Σάββατο, 30 Απριλίου 2011

Μία Αlfa Romeo για πολύ λίγους!

Author - "grendelkhan". URL - http:/...Image via WikipediaZagato TZ3 Stradale
Aκόμη μια Αlfa Romeo για πολύ λίγους, κατασκευασμένη από την Carrozzeria Zagato, προς τιμήν των ένδοξων σειρών TZ και TZ2 της δεκαετίας του '60 και με την ευκαιρία της -ακόμη πρόσφατης-συμπλήρωσης 100 ετών από την ίδρυση της ιταλικής εταιρείας.

H Carrozzeria Zagato μας έχει αιφνιδιάσει ευχάριστα και άλλες φορές, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με σχεδιαστικές «σπουδές» που έχουν ως θέμα τους την Αlfa Romeo. Η περίπτωση της TZ3 Stradale δεν έχει σχέση με κάποια πανέμορφη μελέτη επάνω στο βιομηχανικό design, αφού το αυτοκίνητο θα παραχθεί, έστω και σε μόλις εννέα μονάδες.

Η πρώτη TZ3 Stradale θα παραδοθεί αμέσως μετά την ολοκλήρωσή της στον Αμερικανό Eric King, ο οποίος είναι μέλος του «Saratoga Automobile Museum», αλλά και μανιώδης συλλέκτης των δημιουργιών της Carrozzeria Zagato. Το δεύτερο και το τρίτο αυτοκίνητο αυτής της εξαιρετικά ολιγάριθμης σειράς έχουν παραγγελθεί από την Ιαπωνία και την Ευρώπη αντίστοιχα.

Η συνολικού βάρους 600 κιλών Zagato TZ3 Stradale βασίζεται στο πάτωμα του Dodge Viper ACR και κατά πάσα πιθανότητα θα χρησιμοποιήσει το δικό του V10 μηχανικό σύνολο, των 8.4 λίτρων, το οποίο αποδίδει 612 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.

Πηγή: 4troxoi.gr
Enhanced by Zemanta

Αναβάθμιση για τις Corvette Z06 και ZR1

Με μία σειρά από μικρής έκτασης βελτιώσεις η νέα Corvette καταφέρνει να γίνεται ακόμη πιο καλή τόσο στον δρόμο όσο και στη πίστα.. αναφέρουν οι ιθύνοντες της Chevrolet που πρόσφατα έδωσαν στη δημοσιότητα τα επίσημα στοιχεία για το νέο τους supercar. 
Συγκεκριμένα, οι βελτιώσεις αφορούν στις εκδόσεις ZR1 και Z06 ενώ οι υπόλοιπες Corvette έχουν αλλαγές μόνο στο εσωτερικό και στον εξοπλισμό τους. Η παραγωγή των νέων Corvette πρόκειται να ξεκινήσει στα μέσα καλοκαιριού και τα πρώτα μοντέλα να φτάνουν στην ευρωπαϊκή αγορά το φθινόπωρο.
Ιδιαίτερη μνεία γίνεται για τα ελαστικά της Michelin (Pilot Sport Cup Zero) που φορά η Z06 των 505 PS και η ΖR1 που με τη βοήθεια συστήματος υπερπλήρωσης φτάνει τους 638 PS. Με τα συγκεκριμένα ελαστικά και σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας PTM η πλευρική επιτάχυνση βελτιώνεται κατά 8% και φτάνει τα 1,1 g. 
Παράλληλα μικρότερη είναι και η απόσταση επιβράδυνσης κατά το φρενάρισμα. 
Η Z06 θα είναι πλέον διαθέσιμη και με την ενεργή ανάρτηση με τα μαγνητοροϊκά αμορτισέρ καθώς και με τα κεραμικά δισκόφρενα, ένα πακέτο που προέρχεται από την Z07. 











protothema.gr
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 28 Απριλίου 2011

Η νέα γενιά Μercedes C-Class με..2000 νέα στοιχεία

Η νέα C-Class που θα παρουσιαστεί στην ελληνική αγορά τον Μάιο του 2011 είναι πλήρως εκσυγχρονισμένη...

Το εμπρός και το πίσω τμήμα αυτού του εξαιρετικά επιτυχημένου μοντέλου διαθέτουν πλέον εντυπωσιακότερη σχεδίαση. Σε συνδυασμό με την προαιρετική έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης στον πίνακα οργάνων, το νέο ταμπλό, με την κομψή, σαγρέ επιφάνεια και τα επιβλητικά διακοσμητικά στοιχεία, τονίζει τον πολυτελή χαρακτήρα του εσωτερικού.

Η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί έως και 31%. Στα μέτρα βελτίωσης της αποδοτικότητας περιλαμβάνονται οι νέοι κινητήρες, το βελτιωμένο αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC PLUS και η λειτουργία ECO start/stop. Για τη συγκεκριμένη σειρά μοντέλων διατίθενται πλέον δέκα νέα συστήματα υποβοήθησης, από το σύστημα εφίστασης προσοχής ATTENTION ASSIST μέχρι το σύστημα ελέγχου εγγύτητας DISTRONIC PLUS. Η τηλεματική νέας γενιάς περιλαμβάνει πρόσβαση στο διαδίκτυο και οθόνη πλοήγησης 3D με τρισδιάστατες προβολές πόλεων.


New Mercedes C Class - W204Image by Danny McL via Flickr Συνολικά, περισσότερα από 2.000 νέα στοιχεία διαφοροποιούν τη νέα γενιά C-Class της Mercedes-Benz από την προκάτοχό της. Οι παραγγελίες για τις εκδόσεις Saloon και Estate έχουν ξεκινήσει από τις 10 Ιανουαρίου 2011, ενώ η παρουσίαση στην ευρωπαϊκή αγορά έχει ξεκινήσει από το Μάρτιο του 2011. Πέρα από τις εσωτερικές επενδύσεις του βασικού εξοπλισμού – που περιλαμβάνει πλέον δερμάτινο τιμόνι – οι δύο γραμμές εξοπλισμού ELEGANCE και AVANTGARDE αποτελούν τη βάση του προγράμματος εξατομίκευσης της C-Class. Οι δύο γραμμές διαφέρουν πλέον ακόμα περισσότερο μεταξύ τους.

Όλα τα μοντέλα της C-Class με πίσω κίνηση περιλαμβάνουν τη λειτουργία ECO start/stop στο βασικό τους εξοπλισμό, ενώ όλες οι εκδόσεις κινητήρων είναι πλέον μονάδες BlueEFFICIENCY, γεγονός που αποδεικνύει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτικοί και φιλικοί προς το περιβάλλον όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου. Στο μέλλον, όλες οι αυτόματες εκδόσεις, εκτός από την C 300 CDI 4MATIC, θα είναι εξοπλισμένες με το εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων 7G-TRONIC PLUS (θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην C 250 CDI 4MATIC τον Ιούνιο του 2011).

Επιπλέον, η συνολική σχέση μετάδοσης όλων των νέων εκδόσεων κινητήρων έχει βελτιστοποιηθεί με στόχο την εξοικονόμηση καυσίμου.

Εξωτερικά ξεχωρίζει από τα νέα φωτιστικά σώματα τα οποία μπορεί να μην απέσπασαν και τα πλέον κολακευτικά σχόλια στην SL, εδώ όμως φαίνεται να ταιριάζουν καλύτερα σε αυτό το κόμπακτ σεντάν σχήμα, με τον εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή (0,26). Την διαφοροποίηση συμπληρώνουν τα χαμηλά τοποθετημένα φώτα ημέρα τεχνολογίας LED και οι νέοι προφυλακτήρες.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο επανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων,με την ευκρινέστατη ουόνη στο κέντρο του μεγάλου ταχύμετρου, καθώς και η σταθερά τοποθετημένη οθόνη χειρισμού του συστήματος ψυχαγωγίας (το οποίο πλέον μπορεί να περιλαμβάνει ακόμη και πλοήγηση στο ίντερνετ), στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας

Η γκάμα αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο 1800αρη τετρακύλινδρο με ιπποδύναμη 156, 184 και 204 ίππων, ενώ στην κορυφή βρίσκεται ο νέος V6 των 3,5 λίτρων, ο οποίος αν και ισχυρότερος, είναι καθαρότερος και οικονομικότερος σε σχέση με τον προκάτοχο του.


Mercedes C-ClassImage by cheekyspanky via Flickr
Την ανανεωμένη C Class έρχονται να πλαισιώσουν 10 νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Μεταξύ αυτών θα ξεχωρίσουμε την αυτόματη μεγάλη σκάλα των φώτων, τα ενεργά(!) συστήματα διατήρησης πορείας στην λωρίδα κυκλοφορίας και ειδοποίησης τυφλών σημείων (ο οδηγός ειδοποιείται αρχικά με ειδικά σήματα και αν δεν αντιδράσει ενεργοποιούνται τα φρένα), η ανίχνευση κόπωσης του οδηγού και το ενεργό cruise control, το οποίο παρέχει την δυνατότητα ακόμη και πλήρους ακινητοποίησης του αυτοκινήτου.

Από πλευράς αναρτήσεων, το σύστημα Agility Control είναι πλέον στάνταρ, ενώ υπάρχει η επιλογή μιας σφικτότερης ανάρτησης, ή ακόμα και του προηγμένου πακέτου Dynamic Handling, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και κρεμαγιέρα τιμονιού με αμεσότερη απόκριση.

Όλοι οι βενζινοκινητήρες της σειράς μοντέλων είναι εξοπλισμένοι με σύστημα άμεσου ψεκασμού. Ένα από τα κορυφαία στοιχεία είναι η χρήση για πρώτη φορά του νέου βενζινοκινητήρα V6 με την πρωτοποριακή και εξαιρετικά αποδοτική διαδικασία BlueDIRECT στην έκδοση C 350 BlueEFFICIENCY. Το εξακύλινδρο μηχανικό σύνολο αποδεικνύει περίτρανα το τεράστιο άλμα αποδοτικότητας: έχει αυξηθεί σημαντικά η ισχύς, με την έκδοση C 350 BlueEFFICIENCY να αποδίδει 306 hp και 370 Nm (το προηγούμενο μοντέλο C 350 απέδιδε 272 hp και 350 Nm). Παρ’ όλ’ αυτά, η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί αισθητά: η έκδοση C 350 BlueEFFICIENCY έχει μέση κατανάλωση 6,8 λίτρων ανά 100 χλμ. – 3,1 λίτρα ή 31% λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο C 350.

Οι τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες, που αποτέλεσαν επανάσταση το 2009 διαθέτουν όλοι άμεσο ψεκασμό και υπερτροφοδότηση, ξεχωρίζουν για τις υψηλές επιδόσεις και την υποδειγματικά οικονομική λειτουργία.

Oι τιμές ξεκινούν απο 33.700ευρώ(32.270 με απόσυρση) για την έκδοση C 180 K BlueEFFICIENCY

skai.gr
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011

Η ρύθμιση της κυκλοφορίας με κλειστά Τέμπη

Την Τετάρτη (27/04) καθώς και την Πέμπτη (28/04), τα Τέμπη θα παραμείνουν κλειστά, προκειμένου να πραγματοποιηθούν προληπτικές εργασίες απομάκρυνσης επικίνδυνων βράχων, μετά από σχετική εισήγηση των αλπινιστών, που πρόσφατα διενήργησαν αυτοψία στην κοιλάδα. Ειδικότερα, η κυκλοφορία στην κοιλάδα θα σταματήσει στις 6 το πρωί της Τετάρτης μέχρι τις 9 το βράδυ της Πέμπτης, ενώ η τροχαία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την εκτροπή της από παρακαμπτήριες οδούς.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου” λόγω εργασιών στην κοιλάδα των Τεμπών, θα γίνεται διακοπή και εκτροπή της κυκλοφορίας των διερχομένων οχημάτων και δεν θα εισπραχθούν διόδια στους Σταθμούς Μακρυχωρίου και Πυργετού για το προαναφερόμενο διάστημα.

Από την Αστυνομική Διεύθυνση Λάρισας και σχετικά με τις εναλλακτικές διαδρομές που θα ακολουθούν τα οχήματα αύριο και την Πέμπτη ανακοινώθηκαν τα ακόλουθα:

Κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Θεσσαλονίκη:

-Τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων και όλα τα λεωφορεία, θα εκτρέπονται:

-Από τον ανισόπεδο κόμβο Νίκαιας [Χ/Θ 246+300 Π.Α.Θ.Ε.], προς την περιφερειακή οδό Λάρισας-Τρικάλων και στη συνέχεια μέσω Ε.Ο. Λάρισας - Τρικάλων - Καλαμπάκας - Γρεβενών, θα εισέρχονται στην Εγνατία Οδό.

-Από τον ανισόπεδο κόμβο Γυρτώνης [Χ/Θ 365+550 Π.Α.Θ.Ε.], όπου θα συνεχίζουν στην Επαρχιακή Οδό Γυρτώνης - Αμπελώνα -Τυρνάβου - Ελασσόνας - Κοζάνης - Εγνατίας Οδού και θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε., στο ύψος κλειδί Ημαθίας.-

-Τα Ι.Χ.Ε. και τα φορτηγά έως 3,5 τόνων, θα εκτρέπονται από τον κόμβο του Πλατυκάμπου [Χ/Θ 349+396 Π.Α.Θ.Ε.] προς Αγιά και μέσω της Ε.Ο. Λάρισας -Αγιάς - Αγιοκάμπου -Βελίκας -Κόκκινου Νερού - Στόμιου- Ομόλιου, θα εισέρχονται στον Αυτοκινητόδρομο προς Θεσσαλονίκη από δ/νση Στομίου [Χ/Θ 390+700 Π.Α.Θ.Ε.].

Κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Αθήνα:

-Τα φορτηγά μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων και όλα τα λεωφορεία θα εκτρέπονται από τον κόμβο Κλειδί Ημαθίας [Χ/Θ 474-500 Π.Α.Θ.Ε.] προς Βέροια (Εγνατία Οδό) - Κοζάνη και από εκεί:

-Είτε, μέσω Ε.Ο. Κοζάνης-Ελασσόνας-Τυρνάβου - Αμπελώνα-Γυρτώνης έως τον ανισόπεδο κόμβο Γυρτώνης, όπου θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε.

-Είτε, μέσω Ε.Ο. Κοζάνης - Γρεβενών - Καλαμπάκας - Τρικάλων - Λάρισας και εν συνεχεία δια της περιφερειακής οδού Λάρισας - Τρικάλων, θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε. από τον ανισόπεδο κόμβο Νίκαιας.

-Όλα τα Ι.Χ.Ε. και τα φορτηγά μέχρι 3,5 τόνους, που θα προέρχονται από Θεσσαλονίκη, θα εκτρέπονται στο ύψος της Κατερίνης [Α.Κ. Κορινού Πιερίας Χ/Θ 445+000] προς Άγιο Δημήτριο και μέσω της Ε.Ο. Κατερίνης - Ελασσόνας - Τυρνάβου- Αμπελώνα -Γυρτώνης έως τον ανισόπεδο κόμβο Γυρτώνης, όπου θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε.-

Όλα τα οχήματα που θα προέρχονται από Κατερίνη -Πλαταμώνα, θα κατευθύνονται στον Α/Κ Κορινού και θα ακολουθούν εν συνεχεία την παραπάνω διαδρομή. Όσα εισέλθουν στην περιοχή ευθύνης μας, θα αναστρέφονται από τον Α/Κ Αιγάνης και εν συνεχεία, επίσης μέσω Α/Κ Κορινού, θα εκτρέπονται κατάλληλα.

Εξαιρούνται από τις παραπάνω ρυθμίσεις, προκειμένου διευκολύνεται η κοινωνικοοικονομική ζωή των κατοίκων της περιοχής, απ' την οποία διέρχεται η εναλλακτική διαδρομή του Ανατολικού άξονα (παραλιακή Αγιοκάμπου), καθώς και κατοίκων του Δήμου Τεμπών:

-Λεωφορεία του τοπικού ΚΤΕΛ, για μεταφορά κατοίκων μόνο της περιοχής, ήτοι για την εξυπηρέτηση της δημόσιας επιβατικής συγκοινωνίας των διαμενόντων στην περιοχή κατοίκων και

-Φορτηγά, για την εξυπηρέτηση αποκλειστικά και μόνο, αναγκών τοπικού ως άνω χαρακτήρα (λ.χ. τροφοδοσία τοπικών επιχειρήσεων, τουριστικών καταλυμάτων κλπ,, συλλογή γάλακτος με βυτιοφόρα γαλακτοβιομηχανιών που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, εφοδιασμός κτηνοτροφικών μονάδων με ζωοτροφές κ.ά.).


digitalcrete.gr

Εντός του Μαΐου οι μειώσεις στα διόδια

Εντός του Μαΐου εκτιμά ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης ότι θα ολοκληρωθούν οι διαβουλεύσεις με τα εμπλεκόμενα μέρη, ώστε να υπάρξει μείωση των διοδίων.
 
Όπως είπε, μιλώντας στο ρ/σ ράδιο εννέα 98,9 «έχουμε θέσει πολύ αυστηρό χρονοδιάγραμμα μέσα στο Μάιο, ώστε να έχουν ολοκληρωθεί και οι διαβουλεύσεις με τους παραχωρησιούχους και τις τράπεζες και η συζήτηση στη Βουλή που θέλουμε να γίνει οπωσδήποτε στην ειδική επιτροπή για να γνωρίζουν και τα κόμματα και να πουν τη γνώμη τους και στο τέλος θα υπογραφεί το όποιο μνημόνιο αφού υπάρξει και η σύμφωνη γνώμη της Ε.Ε.».
 
Ο κ. Μαγκριώτης χαρακτήρισε δικαιολογημένη σε πολλές περιπτώσεις τη δυσφορία του κόσμου και διευκρίνισε πως θα αρθούν οι αδικίες.«Θα βοηθήσουμε», πρόσθεσε, «πάρα πολύ τις συχνές τοπικές μετακινήσεις και θα υπάρχει μια δραστική μείωση εκεί που είναι υπό κατασκευή, όπου πράγματι είναι αδιανόητο να πληρώνεις πιο πολλά διόδια από ότι στο παρελθόν ενώ η υπηρεσία που σου προσφέρουν είναι χειρότερη από ότι στο παρελθόν. Και φυσικά θα γίνει μια γενική μείωση και εκεί που είναι κατασκευασμένοι οι αυτοκινητόδρομοι».

Τρίτη, 26 Απριλίου 2011

Πάτρα: Πανελλαδική κινητοποίηση από το κίνημα «Δεν Πληρώνω»

Σε ρυθμούς κινητοποίησης βρίσκονται οι ανά την χώρα επιτροπές του κινήματος «Δεν Πληρώνω», ενόψει της δίκης κατά της "Ολυμπίας Οδού" στις 3 Μαΐου στην Πάτρα.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα μέλη του κινήματος από πολλές περιοχές της Ελλάδας θα έρθουν στην Πάτρα με κάθε δυνατό μέσο.

Σημειώνεται ότι στόχος των πρωτοβουλιών είναι η ευαισθητοποίηση των Πατρινών για το θέμα, ώστε να συμμετάσχουν στις εκδηλώσεις που έχουν προγραμματιστεί για εκείνη την ημέρα έξω από το Δικαστικό Μέγαρο της Πάτρας.

«Βουτιά» 50% στην παραγωγή των ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών

Η παραγωγή των ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών Toyota, Nissan και Honda μειώθηκε πάνω από 50% τον Μάρτιο...
σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010, εξαιτίας του σεισμού που έπληξε τους προμηθευτές τους στη βορειοανατολική Ιαπωνία.

Τον Μάρτιο, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, η Toyota, κατασκεύασε 129.491 αυτοκίνητα στην Ιαπωνία, δηλαδή κατά 62% λιγότερα από πέρυσι.

Η παραγωγή της Nissan σημείωσε την ίδια περίοδο πτώση κατά 52,4% στην Ιαπωνία. Συγκεκριμένα, κατασκευάστηκαν 47.590 αυτοκίνητα, ενώ η Ηonda κατασκεύασε 34.754 αυτοκίνητα, λιγότερα κατά 62,9%.

Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών, που τις αναγκάζει να μειώσουν το ρυθμό παραγωγής τους εξαιτίας του σεισμού και του τσουνάμι που προκάλεσαν σοβαρές ζημιές ή κατέστρεψαν τα εργοστάσια των προμηθευτών τους στην περιοχή Τοχόκου της βορειοανατολικής Ιαπωνίας.


Newsroom ΔΟΛ
Enhanced by Zemanta

Λέιζερ αντί για μπουζί στα αυτοκίνητα

Working Hands.Image by yookel0 via Flickr Η στιγμή που οι κινητήρες των αυτοκινήτων θα απαλλαγούν από τα μπουζί, δεν θα αργήσει να έρθει.
Σύμφωνα με το BBC, Ρουμάνοι και Ιάπωνες ερευνητές, ετοιμάζονται να παρουσιάσουν στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για τα Λέιζερ και την Ηλεκτρο-Οπτική, την αντικατάσταση του μπουζί από λέιζερ, που θα πυροδοτούν την ανάφλεξη του μίγματος καυσίμου-αέρα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Στόχος είναι να μειωθεί με αυτό τον τρόπο η κατανάλωση καυσίμων, αλλά να αθξηθεί η ενεργειακή αποδοτικότητα των μηχανών των αυτοκινήτων.
Μάλιστα, οι πρώτες ενέργειες για την προώθηση των λέιζερ, έχουν ήδη γίνει από τους ερευνητές, οι οποίοι έχουν έρθει σε επαφή με την εταιρία ανταλλακτικών αυτοκινήτων, Denso.
Η ιδέα υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια, ωστόσο η εφεύρεση των πολύ μικροσκοπικών λέιζερ, βοηθά στην υλοποίησή της.
Οι ερευνητές από την Ρουμανία και την Ιαπωνία, με επικεφαλής τον Τακουνόρι Τάιρα των Εθνικών Ινστιτούτων Φυσικών Επιστημών στο Οκαζάκι, ανέπτυξαν ένα σύστημα που μπορεί να εστιάσει δύο ή τρεις ακτίνες λέιζερ υψηλής ενέργειας, σε μεταβαλλόμενο βάθος, στους κυλίνδρους της μηχανής. Η προκαλούμενη ανάφλεξη είναι πιο αποδοτική και, παράλληλα, δεν τίθεται θέμα φθοράς του υλικού με το πέρασμα του χρόνου, όπως στην περίπτωση του μπουζί.
Τα μικρά λέιζερ, κατασκευασμένα από κεραμικό υλικό, μπορούν να ενσωματωθούν μέσα στους κυλίνδρους του κινητήρα, παίζοντας το ρόλο των μπουζί, χωρίς τα άλλα μειονεκτήματά τους.
Με πληροφορίες από το ΑΠΕ - ΜΠΕ
 
Enhanced by Zemanta

Αυτοκίνητο πόλης κρύβει σκούτερ στο πίσω μέρος του

Ένα από τα προβλήματα της οδήγησης στις μεγάλες πόλεις, είναι ότι όταν καταφέρεις να βρεις μια καλή θέση στάθμευσης, δε θες να την εγκαταλείψεις.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μετακινηθείς με τα μέσα δημόσιας μεταφοράς ή να λιώσεις πολλές σόλες παπουτσιών για να φτάσεις εκεί που πραγματικά θες να πας (σε αντίθεση με εκεί που υπάρχει χώρος στάθμευσης).

Αυτό το μικρό αυτοκίνητο πόλης έχει τη λύση, καθώς διαθέτει ένα ηλεκτρικό σκούτερ για να μετακινείστε από μέρος σε μέρος.

Το McCar κατασκευάστηκε από τη Geely, την Κινέζικη εταιρία που έχει αποκτήσει τη Volvo και διαθέτει ένα τελείως ανεξάρτητο ηλεκτρικό σκούτερ.

Ένα πρωτότυπο του αυτοκινήτου επιδεικνύεται αυτές τις ημέρες στην έκθεση αυτοκινήτου της Shanghai.

Η Geely λέει ότι το McCar θα είναι διαθέσιμο σε δυο εκδόσεις, ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο με αυτονομία 150 χιλιομέτρων και ένα υβριδικό που θα φορτίζει και από την πρίζα γι’ αυτούς που θέλουν μεγαλύτερη αυτονομία.

Το ηλεκτρικό σκούτερ του διανύει 29 χιλιόμετρα με μια φόρτιση, που ακούγεται αρκετό για να σας πάει σε κάθε κατάστημα ακόμα και στο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο.



Άλλη μια επιλογή σας επιτρέπει να αντικαταστήσετε το σκούτερ με μια πιο παραδοσιακή καρέκλα με τροχούς, κάνοντας το McCar μια καλή επιλογή για ανθρώπους με κινητικά προβλήματα.

Η Geely δεν ανακοίνωσε αν σχεδιάζει να βγάλει στην παραγωγή το McCar, αν και φοβάμαι ότι οι άνθρωποι της McDonald μπορεί να έχουν κάτι να πουν για το όνομά του.
http://www.dailytech.gr
Enhanced by Zemanta

Renault και Hyundai : Ανακαλούν 100.000 αυτοκίνητα

Ανακαλούν 100.000 αυτοκίνητα
Renault και Hyundai Motor θα ανακαλέσουν περισσότερα από 100.000 αυτοκίνητα λόγω κατασκευαστικών προβλημάτων...
κυρίως στον αερόσακο και στον πίσω αντανακλαστήρα. 
 
Η νοτιοκορεατική θυγατρική της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα ξεκινήσει την ανάκληση 55.648 Renault Samsung
οχημάτων SM5, που κατασκευάστηκαν μεταξύ της 12ης Αυγούστου του 2009 και της 29ης Οκτωβρίου του 2010, και 65.157 SM3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ της 23ης Απριλίου του 2009 και της 10ης Αυγούστου του 2010, διευκρίνισε το νοτιοκορεάτικο υπουργείο.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 25 Απριλίου 2011

Φόρος αίματος στην άσφαλτο: 25 δεν γύρισαν πίσω!

Έφυγαν 23 ψυχές στην άσφαλτο… Στους 25 ανέβηκε φέτος ο αριθμός των θυμάτων τροχαίων δυστυχημάτων.

Σύμφωνα με τον πρώτο απολογισμό η φετινή έξοδος για το Πάσχα σημαδεύτηκε από 23 θανατηφόρα δυστυχήματα, από όπου σκοτώθηκαν 25 άνθρωποι, 32 ατυχήματα με σοβαρό τραυματισμό και 220 ατυχήματα, όπου οι εμπλεκόμενοι τραυματίστηκαν ελαφρά.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δακτύλιος πάλι από την Τρίτη

Σε ισχύ τίθεται από αύριο, Τρίτη του Πάσχα, ο περιορισμός στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων (μονά-ζυγά), στον εσωτερικό δακτύλιο της Αθήνας.

Οι οδηγοί που πέρασαν τις γιορτινές ημέρες στο Κλεινόν Άστυ είχαν την ευκαιρία να μετακινηθούν ελεύθερα από τη Μεγάλη Παρασκευή στο κέντρο της Αθήνας.

Τα όρια του δακτυλίου ορίζονται από τις παρακάτω οδούς και λεωφόρους: Αλεξάνδρας – Ζαχάρωφ – Μεσογείων – Φειδιππίδου – Μιχαλακοπούλου – Σπ. Μερκούρη – Βρυάξιδος – Υμηττού – Ηλ. Ηλιού – Α. Φραντζή – Λ. Συγγρού – Χαμοστέρνας – Πειραιώς – Ι. Οδός – Κωνσταντινουπόλεως – Αχιλλέως – Πλ. Καραϊσκάκη – Καρόλου – Μάρνη – 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) – Αλεξάνδρας


newsbomb.gr

Tα πιο εντυπωσιακά πρωτότυπα από την έκθεση της Νέας Υόρκης

Αν και σας έχουμε… ‘φροντίσει’ με το να σας τα παρουσιάσουμε πριν ακόμη από την έναρξη της έκθεσης, είναι ωραίο να τα δούμε μαζί: έξι πραγματικά πρωτότυπα και όμορφα οχήματα αλλά και σχεδιάσεις με χαρακτήρα, για τα μάτια σας(μας) μόνο..!


To PhoeniX της – ολλανδικής ιδιοκτησίας πλέον – Saab συνδυάζει τις κομψές γραμμές με ένα ιδιαίτερα αποδοτικό σύστημα κίνησης. Το σπορ τετρακίνητο αυτοκίνητο έχει έναν κινητήρα με 200 ίππους από 1.6-λίτρα turbo κινητήρα που δίνει την ισχύ του στους μπροστινούς τροχούς ενώ οι πίσω έχουν κίνηση από ένα ηλεκτρικό κινητήρα. Πάνω από όλα όμως ο υπεύθυνος σχεδιασμού κος Jason Castriota έχει μάλλον… ‘βρεί’ ένα όραμα για την εταιρία και ελπίζει να το στήσει και πάνω σε μελλοντικά μοντέλα. Φουτουριστικά στοιχεία όπως οι κάμερες αντί για τους καθρέπτες δεν θα αξιοποιηθούν σίγουρα από τα εργοστάσια παραγωγής αλλά κατά τα άλλα…

Έχει πάντα ενδιαφέρον η επανεφεύρεση ενός classic… Και η επιλογή της Volkswagen να ασχοληθεί με το αγαπημένο των πατεράδων και iconic μοντέλο microbus model είναι πολύ σημαντική. Το Bulli concept, είναι ένα εξαθέσιο με ισχύ από ένα ηλεκτρικό μοτέρ και εμβέλεια περί τα 250 χιλιόμετρα – θα άρεζε και στους… χίπις η οικολογικός χαρακτήρας! Για να είναι δε ακόμη πιο συμβατό με την τρέχουσα γενιά των feel good επικείμενων αγοραστών, υπάρχει και ένα σύστημα ψυχαγωγίας που έχει σαν κεντρικό σημείο ένα tablet. Και ναι, η παραγωγή προγραμματίζεται για το 2014…

Καταπληκτικές γραμμές σε ένα σπορτίβ sedan. Το Lexus LF-Gh είναι ίσως το πιο τολμηρό φουτουριστικό όχημα σήμερα. Χαμηλοί ρύπο και στιλ, όπως και κομψότητα και επιδόσεις. Η αλήθεια είναι πως η εταιρία είχε ανάγκη έναν ανασχεδιασμό ταυτότητας…



Το Scion FRS-8 είναι βασισμένο στην πλατφόρμα που η Toyota χρησιμοποίησε για το νέο της FT-86 II concept με ισχύ από έναν Subaru Boxer που θα μπει σε παραγωγή το 2012. Θα μπει σε παραγωγή; Δεν το ξέρουμε ακόμη…

Από την πρώτη ματιά που του ρίξαμε, το κατατάξαμε στα πλέον επιτυχημένα πρωτότυπα. Το Cadillac Urban concept έχει θέσεις για 4 και έναν κινητήρα 1.0 λίτρου με τρεις κυλίνδρους. Το πλήρες πακέτο και η χρήση ηλεκτρικής τεχνολογίας υποβοήθησης του δίνουν μεγάλη αυτονομία και την αίσθηση της πολυτέλειας μιας Cadillac…

Ένα από τα λίγα οχήματα που αποκαλύφθηκαν για πρώτη φορά στην Έκθεση, η νέα A-class concept διατηρεί το Mercedes-Benz DNA αλλά έχει σαφώς γράψει μια νέα σελίδα στα σχεδιαστικά πρότυπα της γερμανικής εταιρίας. Με ισχύ από έναν τουρμπισμένο 4κύλινδρο κινητήρα, διπλό συμπλέκτη και συστήματα προστασίας – φυσικά…- που έχουν σκεφτεί οι μηχανικοί της εταιρίας, ήταν πρωταγωνιστής…
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 24 Απριλίου 2011

Ο Κούμπιτσα πήρε εξιτήριο

Ο πιλότος της Φόρμουλα Ένα, Ρόμπερτ Κούμπιτσα, πήρε την Κυριακή του Πάσχα εξιτήριο από το νοσοκομείο της πόλης Πιέτρα Λιγκούρε της Ιταλίας, στο οποίο νοσηλεύθηκε για 11 εβδομάδες, μετά τον σοβαρό τραυματισμό του σε αγώνα ράλι στη Γένοβα.

Οι υπεύθυνοι του νοσοκομείου γνωστοποίησαν πως ο Πολωνός οδηγός της Φόρμουλα Ένα είναι πλέον σε καλή κατάσταση και ότι τώρα θα αρχίσει μια νέα φάση αποκατάστασης του τραυματισμού του.  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Σάββατο, 23 Απριλίου 2011

Το ταχύτερο Opel Corsa παραγωγής!

Την πιο ισχυρή έκδοση Corsa που υπήρξε ποτέ ανακοίνωσε η Opel. Το OPC Nürburgring Edition, το οποίο θα παραχθεί σε μόλις 500 μονάδες διαθέτει αναβαθμισμένο κινητήρα, καλύτερη οδική συμπεριφορά και χαρακτηριστική εμφάνιση.
Με επεμβάσεις στη διαχείριση, την εξαγωγή και τον υπερσυμπιεστή του κινητήρα οι μηχανικοί της Opel κατάφεραν να αυξήσουν την ισχύ του 1.6 Turbo από τους 192 PS στους 210 PS και τη ροπή από τα 23,4-27,1 kgm στα 25,5-28,5 kgm (οι δεύτερες τιμές αφορούν τη λειτουργία «overboost»). Το Corsa OPC Nürburgring Edition έχει εκρηκτικές επιδόσεις (0-100 km/h σε 6,8 sec. Τελική ταχύτητα 230 km/h) και ο ήχος από την εξάτμιση είναι προσαρμοσμένος στην αγωνιστική φύση του οχήματος, όπως υποστηρίζουν οι άνθρωποι της Opel.

Προκειμένου να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της αυξημένης ισχύος και ροπής, το OPC Nürburgring Edition είναι εφοδιασμένο με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και διαθέτει χαμηλωμένη ανάρτηση με ελατήρια και αμορτισέρ της Bilstein, αλλά και εμπρός φρένα της Brembo με ειδικά υλικά τριβής στα τακάκια. Παράλληλα, οι ειδικοί του Opel Performance Center έχουν προσαρμόσει το ABS, το Traction Control και το ESC ώστε να ταιριάζουν με την σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Εξωτερικά το OPC Nürburgring Edition ξεχωρίζει από την απόχρωση «πράσινο μήλο» ή «κόκκινο Henna», από τις γκρίζες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά 225/35 R18, το εμπρός σπόιλερ, τη νέα διπλή απόληξη της εξάτμισης και τα λογότυπα «Nürburgring» στις μεσαίες κολόνες.

Εσωτερικά, το ταχύτερο Corsa όλων των εποχών διαθέτει διακοσμητικά μαρσπιέ με μαύρο και κόκκινο λογότυπο και λευκή ραφή στα εμπρός σπορ καθίσματα Recaro, στα πίσω καθίσματα, στο χειρόφρενο και στον επιλογέα ταχυτήτων. Ακόμη, επιγραφή «Nürburgring» υπάρχει στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και το τιμόνι διαθέτει επένδυση piano black.
Η τιμή του Opel Corsa OPC Nürburgring Edition στην Γερμανία είναι 27.650 ευρώ.












protothema.gr
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 22 Απριλίου 2011

Νέος τρόπος κλοπής: Με έγγραφο στο πισω παράθυρο του οχήματος !

Γυρνάτε στο αυτοκίνητο σας μετά από ψώνια και περπατάτε στο χώρο στάθμευσης.

Ξεκλειδώνετε το αυτοκίνητό σας και μπαίνετε μέσα.Ανάβετε τη μηχανή και βάζετε όπισθεν. 

Όταν εξετάζετε τον καθρέφτη παρατηρείτε ένα κομμάτι χαρτί που 
υπάρχει στη μέση του.....οπίσθιου παραθύρου ΣΤΕΡΕΩΜΕΝΟ Ή ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ. 

Έτσι, ξεκλειδώνετε τις πόρτες σας, και βγαίνετε από το αυτοκίνητό σας 
για να αφαιρέσετε εκείνο το έγγραφο που εμποδίζει την οπτική σας. 
Όταν φθάνετε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου σας, εμφανίζεται από το 
πουθενά κλέφτης που ορμά, μπαίνει στο αυτοκίνητό σας, το παίρνει και 
φεύγει!!! 

Φυσικά το πορτοφόλι σας είναι ακόμα στο αυτοκίνητο. Τώρα ο 
κλέφτης έχει το αυτοκίνητό σας, τη διεύθυνση κατοικίας σας, 
τα χρήματά σας, & τα κλειδιά σας. Το σπίτι σας & ολόκληρη 
η ταυτότητά σας είναι στα χέρια του. 

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΥΤΟ ΤΡΟΠΟ ΚΛΟΠΗΣ!!!!! 
Εάν δείτε ένα κομμάτι του χαρτί στο πίσω παράθυρό σας, οδηγήστε 
μακριά και μετά αφαιρέστε το έγγραφο.

Πέμπτη, 21 Απριλίου 2011

Δεν επιστρέφονται πινακίδες σε όσους δεν πλήρωσαν διόδια

Από σήμερα, Μ.Πέμπτη επιστρέφονται οι άδειες οδήγησης, οι πινακίδες και οι άδειες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων...μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων που είχαν αφαιρεθεί ή κατατεθεί στις αστυνομικές αρχές μέχρι και την Μ.Τετάρτη, προκειμένου να διευκολυνθούν οι πολίτες στις μετακινήσεις τους κατά την περίοδο των εορτών του Πάσχα.

Με απόφαση, ωστόσο, του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Χρ.Παπουτσή, δεν επιστρέφονται στοιχεία οδήγησης και κυκλοφορίας οχημάτων για τις εξής παραβάσεις:

Μη καταβολή των διοδίων
Οδήγηση υπό την επήρεια μέθης
Οδήγηση με ταχύτητα πέραν της επιτρεπόμενης
Παραβίαση της ένδειξης ερυθρού σηματοδότη
Κυκλοφορία ανασφάλιστων οχημάτων

«Τσουγκρίστε αυγά, όχι αυτοκίνητα!!!»

Με αφορμή την παραδοσιακή πασχαλινή έξοδο των εκδρομέων, οι άνθρωποι του Κέντρου Αποθεραπείας και Αποκατάστασης ΑΝΑΠΛΑΣΗ και του φιλανθρωπικού Σωματείου ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗ ΣΤΗΛΗ με χιούμορ και αγάπη μας υπενθυμίζουν και μας συμβουλεύουν για όλα όσα πρέπει ή δεν πρέπει να κάνουμε, πριν ξεκινήσουμε το ταξίδι μας και όταν οδηγούμε.

«Δεν θέλουμε να σας γνωρίσουμε ως ασθενείς μας», επισημαίνουν στο καλαίσθητο έντυπο που διένειμαν σε κεντρικά σημεία του Λεκανοπεδίου.

Στόχος της κοινωνικής αυτής παρέμβασης είναι η πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, την οποία, όπως επισημαίνουν, θεωρούν την καλύτερη θεραπεία!

Δυστυχώς είναι γνωστή, λίγο ή πολύ σε όλους μας, η δυσάρεστη ή και τραγική εμπειρία ανθρώπων που υπέστησαν εξαιτίας τροχαίων ατυχημάτων και χάρη στις ιατρικές και θεραπευτικές υπηρεσίες του Κέντρου Αποθεραπείας και Αποκατάστασης ΑΝΑΠΛΑΣΗ, κατάφεραν να επανενταχθούν οικογενειακά, επαγγελματικά και κοινωνικά. Ατυχήματα που μπορούν να αποφύγουν, όσοι ακολουθήσουν τις παρακάτω συμβουλές:

Πριν ξεκινήσετε:
1) Ελέγξτε την γενική κατάσταση του αυτοκινήτου σας.
2) Δέστε τις ζώνες ασφαλείας.
3) Βάλτε τα παιδιά στο πίσω κάθισμα ή στο ειδικό κάθισμα , πάντοτε με ζώνη ασφαλείας.
4) Φορέστε το κράνος σας όταν οδηγείτε δίκυκλο.

Όταν οδηγείτε:
1) Μην υπερβαίνετε τα όρια ταχύτητας.
2) Μην κάνετε επικίνδυνα προσπεράσματα.
3) Κρατάτε αποστάσεις ασφαλείας.
4) Μην καταναλώνετε οινοπνευματώδη.

Με τις ευχές για «Καλό Ταξίδι, Καλό Πάσχα και Καλή Επιστροφή», το φυλλάδιο αυτό βρίσκεται στην ιστοσελίδα της ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ www.anaplasi-rehab.gr και μπορεί καθένας να το εκτυπώσει ή/και να το μοιράσει ηλεκτρονικά στους φίλους του.

Τετάρτη, 20 Απριλίου 2011

Μεγάλη Πέμπτη ανοιχτά τα διόδια της Ελευσίνας και της Τραγάνας

Οι Επιτροπές Αγώνα "Δεν Πληρώνω" ανοίγουν τη μεγάλη Πέμπτη τα διόδια της Ελευσίνας στις 4μμ και τα διόδια της Τραγάνας στις 5μμ....

Ο αγώνας μας κλιμακώνεται μέχρι την τελική νίκη.

Επίσης ανοίγουμε τα διόδια σε Κόρινθο και Αφίδνες και τη Μεγάλη Δευτέρα κατά την επιστροφή των ταξιδιωτών".

Τρίτη, 19 Απριλίου 2011

Ανοίγουν τα διόδια των Αφιδνών τη Μ. Παρασκευή

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας και άνοιγμα των διοδίων στις Αφίδνες έχουν προγραμματίσει για τις 15:00 τη Μ. Παρασκευή τα μέλη του κινήματος «Δεν Πληρώνω».

Ζητούν...
την άμεση καταγγελία των συμβάσεων παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων σε ιδιώτες και την κατάργηση των διοδίων.

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση του κινήματος

1. Καταγγέλουμε τη μετατροπή της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων και γενικά των αστυνομικών οργάνων σε ιδιωτική παρα-αστυνομία των μεγαλοεργολάβων. Πληθαίνουν οι περιπτώσεις (π.χ. στην Ολυμπία Οδό) καταπάτησης κάθε έννοιας νομιμότητας, αφού αστυνομικά όργανα επιβάλλουν πρόστιμα και αφαιρούν πινακίδες και άδειες ακόμη και οδηγών που ΔΕΝ αρνούνται να καταβάλλουν το αντίτιμο των διοδίων, αλλά δηλώνουν αδυναμία πληρωμής – πρόστιμα έχουν επιβληθεί ακόμη και σε οδηγούς που ζήτησαν να πληρώσουν με πιστωτική κάρτα! Στηρίζουμε έμπρακτα τους συμπολίτες μας που έχουν υποβάλει μηνύσεις κατά των παρανομούντων αστυνομικών οργάνων και υπαλλήλων των εταιριών. Η «δικαιολογία» που προβάλλουν προφορικά τα αστυνομικά όργανα (ότι δηλαδή «αναγκάζονται» να παρανομούν επειδή οι εταιρίες πληρώνουν τα έξοδα των οχημάτων της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων!) αποτελεί πρωτοφανή πρόκληση για τους φορολογούμενους πολίτες και αίσχος για τους υπουργούς Μεταφορών κ. Ρέππα και Προστασίας (των Εταιριών) κ. Παπουτσή.

2. Καταδικάζουμε την προσπάθεια τρομοκράτησης των πολιτών και του κινήματος κατά των διοδίων, που εκφράζεται με τον πρόσφατο πολλαπλασιασμό των μηνύσεων, ακόμη και συλλήψεων! Διαβεβαιώνουμε την κυβέρνηση και τους μεγαλοεργολάβους ότι το κίνημα κατά των διοδίων δεν θα πτοηθεί και θα συνεχίσει τις μαζικές κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα, ως την καταγγελία των χαριστικών συμβάσεων παραχώρησης και την κατάργηση όλων των διοδίων. Επιπλέον, επιβεβαιώνουμε τη θέλησή μας να περιφρουρήσουμε το μαζικό και συλλογικά αποφασισμένο χαρακτήρα των δράσεών μας, χωρίς παραχωρήσεις σε ενέργειες που είναι ξεκομμένες από τη βούληση των χιλιάδων πολιτών οι οποίοι συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις μας.

3. Ρωτάμε τον κ. Ρέππα: Πρώτον, τι απέγινε με την έρευνα που είχε εξαγγείλει για απόδοση ευθυνών στην «Νέα Οδός Α.Ε.» σχετικά με την πρωτοφανή διακοπή της κυκλοφορίας και την ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών την Καθαρά Δευτέρα στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας; Δεύτερον, έχουν σταματήσει τα έργα στην καρμανιόλα Κορίνθου-Πατρών, και αν ναι, γιατί δεν επιβάλει στην «Ολυμπία Οδός Α.Ε.» όσα προβλέπονται από τη σύμβαση παραχώρησης; Ή μήπως προτιμά απλώς να εισπράττει η εταιρία το χαράτσι των διοδίων χωρίς να κουνάει, έστω και για τα μάτια, μια μπουλντόζα; Τέλος, γιατί η πλήρως τεκμηριωμένη καταγγελία από το κίνημα της Β.Α. Αττικής περί πολλαπλής αθέτησης των συμβατικών υποχρεώσεων της «Νέα Οδός Α.Ε.» δεν έχει επιφέρει τις προβλεπόμενες ποινικές ρήτρες πολλών δεκάδων εκατομμυρίων και την καταγγελία της σύμβασης παραχώρησης από πλευράς του Δημοσίου;

4. Σχετικά με την εξαγγελλόμενη μείωση του αντιτίμου των διοδίων, καταρχήν τονίζουμε ότι είναι ελάχιστο μεν, προφανές δε αποτέλεσμα της πίεσης που ασκεί το κίνημά μας και οι μυριάδες πολίτες, που δίκαια και εύλογα δεν καταβάλλουν το χαράτσι στους νταβατζήδες ιδιώτες. Δεύτερον, αυτή η μερική υποχώρηση της κυβέρνησης κάθε άλλο παρά θα μας κάνει να απεμπολήσουμε το στόχο μας, ιδίως αφού ως προϋπόθεση για τη μείωση είναι νέα δάνεια των εργολάβων με εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου! Πρόκληση αποτελεί και το σχέδιο της κυβέρνησης να χρησιμοποιήσει έσοδα από τα διόδια για την κάλυψη του…χρέους. Η μοναδική δίκαιη λύση είναι: καταγγελία των συμβάσεων και κατάργηση των διοδίων. Τίποτα λιγότερο!

enimerwsi.com

«Τσουχτερές» αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου

«Τσουχτερές» αναμένεται να είναι οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου τη χρονιά που μας έρχεται, λόγω των κοινοτικών... ντιρεκτίβων, αλλά και της δυσχερούς οικονομικής θέσης στην οποία βρίσκονται ή πρόκειται να βρεθούν πολλές εταιρείες του κλάδου στο προσεχές μέλλον.

Στην καλύτερη περίπτωση οι ασφαλισμένοι θα πληρώσουν 10%-12% ακριβότερα για την ασφάλιση του αυτοκινήτου τους, ενώ δεν πρέπει να αποκλειστούν αυξήσεις μέχρι και 30%-35% - κυρίως από τις μικρές και μεσαίες εταιρείες του κλάδου - στην περίπτωση που αυξηθούν από 1ης Ιουλίου του 2009 τα κατώτερα υποχρεωτικά όρια ασφάλισης.

Έτσι για παράδειγμα, το μέσο ασφάλιστρο για ένα αυτοκίνητο 1.400 κυβικών μπορεί να «εκτιναχθεί» στα 780-810 ευρώ ετησίως από 600 ευρώ που είναι σήμερα, ενώ το νομοσχέδιο που «πέρασε» στις αρχές του χρόνου για τον κλάδο της οδικής βοήθειας, εκτιμάται ότι θα οδηγήσει το ετήσιο κόστος στα 100-180 ευρώ ετησίως από 50-60 ευρώ που κοστίζει σήμερα η υπηρεσία οδικής βοήθειας.

Ο κ. Νίκος Αδαμαντιάδης, μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, εκτιμά ότι οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου θα κυμανθούν για το 2009 στο 12%-15% και θα «περάσουν» κυρίως από το β’ εξάμηνο του 2009 και ύστερα. Πολύ μεγαλύτερες αυξήσεις ? υπερδιπλάσιες - αναμένει ο πρόεδρος της Commercial Value κ. Δημήτρης Βιδάλης, εφόσον βέβαια οι αρμόδιες αρχές επιθυμούν να βάλουν μία τάξη σε μία αγορά, στην οποία πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν το «όπλο» του χαμηλού ασφαλίστρου, χωρίς να διαθέτουν την απαραίτητη κεφαλαιακή επάρκεια και τα αναγκαία αποθέματα. Η υπό-αποθεματοποίηση αποτελεί ένα από τα «καρκινώματα» της αγοράς, καθώς αρκετές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο αυτοκινήτου, μέσα από την πρακτική του χαμηλού ασφαλίστρου συγκεντρώνουν ασφαλιστική παραγωγή και φυσικά την αναγκαία ρευστότητα, που τους επιτρέπει να συντηρούνται στη ζωή, χωρίς να διαθέτουν τα αναγκαία αποθέματα.

Εκτός όμως από τις πιέσεις που θα δημιουργήσει η ενσωμάτωση της? περίφημης 5ης οδηγίας, η μεγάλη αύξηση των ασφαλίστρων θεωρείται «μονόδρομος» για αρκετές ασφαλιστικές προκειμένου να αποφευχθεί η? χρεοκοπία τους. Πρόσφατα, η Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΕΠΕΙΑ) δέσμευσε τα περιουσιακά στοιχεία της EOS και η ασφαλιστική ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε αύξηση των ασφαλίστρων από το ξεκίνημα του 2009. Η εταιρεία ανακοίνωσε ακόμη ότι προχωρά σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 6 εκατ. ευρώ, ενώ σύντομα αναμένεται να περάσει το 25% των μετοχών στην ιταλική Gruppo Carige.

Σύμφωνα με πληροφορίες από παράγοντες της αγοράς, λόγω της γενικότερης οικονομικής κρίσης, η ΕΠΕΙΑ αναμένεται να ζητήσει από τις ασφαλιστικές εταιρείες που χρειάζονται κεφαλαιακή ενίσχυση, να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα κεφάλαια τμηματικά (40% το 2009, 30% το 2010 και 30% το 2011).

Παράλληλα, η σταδιακή προσαρμογή στους νέους κανόνες του Solvency, αναμένεται να... «εκτοξεύσει» τα απαιτούμενα αποθέματα για τον κλάδο ζωής με συνέπεια να επιβιώσουν μόνο οι εταιρείες που διαθέτουν ισχυρά κεφάλαια, ενώ από τις μικρότερες, θα διασωθούν μόνο αυτές που έχουν τιμολογήσει σωστά τους ασφαλιστικούς κινδύνους.

Δεν είναι βέβαια λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι, υπό τις σημερινές συνθήκες που βρίσκεται η ελληνική οικονομία, η κυβέρνηση δεν αποκλείεται να «αναβάλει» το περαιτέρω ξεσκαρτάρισμα στην αγορά, αφού δεν είναι διατεθειμένη να πάρει το πολιτικό κόστος για τους ανέργους που μπορεί να προκαλέσουν τα «λουκέτα» σε κάποιες εταιρείες, αλλά και για την περαιτέρω οικονομική επιβάρυνση των Ελλήνων ασφαλισμένων από τα ακριβότερα ασφάλιστρα αυτοκινήτων.

Αυτό σημαίνει ουσιαστικά ότι 4-5 ακόμη ασφαλιστικές εταιρείες ? κάποιοι ανεβάζουν τον αριθμό ακόμη και στις 10 - οι οποίες βρίσκονται στο «στόχαστρο» των αρχών λόγω κακής οικονομικής κατάστασης, είναι πολύ πιθανόν να πάρουν? παράταση ζωής.


Τι αλλαγές φέρνει η 5η οδηγία?

Η 5η Κοινοτική Οδηγία θα φέρει σημαντικές αυξήσεις στα ασφάλιστρα, καθώς οι εταιρείες του κλάδου θα μετακυλίσουν στους οδηγούς το αυξημένο κόστος για τις μεγαλύτερες αποζημιώσεις που προβλέπει η συγκεκριμένη ντιρεκτίβα. ΗΕπιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΕΠ.Ε.Ι.Α.) έχει αποφασίσει να αυξήσει τα κατώτερα υποχρεωτικά όρια ασφάλισης σε τρεις φάσεις, έως το 2012.
- Έως την 1η Ιουνίου 2009 τα όρια θα αυξηθούν στα 500.000 ευρώ ανά θύμα τροχαίου, με απεριόριστο ύψος συνολικής κάλυψης, από 500.000 ευρώ ανά ατύχημα που ισχύει σήμερα. - Έως την 1η Δεκεμβρίου 2010 θα αυξηθούν στα 750.000 ευρώ ανά θύμα τροχαίου, με επίσης απεριόριστο όριο στη συνολική κάλυψη ανά ατύχημα.
- Έως την 1η Ιουνίου 2012 θα αυξηθούν στο 1 εκατ. ευρώ ανά θύμα τροχαίου και απεριόριστη τη συνολική κάλυψη ανά ατύχημα.
Επίσης για τις υλικές ζημιές, αυξάνονται στα 500.000 ευρώ ανά ατύχημα.
Η ενσωμάτωση της οδηγίας αυτής σημαίνει ουσιαστικά ότι θα αυξηθεί σημαντικά το κόστος αντασφάλισης για τις ασφαλιστικές οι οποίες με τη σειρά τους θα το μετακυλίσουν στα ασφάλιστρα.
ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Alfa Romeo MiTo MY2011

Alfa MiToImage via WikipediaΑλλαγές για μια πιο premium εικόνα
Ιδιαίτερο στυλ που ξυπνά δυνατά συναισθήματα και τεχνολογία αιχμής, σε συνδυασμό με κορυφαίο κράτημα και οδηγική ευχαρίστηση. Με τον τίτλο του «Auto Europa 2009» καθώς και την πεντάστερη συμπεριφορά της στις δοκιμές του Euro NCAP, η Alfa Romeo MiTo έχει αποδείξει ότι ο συνδυασμός εικόνας, ιταλικού στυλ, τεχνολογικής υπεροχής και απόδοσης είναι αυτός που κερδίζει.
Μερικές από τις νέες προσθήκες είναι τα νέα ειδικής επίστρωσης μεταλλικά χρώματα του αμαξώματος (Bronzo Metal - μπρονζέ μεταλλικό), καθώς και οι νέες δίχρωμες πολυτελείς επενδύσεις του εσωτερικού. Ένα νέο high-tech υλικό (Tecnosilk σε καφέ ανοιχτό και μαύρο) δημιουργήθηκε για τα καθίσματα, που αποτελείται από ένα μαλακό, ελαστικό ύφασμα που έχει μία ιδιαίτερη όψη και υφή σαν μετάξι και έντονα γραφικά στοιχεία, υποστηρίζοντας έτσι τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα του μοντέλου.

 Alfa Romeo Mito WhiteImage via Wikipedia Στη MiTo Quadrifoglio Verde υπάρχει επίσης η καινοτόμος λειτουργία «Dynamic Suspension», ενός συστήματος που ελέγχει συνεχώς τα αμορτισέρ και έχει εξελιχθεί με τη συνεργασία των τεχνικών της Magneti Marelli, ύστερα από την αγωνιστική εμπειρία που αποκόμισαν σε πίστες της Ευρώπης.
Εν συντομία, η νέα Alfa Romeo MiTo MY2011 έχει συνολικά αναβαθμισμένη εικόνα και high-tech φιλοσοφία, με σκοπό να διατηρήσει τη θέση της σαν ένα σπορ compact μοντέλο και να κερδίσει τους πελάτες που ενδιαφέρονται για τις λεπτομέρειες και τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Δεν είναι τυχαίος ο συνδυασμός κορυφαίων κινητήριων συνόλων, με τα νέα προηγμένα συστήματα ενεργής ανάρτησης, με σκοπό την προσφορά αυξημένων επιπέδων άνεσης και δυναμικής συμπεριφοράς.
 
Alfa Romeo MiToImage via WikipediΗ γκάμα της Alfa Romeo MiTo MY2011 περιλαμβάνει τρεις turbo κινητήρες πετρελαίου 1.3 JTDM-2 85 ίππων, 1.3 JTDM-2 95 ίππων και 1.6 JTDM-2 120 ίππων, τέσσερις κινητήρες βενζίνης (1.4 78 ίππων, 1.4 MultiAir 105 ίππων, 1.4 MultiAir Turbo 135 ίππων και 1.4 MultiAir Turbo 170 ίππων) με αυτόν των 135 ίππων να μπορεί να εφοδιαστεί και με το TCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Όλη η γκάμα πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 και περιλαμβάνει στον std εξοπλισμό το σύστημα Start&Stop με ένδειξη αλλαγής ταχύτητας (GSI). Πάντα αφοσιωμένη να παράγει αυτοκίνητα με εξαιρετική οικονομία και υψηλές επιδόσεις, η Alfa Romeo λανσάρει τον ολοκαίνουργιο κινητήρα πετρελαίου 1.3 JTDM-2 85hp με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 που φτάνουν τα 95g/km. Σύμφωνα με το πρόσφατο περιβαλλοντικό μέτρο των τελών κυκλοφορίας, όλες οι εκδόσεις που περιλαμβάνουν τον κινητήρα αυτό δεν επιβαρύνονται με τέλη κυκλοφορίας.
Τέλος, στα highlight της MiTo MY 2011, βρίσκεται η νέα έκδοση Super, πλούσιου εξοπλισμού που εσωματώνει νέες τεχνολογίες (όπως σύστημα Blue&Me, εξελιγμένο ηχοσύστημα Hi-Fi με διπλή κεραία και 8 ηχεία) καθώς και αναβαθμισμένη εμφάνιση (όπως ζάντες αλουμινίου 16'', σπορ πίσω προφυλακτήρα, καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών σε χρώμα γκρι titanium). Η έκδοση Super, είναι διαθέσιμη μόνο στους κινητήρες 1.4 78hp, 1.3 JTDM-2 85hp και 1.4 Multiair 105hp, στοχεύοντας κυρίως στο νεανικό κοινό.
Enhanced by Zemanta

Τι κινείται και τι καθηλώνεται στους …πασχαλινούς δρόμους

Δείτε, διαβάστε και γενικά ενημερωθείτε πριν πιάσετε τιμόνι κατά την έξοδό σας για τον εορτασμό του Πάσχα.

Έτσι, για την ασφαλέστερη κίνηση των οχημάτων και τη βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας κατά την περίοδο των εορτών του Πάσχα και της Πρωτομαγιάς 2011, εκτός των μέτρων διευκόλυνσης και κυκλοφορίας, που θα ληφθούν σε τοπικό επίπεδο, θα ισχύσει και απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφελίμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου 

Αποκάλυψη για το νέο VW Beetle

Μετά από αρκετά χρόνια αναμονής, η δεύτερη γενιά του νέου Beetle παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτων της Σαγκάης.... Η πρώτη είδηση είναι ότι το νέο «σκαθάρι» δεν έχει πια το όνομα «New Beetle», αλλά σκέτο «Beetle». Προφανώς επειδή οι Γερμανοί έκριναν ότι έχει ήδη καταγραφεί στη συνείδηση του κοινού του σαν καινούριο μοντέλο.
Όπως είναι λογικό, ο σχεδιασμός του Beetle ακολουθεί τη ρετρό συνταγή της επιτυχίας που έκανε ιδιαίτερα δημοφιλές τον πρόγονό του.
Ωστόσο, έχει πιο έντονες γραμμές και τονισμένα χαρακτηριστικά και συνεπώς δείχνει πιο μοντέρνο και σύγχρονο, αλλά και πιο στιβαρό. Στο εμπρός μέρος διατηρείται το τονισμένο καπό και τα έντονα στρογγυλά φωτιστικά σώματα. Στο κάτω μέρος ωστόσο έχει τοποθετηθεί μια μεγάλη οριζόντια μακρόστενη γρίλια, η οποία υπάρχει και σε άλλα σύγχρονα μοντέλα της Volkswagen.

Από το πλάι ξεχωρίζουν φυσικά οι μεγάλοι θόλοι των τροχών, οι ζάντες 19 ιντσών, αλλά και η επίσης πολύ τονισμένη βασική γραμμή, η οποία είναι ψηλή και επίπεδη με το έδαφος ώστε να προσφέρει αίσθηση στιβαρότητας. Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε ότι η οροφή είναι λιγότερο κεκλιμένη και αυτό αναμένεται να έχει θετικές επιπτώσεις στους χώρους στην καμπίνα επιβατών. Από το πίσω μέρος ξεχωρίζει το μεγάλο σπόιλερ στη βάση του παραθύρου, τα πιο… «σοβαρά» φωτιστικά σώματα και ο προφυλακτήρας που δεν διακόπτει την έντονη κλίση της πίσω πόρτας.

Το νέο Beetle είναι μεγαλύτερο από το πρόγονό του (κατά 15,2 cm σε μήκος και κατά 8,4 cm σε πλάτος). Κάτω από το καπό θα τοποθετούνται αρχικά δύο γνώριμοι δίλιτροι κινητήρες, ο 2.0 TSI και ο 2.0 TDI. Για την αγορά των Η.Π.Α., στην οποία το Beetle είναι ιδιαίτερα δημοφιλές, θα διατίθεται και μία έκδοση με τον κινητήρα 2,5 TSI με 172 PS.

Τελευταία ανανέωση:
Τα νέα σχετικά με τις εκδόσεις κινητήρων είναι πολύ πιο ευχάριστα! Η VW ανακοίνωσε ότι στην Ευρώπη το Beetle θα είναι διαθέσιμο με τους κινητήρες 1,2 TSI (105 PS), 1,4 TSI (160 PS), 2,0 TSI (200 PS), 1,6 TDI (105 PS) και 1,6 TDI (140 PS). Όλοι οι κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι και με κιβώτιο DSG επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Επίσης, οι εκδόσεις 1,6 TSI και 2,0 TSI θα διαθέτουν ηλεκτρονικό διαφορικό XDS.

Πώς σας φαίνεται το νέο Beetle;
Συμφωνείτε με την πολιτική αναβίωσης κλασσικών μοντέλων μέσα από σύγχρονα αυτοκίνητα με ρετρό σχεδιασμό;
















protothema.gr
Enhanced by Zemanta

Το νέο Citroen DS5

Η πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του νέου Citroen DS5 έγινε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Σαγκάη...

Το Citroën DS5 που θα λανσαριστεί στα τέλη του 2011, αποτελεί μια νέα φάση στην εξέλιξη της σειράς DS. Το μοντέλο ακολουθεί απόλυτα την φιλοσοφία “Créative Technologie” της μάρκας ακολουθώντας ακόμα τολμηρότερες επιλογές στον τομέα του στυλ, της αρχιτεκτονικής και του φινιρίσματος

Κομψό και επιβλητικό

Το Citroën DS5 βασίζεται στο πρωτότυπο C-SportLounge. Στόχος ήταν να μεταφερθεί η αίσθηση του πρωτοτύπου στη μαζική παραγωγή. Το DS5 εκπλήσσει με τις αναλογίες του και την άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα του. Εμπρός η μάσκα προσδιορίζει άμεσα το DS5 σαν μέλος της οικογένειας DS. Η σμιλευμένη επιφάνεια του καπό τονίζεται από τα μεταλλικά «φιλέτα» που ξεκινούν από τα φωτιστικά σώματα και φτάνουν τις πλαϊνές γυάλινες επιφάνειες. Στο πίσω μέρος η εντυπωσιακή παρουσία τονίζεται από το φαρδύ μετατρόχιο και τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων.

Εσωτερικό

Η οδηγοκεντρική καμπίνα εντυπωσιάζει τόσο με το στυλ όσο και με την ποιότητά της. Η ποιότητα και το κορυφαίο επίπεδο φινιρίσματος της καμπίνας είναι αποτέλεσμα της προσοχής που δόθηκε στην λεπτομέρεια καθώς και στην επιλογή των υλικών. Τα χειριστήρια είναι τοποθετημένα σε δύο κεντρικές κονσόλες. Η πρώτη βρίσκεται ανάμεσα στα δύο καθίσματα και η δεύτερη στην οροφή. Οι διακόπτες έχουν σχεδιαστεί με σαφείς αναφορές στην αεροπορική βιομηχανία, κάτι που ισχύει και για τον εντυπωσιακό φωτισμό.
 
Νέα αρχιτεκτCitroen DS5 launchImage by hwojtek via Flickrονική

Το να συνδυάσεις την ευχάριστη οδική συμπεριφορά, με την άνεση, την αισθητική με την πρακτικότητα και τις επιδόσεις με την οικονομία αποτελεί κάθε άλλο παρά εύκολη πρόκληση.
Ο έξυπνος σχεδιασμός του DS5 ανοίγει νέους ορίζοντες με την πρωτοποριακή αρχιτεκτονική του:
• Κομψό και συμπαγές αμάξωμα (4,52m μήκος και 1,85m πλάτος) και θέση οδήγησης αντάξια ενός αυτοκινήτου υψηλού τουρισμού
• Ευμεγέθης χώρος αποσκευών (465 λίτρα)
• Πέντε πραγματικές θέσεις και όλη η πρακτικότητα ενός hatchback

Η τεχνολογία

Το DS5 εφοδιάζεται με μια τοποθετημένη στον εσωτερικό καθρέπτη κάμερα, η οποία ρυθμίζει τα φώτα του αυτοκινήτου ανάλογα με τις εξωτερικές καιρικές και κυκλοφοριακές συνθήκες. Επίσης, χρησιμοποιεί ένα πιο άμεσο, νέας γενιάς οπτικό σύστημα προειδοποίησης παρέκκλισης από τις γραμμές πορείας (LDWS).

Το πρώτο Citroën με τεχνολογία HYbrid4
Το DS5 αποτελεί το πρώτο Citroën που χρησιμοποιεί την τεχνολογία HYbrid4, ένα υβριδικό σύστημα που συνδυάζει τις επιδόσεις του πετρελαιοκινητήρα HDi, με την αποτελεσματικότητα του ηλεκτροκινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύνολο απόδοσης 200 ίππων, τετρακίνηση, δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης, υψηλές επιδόσεις και εκπομπές CO2 μόλις 99g/km.

Citroën DS5 White Pearl
Για το ντεμπούτο του στο σαλόνι αυτοκινήτου στη Σαγκάη, το DS5 παρουσιάζεται με την ειδική βαφή White Pearl καθώς και τροχούς διαμέτρου 20 ιντσών με γυαλισμένα και βαμμένα μαύρα τμήματα που ενισχύουν την αίσθηση του βάθους. Η σειρά DS που αποτελείται από τα DS3, DS4 και τώρα από το DS5, παράγεται στη Γαλλία και πωλείται στην Ευρώπη. Η Citroën θα λανσάρει την ξεχωριστή της σειρά και στην Κίνα το 2012.

skai.gr
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...