Image by brackenbury pr & media via FlickrΤο καινούριο Tiger 800 διαθέτει φυσικά τρικύλινδρο εν σειρά κινητήρα με χωρητικότητα 800κ.εκ., πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα, ποιοτικές αναρτήσεις και κυκλοφορει σε δύο εκδόσεις. Μία προσανατολισμένη για ασφάλτινη οδήγηση, με μπροστινό τροχό 19 ιντσών και μία δεύτερη για πιο off road καταστάσεις που διαθέτει τροχό 21 ιντσών με ακτίνες φυσικά.. Nα μείνουμε στην απλή έκδοση την..ασφάλτινη.
Σχεδιασμένη για την πόλη και τους ανοιχτούς δρόμους μας, η Tiger 800 προσφέρει εξαιρετική εργονομία και ευελιξία. Η μοτοσικλέτα είναι εξοπλισμένη με χυτούς αλουμινένιους τροχούς και η ρυθμιζόμενη σέλα της μπορεί να τοποθετηθεί στο χαμηλό ύψος των 810mm, κάνοντας την Tiger 800 μια adventure μοτοσικλέτα για όλους. Ιδανική για καθημερινή χρήση και τουρισμό, η Tiger 800 προορίζεται για μοτοσικλέτα που τα κάνει όλα, κατάλληλη για ευρεία γκάμα πελατών που περιλαμβάνει κοντύτερους αναβάτες και κυρίες
Η αρχική σύλληψη έγινε το 2007, με τη «μικρή» Tiger να είναι ένα από τα πιο φημολογούμενα μοντέλα των τελευταίων ετών. Αντί όμως να χρησιμοποιηθεί ο βραβευμένος σπορ τρικύλινδρος κινητήρας 675 κυβικών στο πλαίσιο της Tiger 1050, η Triumph κοίταξε την κατηγορία adventure και δημιούργησε έναν νέο συνδυασμό κινητήρα και πλαισίου σε ένα σύνολο που θα βάλει την οικογένεια Tiger 800 στην κορυφή της κατηγορίας adventure.
Προερχόμενος από το supersport Daytona 675 , είναι από μόνο του ένα θαύμα πως κατάφεραν οι μηχανικοί να προσαρμόσουν αυτόν τον κινητήρα σε μια on-off μοτοσυκλέτα. Πρωταρχικός σκοπός ήταν να δώσουν στην Tiger ένα χαρακτήρα που να προσανατολίζεται σε γεμάτη ροπή και δύναμη στις χαμηλομεσαίες στροφές, έτσι αυξήθηκε η διαδρομή του στροφάλου και σε συνδυασμό με τα περισσότερα κυβικά, δύναμη και ροπή κάνουν εμφανή την παρουσία τους από τις 2000 έως και τις 9300 σ.α.λ , όπου ο κινητήρας αποδίδει 94 άλογα ,ενώ τα 8,05κιλά ροπής "έρχονται" στις 7.850 σ.α.λ.
Η ευστροφία αυτού του κινητήρα καθιστά την Tiger ένα ανεκτίμητο εργαλείο μέσα στην πόλη , ενώ θα σας ταξιδέψει ξεκούραστα με ταχύτητες άνω των 150 km/h με την συντροφιά του γλυκού σφυρίγματος του τρικύλινδρου.
Η θεση οδηγησης δημιουργεί μια πολυ οικια αίσθηση, κάθεσαι πολυ ανετα , με τα χέρια στην σωστή θέση χωρις να σκύβεις καθόλου και τα πόδια να πατάνε κανονικά στο εδαφος ακόμα και στην ψηλότερη σκαλα .Τα 215 κιλα που έχεις να κουμαντάρεις δεν τα καταλαβαίνεις καθόλου ουτε στατικά ουτε και οταν το «τίγρης» είναι σε κίνηση .
Η σέλα του οδηγού απο του συνοδηγού είναι ξεχωριστή και έχει σκληρή σχετικά αίσθηση ,με το χερι πιεζοντας την αν και στην οδήγηση δεν αισθάνεσαι καμμια καταπόνηση, μάλιστα είναι αρκετά άνετη . Μεταξυ οδηγού και συνοδηγού η απόσταση είναι τουλάχιστον 10 με 15 ποντους, που σημαίνει οτι ο οδηγός δεν έχει καμμιά ενοχληση και δεν καταλαβαίνεις οτι έχεις δεύτερο άτομο ουτε στην θέση αλλα ούτε και στα τραβήγματα του μοτέρ.
Η ζελατίνα προστασίας είναι αρκετά μπροστά απο το τιμόνι και μπορεί να ρυθμιστεί σε 3 ψηλότερες θεσεις , με ενα μηχανισμό ανύψωσης , που προσφέρεται έξτρα.
Η θέση του οδηγού είναι πολύ καλά μελετημένη τοποθετώντας τον αναβάτη “μέσα” στην μοτοσυκλέτα ,δίνοντας του την αίσθηση ότι είναι πολύ ελαφρύτερη μοιράζοντας το βάρος της στα σωστά σημεία. Η ευχάριστα ισορροπημένη αίσθηση γρήγορα σε κερδίζει , είτε οδηγείς στο χώμα , είτε ακόμα και σε κατάσταση αυξημένης κίνησης. Η ζελατίνα όμως δεν καταφέρνει να προστατέψει τους μεγαλόσωμους αναβάτες ενώ η έντονη ενόχληση του αέρα θα έρθει μετά τα 160 km/h.
Το άνευ ρυθμίσεων τηλεσκοπικό πιρούνι της Showa εμπρός σε συνδυασμό με το μονό αμορτισέρ με την υδραυλική προφόρτιση και απόσβεση επαναφορά της ίδιας εταιρίας πίσω, φροντίζουν για την άνεση του αναβάτη σε κάθε είδους δρόμο ,προσφέροντας πολύ καλή πληροφόρηση του δρόμου και αίσθηση σταθερότητας στις γρήγορες στροφές. Δεν υπήρξε στιγμή που να νοιώσαμε ότι το σύνολο “βουλιάζει” στις στροφές ενώ ακόμα και σε χωματόδρομους η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων σε κάνει να νομίζεις ότι η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στο φυσικό της περιβάλλον.
Με το που ανοιγεις το γκαζι ο «τίγρης» ξεχύνεται χωρις να κομπιάζει σε οποιανδήποτε ταχύτητα και σε πολυ χαμηλές στροφές .Το δοκιμασαμε με 6 και 2000 στροφες και το μοτερ άνοιξε χωρις σκορτσαρίσματα και χωρίς κομπιάσματα .Σε ολο το φασμα των στροφών το μοτέρ ανταποκρίνεται σχεδόν ηλεκτρικά,καταλαβαινοντας όμως την δυναμη του χωρις αυτο να σε φοβίζει και ειδικά μετά τις 7500 στροφες ακούς και εναν διαφορετικό ήχο πιο μπάσο απο την εξάτμιση και συνεχίζει ακάθεκτο μέχρι τα κόκκινα χωρίς να κρεμάει .
Τα φρένα παράδειγμα προς μίμηση. Δύναμη, πολυ δυναμη , καλο φρεναρισμα , χωρις μπλοκαρισματα . Σε κατάσταση πανικου εκει ισως θα χρειαζοταν το ABS , αλλα και το συγκεκριμένο συνολο με τις διπιστονες δαγκανες της Nissin και με τους 2 δισκους των 308 χιλιοστων κανουν πολυ καλα την δουλεια τους . Το πισω φρενο δεν μπλοκάρει και αυτο ευκολα και χρειαζεται πατημα μαζι με το προστινο για πιο γρηγορο και σωστο φρεναρισμα .
Ύστερα απ΄ολα αυτά η τιμη των 8990ευρώ σας φαίνεται υψηλή?
SKAI.GR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.