Μετά το λανσάρισμα ηλεκτρικών μοντέλων, όπως το ZOE και το Fluence Z.E., το επόμενο βήμα για τη Renault είναι η επένδυση στην υβριδική τεχνολογία.
Στόχος των Γάλλων είναι να λανσάρουν σταδιακά μέχρι το 2020 μία γκάμα υβριδικών αυτοκινήτων. Στο C+S είχαμε αναφερθεί στο θέμα από τον Ιούνιο του 2012, όμως η γαλλική εφημερίδα Les Echos φέρνει το θέμα και πάλι στο προσκήνιο.
Το ρεπορτάζ της Les Echos επικαλείται δηλώσεις του διευθυντή του κλάδου στρατηγικής για τα μηχανικά μέρη της Renault, Μαρκ Μποντέν, σύμφωνα με τις οποίες η εταιρεία εργάζεται πάνω σε όλες τις διαθέσιμες σχετικές τεχνολογίες. Μέχρι σήμερα, η Renault επιχειρούσε να χαμηλώσει το μέσο όρο εκπομπών ρύπων του στόλου μέσω των ηλεκτρικών μοντέλων αλλά και βελτιώνοντας την αποδοτικότητα των κινητήρων, βενζίνης και diesel.
Ο ένας δρόμος ακούει στο όνομα «mild hybrid» και αφορά την παρουσία μικρού ηλεκτρικού μοτέρ. Αποστολή του να συνδράμει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, χωρίς να μπορεί να κινήσει από μόνο του το όχημα. Η δεύτερη επιλογή είναι αυτή του «plug-in hybrid», με ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα (απόδοσης άνω των 50 PS) και μπαταρίες που θα φορτίζονται μέσω οικιακής παροχής ρεύματος. Έτσι αντιμετωπίζεται το «άγχος της αυτονομίας» που συνοδεύει κάθε ιδιοκτήτη ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Η Renault φέρεται να εξετάζει τα πλεονεκτήματα και των δύο περιπτώσεων, επιλέγοντας τη συμφέρουσα ανάλογα με το μοντέλο. Όλα δείχνουν λοιπόν πως μέσα στα επόμενα χρόνια θα δούμε υβριδικές εκδόσεις για δημοφιλή μοντέλα της γαλλικής μάρκας, όπως το Twingo, το Clio, το Captur, το Megane αλλά και το μεγαλύτερο Espace.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.