Στις αρχές καλοκαιριού, είχαμε το πρώτο κρούσμα στο Παρίσι. Ο ιδιοκτήτης αυτού του εκπληκτικού μοντέλου, είδε από τον καθρέφτη του φωτιές στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, και έντρομος βγήκε έξω βλέποντας την «κούκλα» του να τυλίγεται στις φλόγες. Λίγες μέρες μετά, ανακοινώθηκε ότι τέσσερις ακόμα Ferrari ίδιου μοντέλου είχαν πιάσει φωτιά σε συνθήκες κίνησης. Ευτυχώς δεν υπήρξαν τραυματισμοί, αλλά δύο από τα αυτοκίνητα έπαθαν ολική καταστροφή.
Στο Maranello σήμανε συναγερμός. Αυτό το φαινόμενο μπορεί να χαλάσει το πρεστίζ της εταιρείας πολύ σύντομα. Έτσι, άμεσα ξεκίνησαν οι έλεγχοι και οι μηχανικοί της Ferrari αποφάνθηκαν ότι για τις φωτιές φταίει μια συγκολλητική ουσία που είναι τοποθετημένη πάνω από τις θόλους των πίσω τροχών και συγκρατεί τη θερμότητα που παράγεται από τα φρένα.
Συνολικά θα ανακαλέσουν 1.248 458 Italia, μεταξύ αυτών και όσες κυκλοφορούν στη χώρα μας, και θα αποκαταστήσουν την βλάβη.
Φανταστείτε όμως να είχατε αγοράσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, να είχατε δώσει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και να έπαιρνε φωτιά στα καλά καθούμενα. Το τι απάντησαν στη Ferrari και τι έκαναν οι άτυχοι της υπόθεσης μετά από αυτό, δεν το γνωρίζουμε και μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ.
Φανταστείτε όμως να είχατε αγοράσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, να είχατε δώσει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και να έπαιρνε φωτιά στα καλά καθούμενα. Το τι απάντησαν στη Ferrari και τι έκαναν οι άτυχοι της υπόθεσης μετά από αυτό, δεν το γνωρίζουμε και μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.