέρας και φυσικά σε διάφορα σημεία του οδικού δικτύου εντός της πόλης, όσο και στα εθνικά δίκτυα. Εκείνο που προκαλεί μία σχετική ανησυχία και αίσθηση είναι το γεγονός πως τα συγκριτικά στοιχεία του Ιανουαρίου του 2011 σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2010, δείχνουν πως υπάρχει μία κατακόρυφη άνοδος του αριθμού των παραβατών για το αδίκημα της οδήγησης υπό την επήρεια οινοπνεύματος.Έτσι, ενώ τον Ιανουάριο του 2010 βεβαιώθηκαν 18 παραβάσεις για μέθη, τον Ιανουάριο του 2011, ο αντίστοιχος αριθμός διπλασιάστηκε φτάνοντας τους 37.Εξίσου ανησυχητικά είναι τα στοιχεία για τη βεβαίωση της παράβασης της υπερβολικής ταχύτητας στο ίδιο διάστημα. Τον Ιανουάριο του 2010 το Τμήμα Τροχαίας βεβαίωσε συνολικά 289 παραβάσεις για υπέρβαση του ορίου, ενώ τον Ιανουάριο του 2011 ο αριθμός ξεπέρασε τις 337 παραβάσεις.Σύμφωνα με τον αστυνόμο Β’ του Τμήματος Τροχαίας Ιωαννίνων Επαμεινώνδα Ζήκο, παρατηρείται μία αύξηση των παραβάσεων και γι’ αυτό ακριβώς οι έλεγχοι είναι εντατικοί, αλλά και συνδυάζουν τα αλκοτέστ με τον έλεγχο για υπερβολική ταχύτητα. Πρόκειται άλλωστε για δύο από τις πιο επικίνδυνες παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που δυστυχώς έχουν ως αποτέλεσμα δεκάδες νεκρούς σε ολόκληρη τη χώρα.«Είναι γεγονός, ότι η δυσκολότερη ηλικιακή ομάδα είναι αυτή άνω των 45 ετών, γιατί είναι μία κατηγορία που δύσκολα μπορούμε να την προσεγγίσουμε και να την ενημερώσουμε. Ωστόσο μέσα από τους ελέγχους προσπαθούμε να περάσουμε το μήνυμα της ασφαλούς οδήγησης που φυσικά δεν περιλαμβάνει την κατανάλωση αλκοόλ από τους οδηγούς, ούτε και την ανάπτυξη υπερβολικής ταχύτητας. Τα όρια είναι καθορισμένα σε όλες τις περιπτώσεις, όπως επίσης και τα πρόστιμα που είναι τσουχτερά σε οικονομικό επίπεδο, ενώ φτάνουν μέχρι και στην αφαίρεση του διπλώματος για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα», σημείωσε ο κ. Ζήκος.

Καταρρίπτονται οι μύθοι

Πολλές από τις συζητήσεις που γίνονται γύρω από το πόσο αντέχει ένας ανθρώπινος οργανισμός το αλκοόλ, ώστε να μην εντοπιστεί από το αλκόμετρο και να μην καταγραφεί κάποια παράβαση, αναφέρονται και σε μία σειρά μύθων, όπως για παράδειγμα κάποιους εύκολους τρόπους να επέλθει η φυσιολογική ισορροπία στον οργανισμό, με την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας νερού ή σοκολάτας ή τσίχλας.«Με 1-2 ποτηράκια δεν υπάρχει πρόβλημα, αν και υπάρχουν οργανισμοί που επηρεάζονται σημαντικά από μικρές ποσότητες αλκοόλ. Εμείς λέμε βέβαια, ότι εάν υπάρχει μία παρέα έξω, καλό θα είναι αυτός που πρόκειται να οδηγήσει να μην πιει καθόλου. Από την άλλη όμως, όλοι αυτοί οι μύθοι που υπάρχουν καταρρίπτονται στην πράξη, αφού το αλκόμετρο μας δείχνει ακριβώς την ποσότητα του οινοπνεύματος που έχει εισχωρήσει στους πνεύμονες και αυτό δε μπορεί να επηρεαστεί από κάτι άλλο. Οι μετρήσεις γίνονται και δεύτερη φορά μετά από 15΄για την επιβεβαίωση και σπανίως υπάρχουν αποκλίσεις τέτοιες που να επιβεβαιώνουν τους μύθους αυτούς», σημείωσε ο κ. Ζήκος.

Άλλα στοιχεία

Ενδιαφέροντα είναι και κάποια άλλα στοιχεία για τις τροχαίες παραβάσεις, τα ατυχήματα και δυστυχήματα τον Ιανουάριο του 2010 και του 2011.Το περασμένο έτος υπήρξε ένας νεκρός σε τροχαίο, όπως και τον προηγούμενο μήνα. Έναντι των 15 σοβαρά και ελαφρά τραυματιών όμως τον Ιανουάριο του 2010, τον αντίστοιχο μήνα του 2011 υπήρξε μόλις ένας τραυματισμός.Μειωμένες τέλος είναι οι παραβάσεις στη μη χρήση ζωνών ασφαλείας και του προστατευτικού κράνους.Τον Ιανουάριο του 2010 βεβαιώθηκαν 49 παραβάσεις για μη χρήση κράνους και 41 για μη χρήση ζώνης, ενώ τον Ιανουάριο του 2011 οι αντίστοιχοι αριθμοί ήταν 13 και 13 παραβάσεις αντίστοιχα.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011

Ταξιδεύετε; Το 112 θα σας χρειαστεί!

Το ξέρατε ότι όταν ταξιδεύετε στην ευρωζώνη και χρειαστείτε βοήθεια αστυνομίας ή πυροσβεστικής η ασθενοφόρο, αρκεί να καλέσετε έναν τριψήφιο αριθμό το 112 και θα βρεθεί άνθρωπος που θα σας μιλήσει στα ελληνικά;

Οι περισσότεροι δεν το γνωρίζουν.

Από μια έρευνα σε ολόκληρη την ...
ΕΕ που δημοσιεύτηκε, προκύπτει ότι σχεδόν τρεις στους τέσσερις πολίτες της ΕΕ εξακολουθούν να αγνοούν αυτόν τον αριθμό, που μπορεί να σώσει ζωές. Εντούτοις, η νομοθεσία της ΕΕ για τις τηλεπικοινωνίες απαιτεί από τα κράτη μέλη να ενημερώσουν τους πολίτες τους σχετικά με τον αριθμό 112.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

«Ραντεβού» στα διόδια Αφιδνών

Συγκέντρωση αύριο

Με συγκέντρωση αύριο στις 4 το απόγευμα στα διόδια των Αφιδνών αντιδρά το κίνημα "Δεν Πληρώνω", στην καθιέρωση ως παράβαση του ΚΟΚ της άρνησης πληρωμής διοδίων. Μέλη του κινήματος έκαναν επίσης γνωστό ότι θα προσφύγουν στη δικαιοσύνη, κάνοντας λόγο για αντισυνταγματικότητα της ρύθμισης.

Ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης επανέλαβε σε δηλώσεις του ότι θα υπάρξουν σημαντικές μειώσεις διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα των αυτοκινητόδρομων και γενικότερα μειώσεις των διοδίων. Επίσης, θα καθιερωθούν εκπτώσεις για όσους κάνουν πολύ συχνές διελεύσεις, ενώ θα υπάρξουν και "γενναίες διευκολύνσεις" για τις τοπικές κοινωνίες με τα ηλεκτρονικά διόδια. Όταν σύντομα συμβούν όλα αυτά, όλες οι αντιδράσεις θα είναι αδικαιολόγητες, πρόσθεσε ο υφυπουργός Υποδομών, διευκρινίζοντας ότι η μείωση των διοδίων θα επιβαρύνει και τις κοινοπραξίες αλλά και το Δημόσιο.

Διαμαρτυρία Κάλεσμα

Ο Δήμος Ωρωπού και όλοι οι φορείς της περιοχής
Δ Ι Α Μ Α Ρ Τ Υ Ρ Ο Μ Α Σ Τ Ε   Ε Ν Τ Ο Ν Α 
για την ενέργεια του Υπουργού Υποδομών και Δημοσίων Έργων κ. Ρέππα, να καταθέσει τροπολογία για την μετατροπή της άρνησης πληρωμής διοδίων σε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και να μετατρέψει την Τροχαία σε εισπράκτορα των ιδιωτικών εταιρειών, αντί να δώσει λύσεις για προβλήματα που δημιουργεί η παράνομη λειτουργία των 8 σταθμών διοδίων στην περιοχή μας.


ΚΑΛΟΥΜΕ τους βουλευτές ΟΛΩΝ των κομμάτων να μην ψηφίσουν την απαράδεκτη και αντιδημοκρατική αυτή Τροπολογία.

ΚΑΛΟΥΜΕ σε ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ όλους τους κατοίκους και εργαζομένους της περιοχής μας στα ΔΙΟΔΙΑ ΑΦΙΔΝΩΝ την ΚΥΡΙΑΚΗ 13/2/2011 και ώρα 11π.μ.

· ΟΧΙ στην ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ του τόπου μας
· ΟΧΙ στην ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ
· ΟΧΙ στον ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ και ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΑΡΑΣΜΟ
·ΟΧΙ στο ΧΑΡΑΤΣΙ για δρόμους που έχουμε ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΕΙ

- ΔΗΜΟΣ ΩΡΩΠΟΥ

- ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ Β.Α. ΑΤΤΙΚΗΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
- ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΩΡΩΠΟΥ
- ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΚΑΛΑΜΟΥ
- ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΩΡΩΠΟΥ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ–ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΦΙΔΝΕΣ 2000

http://taneatouoropou.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...