Ένα μοντέλο, που δεν επαναπαύεται στην εμφάνιση του. Κερδίζει τον οδηγό κυρίως σε δρόμους με στροφές, όπου περνάει χωρίς να καταλαβαίνει από κλειστές ή ανοιχτές καμπές και παραμένει κολλημένο στην άσφαλτο
Οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας προχώρησαν σε κάποιες αλλαγές ώστε αυτές να ενισχύουν ακόμη περισσότερο το ρετρό καλούπι του και να μην κάνουν στροφή στο προφίλ που έχει αγκαλιάσει εδώ και χρόνια ο κόσμος. Έτσι λοιπόν η κάμπριο εκδοχή του MINI Cooper πέρασε από το σχεδιαστικό τμήμα αποκτώντας πιο σκουρα φωτιστικά σώματα, νέους προφυλακτήρες, χρωμιωμένο πλαίσιο στους προβολείς ομίχλης και επιπλέον φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.
Το ΜΙΝΙ Cabrio είναι ένα αυτοκίνητο που ξέρει πώς να τραβά την προσοχή στο δρόμο, αναδεικνύοντας τα κάλλη του. Μέσω ενός διακόπτη στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, λίγο πάνω από τον καθρέφτη, οι εμπρός επιβάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν τον ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό που σύρει την υφασμάτινη οροφή μέχρι το μέσο της, δημιουργώντας ένα άνοιγμα σαν μία μεγάλη ηλιοροφή. Η λειτουργία αυτή μπορεί να εκτελεστεί ακόμη και αν το αυτοκίνητο κινείται μέχρι με 120 χλμ./ώρα. Ξαναπιέζοντας το διακόπτη η κουκούλα μαζεύεται εντελώς στο πορτμπαγκάζ (του οποίου η χωρητικότητα περιορίζεται από τα 170 στα 125 λίτρα) και το ΜΙΝΙ ξεγυμνώνεται εντελώς. Η όλη διαδικασία διαρκεί περίπου 15 δευτερόλεπτα και επιτρέπεται με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα
Δυνατό στοιχείο στο MINI είναι παραδοσιακά η καλή οδική του συμπεριφορά. Το σκληρό setup της ανάρτησης και το… καρτίστικο στήσιμο σου επιτρέπουν να στρίβεις χωρίς να κόβεις ταχύτητα. Άλλωστε μπορεί ο ατμοσφαιρικός 1.600άρης κινητήρας, που αποδίδει πλέον 122 ίππους (2 επιπλέον), να μην κλέβει τη δόξα του Cooper S, εγγυάται όμως σβέλτες μετακινήσεις, όπως δείχνουν και τα 9,8 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για τα 0-100 χλμ./ώρα. Στην πόλη η σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης ενδέχεται να κουράσει κάπως τους επιβάτες, αυτό όμως είναι κάτι που χάνεται στη γενικότερη γοητεία του Cooper Cabrio.
Για το πάτημα του στο δρόμο εσκεμμένα δεν στάθηκα ιδιαίτερα σε κανένα σημείο, καθώς δεν είναι αυτό το ζητούμενο από την ατμοσφαιρική έκδοση των 1,6 λίτρων. Όχι πως οι 120 ίπποι δεν προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις. Τουναντίον, εκπλήσσουν με τη σβελτάδα που δίνουν στο ανοιχτό ΜΙΝΙ, ενώ πιέζοντας το διακόπτη Sport τα πράγματα γίνονται λιγάκι πιο άγρια. Αλλά σίγουρα τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά αν είχαμε να κάνουμε με το Cooper S (με τους 175 ίππους). Το κιβώτιο εκτός της εξαιρετικής αίσθησης έχει και ιδανική κλιμάκωση και εκμεταλλεύεται στο έπακρον τις δυνατότητες του 1.6 που ανεβάζει στροφές και χιλιόμετρα με χαρακτηριστική ευκολία.
Μπορεί να μην είναι ό,τι πιο πρακτικό υπάρχει στα μικρά cabrio (αλήθεια, υπάρχει κάποιο που να είναι;). Άλλωστε, δεν είναι αυτός ο λόγος που κατασκευάστηκε, αλλά για να προσφέρει θέα στα άστρα για οδηγό και συνοδηγό, αφού στην πίσω σειρά άντε να βολευτούν -και αυτό με δυσκολία- δύο παιδάκια. Φυσικά, η ανοιχτή δομή του αμαξώματος έχει ενισχυθεί σε διάφορα σημεία (ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ, πτυσσόμενο roll bar κ.ά.) ώστε να εξασφαλιστεί η ασφάλεια των επιβατών π.χ. σε περίπτωση ανατροπής
Στα μειονεκτήματα της υφασμάτινης οροφής του Mini Cooper Cabrio είναι ότι πρωτίστως, πλήττονται οι χώροι τόσο για τις αποσκευές (125lt-170lt), όσο και για τους πίσω επιβαίνοντες.
Η θέση οδήγησης είναι άριστη με τα χειριστήρια να βρίσκονται ακριβώς εκεί που τα θέλεις λόγω και των ρυθμίσεων καθίσματος και τιμονιού προς όλες τις κατευθύνσεις. Πατάς το Start Button και ο αλουμινένιος 1.6 των 120ps και των 16.3kg.m ξυπνά. Επιλέγεις την 1η σχέση στο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ξεκινάς.
Στις στροφές ο συνδυασμός πλαίσιο-τιμόνι-κιβώτιο-αναρτήσεις-φρένα δημιουργούν το απολαυστικότερο μπροσθιοκίνητο της κατηγορίας.
Η τιμή πώλησης του ελκυστικού MINI, αγγίζει τις 27.000 €, ποσό με το οποίο μπορείς να κοιτάξεις άλλα κάμπριο με μεγαλύτερους χώρους και ισχυρότερο κινητήρα, δεν θα είναι, όμως, mini cooper, με ότι αυτό συνεπάγεται σε μια μοναδική εμφάνιση
skai.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.