Στο εσωτερικό, ποιότητα και πολυτέλεια είναι υπεράνω κριτικής. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ μιας πλούσιας γκάμας επενδύσεων, ανάλογα με το γούστο του. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες, έχουν αυξηθεί προσφέροντας επιπλέον άνεση, με τα συστήματα ψυχαγωγίας με οθόνες αφής στο κέντρο του ταμπλό και τα προσκέφαλα των καθισμάτων, να βρίσκονται στο βασικό εξοπλισμό.
Αναβαθμισμένος είναι και ο V12 κινητήραςtwinturbo 6,0 λίτρων με τους 575 ίππους, συνδυάζοντας βενζίνη με βιοαιθανόλη (E85) για οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Παρά το βάρος του αμαξώματος, οι επιδόσεις είναι εκπληκτικές, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 4,6΄΄ και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 318 χλμ./ώρα.
Η Continental GT διαθέτει σύστημα τετράκινησης με το ποσοστό ροπής να είναι 40/60% εμπρός/πίσω, ζάντες 20 ή 21 ιντσών και κεραμικά φρένα. Στα μέσα του 2011 αναμένεται να παρουσιαστεί και μια νέα έκδοση με κινητήρα V8 4,0 λίτρων, ο οποίος όπως αναφέρει η Bentleyέχει μειωμένους ρύπους κατά 40% σε σχέση με τον V12.
Λουκάς Παπαλάμπρος Monopoli.gr
Λουκάς Παπαλάμπρος Monopoli.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.