Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Test drive στο Fiat 500 C 1.4

Ένα αυτοκίνητο, άπειρα συναισθήματα!

Το 500 από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις. Ειδικότερα στην Ιταλία και στην Ελλάδα, οι λάτρεις της μόδας το λάτρεψαν, πολλοί το αγόρασαν και σχεδόν όλοι οι οδηγοί θηλυκού γένους, πήγαν μια βόλτα από τις εκθέσεις της Fiat για να το δουν.

Η κάμπριο έκδοση όμως, είναι κάτι διαφορετικό! Η υφασμάτινη οροφή, ξεχωρίζει ακόμα και όταν είναι ανοικτή, χάρη στο διαφορετικό χρώμα από το αμάξωμα. Σε κόκκινη απόχρωση ειδικά, τονίζει την προσωπικότητα του αυτοκινήτου και αναδεικνύει το πάθος του, τραβώντας τα βλέμματα σαν μαγνήτης. Το εσωτερικό, εκτός από την κουκούλα και τους διακόπτες κοντά στον κεντρικό καθρέπτη, δεν διαφέρει από το απλό 500αρακι. Ο συνδυασμός ρετρό και μοντέρνων τόνων στο ταμπλό και τα όργανα, γοητεύει τον επιβάτη. Τα καθίσματα προσφέρουν πολύ καλή στήριξη και είναι αναπαυτικά, με τους πίσω να παραμένουν στριμωγμένοι ειδικά αν είναι άνω του μετρίου αναστήματος. Το πορτμπαγκάζ χωράει αρκετά πράγματα, χάρη στα 185 λίτρα (182 όταν είναι ανοικτό).
 
Η οροφή, ανάλογα με το χρώμα του αμαξώματος διατίθεται σε τρία χρώματα (κόκκινο, μαύρο, μπεζ) και μπορεί να αναδιπλωθεί μέχρι την πίσω πόρτα. Με το πάτημα του κουμπιού, ανοίγει μέχρι τα προσκέφαλα των πίσω θέσεων και για να αναδιπλωθεί μέχρι κάτω απαιτείται και πάλι πάτημα. Η όλη διαδικασία διαρκεί 15 δευτερόλεπτα και μπορεί να γίνει και με ταχύτητα έως 60 χλμ./ώρα. Αν είναι αναδιπλωμένη μέχρι πίσω, η ορατότητα είναι περιορισμένη από το μεσαίο καθρέπτη, αλλά ευτυχώς οι αισθητήρες παρκαρίσματος είναι στο βασικό εξοπλισμό. Και αφού είπαμε για εξοπλισμό, ένα από τα ατού του είναι και αυτός, αφού περιλαμβάνει από ABS με EBD, ESP, ASR και σύστημα Hill Holder, ράδιοcd με MP3 και Blue&Me, θύρα USB, a/c, bluetooth, σύστημα eco drive, 5 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα, ζάντες αλουμινίου 15΄΄, δερμάτινο λεβιέ και τιμόνι, προβολείς ομίχλης, κιτ επισκευής ελαστικού και πολλά ακόμα.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 100 ίππων τα βγάζει πέρα μια χαρά. Είναι ελαστικός, αποκρίνεται πρόθυμα στις εντολές του γκαζιού από τις χαμηλές στροφές και είναι επαρκείς τόσο για την πόλη, όσο και για ανοικτό δρόμο. Τα καλύτερα έρχονται, όταν ο οδηγός πατήσει το Sport στην κεντρική κονσόλα. Βαραίνει το τιμόνι, το μοτέρ γίνεται πιο σπιρτόζικο και το αυτοκίνητο δείχνει σαν να βρίσκεται «μια ταχύτητα» πιο μπροστά. Σε αυτό βοηθά σημαντικά και το 6αρι κιβώτιο με την πολύ καλή κλιμάκωση και αίσθηση. Το σύστημα Start&Stop που βρίσκεται στον προαιρετικό εξοπλισμό, χρειάζεται μια μικρή εξοικείωση ωστόσο είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στην κατανάλωση καυσίμου και τη μείωση των εκπομπών ρύπων.
Η οδική του συμπεριφορά εκπλήσσει , χάρη στην πολύ καλή στιβαρότητα και ακαμψία του πλαισίου και την σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης. Στρίβει δυναμικά, η κλίση του αμαξώματος ακόμα και σε κλειστές διαδρομές με πολλά χιλιόμετρα είναι σχεδόν απούσα και στον αυτοκινητόδρομο κινείται άνετα πάνω από τα 120 χλμ./ώρα, χωρίς να επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους. Η οροφή μέχρι τα 100 χλμ./ώρα δεν κουράζει, αλλά από κει και πάνω όσο αυξάνεται η ταχύτητα, αυξάνεται και ο θόρυβος. Αν η οροφή είναι ανοικτή μέχρι τα πίσω προσκέφαλα, ο ανεμοθραύστης εμπρός κάνει καλή δουλειά, μειώνοντας σημαντικά τους στροβιλισμούς στην καμπίνα. Στην πόλη, κινείται με άνεση, μπορεί να παρκάρει παντού λόγω των συμπαγών διαστάσεων, ωστόσο οι ελιγμοί δεν είναι το δυνατό του σημείο λόγω του μεγάλου κύκλου στροφής.
Το Fiat 500C είναι ένα από τα πιο trendy αυτοκίνητα, που κυκλοφορούν στους δρόμους. Είναι ότι καλύτερο για τη γυναίκα που θέλει να κάνει τη διαφορά και τον άντρα, λάτρη του lifestyle. Έχει εμφάνιση, άψογο φινίρισμα στην καμπίνα, εκφράζει την ελευθερία με την υφασμάτινη οροφή του, κινείται γρήγορα και με σιγουριά χάρη στον κινητήρα 1,4 λίτρου και έχει αρκετά πλούσιο εξοπλισμό από την βασική έκδοση. Βέβαια, η τιμή των 17.100 ευρώ είναι αλμυρή, αλλά όταν μιλάμε για συναίσθημα αυτό μπορεί να έρθει σε δεύτερη μοίρα. Και το 500αρακι είναι το αυτοκίνητο συναίσθημα. Το αγοράζεις γιατί σου αρέσει, αλλά το λατρεύεις γιατί έχει έντονη προσωπικότητα.
Επιδόσεις-Τιμή
0-100 χλμ./ώρα: 11΄΄
Τελική ταχύτητα: 182 χλμ./ώρα
Κατανάλωση (δοκιμής): 7,2 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2: 140
Τιμή: από 17.100 (για το 1,4 λτ.)
Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής: 19.730

Εγγυήσεις

Μηχανικά μέρη: 2 χρόνια
Χρώμα: 3 χρόνια
Σκουριά: 8 χρόνια
Οδική βοήθεια: 1 χρόνος
Κείμενο: Λουκάς Παπαλάμπρος
Monopoli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...