Όπως αναφέρουν τα «Νέα», αν και δεν εξετάζεται η περαιτέρω αύξηση του ανώτατου ορίου των 130 χιλιομέτρων στις εθνικές οδούς, υπάρχει πρόθεση να γίνει επαναπροσδιορισµός των ορίων σε επιµέρους οδικούς άξονες εκτός κατοικηµένων περιοχών. Πάντως, τα νέα όρια ταχύτητας θα αποφασιστούν ανά οδικό άξονα.
Παράλληλα, σχεδιάζεται σειρά αλλαγών στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που θα ισχύσουν από το ερχόµενο φθινόπωρο. Σε αυτόν θα διατηρούνται τα σηµερινά επίπεδα των αυστηρών ποινών για τις σοβαρές τροχαίες παραβάσεις, θα εκλογικεύονται τα πρόστιµα των ήπιων παραβάσεων και θα μειώνεται ο χρόνος αφαίρεσης των αδειών κυρίως σε επαγγελµατικά οχήµατα.
Πιο συγκεκριμένα, µείωση των προστίµων που ενδεχοµένως να είναι 30% έως και 50% θα υπάρξει σε παραβάσεις όπως είναι η απόρριψη αντικειµένων από κινούµενο όχηµα (από 400 ευρώ σε 280 ευρώ), η παραβίαση του ωραρίου τροφοδοσίας των καταστηµάτων (από 400 σε 280 ευρώ) και οι ζώνες με τα κράνη (από 700 σε 490 ευρώ).
Αµετάβλητο θα παραµείνει το ύψος των προστίµων των 700 ευρώ που επιβάλλονται για παραβάσεις οι οποίες σχετίζονται άµεσα µε την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχηµάτων, όπως η παραβίαση ερυθρού σηµατοδότη και STOP, η παραβίαση σιδηροδροµικών διαβάσεων, οι επικίνδυνοι ελιγµοί και η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών. Επίσης, αυστηρές ποινές θα προβλέπονται και για όσους παραβιάζουν το όριο ταχύτητας εντός κατοικηµένων περιοχών.
Υπό συζήτηση είναι η αύξηση ως και κατά 50% των προστίµων για αυτοσχέδιους αγώνες στους δρόµους (από 700 σε 1.050 ευρώ), για διπλοπαρκάρισµα σε κεντρικές οδικές αρτηρίες (από 40 σε 60 ευρώ), για στάθµευση σε ράµπα ΑµΕΑ (από 150 σε 300 ευρώ), για στάθµευση σε πεζοδρόµιο (από 80 σε 160 ευρώ), καθώς και για παρεµπόδιση της κυκλοφορίας του τραµ (από 50 ευρώ σε 300 ευρώ).
star.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.