Η Subaru ανακοίνωσε την τρίτη γενιά του 4κύλινδρου κινητήρα της με αντιτιθέμενους κυλίνδρους («μπόξερ»), για την κατασκευή του οποίου έχτισε κι ένα νέο εργοστάσιο στην Ιαπωνία.
Ο νέος κινητήρας θα προσφέρεται σε εκδόσεις 2 και 2,5 λίτρων και σύμφωνα με την εταιρεία έχει 10% χαμηλότερη κατανάλωση από τον προηγούμενο.
Η βασική αλλαγή «αρχιτεκτονικής» αφορά τους κυλίνδρους, που είναι πλέον «υποτετράγωνοι» (έχουν δηλαδή μεγαλύτερη διαδρομή από διάμετρο) ενώ στον σημερινό κινητήρα είναι υπερτετράγωνοι.
Οι νέες διαστάσεις (84x90 mm) έχουν ως αποτέλεσμα καλύτερη απόδοση της καύσης και καλύτερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Υπάρχει επίσης κατασκευή κινούμενων εξαρτημάτων από ελαφρά υλικά για μείωση του βάρους και μια πιο αποδοτική αντλία λαδιού με μικρότερες τριβές, ο χρονισμός των βαλβίδων είναι μεταβλητός, το σύστημα εισαγωγής βελτιωμένο, ενώ υπάρχουν ξεχωριστά κυκλώματα ψύξης για το μπλοκ και την κυλινδροκεφαλή.
Ο νέος κινητήρας αποδίδει στη 2λιτρη έκδοσή του την ίδια ισχύ με τον προηγούμενο, αλλά 0,5 kgm περισσότερη ροπή.
AutoInternet
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.