Τρίτη, 30 Μαρτίου 2010

Στόχος της Toyota η βελτίωση της ποιότητας

Στην αντεπίθεση πέρασε η Toyota με στόχο να βελτιώσει την ποιότητα των οχημάτων της, το κύρος των οποίων δέχτηκε σοβαρό πλήγμα μετά από τις ανακλήσεις εκατομμυρίων αυτοκινήτων.

Τις σχετικές ανακοινώσεις για λογαριασμό της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου, έκανε ο ίδιος ο επικεφαλής της εταιρείας, Ακίο Τογιόντα, κατά την πρώτη συνάντηση της ομάδας εργασίας για τον έλεγχο της ποιότητας παγκοσμίως, η οποία έγινε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας, το Τογιότα Σίτι, της Δυτικής Ιαπωνίας.

«Θέλουμε να εξετάσουμε εκ νέου, όλες τις διαδικασίες ποιότητας, θέλουμε να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών» είπε ο Τογιόντα απευθυνόμενος στην Επιτροπή που αποτελείται από περίπου 50 άτομα, απ' όλο τον κόσμο.

Η Toyota αναγκάστηκε να ανακαλέσει περίπου 8 εκατομμύρια αυτοκίνητα για να επιδιορθώσει προβλήματα στο γκάζι και τα μπροστινά πατάκια, τα οποία προκαλούσαν ακούσια επιτάχυνση. Τα τρία τέταρτα των αυτοκινήτων που είχαν προβλήματα είχαν πουληθεί στις ΗΠΑ.

Παράλληλα αναγκάστηκε να ανακαλέσει περίπου 500.000 οχήματα του υβριδικού Prius, του μοντέλου της με τις περισσότερες πωλήσεις, εξαιτίας ελαττωματικών φρένων.

Οι αμερικανικές αρχές ερευνούν τους θανάτους 52 ανθρώπων σε σχέση με τις τεχνικές ατέλειες των οχημάτων, αλλά η ευθύνη της εταιρείας έχει αποδειχθεί σε ελάχιστες από αυτές τις περιπτώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...