Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

ΙΧ: Πτώχευση επίσημου εμπόρου

2009 Toyota Venza and Toyota EmployeeImage via Wikipedia
Μετά τα... κανόνια σειρά έχουν οι πτωχεύσεις όπως φαίνεται στην αγορά αυτοκινήτου καθώς οι συνεχιζόμενες πτώσεις που καταγράφουν οι πωλήσεις καινούριων αλλά και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχουν απίστευτες πλέον συνέπειες στους επιχειρηματίες αλλά και τους υπαλλήλους του κλάδου.Πρόσφατα μια πολύ μεγάλη εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου από το 2000 κήρυξε πτώχευση αφήνοντας κυριολεκτικά στο δρόμο 150 εργαζόμενους οι οποίοι δεν μπορούν ούτε στο Ταμείο Ανεργίας να γραφτούν ώστε να λάβουν το επίδομα.
Η "Η" επικοινώνησε με τον πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Καλαμάτας κ. Σωτήρη Τσώνη ο οποίος ανέφερε χαρακτηριστικά πως: «Σε περίπτωση πτώχευσης οι υπάλληλοι δεν μπορούν να πάρουν ούτε επίδομα ανεργίας καθώς δεν έχουν απολυθεί. Ωστόσο βρισκόμαστε σε επικοινωνία με τον ΟΑΕΔ ώστε να μπορέσουμε να τους εντάξουμε ως άνεργους και να λάβουν το επίδομα ανεργίας.».
Ποια ήταν η Prime Motors
Η PRIME MOTORS A.E. ιδρύθηκε στις αρχές του 2000 στην Τρίπολη, το κέντρο της Πελοποννήσου. Παρότι πρόκειται για μια νέα σχετικά εταιρία, οι εργαζόμενοι σ' αυτήν είχαν πείρα είκοσι και πλέον χρόνων στον τομέα της αυτοκίνησης. Φιλοσοφία των ανθρώπων της εταιρείας ήταν η πλήρης εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των αυτοκινητιστικών αναγκών του πελάτη. Για να επιτευχθεί το όραμα αυτό η PRIME MOTORS A.E. Δημιούργησε τρεις κάθετες μονάδες σε Τρίπολη, Καλαμάτα και Σπάρτη οι οποίες ανήκαν στο επίσημο δίκτυο της Toyota.
Προσεχώς χωρίς δίκτυο!
Μακραίνει συνεχώς η λίστα των αντιπροσώπων και εμπόρων οι οποίοι δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τις δανειακές τους ή μηνιαίες οικονομικές υποχρεώσεις τους και βάζουν λουκέτο στα καταστήματά τους. Ετσι μετά το πρόσφατο κανόνι στα Τρίκαλα, αρκετές κάθετες μονάδες ετοιμάζονται να κατεβάσουν τις ταμπέλες του επίσημου δικτύου όπου και ανήκουν και είτε συνεχίζουν τις δραστηριότητές τους ως ανεξάρτητοι έμποροι, είτε πτωχεύουν...
Αλλωστε δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως δεκάδες αντιπροσωπείες με πολλά υποκαταστήματα σε όλη την Ελλάδα βρίσκονται στο κατώφλι της εξόδου των εισαγωγικών...
Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς για να αντέξει κάποιος επίσημος αντιπρόσωπος στην επαρχία θα πρέπει να αντιπροσωπεύει τουλάχιστον 3 διαφορετικές εταιρείες ενώ για τις περιοχές της Αττικής και Θεσσαλονίκης τουλάχιστον 2 για να είναι βιώσιμες. Αν διατηρηθεί η αποκλειστικότητα της μίας φίρμας και οι πωλήσεις δεν αυξηθούν τότε σχεδόν όλοι οι εισαγωγείς κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς δίκτυο από τον Σεπτέμβριο, αναφέρουν χαρακτηριστικά στην "ΗΜΕΡΗΣΙΑ" παράγοντες της αγοράς!
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...