Τις σκέψεις της για ένα ταξί με μηδενικές εκπομπές καυσαερίων παρουσίασε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Φολκβάγκεν στο Βερολίνο, υποστηρίζοντας ότι θα προκαλέσει επανάσταση στις μετακινήσεις εντός των αστικών περιοχών, τα επόμενα χρόνια.
Το όχημα χαρακτηρίζεται από μία μονή συρόμενη πόρτα και μία ηλεκτρική μηχανή 80 κιλοβάτ, η οποία του εξασφαλίζει αυτονομία σε ακτίνα 300 χιλιομέτρων.
Αν και έχει σχεδιαστεί στα πρότυπα του λεωφορείου της εταιρείας Samba, το οποίο κυκλοφορούσε στη δεκαετία του 1950, οι μηχανικοί του «Βερολινέζικου Ταξί», προτίμησαν τη συρόμενη πόρτα επειδή ο ασφαλέστερος τρόπος να βγεις ή να εγκαταλείψεις το όχημα είναι από το πεζοδρόμιο.
Η συρόμενη πόρτα εκτείνεται μέχρι την οροφή και ανοίγει προς την πλευρά του επιβάτη με ένα σχέδιο δύο αξόνων κινηματικής.
Η οροφή του οχήματος είναι από γυαλί και εξασφαλίζει μία ευρεία εικόνα της γύρω περιοχής.
Ο χώρος για τις αποσκευές αντικαθιστά το κάθισμα του μπροστινού επιβάτη ενώ μία οθόνη αφής 8 ιντσών βρίσκεται στο πίσω μέρος του καθίσματος του οδηγού και παρουσιάζει στον επιβάτη τις χρεώσεις του. Αυτή η οθόνη είναι εξοπλισμένη με την δυνατότητα ανάγνωσης πιστωτικών καρτών ενώ σε αυτήν οι επιβάτες θα μπορούν να ενημερώνονται για σημεία της διαδρομής που έχουν ενδιαφέρον ή να προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις του κλιματισμού, ανάλογα με τις επιθυμίες τους.
Η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο κάτω μέρος του οχήματος και μπορεί να φορτίσει σε ποσοστό 80% της δυναμικότητας της σε λίγο περισσότερο από μία ώρα, σε συνάρτηση με τις υποδομές επαναφόρτισης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.