Οι φήμες που ήθελαν την καινούργια BMW σειρά 4 κάμπριο να έχει μαλακή, υφασμάτινη οροφή, τελικά δεν επιβεβαιώθηκαν μιας και η γερμανική εταιρεία εξακολουθεί να επιμένει στην αναδιπλούμενη μεταλλική. Η οποία είναι ακόμα καλύτερη, με βελτιωμένη ηχομόνωση και κανονικό ουρανό, ενώ διπλώνει ηλεκτρικά μέσα σε 20 δεύτερα και με ταχύτητες έως και 18 χλμ./ ώρα.
Βάση της ανοιχτής σειράς 4, που αντικαθιστά βέβαια την μέχρι τώρα ανοιχτή 3άρα, είναι η αντίστοιχη κουπέ, που έχει δανείσει από τους κινητήρες και το πλαίσιο, μέχρι το στυλ και το διάκοσμο στο εσωτερικό.
Εκτός από τα καθίσματα που στην κάμπριο έχουν ενσωματωμένες τις ζώνες καθώς και σύστημα θέρμανσης του αυχένα που χρεώνεται επιπλέον. Χάρη πάντως στις μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις και την αύξηση του μεταξονίου οι χώροι στο πίσω κάθισμα είναι πιο άνετοι, ενώ μεγάλο για την κατηγορία είναι το πορτμπαγκάζ των 370 λίτρων, που όταν διπλώσει η μεταλλική οροφή περιορίζεται –αναμενόμενα- στα 220.
Για την αρχή η ανοιχτή BMW 4 θα είναι διαθέσιμη με 3 κινητήρες. Όλοι είναι turbo και ένας είναι diesel. Πρόκειται γι' αυτόν των 2.000 κυβικών και των 184 ίππων της 420d, ενώ οι κινητήρες βενζίνης είναι ο επίσης δίλιτρος της 428i με 245 άλογα (0-100 σε 6,4 δεύτερα, 250 τελική) και ο 6κύλινδρος σε σειρά των 3.000 κυβικών και των 306 ίππων της 435i.
Με τον τελευταίο η 4 κάμπριο χρειάζεται μόλις 5,6 δεύτερα για το 0-100, ενώ στη Γερμανία θα κοστίζει από 54.000 ευρώ (420d: 46.300, 428i: 48.200), ποσό που μας δίνει μια αίσθηση για το τι θα ισχύσει και στην Ελλάδα.
Πηγή: | iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.