Αναμφίβολα, το Evoque είναι το μεγαλύτερο εμπορικό –και όχι μόνο- στοίχημα στη νεότερη ιστορία της βρετανικής εταιρείας, καθώς πρόκειται για ένα cross coupe(!) όχημα που τοποθετείται, παρ’ ότι 3θυρο, στην καρδιά της πολυτελούς κατηγορίας των μεσαίων SUV. Έχοντας ξεκάθαρες επιρροές από το πρωτότυπο LRX, το νέο Evoque θα πωλείται από το καλοκαίρι του 2011 σε περισσότερες από 160 χώρες σε τιμή, που σύμφωνα με τους Βρετανούς, θα ξεκινά από τα 35.000 ευρώ περίπου.
Η εταιρεία, όπως ήταν αναμενόμενο, πέρα από την ιδιαίτερη αισθητική του εσωτερικών και εξωτερικών επιφανειών, ποντάρει ιδιαίτερα και στις περιβαλλοντικές ευαισθησίες του μοντέλου της, όντας το «καθαρότερο» Range Rover που παρήχθη ποτέ. Άλλωστε, κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι το γεγονός πως οι Βρετανοί τονίζουν στις ανακοινώσεις τους με περισσή μάλιστα έμφαση, πως οι δύο διαθέσιμοι πετρελαιοκινητήρες της γκάμας του νέου Estoque, που έρχονται να πλαισιώσουν τον μοναδικό προς το παρόν βενζινοκινητήρα, εκλύουν μόλις 130 και 150 gr CO2 για κάθε χιλιόμετρο κίνησης. Επιπρόσθετα, πρόκειται για το πιο «μικρό» και ελαφρύ μοντέλο της εταιρείας, καθώς στην πρώτη περίπτωση το μήκος δεν υπερβαίνει τα 4,3 μ., ενώ το συνολικό βάρος τα 1.600 κιλά.
Πιο συγκεκριμένα, για όσους… τυχερούς, κάτω από το καπό θα φιλοξενούνται δύο τουρμποντίζελ κινητήρες στα 2,2 λίτρα, με μέγιστη ισχύ 150 και 190 ίππων, ενώ ο 2λιτρος κινητήρας βενζίνης, ο οποίος επίσης συνδυάζεται με υπερσυμπιεστή καυσαερίων, έχει μέγιστη ισχύ 240 ίππων εξασφαλίζοντας μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο λίγο παραπάνω από τα 7,1 δλ. Από εκεί και πέρα, στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη του οχήματος, ξεχωρίζουν το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων για όλες τις εκδόσεις, το νέο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης (EPAS), οι εξελιγμένες αναρτήσεις MagneRide, που αποτελούνται από ρυθμιζόμενα ως προς το βαθμό απόσβεσής τους αμορτισέρ, καθώς τέλος και το πρωτοποριακό σύστημα τετρακίνησης Terrain Response της Land Rover.
Εδώ, αξίζει να προσθέσουμε πως το νέο Evoque θα διατίθεται και σε προσθιοκίνητες εκδόσεις, χωρίς όμως οι ιθύνοντες της εταιρείας να διευκρινίζουν μέχρι αυτή τη στιγμή με ποια από τα προαναφερθέντα μηχανικά σύνολα θα συνδυάζονται. Περισσότερες λεπτομέρειες για το 3θυρο Estoque θα έχουμε στη διάθεση μας μόλις ανοίξουν και επίσημα οι πύλες της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού.
www.kathimerini.com.cy από 4Τ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.