Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011

Εκλογές στη Λέσχη Μοτοσυκλετιστών Πρέβεζας

Αγαπητοί φίλοι ,
Έπειτα από 2 χρόνια ήρθε ξανά η στιγμή της διενέργειας εκλογών για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου θητείας 2011‐2013 βάσει του Καταστατικού ιδρύσεως και Λειτουργίας της Λέσχης Μοτοσυκλετιστών Πρέβεζας.
 
Την Κυριακή 10 Απριλίου λοιπόν και μεταξύ των ωρών 17:00 εώς 19:00 το απόγευμα συγκαλείται η Γενική Συνέλευση των μελών της ΛΕ.ΜΟ.Π. η οποία θα είναι εκλογοαπολογιστική.Δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι έχουν όλα τα οικονομικώς τακτοποιημένα μέλη για το έτος 2011 και όσοι δικαιούνται απαλλαγή συνδρομής βάσει καταστατικού επίσης όπως στρατιώτες , φοιτητές και άνεργοι για διάστημα μεγαλύτερο των 6 μηνών.
 
Δικαίωμα υποψηφιότητας μπορεί να κατατεθεί εώς και το σφράγισμα της κάλπης της ίδιας ημέρας από την εφορευτική επιτροπή αλλά για λόγους προετοιμασίας θα διευκόλυναν τους οργανωτές εάν κατέθεταν την υποψηφιότητά τους εώς και το πρωί της 10ης Απριλίου στις 12:00 το πρωί στο τηλέφωνο ή στο e‐mail της Λέσχης.
 Το απερχόμενο Δ.Σ. θέλει να ευχαριστήσει όλους εσάς που συνδράματε την περασμένη διετία στο έργο του καθώς και να ευχηθεί Καλή Επιτυχία στους υποψηφίους αλλά και στο νέο Δ.Σ.

Σάββατο, 26 Μαρτίου 2011

Πως ΔΕΝ θα σας κλέψουν το Ι.Χ.: Συμβουλές από την Αστυνομία!

Να έχετε πάντα τις πόρτες και το πορτπαγκάζ του αυτοκινήτου σας, κλειδωµένα όταν οδηγείτε στην πόλη. Μην αφήνετε ποτέ το όχηµα µε αναµµένη τη µηχανή και το κλειδί στην υποδοχή του, ακόµα και αν βγαίνετε για µερικά δευτερόλεπτα από αυτό. Πάντοτε να παίρνετε το κλειδί µαζί σας.

Να κλειδώνετε πάντα τις πόρτες, να κλείνετε τα παράθυρα και να ενεργοποιείτε το συναγερµό όταν σταθµεύετε το αυτοκίνητο κάπου.

Μην αφήνετε κανενός είδους αντικείµενα, χρήµατα, πορτοφόλι, κινητά τηλέφωνα, γυαλιά ηλίου, τσάντες και τιµαλφή µέσα στο αυτοκίνητο.

Αφαιρείτε την πρόσοψη του ραδιοφώνου και κάθε τι πολύτιµο όταν βγαίνετε από το αυτοκίνητό σας.

Μη φυλάσσετε τα εφεδρικά κλειδιά του οχήµατος µέσα σ’ αυτό, αλλά σε άλλο, ασφαλέστερο µέρος.

Αν παρκάρετε το αυτοκίνητο ή το δίκυκλό σας σε χώρο στάθµευσης (parking), να παίρνετε µαζί σας τα κλειδιά του .Μην αφήνετε στο όχηµα στοιχεία που δηλωτικά της ταυτότητάς σας.

Να αποφεύγετε να σταθµεύετε το όχηµά σας σε ερηµικά µέρη.

Σε περίπτωση που αντιληφθείτε, ότι σας παρακολουθούν ή σας παρενοχλούν άλλα οχήµατα, όταν οδηγείτε µόνοι, καλέστε το 100 µε το κινητό σας ή κατευθυνθείτε στο πλησιέστερο Αστυνοµικό Τµήµα.

Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011

Ματαιώνεται το 35ο Ράλλυ ΕΛΠΑ

Η Οργανωτική Επιτροπή του 35ου Ράλλυ ΕΛΠΑ βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσει τη ματαίωση του αγώνα.

Μετά την απόφαση μη προσμέτρησης του 35ου Ράλλυ ΕΛΠΑ στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, η χάραξη του αγώνα προσαρμόστηκε στις προδιαγραφές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ και οι προετοιμασίες έφτασαν στο στάδιο της ολοκλήρωσης, χωρίς ωστόσο να υπάρξουν οι απαραίτητες αριθμητικά συμμετοχές που θα οδηγούσαν στην τέλεσή του.

Είναι σαφές πως εν μέσω της δεδομένης οικονομικής συγκυρίας η συμμετοχή σε έναν αγώνα του είδους παύει να αποτελεί προτεραιότητα, στοιχείο που γεννά προβληματισμό και, φυσικά, δεν μπορεί να μη ληφθεί σοβαρά υπόψη από τους Οργανωτές, οι οποίοι οφείλουν πάνω από όλα σεβασμό στους αγωνιζομένους αλλά και στους τοπικούς φορείς, όπως και στους κατοίκους των περιοχών όπου λαμβάνει χώρα το γεγονός.

Η Οργανωτική Επιτροπή του 35ου Ράλλυ ΕΛΠΑ ευχαριστεί θερμά τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδος, κ. Κλέαρχο Περγαντά, το Δήμαρχο Λαμίας, κ. Γιώργο Κοτρωνιά, τους συνεργάτες του, τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας, κ. Αλέξανδρο Διαμαντάρα, τον Πρόεδρο της ΠΕΛ, κ. Ιωάννη Γρανίτσα, το κανάλι SΤΑR Κεντρικής Ελλάδας, βασικό χορηγό επικοινωνίας του Ράλλυ, όλους τους αγωνιζόμενους που δήλωσαν συμμετοχή στον αγώνα και βέβαια όσους εργάστηκαν αφιλοκερδώς τους τελευταίους μήνες για τη διοργάνωσή του.

Η εξέλιξη του Πρωταθλήματος Ράλλυ 2011 θα αποφασιστεί την Τρίτη 29 Μαρτίου, σε κοινή συνεδρίαση των Δ.Σ. της ΟΜΑΕ και της Εθ. ΕΠΑ.

www.PeriTroxon.gr

Triumph Tiger 800

R&G Triumph Tiger 800Image by brackenbury pr & media via FlickrΤο καινούριο Tiger 800 διαθέτει φυσικά τρικύλινδρο εν σειρά κινητήρα με χωρητικότητα 800κ.εκ., πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα, ποιοτικές αναρτήσεις και κυκλοφορει σε δύο εκδόσεις. Μία προσανατολισμένη για ασφάλτινη οδήγηση, με μπροστινό τροχό 19 ιντσών και μία δεύτερη για πιο off road καταστάσεις που διαθέτει τροχό 21 ιντσών με ακτίνες φυσικά.. Nα μείνουμε στην απλή έκδοση την..ασφάλτινη.

Σχεδιασμένη για την πόλη και τους ανοιχτούς δρόμους μας, η Tiger 800 προσφέρει εξαιρετική εργονομία και ευελιξία. Η μοτοσικλέτα είναι εξοπλισμένη με χυτούς αλουμινένιους τροχούς και η ρυθμιζόμενη σέλα της μπορεί να τοποθετηθεί στο χαμηλό ύψος των 810mm, κάνοντας την Tiger 800 μια adventure μοτοσικλέτα για όλους. Ιδανική για καθημερινή χρήση και τουρισμό, η Tiger 800 προορίζεται για μοτοσικλέτα που τα κάνει όλα, κατάλληλη για ευρεία γκάμα πελατών που περιλαμβάνει κοντύτερους αναβάτες και κυρίες

Η αρχική σύλληψη έγινε το 2007, με τη «μικρή» Tiger να είναι ένα από τα πιο φημολογούμενα μοντέλα των τελευταίων ετών. Αντί όμως να χρησιμοποιηθεί ο βραβευμένος σπορ τρικύλινδρος κινητήρας 675 κυβικών στο πλαίσιο της Tiger 1050, η Triumph κοίταξε την κατηγορία adventure και δημιούργησε έναν νέο συνδυασμό κινητήρα και πλαισίου σε ένα σύνολο που θα βάλει την οικογένεια Tiger 800 στην κορυφή της κατηγορίας adventure.

Προερχόμενος από το supersport Daytona 675 , είναι από μόνο του ένα θαύμα πως κατάφεραν οι μηχανικοί να προσαρμόσουν αυτόν τον κινητήρα σε μια on-off μοτοσυκλέτα. Πρωταρχικός σκοπός ήταν να δώσουν στην Tiger ένα χαρακτήρα που να προσανατολίζεται σε γεμάτη ροπή και δύναμη στις χαμηλομεσαίες στροφές, έτσι αυξήθηκε η διαδρομή του στροφάλου και σε συνδυασμό με τα περισσότερα κυβικά, δύναμη και ροπή κάνουν εμφανή την παρουσία τους από τις 2000 έως και τις 9300 σ.α.λ , όπου ο κινητήρας αποδίδει 94 άλογα ,ενώ τα 8,05κιλά ροπής "έρχονται" στις 7.850 σ.α.λ.

Η ευστροφία αυτού του κινητήρα καθιστά την Tiger ένα ανεκτίμητο εργαλείο μέσα στην πόλη , ενώ θα σας ταξιδέψει ξεκούραστα με ταχύτητες άνω των 150 km/h με την συντροφιά του γλυκού σφυρίγματος του τρικύλινδρου.

Η θεση οδηγησης δημιουργεί μια πολυ οικια αίσθηση, κάθεσαι πολυ ανετα , με τα χέρια στην σωστή θέση χωρις να σκύβεις καθόλου και τα πόδια να πατάνε κανονικά στο εδαφος ακόμα και στην ψηλότερη σκαλα .Τα 215 κιλα που έχεις να κουμαντάρεις δεν τα καταλαβαίνεις καθόλου ουτε στατικά ουτε και οταν το «τίγρης» είναι σε κίνηση .

Η σέλα του οδηγού απο του συνοδηγού είναι ξεχωριστή και έχει σκληρή σχετικά αίσθηση ,με το χερι πιεζοντας την αν και στην οδήγηση δεν αισθάνεσαι καμμια καταπόνηση, μάλιστα είναι αρκετά άνετη . Μεταξυ οδηγού και συνοδηγού η απόσταση είναι τουλάχιστον 10 με 15 ποντους, που σημαίνει οτι ο οδηγός δεν έχει καμμιά ενοχληση και δεν καταλαβαίνεις οτι έχεις δεύτερο άτομο ουτε στην θέση αλλα ούτε και στα τραβήγματα του μοτέρ.

Η ζελατίνα προστασίας είναι αρκετά μπροστά απο το τιμόνι και μπορεί να ρυθμιστεί σε 3 ψηλότερες θεσεις , με ενα μηχανισμό ανύψωσης , που προσφέρεται έξτρα.

Η θέση του οδηγού είναι πολύ καλά μελετημένη τοποθετώντας τον αναβάτη “μέσα” στην μοτοσυκλέτα ,δίνοντας του την αίσθηση ότι είναι πολύ ελαφρύτερη μοιράζοντας το βάρος της στα σωστά σημεία. Η ευχάριστα ισορροπημένη αίσθηση γρήγορα σε κερδίζει , είτε οδηγείς στο χώμα , είτε ακόμα και σε κατάσταση αυξημένης κίνησης. Η ζελατίνα όμως δεν καταφέρνει να προστατέψει τους μεγαλόσωμους αναβάτες ενώ η έντονη ενόχληση του αέρα θα έρθει μετά τα 160 km/h.

Το άνευ ρυθμίσεων τηλεσκοπικό πιρούνι της Showa εμπρός σε συνδυασμό με το μονό αμορτισέρ με την υδραυλική προφόρτιση και απόσβεση επαναφορά της ίδιας εταιρίας πίσω, φροντίζουν για την άνεση του αναβάτη σε κάθε είδους δρόμο ,προσφέροντας πολύ καλή πληροφόρηση του δρόμου και αίσθηση σταθερότητας στις γρήγορες στροφές. Δεν υπήρξε στιγμή που να νοιώσαμε ότι το σύνολο “βουλιάζει” στις στροφές ενώ ακόμα και σε χωματόδρομους η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων σε κάνει να νομίζεις ότι η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στο φυσικό της περιβάλλον.

Με το που ανοιγεις το γκαζι ο «τίγρης» ξεχύνεται χωρις να κομπιάζει σε οποιανδήποτε ταχύτητα και σε πολυ χαμηλές στροφές .Το δοκιμασαμε με 6 και 2000 στροφες και το μοτερ άνοιξε χωρις σκορτσαρίσματα και χωρίς κομπιάσματα .Σε ολο το φασμα των στροφών το μοτέρ ανταποκρίνεται σχεδόν ηλεκτρικά,καταλαβαινοντας όμως την δυναμη του χωρις αυτο να σε φοβίζει και ειδικά μετά τις 7500 στροφες ακούς και εναν διαφορετικό ήχο πιο μπάσο απο την εξάτμιση και συνεχίζει ακάθεκτο μέχρι τα κόκκινα χωρίς να κρεμάει .

Τα φρένα παράδειγμα προς μίμηση. Δύναμη, πολυ δυναμη , καλο φρεναρισμα , χωρις μπλοκαρισματα . Σε κατάσταση πανικου εκει ισως θα χρειαζοταν το ABS , αλλα και το συγκεκριμένο συνολο με τις διπιστονες δαγκανες της Nissin και με τους 2 δισκους των 308 χιλιοστων κανουν πολυ καλα την δουλεια τους . Το πισω φρενο δεν μπλοκάρει και αυτο ευκολα και χρειαζεται πατημα μαζι με το προστινο για πιο γρηγορο και σωστο φρεναρισμα .

Ύστερα απ΄ολα αυτά η τιμη των 8990ευρώ σας φαίνεται υψηλή?
SKAI.GR
Enhanced by Zemanta

"Την Κυριακή ανοίγουμε τα διόδια ξανά"

"Την Κυριακή ανοίγουμε τα διόδια ξανά" ανακοινώνει το "Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα κατά των Διοδίων" .

Στην ανακοίνωση - πρόσκληση αναφέρονται τα εξής:

"Την Κυριακή 27/3 ανοίγουμε τα διόδια
ΩΣ ΕΔΩ!
Η προσπάθεια της κυβέρνησης να βγάλει στην παρανομία το κίνημα των διοδίων έχει πέσει στο κενό. Μετά την κατάπτυστη τροπολογία, που κατέστησε την άρνηση πληρωμής διοδίων αδίκημα του ΚΟΚ, εξακολουθούν να είναι χιλιάδες οι οδηγοί που αρνούνται να πληρώσουν τα χαράτσια των εταιρειών. Αυτό που δεν κατάλαβαν οι κύριοι της κυβέρνησης και φίλοι των εργολάβων και των τραπεζιτών, είναι ότι όσοι αγωνίζονται για το δίκιο τους δεν θα υποχωρούσαν μπροστά σε έναν άδικο νόμο.
Στις 25/3 ο πρωθυπουργός θα πάει στις Βρυξέλλες για να εκχωρήσει ακόμα περισσότερα στις αγορές όπως εκχώρησε με άνεση και χωρίς προσχήματα τις βάσεις για να διευκολύνει την ωμή στρατιωτική επέμβαση στη Λιβύη. Εμείς δεν εκχωρούμε σε κανένα και πολύ περισσότερο σε μια παραπαίουσα τροϊκανή κυβέρνηση, το δικαίωμα να ορίζει τη νομιμότητα με βάση τα συμφέροντα των τραπεζών και να συνεχίσει να ξεπουλά τους δρόμους και το δημόσιο πλούτο της χώρας.
Εξάλλου τις επόμενες μέρες, αντιπροσωπεία του Πανελλαδικού Συντονιστικού θα επισκεφτεί το ευρωκοινοβούλιο στην προσπάθεια να θέσει παντού και με όλους τους τρόπους το παράνομο καθεστώς παραχώρησης των εθνικών δρόμων στις πολυεθνικές και ειδικά την κατάχρηση του δημόσιου χρήματος και το σκάνδαλο των συμβάσεων.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ
Την Κυριακή ανοίγουμε τα διόδια στους σταθμούς
(περισσότερα ραντεβού θα ανακοινωθούν τις επόμενες μέρες) :

Μαλγάρων, ώρα 16:00
Πολυμύλου (Εγνατία Οδός), ώρα 15:00
Λεπτοκαρυάς, ώρα 15:00
Μακρυχωρίου, ώρα 16:00
Πυργετού, ώρα 16:00
Πελασγίας, ώρα 16:00
Μώλου, ώρα 16:00
Τραγάνας, ώρα 16:00

Θήβας, ώρα 16:00
Αφιδνών, ώρα 16:00
Μεταμόρφωσης (Αττική Οδός), ώρα 16:00
Ελευσίνας (Αττική Οδός), ώρα 16:00
Ισθμού, ώρα 16:00
Ρίου, ώρα 12:00
Νεστάνης, ώρα 16:00"
Τηλέφωνα επικοινωνίας : Αργολίδα: 6946901764, Αρκαδία: 6944774005, Αττική: 6974072825, 6972738059, 6932690387,Αφίδνες: 6944298970, Βέροια: 6951003082, 6983825519, Βόλος: 6973477772, Γέφυρα Ρίου : 6972525676, Γιάννενα:6972255216, Θεσσαλονίκη: 6974479243, 6977034350, Θήβα: 6937087198, 6973991637, 6932198633, Καβάλα: 6937226098,Καρδίτσα: 6977962095, Κοζάνη: 6945842572, 6977727541, Κόρινθος: 6977137090, Λακωνία: 6932619014, Λαμία: 6944749515, 6979115156, Λάρισα: 6976864058, Μεσσηνία: 6974073849, Ξάνθη: 6944729569, 6973824308 , Πάτρα: 6973426334, Πιερία:6973380700, 6944755220 , Τρίκαλα: 6977403340, Χαλκιδική: 6947028522,6944631841

Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011

Με ρυθμούς... χελώνας η απόσυρση παλαιών Ι.Χ.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΚΛΑΡΗΣ / ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ
Με ρυθμούς... χελώνας συνεχίζεται η απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων, προκειμένου οι ιδιοκτήτες τους να έχουν οικονομικά κίνητρα για την αγορά νέων οχημάτων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων, από τα κέντρα ανακύκλωσης σε όλη τη χώρα, μέσα σε ένα μήνα έχουν αποσυρθεί πανελλαδικά 7.640 παλιά αυτοκίνητα, από τα οποία μόλις 715 στο νομό Θεσσαλονίκης. Σε ολόκληρη την κεντρική Μακεδονία (μαζί και με τη Θεσσαλονίκη) έχουν αποσυρθεί συνολικά 1.229 αυτοκίνητα.
Ο αριθμός είναι ιδιαίτερα χαμηλός, αν συγκριθεί με τα 70.000 αυτοκίνητα που είχαν αποσυρθεί με την προηγούμενη εφαρμογή του μέτρου, επί υπουργίας Γ. Σουφλιά, μέσα σε 1,5 μήνα, όμως δεν είναι απογοητευτικός για τους αντιπροσώπους αυτοκινήτων, λαμβάνοντας υπόψη τη γενικότερη οικονομική κατάσταση.
Ικανοποίηση, αλλά...
«Από τον πρώτο μήνα εφαρμογής του μέτρου της απόσυρσης, είμαστε ικανοποιημένοι, καθώς έχουν διπλασιαστεί οι διελεύσεις πελατών από τις αντιπροσωπείες, από 1.000 σε πάνω από 2.000 και διαρκώς αυξάνονται και οι πωλήσεις νέων ΙΧ αυτοκινήτων. Είναι λογικό ότι τις πρώτες ημέρες ο κόσμος έτρεξε να αγοράσει αυτοκίνητο, όμως σταδιακά, αφού ψάχνει να βρει αυτό που τον ενδιαφέρει, προχωρά σε αγορά. Χωρίς την απόσυρση, εκτιμούσαμε ότι το 2011 η αγορά νέων αυτοκινήτων θα έκλεινε περίπου στις 100.000 ταξινομήσεις νέων ΙΧ. Τώρα ελπίζουμε ότι θα φτάσει κοντά στις 150.000 νέες ταξινομήσεις. Πιστεύουμε ότι το ενδιαφέρον έχει αρχίσει να αυξάνεται και σύντομα, από τις αρχές Απριλίου, θα αρχίσει να φαίνεται και στις ταξινομήσεις νέων ΙΧ», τόνισε ο Δημήτρης Πάτσιος, γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων Ελλάδας.
Σημειώνεται ότι το Φεβρουάριο του 2011 έγιναν 13.728 ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων, μειωμένες κατά 49,1% σε σύγκριση με το μέσο όρο του ίδιου μήνα των προηγούμενων ετών. Στη Θεσσαλονίκη τον προηγούμενο μήνα ταξινομήθηκαν μόλις 449 νέα αυτοκίνητα, που αποτελεί το δεύτερο χειρότερο μήνα της τελευταίας δεκαετίας, έπειτα από τα 207 οχήματα που ταξινομήθηκαν τον περασμένο Δεκέμβριο.
Το μέτρο της απόσυρσης που ξεκίνησε πριν από ένα μήνα, στις 21 Φεβρουαρίου, και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του έτους, δείχνει -προς το παρόν- να μην προσελκύει μεγάλο αριθμό ιδιοκτητών παλιών ΙΧ, αφού ακόμη και το μειωμένο ποσό που απαιτείται για την αγορά νέου ΙΧ φαντάζει για πολλούς απαγορευτικό.
Οι περισσότερες αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, εκτός από το όφελος της απόσυρσης, προσφέρουν ανάλογα με τον κυβισμό και τον τύπο του οχήματος 2.000 - 4.000 ευρώ επιπλέον έκπτωση.

Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών για την 25η Μαρτίου

Απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφελίμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου θα ισχύσει την Πέμπτη 24 Μαρτίου και την Παρασκευή 25 Μαρτίου λόγω του εορτασμού της εθνικής εορτής.

Πιο συγκεκριμένα, η απαγόρευση θα ισχύσει ως εξής:
1. Την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011, για το ρεύμα εξόδου και από 16.00΄ έως 21.00΄ ώρας, θα ισχύουν οι απαγορεύσεις :
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τις παρελάσεις της 25ης Μαρτίου

parelasiImage by Ioanna_Art via FlickrΚυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα πραγματοποιηθούν λόγω της μαθητικής παρέλασης στις 24 Μαρτίου, αλλά και της στρατιωτικής παρέλασης στις 25 Μαρτίου για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου 1821, που θα γίνουν στη Λ. Αμαλίας μπροστά από το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη.
Συγκεκριμένα, θα διακοπεί σταδιακά η κυκλοφορία των οχημάτων στις παρακάτω Λεωφόρους, Οδούς και Πλατείες.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Σάββατο, 19 Μαρτίου 2011

Mazda MX-5 55 Le Mans

Το 1991 η Mazda έγινε η πρώτη ιαπωνική φίρμα που κατάφερε να πάρει πρώτη την καρό σημαία στο φημισμένο...
24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans με ένα αυτοκίνητο θρύλο, το Mazda 787B με τον αριθμό 55 στις πόρτες και οδηγό τον Johnny Herbet.

Θέλοντας να γιορτάσει τη συμπλήρωση 20 ετών από αυτήν την κορυφαία στιγμή η ιαπωνική φίρμα δημιούργησε το Mazda MX-5 55 Le Mans, μια περιορισμένης παραγωγής ειδικής έκδοση του γνωστού και roadster.

To Mazda MX-5 55 Le Mans προσφέρεται σε τέσσερα χρώματα και ξεχωρίζει από τα ειδικά λογότυπα και από τις γραμμές που διατρέχουν το κάτω μέρος του αμαξώματος και που εκτείνονται μέχρι τον προφυλακτήρα.

Παράλληλα, το Mazda MX-5 55 Le Mans εφοδιάζεται αποκλειστικά με τον κινητήρα των 2lt με τους 160ps και φέρει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης καθώς ανάρτηση της Bilstein, στοιχεία της κορυφαίας έκδοσης Sport. Φυσικά, στο εσωτερικό υπάρχει ειδικό ταμπελάκι με τον αριθμό της παραγωγής.
http://www.highoctane.gr
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2011

Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας αλλά και ο ΚΟΚ

Τον επανακαθορισµό των ορίων ταχύτητας σε βασικούς οδικούς άξονες της χώρας ετοιμάζεται να προωθήσει το υπουργείο Υποδοµών, στο πλαίσιο της δηµιουργίας ενός νέου σύγχρονου πλαισίου για την οδική ασφάλεια..

Όπως αναφέρουν τα «Νέα», αν και δεν εξετάζεται η περαιτέρω αύξηση του ανώτατου ορίου των 130 χιλιομέτρων στις εθνικές οδούς, υπάρχει πρόθεση να γίνει επαναπροσδιορισµός των ορίων σε επιµέρους οδικούς άξονες εκτός κατοικηµένων περιοχών. Πάντως, τα νέα όρια ταχύτητας θα αποφασιστούν ανά οδικό άξονα.

Παράλληλα, σχεδιάζεται σειρά αλλαγών στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που θα ισχύσουν από το ερχόµενο φθινόπωρο. Σε αυτόν θα διατηρούνται τα σηµερινά επίπεδα των αυστηρών ποινών για τις σοβαρές τροχαίες παραβάσεις, θα εκλογικεύονται τα πρόστιµα των ήπιων παραβάσεων και θα μειώνεται ο χρόνος αφαίρεσης των αδειών κυρίως σε επαγγελµατικά οχήµατα.

Πιο συγκεκριμένα, µείωση των προστίµων που ενδεχοµένως να είναι 30% έως και 50% θα υπάρξει σε παραβάσεις όπως είναι η απόρριψη αντικειµένων από κινούµενο όχηµα (από 400 ευρώ σε 280 ευρώ), η παραβίαση του ωραρίου τροφοδοσίας των καταστηµάτων (από 400 σε 280 ευρώ) και οι ζώνες με τα κράνη (από 700 σε 490 ευρώ).

Αµετάβλητο θα παραµείνει το ύψος των προστίµων των 700 ευρώ που επιβάλλονται για παραβάσεις οι οποίες σχετίζονται άµεσα µε την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχηµάτων, όπως η παραβίαση ερυθρού σηµατοδότη και STOP, η παραβίαση σιδηροδροµικών διαβάσεων, οι επικίνδυνοι ελιγµοί και η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών. Επίσης, αυστηρές ποινές θα προβλέπονται και για όσους παραβιάζουν το όριο ταχύτητας εντός κατοικηµένων περιοχών.

Υπό συζήτηση είναι η αύξηση ως και κατά 50% των προστίµων για αυτοσχέδιους αγώνες στους δρόµους (από 700 σε 1.050 ευρώ), για διπλοπαρκάρισµα σε κεντρικές οδικές αρτηρίες (από 40 σε 60 ευρώ), για στάθµευση σε ράµπα ΑµΕΑ (από 150 σε 300 ευρώ), για στάθµευση σε πεζοδρόµιο (από 80 σε 160 ευρώ), καθώς και για παρεµπόδιση της κυκλοφορίας του τραµ (από 50 ευρώ σε 300 ευρώ).

star.gr

Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011

Και στα αγροτικά το μέτρο της απόσυρσης

Το υπουργείο Οικονομικών με προσθήκη διάταξης στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο επεκτείνει, τελικώς, όπως πρώτο είχε γράψει το paseges.gr, το μέτρο της απόσυρσης αυτοκινήτων και σε εκείνους που επιθυμούν να αγοράσουν καινούρια φορτηγά μικτού βάρους έως 3,5 τόνους.
 
Στη συγκεκριμένη κατηγορία ανήκουν όλα τα επαγγελματικά, με βάρος ως 3,5 τόνους.

Ειδικότερα, οι διατάξεις αυτές εφαρμόζονται μόνο για αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας για τα οποία έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι 31 Δεκεμβρίου 1998 και για τα οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου γίνεται η διαγραφή, καθώς και τυχόν οφειλόμενων προηγούμενων ετών.
Στην εξαίρεση των αγροτών πρώτο είχε αναφερθεί το paseges.gr, ενώ το θέμα έφτασε ως τη βουλή, με παρεμβάσεις βουλευτών τόσο του ΠΑΣΟΚ, όσο και της ΝΔ, ενώ το ζήτημα έθεσε και ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστας Σκανδαλίδης, σε συνάντησή του με τον υπουργό Γιώργο Παπακωνσταντίνου, προ εβδομάδων, με το αίτημα να αντιμετωπίζεται θετικά, όπως έγραψε το paseges.gr.
Στην περίπτωση αγοράς καινούργιου κλειστού φορτηγού μικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνων τα τέλη ταξινόμησης έχουν ως εξής:
Έως 900 κ.ε.: 2,4% (από 6%).
901-1.400 κ.ε.: 5,6% (από 14%).
1.401-1.600 κ.ε.: 7,2% (από 18%).
1.601-1.800 κ.ε.: 9% (από 18%).
1.801-2.000 κ.ε.: 10,5% (από 21%).

Κυριακή, 13 Μαρτίου 2011

Μini Cooper cabrio 1.6

MINI COOPERImage by smee.bruce via FlickrΗ γενιά παρέμεινε ίδια, αλλά ανανεώθηκε. Είναι η γενιά, όπου η απόλαυση της ανοιχτής οδήγησης με το μοναδικό στυλ, που προσφέρει ένα mini cooper, συνδιάζονται με εξαιρετικό τρόπο στην ανανεωμένη ανοιχτή έκδοση του Mini , που καλείται να συνεχίσει την πολύ καλή παράδοση που δημιούργησε η προκάτοχη γενιά .

Ένα μοντέλο, που δεν επαναπαύεται στην εμφάνιση του. Κερδίζει τον οδηγό κυρίως σε δρόμους με στροφές, όπου περνάει χωρίς να καταλαβαίνει από κλειστές ή ανοιχτές καμπές και παραμένει κολλημένο στην άσφαλτο
Οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας προχώρησαν σε κάποιες αλλαγές ώστε αυτές να ενισχύουν ακόμη περισσότερο το ρετρό καλούπι του και να μην κάνουν στροφή στο προφίλ που έχει αγκαλιάσει εδώ και χρόνια ο κόσμος. Έτσι λοιπόν η κάμπριο εκδοχή του MINI Cooper πέρασε από το σχεδιαστικό τμήμα αποκτώντας πιο σκουρα φωτιστικά σώματα, νέους προφυλακτήρες, χρωμιωμένο πλαίσιο στους προβολείς ομίχλης και επιπλέον φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.


Το ΜΙΝΙ Cabrio είναι ένα αυτοκίνητο που ξέρει πώς να τραβά την προσοχή στο δρόμο, αναδεικνύοντας τα κάλλη του. Μέσω ενός διακόπτη στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, λίγο πάνω από τον καθρέφτη, οι εμπρός επιβάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν τον ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό που σύρει την υφασμάτινη οροφή μέχρι το μέσο της, δημιουργώντας ένα άνοιγμα σαν μία μεγάλη ηλιοροφή. Η λειτουργία αυτή μπορεί να εκτελεστεί ακόμη και αν το αυτοκίνητο κινείται μέχρι με 120 χλμ./ώρα. Ξαναπιέζοντας το διακόπτη η κουκούλα μαζεύεται εντελώς στο πορτμπαγκάζ (του οποίου η χωρητικότητα περιορίζεται από τα 170 στα 125 λίτρα) και το ΜΙΝΙ ξεγυμνώνεται εντελώς. Η όλη διαδικασία διαρκεί περίπου 15 δευτερόλεπτα και επιτρέπεται με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα
Δυνατό στοιχείο στο MINI είναι παραδοσιακά η καλή οδική του συμπεριφορά. Το σκληρό setup της ανάρτησης και το… καρτίστικο στήσιμο σου επιτρέπουν να στρίβεις χωρίς να κόβεις ταχύτητα. Άλλωστε μπορεί ο ατμοσφαιρικός 1.600άρης κινητήρας, που αποδίδει πλέον 122 ίππους (2 επιπλέον), να μην κλέβει τη δόξα του Cooper S, εγγυάται όμως σβέλτες μετακινήσεις, όπως δείχνουν και τα 9,8 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για τα 0-100 χλμ./ώρα. Στην πόλη η σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης ενδέχεται να κουράσει κάπως τους επιβάτες, αυτό όμως είναι κάτι που χάνεται στη γενικότερη γοητεία του Cooper Cabrio.

Για το πάτημα του στο δρόμο εσκεμμένα δεν στάθηκα ιδιαίτερα σε κανένα σημείο, καθώς δεν είναι αυτό το ζητούμενο από την ατμοσφαιρική έκδοση των 1,6 λίτρων. Όχι πως οι 120 ίπποι δεν προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις. Τουναντίον, εκπλήσσουν με τη σβελτάδα που δίνουν στο ανοιχτό ΜΙΝΙ, ενώ πιέζοντας το διακόπτη Sport τα πράγματα γίνονται λιγάκι πιο άγρια. Αλλά σίγουρα τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά αν είχαμε να κάνουμε με το Cooper S (με τους 175 ίππους). Το κιβώτιο εκτός της εξαιρετικής αίσθησης έχει και ιδανική κλιμάκωση και εκμεταλλεύεται στο έπακρον τις δυνατότητες του 1.6 που ανεβάζει στροφές και χιλιόμετρα με χαρακτηριστική ευκολία.
Μπορεί να μην είναι ό,τι πιο πρακτικό υπάρχει στα μικρά cabrio (αλήθεια, υπάρχει κάποιο που να είναι;). Άλλωστε, δεν είναι αυτός ο λόγος που κατασκευάστηκε, αλλά για να προσφέρει θέα στα άστρα για οδηγό και συνοδηγό, αφού στην πίσω σειρά άντε να βολευτούν -και αυτό με δυσκολία- δύο παιδάκια. Φυσικά, η ανοιχτή δομή του αμαξώματος έχει ενισχυθεί σε διάφορα σημεία (ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ, πτυσσόμενο roll bar κ.ά.) ώστε να εξασφαλιστεί η ασφάλεια των επιβατών π.χ. σε περίπτωση ανατροπής
Στα μειονεκτήματα της υφασμάτινης οροφής του Mini Cooper Cabrio είναι ότι πρωτίστως, πλήττονται οι χώροι τόσο για τις αποσκευές (125lt-170lt), όσο και για τους πίσω επιβαίνοντες.
Η θέση οδήγησης είναι άριστη με τα χειριστήρια να βρίσκονται ακριβώς εκεί που τα θέλεις λόγω και των ρυθμίσεων καθίσματος και τιμονιού προς όλες τις κατευθύνσεις. Πατάς το Start Button και ο αλουμινένιος 1.6 των 120ps και των 16.3kg.m ξυπνά. Επιλέγεις την 1η σχέση στο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ξεκινάς.
Στις στροφές ο συνδυασμός πλαίσιο-τιμόνι-κιβώτιο-αναρτήσεις-φρένα δημιουργούν το απολαυστικότερο μπροσθιοκίνητο της κατηγορίας.
Η τιμή πώλησης του ελκυστικού MINI, αγγίζει τις 27.000 €, ποσό με το οποίο μπορείς να κοιτάξεις άλλα κάμπριο με μεγαλύτερους χώρους και ισχυρότερο κινητήρα, δεν θα είναι, όμως, mini cooper, με ότι αυτό συνεπάγεται σε μια μοναδική εμφάνιση
skai.gr

Σάββατο, 12 Μαρτίου 2011

Αναστέλλει την λειτουργία της η Toyota

Σε αναστολή της λειτουργίας της προχωράει η ιαπωνική κατασκευαστική εταιρία Toyοta, προκειμένου να διασφαλίσει ότι οι εργαζόμενοι της δεν κινδυνεύουν...

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, σταματούν οι εργασίες και στα 12 εργοστάσια, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι μια από τις θυγατρικές της Toyota, η Central Motor Company, έχει εργοστάσιο στην επαρχία Μιγιάγκι, κοντά στην πόλη Σεντάι που «χτυπήθηκε» από τον σεισμό και παράγει το μοντέλο Yaris.

Νέο Volkswagen Golf 1.2 TSI 85ps

Η Volkswagen ανακοίνωσε την έναρξη της διάθεσης του νέου κινητήρα 1.2 TSI85ps στην γκάμα του Golf.
 
Ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας TSI 1.200 κυβικών εκατοστών αποτελεί το πλέον πρόσφατο μέλος της οικογένειας των καινοτόμων κινητήρων TSI.
 
Με απόδοση 85 ίππων συνδυάζει ιδανικά τη δύναμη TSIμε το ιδιαίτερα χαμηλό κόστος χρήσης, εστιάζοντας στις νέες τάσεις και ανάγκες της αυτοκίνησης.
 
Με ροπή 160Nm σε ένα φάσμα 1.500 – 3.500 σ.α.λ. και με μέγιστη ταχύτητα 178 χλμ/ώρα, ο νέος υπέρ-τροφοδοτούμενος κινητήρας επιταχύνει 0 – 100 σε μόλις 12,3 δευτερόλεπτα.Το πλέον εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης.
 
Το VolkswagenGolfTSI 85ps καταναλώνει μόλις 5,5 λίτρα / 100 χιλ. (μέση κατανάλωση) ενώ εκπέμποντας 129 grCO2 / χλμ, τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται στα 129€ ετησίως.
 
Με επιδόσεις που αντιστοιχούν σε βενζινοκινητήρες μεγαλύτερου κυβισμού, ο νέος κινητήρας επιβεβαιώνει την τεχνολογική καινοτομία TSI με γνώμονα τόσο τις επιδόσεις όσο και την οικονομία χρήσης.Η λιανική τιμή διάθεσης του Golf 1.2 TSI 85PS είναι 15.950€ ενώ προαιρετικά διατίθεται και με κιβώτιο DSG7.
Enhanced by Zemanta

Νέα έκδοση Copa από τη SEAT

Με μια νέα εξοπλιστική έκδοση προσφέρει η Seat για τα μοντέλα Leon, Altea και Altea XL που φοράνε το νέο 1.2 TSI κινητήρα των 105 ίππων.

Η έκδοση ονομάζεται Copa και ξεχωρίζει εξωτερικά από τα αυτοκόλλητα με το ομώνυμο σήμα στο κάτω μέρος των εμπρόςών και τις 16άρες ζάντες αλουμινίου Elio.

Μεταξύ άλλων διαθέτει 6 αερόσακους, διζωνικό κλιματισμό, ESP, Hill hold, Bluetooth ( μόνο το Leon), USB, ράδιο cd 8 ηχείων με mp3 και χειριστήρια στο τιμόνι, Cruise Control, προβολείς ομίχλης με cornering, ταπετρασίες καθισμάτων Copa, ηλεκτρικές κλειδαριές, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενουςκαθρέπτες. θυρ

Η τιμή της έκδοσης Copa του Leon κοστίζει 15.490 ευρώ (14.530 ευρώ με απόσυρση), του Altea 15.990 ευρώ (15.030 ευρώόσυρση) και 16.990 ευρώ (16.030 με απόσυρση) στο Altea XL.

http://www.peritroxon.gr/
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2011

Mercedes C-Class Coupe

W203 Mercedes-Benz C-Class Sport Coupe photogr...Image via WikipediaC-Class BlueEFFICIENCYImage by kenjonbro via Flickr
Tο νέο μικρό κουπέ της Mercedes έκανε την πρεμιέρα του στη Γενεύη, όπου αποτέλεσε στην ουσία και τη «βεντέτα» του περιπτέρου τους Mercedes.

Η C-class Coupe ανήκει προφανώς σ' εκείνα τα μοντέλα με τα οποία η εταιρεία της Στουτγάρδης προσπαθεί να μειώσει το μέσο όρο ηλικίας των πελατών της και φαίνεται πως έχει τα προσόντα γι' αυτό, ξεκινώντας κατ' αρχάς από το όμορφο στιλ της, που παραπέμπει σε πραγματικό κουπέ κι όχι σ' ένα 3θυρο χάτσμπακ.

Το αυτοκίνητο είναι τετραθέσιο, αν και δεν είμαστε σίγουροι ότι οι πίσω επιβάτες μπορούν να μεταφερθούν άνετα αν οι μπροστινοί δεν είναι... κοντοί.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει 3 βενζινοκινητήρες (1.8 τούρμπο με 156 ή 204 ίππους και V6 3.5 με 306 ίππους) και 2 ντίζελ (2.1 τούρμπο με 170 ή 204 ίππους), ενώ το χειροκίνητο κιβώτιο είναι 6 ταχυτήτων, με τις αυτόματες εκδόσεις να χρησιμοποιούν το γνωστό εξαιρετικό επτάρι 7G-Tronic.

Στάνταρ είναι η ανάρτηση Agility control (σύστημα τριών συνδέσμων με γόνατα εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω), που μεταβάλλει αυτόματα την απόσβεση, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

Φυσικά διαθέσιμη για το αυτοκίνητα είναι η τεράστια λίστα ηλεκτρονικών συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας της Mercedes.

Τρίτη, 8 Μαρτίου 2011

3 – 8 ΜΑΪΟΥ 2011 η Έκθεση μοτοσυκλέτας 2011

This is in Georgetown as wellImage via WikipediaΜε σύνθημα «το δίκυκλο σημαίνει ποιότητα ζωής», περισσότεροι από 80 εκθέτες ετοιμάζονται να υποδεχθούν το κοινό τους στο μεγάλο φετινό ραντεβού!

Η «Έκθεση Μοτοσυκλέτας, Scooter & Αξεσουάρ 2011», το σημαντικότερο γεγονός του κλάδου, ορίσθηκε για το διάστημα 3 έως 8 Μαΐου στο Ανατολικό Αεροδρόμιο.

Σε νέο αναβαθμισμένο χώρο με νέα εντελώς σύγχρονη και πρωτοποριακή σχεδίαση, με άνετους 3m διαδρόμους χωρίς περιορισμό στην κίνηση του επισκέπτη, με χώρους parking για περισσότερες από 10000 μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα, η έκθεση του 2011 θα είναι μία διοργάνωση διεθνών προδιαγραφών που θα προάγει τον κλάδο και θα σέβεται τον επισκέπτη.

Τα πολλά νέα μοντέλα μοτοσυκλετών και scooter, η επαναφορά των test rides, το πρόγραμμα εκπαίδευσης νέων οδηγών, τα live shows, οι διαγωνισμοί και οι κληρώσεις, συνδυασμένα με την παρουσία όλων των εταιρειών του κλάδου, πρόκειται να συνθέσουν ένα 6ήμερο γεγονός γεμάτο ενημέρωση, επικοινωνία, έρευνα αγοράς, συνεργασίες, δραστηριότητα και ψυχαγωγία.

Η έκθεση θα λειτουργεί καθημερινά από τις 14:00 έως τις 21:30 και το Σαββατοκύριακο από τις 10:00 έως τις 21:30. Η μεγάλη γιορτή της μοτοσυκλέτας πλησιάζει!

Η «Έκθεση Μοτοσυκλέτας, Scooter & Αξεσουάρ 2011» βρίσκεται στο τελικό στάδιο προετοιμασίας της!
Ας την απολαύσουμε όλοι μαζί!

Η Jeep ετοιμάζει μικρό SUV

Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί τεχνολογία από τη FIAT

Η Jeep μελετά πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο εξέλιξης και κατασκευής ενός μικρού SUV, έως το 2013, σύμφωνα με δημοσιεύματα του...

ευρωπαϊκού ειδικού τύπου. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί τεχνολογία από τη Fiat σε κινητήρες και αμαξώματα, ενώ θα έχει δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.

Τουλάχιστον, προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται οι τελευταίες δηλώσεις του CEO της Jeep, Mike Manley, ο οποίος δήλωσε ότι: «Οπωσδήποτε υπάρχει χώρος στη μικρή κατηγορία των SUV. Εμείς ήδη δουλεύουμε πάνω σε ένα αυτοκίνητο που θα ικανοποιεί αυτές τις ανάγκες, και αν όλα πάνε καλά, αυτό θα είναι έτοιμο έως το 2013».

Μάλιστα ο Manley δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι σημαντικό ρόλο θα παίξει η τεχνογνωσία της FIAT στην εξέλιξη και κατασκευή μικρών αυτοκινήτων, καθώς και ότι οι κινητήρες κατά πάσα πιθανότητα θα προέρχονται από εκεί, όπως και το αμάξωμα που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση (πιθανόν αυτό του Punto Evo). Όλα τα παραπάνω σημαίνουν ότι το μοντέλο θα αποτελεί αντίπαλο αυτοκινήτων όπως τα Mini Countryman, και Nissan Juke, ενώ είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα έχει τόσο τετρακίνητες όσο και προσθιοκίνητες εκδόσεις.

Πηγή: autotriti.gr

Νέα υψηλά καταγράφουν σήμερα οι τιμές της αμόλυβδης βενζίνης και του πετρελαίου!

Νέα υψηλά καταγράφουν σήμερα οι τιμές της αμόλυβδης βενζίνης και του πετρελαίου θέρμανσης, που διαμορφώνονται, αντίστοιχα, στο 1,662 και 87,8 ευρώ το λίτρο.
 
Η μέση τιμή του πετρελαίου θέρμανσης έχει αυξηθεί κατά 2,5 λεπτά σε διάστημα μιας εβδομάδας, από την 1η Μαρτίου, ενώ στα ακριβότερα πρατήρια της χώρας βρίσκεται πολύ κοντά στο 1 ευρώ το λίτρο (στη Θεσσαλονίκη φθάνει σήμερα μέχρι 99,8 λεπτά). 
 
Στον αντίποδα, το φθηνότερο πρατήριο στη Λάρισα διαθέτει πετρέλαιο προς 80 λεπτά το λίτρο. 
 
Σωρευτικά από την αρχή του χρόνου το πετρέλαιο έχει ακριβήνει κατά 8,8 λεπτά το λίτρο ή 11%.
 
Η αμόλυβδη κλείνει σήμερα είκοσι ημέρες συνεχούς ανοδικής πορείας, διάστημα στο οποίο η μέση τιμή έχει αυξηθεί περισσότερο από 5 λεπτά το λίτρο. 
 
Η ελάχιστη τιμή σήμερα είναι 1,536 ευρώ (Δυτ. Αττική) και η μέγιστη 1,846 (Ρέθυμνο). 
 
Ακριβότεροι νομοί είναι η Κεφαλονιά, το Λασίθι, το Ρέθυμνο, η Χίος και η Σάμος.

Ρέππας καλεί Άρειο Πάγο για τα προβλήματα στην εθνική οδό

Την παρέμβαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, κ. Ι. Τέντε, προκειμένου να διερευνηθούν τυχόν ποινικές ευθύνες για όσα διαδραματίστηκαν με τους αποκλεισμένους οδηγούς της εθνικής οδού, ζήτησε με επιστολή του ο υπουργός Υποδομών κ. Δημ. Ρέππας.

Ο υπουργός Υποδομών ζήτησε από τον κ. Τέντε την διερεύνηση «προς πάσα κατεύθυνση» για «τυχόν υπάρχουσες ποινικές ευθύνες από πράξεις και παραλείψεις ιδιωτών και υπηρεσιακών παραγόντων που συνετέλεσαν στην έκθεση πολιτών σε κίνδυνο, με τον αποκλεισμό τους σε χαμηλές θερμοκρασίες».

Επίσης, ο κ. Ρέππας διέταξε την διεξαγωγή έρευνας από τους Επιθεωρητές Δημοσίων Έργων και έστειλε έγγραφο στον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Λ. Ρακιντζή, προκειμένου να διερευνηθεί «αν οι πάσης φύσεως αρμόδιοι ενήργησαν σωστά και βάσει σχεδίου για την αντιμετώπιση των χθεσινών προβλημάτων». Μέχρι την ολοκλήρωση της εν λόγω έρευνας, τίθενται σε διαθεσιμότητα οι αρμόδιοι εποπτεύοντες υπάλληλοι του Υπουργείου Υποδομών.

Επίσης, ο υπουργός Υποδομών απέστειλε επιστολή τόσο προς τη «Νέα Οδό» - που διαχειρίζεται το τμήμα Μεταμόρφωση - Σκάρφεια - όσο και προς τους υπολοίπους παραχωρησιούχους, ζητώντας «το αναλυτικό επιχειρησιακό σχέδιο που υπήρχε ενόψει κακοκαιρίας, προκειμένου να διαπιστωθεί αν ήταν επαρκές και εάν εφαρμόστηκε» ΤΟ ΒΗΜΑ

Καβγάς για την ταλαιπωρία στην Αθηνών-Λαμίας

Snow in Greece, Jan 2006Image by RobW_ via FlickrΑντικείμενο κόντρας έγινε η ταλαιπωρία που υπέστησαν το βράδυ της Καθαράς Δευτέρας εκατοντάδες οδηγοί που εγκλωβίστηκαν στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας στο ύψος της Μαλακάσας εξαιτίας της κακοκαιρίας. Σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών επιρρίπτει ευθύνες στην εταιρεία «Νέα Οδός» που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο, ενώ η ιδιωτική εταιρεία θεωρεί υπεύθυνη την Τροχαία, η οποία δεν απαγόρευσε την κυκλοφορία νταλικών, με αποτέλεσμα να προκληθεί κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Πιο συγκεκριμένα, σε ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Υποδομών αναφέρει ότι «η διαχείριση, λειτουργία και ασφαλής κυκλοφορία στους αυτοκινητόδρομους που ανήκουν στην κατηγορία των παραχωρήσεων αποτελεί αποκλειστική αρμοδιότητα του κατά περίπτωση παραχωρησιούχου».

Ακόμη στην ανακοίνωση σημειώνεται πως: «Οι προβλέψεις των μετεωρολόγων για την κακοκαιρία που εκδηλώθηκε με έντονη χιονόπτωση, έπρεπε να ληφθούν υπόψη ώστε οι υπεύθυνοι να εκπονήσουν και να εφαρμόσουν αποτελεσματικό επιχειρησιακό σχέδιο. Τα μεγάλα προβλήματα που προέκυψαν, με τον πολύωρο εγκλωβισμό εκατοντάδων αυτοκινήτων και επιβατών εκτεθειμένων σε κίνδυνο, έδειξαν πως κάποιοι δεν έκαναν το καθήκον τους. Γι’ αυτό αναζητούνται ευθύνες προς πάσα κατεύθυνση και θα αποδοθούν».

Μιλώντας στον ΒΗΜΑ 99,5 η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας «Νέα Οδός», Φ.Λάμπρου, τόνισε πως η εταιρεία έλαβε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφαλή μετακίνηση των οδηγών. Ανέφερε ότι από τις 4 το απόγευμα βγήκαν στους δρόμους εκχιονιστικά μηχανήματα, ρίχνοντας τόνους αλάτι. «Μέχρι σήμερα το πρωί 50 εκχιονιστικά έχουν ρίξει 2.000 τόνους αλάτι στο συγκεκριμένο κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου» είπε. Πρόσθεσε ακόμη, ότι ήταν ανοιχτοί όλοι οι σταθμοί των διοδίων για την διευκόλυνση της κυκλοφορίας.

Η κ. Λάμπρου, ωστόσο, επιρρίπτει ευθύνες στην Τροχαία, τονίζοντας ότι δεν απαγόρευσε έγκαιρα την κυκλοφορία στις νταλίκες, με αποτέλεσμα να προκληθεί κυκλοφοριακό χάος. Όπως σημείωσε από τις 10 το βράδυ συνολικά έξι νταλίκες δίπλωσαν, λόγω της σφοδρής χιονόπτωσης, δημιουργώντας έντονο κυκλοφοριακό φόρτο.

Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2011

Το αυτοκίνητο της Google δεν χρειάζεται καν οδηγό

Είναι αυτή η επόμενη μέρα της αυτοκίνησης; 

Το να βλέπεις ένα Toyota Prius να κάνει ελιγμούς ανάμεσα σε κορίνες (και να μην ρίχνει καμία…), να φρενάρει απότομα και να μην είναι κανείς στο τιμόνι δεν είναι και το πιο συνηθισμένο πράγμα στον κόσμο.

Εκτός αν έχει βγει από τους guru της Google που εξελίσσουν ένα project γύρω από το αυτό-κίνητο. Με την κυριολεκτική έννοια του όρου.

Παρουσιάστηκε την περασμένη Τετάρτη και ήταν εντυπωσιακός ο τρόπος που κινούνταν.

Οι ειδικοί λένε πως θα δούμε κάποια στιγμή τέτοιου είδους αυτοκίνητα αλλά προς το παρόν είναι νωρίς για μια γενικευμένη παραγωγή καθώς το κόστος είναι ιδιαίτερα μεγάλο ώστε να αφήνει κάποια περιθώρια κέρδους.

Όπως και να χει είναι μια τεχνολογική πλατφόρμα για να αναδειχθούν τα όρια του εφικτού
yupi.gr
Enhanced by Zemanta

Το Toyota RAV4 στην πρίζα!

1998-2000 Toyota RAV4 convertible photographed...Image via WikipediaΤη νέα ηλεκτρική έκδοση του RAV4 αποκάλυψε η Toyota στην έκθεση αυτοκινήτων του Λος Άντζελες. 

Όπως είχε γίνει γνωστό πριν από μερικούς μήνες, το RAV4 EV εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Tesla, η οποία ειδικεύεται στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 

Η αμερικανική εταιρία ανέλαβε τον κινητήρα και όλο το σύστημα μετάδοσης, καθώς και τις μπαταρίες του αυτοκινήτου.

Το νέο μοντέλο αισθητικά έχει αλλαγές στο εμπρός και στο πίσω μέρος και στο εσωτερικό του έχουν τοποθετηθεί νέες επενδύσεις. Παράλληλα, στην κεντρική κονσόλα υπάρχουν ενδείξεις που αφορούν την κατάσταση της συστοιχίας μπαταριών, καθώς και διακόπτες επιλογής της μετάδοσης.

Το βάρος του RAV4 EV είναι αρκετά μεγαλύτερο από αυτό των συμβατικών εκδόσεων (αναμενόμενο για ηλεκτρικό αυτοκίνητο). Προκειμένου να ξεπεράσουν τα προβλήματα που δημιουργούσε η κατανομή του βάρους, οι άνθρωποι της Toyota έκαναν αρκετές αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης και του τιμονιού.

Πρώτο ΘΕΜΑ
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011

Η Aston Martin Virage!

Με αφορμή την επίσημη αντιπροσώπευση της Aston Martin στην χώρα μας τα μοντέλα της αποκτούν μεγαλύτερο ενδιαφέρον, έστω και αν αυτοί που μπορούν να τα αποκτήσουν είναι ελάχιστοι.

 Η βρετανική φίρμα λοιπόν παρουσίασε δύο νέα μοντέλα με την ονομασία Virage (θυμηθείτε την δεκαετία του 1990...).

Πρόκειται για δύο διαφορετικές εκδόσεις με coupe και cabrio (με μαλακή οροφή) αμάξωμα που γοητεύουν με την ντελικάτη εμφάνισή τους και έχουν διαστάσεις όσο περίπου η DB9. Μάλιστα, οι Virage τοποθετούνται ανάμεσα στην DBS και στην DB9 ενώ η coupe έκδοση θα προσφέρεται σε προαιρετική διθέσια διάταξη (πέρα από την 2+2).

Σχεδιαστικά οι Virage διαθέτουν αρκετά στοιχεία από την εξωτική One-77 όπως είναι οι πέντε οριζόντιες ράβδοι στην μάσκα και τα φωτιστικά σώματα με τα LED. Στο εσωτερικό κυριαρχεί το δέρμα ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης και υψηλής πιστότητας ηχοσύστημα ισχύος 700 W. 

Από την άλλη το σασί είναι εξοπλισμένο με ότι μπορεί να έχει ένα σύγχρονο supercar και συναντάμε το σύστημα ενεργής ανάρτησης (ADS) ενώ τα φρένα συνδυάζουν κεραμικούς δίσκους. 

Οι δύο νέες Aston Martin εξοπλίζονται με τον γνωστό κινητήρα 6.0 V12 που αποδίδει 497 PS στις 6.500 rpm και 570 Nm ροπής στις 5.750 rpm. Η μετάδοση της ισχύος στους πίσω τροχούς μεταφέρεται μέσω αυτόματου κιβωτίου Touchtronic II με έξι σχέσεις. Σύμφωνα με την εταιρία η διαδικασία των 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,6 sec ενώ η τελική αγγίζει τα 299 km/h. Σε σχέση με την DB9 η Virage είναι πιο γρήγορα κατά 0,2 sec και πιο αργή από την DBS κατά 0,3 sec.



protothema.gr
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2011

Το τελευταίο Mitsubishi Evo

Την επανάσταση των Mitsubishi Evo "πνίγουν" οι ρύποι και η αυξημένη κατανάλωση καυσίμων.

Σύμφωνα με τον Γκαγιού Γιουσέγκι, επικεφαλής εξέλιξης των παγκόσμιων
αυτοκινήτων της Mitsubishi, η δέκατη γενιά του Mitsubishi Evolution θα είναι και η τελευταία.
Το επαναστατικό αυτό μοντέλο, που ξεκίνησε σαν rally homologation και κατέληξε σαν rally replica τελειώνει την παράδοση και τις επιθυμίες μας εδώ. Το ακριβές αντίγραφο των WRC αυτοκινήτων « γίνεται θύμα » της ηλεκτροκίνησης και των υβριδικών αυτοκινήτων πόλης. Η ιαπωνική φίρμα θα αφιερωθεί στην εξέλιξη των τεχνολογιών της ηλεκτροκίνησης και των υβριδικών οχημάτων, ελπίζοντας ότι ως το 2015 θα διαθέτει στην γκάμα της 15 τέτοιες προτάσεις.

Ο Gayu Eusegi, βέβαια, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο οι κορυφαίες εκδόσεις του Lancer να επιστρέψουν στην γκάμα της ιαπωνικής φίρμας, αν οι στόχοι της αλλάξουν.
newsbomb.gr

Έξοδος για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας με την αμόλυβδη στα ύψη

Ένα ακόμη ρεκόρ σημείωσε την Παρασκευή η μέση πανελλαδική τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, αγγίζοντας το 1,656 ευρώ το λίτρο, ενώ χιλιάδες πολίτες ετοιμάζονται να εγκαταλείψουν τα αστικά κένρα για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.

Οι οδηγοί θα κληθούν να πληρώσουν ακριβότερα τα καύσιμα, καθώς στα πρατήρια των εθνικών οδών η βενζίνη πωλείται υψηλότερα κατά 10% με 15%.

Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων, σήμερα Παρασκευή, η μέση τιμή σημείωσε οριακή αύξηση έναντι της Πέμπτης, όταν είχε ...
διαμορφωθεί στο 1,653 ευρώ/λίτρο. Η μέγιστη τιμή στην επικράτεια (Κυκλάδες) παραμένει στάσιμη στο 1,837 ευρώ/λίτρο .

Η ελάχιστη τιμή είναι 1,549 ευρώ στην Αργολίδα. Στην Αθήνα η αμόλυβδη πωλείται μέχρι 1,789 ευρώ και στη Θεσσααλονίκη μέχρι το 1,758 ευρώ/λίτρο.

Από την αρχή της εβδομάδας η αμόλυβδη έχει ακριβύνει κατά 1,6 λεπτά το λίτρο. Στις αρχές του 2011 η μέση τιμή ήταν 1,60 ευρώ/λίτρο.

Το πετρέλαιο θέρμανσης διαμορφώνεται την Παρασκευή στα 86,5 λεπτά και η εβδομαδιαία αύξηση είναι 1,7 λεπτά το λίτρο. Οι τιμές ξεκινούν από 79,9 λεπτά (Χαλκιδική) και κλιμακώνονται έως τα 97 (Θεσσαλονίκη).

Πέμπτη, 3 Μαρτίου 2011

Η τιμή της αμόλυβδης έχει πάρει «φωτιά»!

Mείωση φόρων ζητεί η αγορά
Από ρεκόρ σε ρεκόρ βαδίζει η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, καθώς την Πέμπτη η μέση πανελλαδική τιμή ανήθε στο 1,653 ευρώ/λίτρο, ενώ η αγορά ζητεί μείωση των ειδικών φόρων κατανάλωσης και ενδεχομένως ακόμα και την επιβολή πλαφόν σε όλα τα στάδια της διακίνησης καυσίμων.Σύμφωνα με τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών Υγρών Καυσίμων, η μέση πανελλαδική τιμή σημείωσε μικρή αύξηση από το 1,65 ευρώ/λίτρο που είχε διαμορφωθεί την Τετάρτη.Η μέγιστη τιμή ανά την επικράτεια είναι στις Κυκλάδες (1,837 ευρώ/λίτρο) και ακολουθούν Πειραιάς και Ρέθυμνο (1,836 ευρώ). Στην Αθήνα διαμορφώνεται σε 1,789 ευρώ και στη Θεσσαλονίκη σε 1,749 ευρώ/λίτρο.Οι τιμές ενδέχεται να πάνε ακόμα υψηλότερα τις επόμενες ημέρες, λόγω της εξόδου από τα αστικά κέντρα για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.Σε συνέντευξή του στα «Νέα», ο πρόεδρος της Οµοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος Μιχάλης Κιούσης, τονίζει ότι η άµεση και δραστική µείωση των ειδικών φορών κατανάλωσης στα καύσιµα είναι το µόνο µέτρο που µπορεί να ελαφρύνει το βάρος στις τσέπες των καταναλωτών από τη ραγδαία αύξηση των τιµών.Σήµερα οι φόροι στην αµόλυβδη υπολογίζεται ότι ξεπερνούν το 90 λεπτά το λίτρο και τα µεικτά κέρδη των βενζινοπωλών είναι 4-6 λεπτά στο λίτρο.Σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο πλαφόν, ο κ. Κιούσης λέει ότι «έχουµε µια πάγια θέση, "ναι" στο πλαφόν σε όλα τα επίπεδα για να ξέρουµε τι αγοράζει και τι πουλάει ο καθένας και να προστατεύεται πραγµατικά ο καταναλωτής».Σε ό,τι αφορά τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στον κλάδο, ο κ. Κιούσης είπε ότι τα δύο τελευταία χρόνιατα στοιχεία δείχνουν µείωση µέχρι και 40% στην κατανάλωση και ήδη 1.000 πρατήρια έχουν κλείσει.

Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011

Τον επόμενο μήνα τα διόδια στην Εγνατία Οδό

Τον επόμενο μήνα πρόκειται να λειτουργήσουν οι επτά νέοι σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό, καθώς ο σχετικός διαγωνισμός έχει ήδη προκηρυχθεί.
 
Το κόστος συντήρησης της Εγνατίας υπολογίζεται σε 60 - 70 εκατομμύρια ευρώ ετησίως και είναι ανάγκη το ποσό αυτό να εξευρεθεί από τα διόδια.
 
Η Εγνατία Οδός είναι ένας δρόμος που έχει αλλάξει τα δεδομένα στη Βόρεια Ελλάδα και την Ηπειρο, αφού, πριν την κατασκευή της για να φτάσει κάποιος από την Ηγουμενίτσα στον Εβρο χρειαζόταν να διανύσει 820 χιλιόμετρα, κάνοντας 12 ώρες διαδρομή, ενώ ετησίως θρηνούσαμε 80 - 90 νεκρούς. Σήμερα, η διαδρομή καλύπτεται σε 6 ώρες και προκαλούνται 6 - 8 ατυχήματα τον χρόνο.

Νέο super car της Gumpert με δύναμη 700 αλόγων…

Στις εκθέσεις αυτοκινήτου τα μοντέλα που προσελκύουν τα βλέμματα των επισκεπτών είναι συνήθως τα πρωτότυπα αλλά και τα...

super car. Ένα εξ αυτών είναι το νέο μοντέλο της Gumpert, που φέρει την ονομασία Tornante και υπόσχεται πολλά γκάζια, αρκεί ο οδηγός του να έχει τα… κότσια.

Και αυτό διότι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι εφοδιασμένο με έναν κινητήρα (της Αudi) χωρητικότητας 4.2 λίτρων V8, ο οποίος αποδίδει 700 ίππους και προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις. 
 
Σημαντικό στοιχείο η ύπαρξη αυτόματου σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων, με τις αλλαγές να πραγματοποιούνται με paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Το εν λόγω θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2012 σε τιμή που θα είναι επιτρεπτή μόνο σε έχοντες μεγάλων τραπεζικών λογαριασμών…

Ξεπέρασε το 1 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως το Nissan Qashqai

Τέσσερα χρόνια πέρασαν από τότε που έκανε την εμφάνισή του στους δρόμους το Nissan Qashqai και οι πωλήσεις του γνωστού SUV ξεπέρασαν ήδη το ένα εκατομμύριο κομμάτια. Με έντονη προσωπικότητα, δυναμική σχεδίαση και εκδόσεις που  καλύπτουν πολλές ανάγκες, το ιαπωνικό μοντέλο συνεχίζει την ανοδική του πορεία.

Με μια εμφάνιση μεταξύ ενός παραδοσιακού hatchback και ενός ακμαίου, υπερυψωμένου SUV, το Qashqai κατάφερε επιτυχώς να συνδυάσει δύο διαφορετικές κατηγορίες και να ικανοποιήσει με αυτό τον τρόπο στο έπακρο τη φαντασία του αγοραστικού κοινού. Όντας ανανεωμένο από τον Μάρτιο του 2010 με φρέσκο design και βελτιστοποιημένη τόσο την κατανάλωση του καυσίμου όσο και των εκπομπών CO2, συνεχίζει ακάθεκτο τη δυναμική πορεία του και παραμένει ο «στυλοβάτης» των μοντέλων της Nissan επί 4 συναπτά έτη.

Το Nissan Qashqai διατίθεται στην ελληνική αγορά σε 4 εκδόσεις κινητήρων (βενζινοκινητήρες 1,6 λίτρων με 117 Hp, και 2,0 λίτρων με 140 Hp, καθώς και πετρελαιοκινητήρες 1,5 λίτρων με 110 Hp και 2,0 λίτρων με 150 Hp αντίστοιχα) και με εκδόσεις εξοπλισμού που δύναται να καλύψουν τις απαιτήσεις των υποψήφιων αγοραστών.

Η τιμή του μοντέλου στην Ελλάδα ξεκινά από τα 18.240 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της «Χρυσής Επιταγής» της Nissan και της απόσυρσης.

RALLY MEXICO: Ώρα για μάχες στο χώμα...

Στην χώρα που είναι ο φυσικός συνδετικός κρίκος των Ηνωμένων Πολιτειών με την Λατινική Αμερική συνεχίζεται το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ράλι του 2011, μετά από το χιονισμένο ράλι Σουηδίας που βρήκε την Ford απόλυτη κυρίαρχο του αγώνα κάνοντας το 1-2-3.

Το ράλι του Μεξικού θα έχει κέντρο του αγώνα την πόλη της Leon, ενώ η τελετή έναρξης θα λάβει χώρα στην αρχαία πόλη Guanajuato , που συμπεριλαμβάνεται στην παγκόσμια κληρονομιά της UNESCO.

Στην ίδια πόλη θα δοθεί και η εκκίνηση του αγώνα που θα γίνει την Πέμπτη σε μια ειδική που θα περνάει μέσα από τους δρόμους της πόλης.

Η ειδική αυτή θα είναι κάτι παραπάνω από ένα χιλιόμετρο σε μήκος, και θα περνάει μέσα από τούνελ και λιθόστρωτους δρόμους ορισμένους από ψηλούς τοίχους, ενώ όλη η δράση θα καταγράφεται από το κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης.

Το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα γίνεται στα βουνά Sierra de Lobos και Sierra de Guanajuato. Οι ειδικές είναι μια μείξη μεταξύ κορυφογραμμών και οροπεδίων, με τις επιφάνειες τους να είναι αμμώδης, αν και μετά τα πρώτα περάσματα των αυτοκινήτων έρχονται στην επιφάνεια μεγάλες πέτρες, επικίνδυνες για κάθε ανάρτηση. Το μεγάλο υψόμετρο του αγώνα έχει και την επίπτωση του και στους κινητήρες των αυτοκινήτων, διότι εξαιτίας της μικρότερης περιεκτικότητας του αέρα σε οξυγόνο, οι κινητήρες χάνουν σε ισχύ περίπου μέχρι και 20%. Ειδική διαδρομή θα γίνει και στην περιοχή της Leon, σε μια προσωρινά κατασκευασμένη ειδική διαδρομή κοντά στο service park ου θα είναι εγκατεστημένες οι ομάδες. Συνολικά τα πληρώματα θα διανύσουν 364,87 χλμ ειδικών διαδρομών.

Η Ford μετά το θρίαμβο της Σουηδίας θα θέλει οπωσδήποτε να συνεχίσει τις καλές εμφανίσεις και στο χωμάτινο Μεξικό. Άλλωστε τα περισσότερα ράλι φέτος θα είναι χωμάτινα οπότε θα είναι σημαντικό για όλες τις ομάδες να αποδείξουν πως είναι ικανές να κινηθούν ταχύτατα σε τέτοιου είδους επιφάνειες. Πάντως οι οδηγοί της Ford θα έχουν ένα μειονέκτημα σε σχέση με τους συναδέλφους τους στην Citroen, διότι θα είναι αναγκασμένοι να ανοίγουν τους δρόμους την πρώτη ημέρα του αγώνα. Μεγάλος πρωταγωνιστής αναμένεται να είναι ο Sebastian Loeb. Ο Γάλλος μπορεί να μην έκανε την καλύτερη αρχή στο ράλι Σουηδίας, όμως στο Μεξικό τα πράγματα είναι διαφορετικά, ειδικά για τον άνθρωπο που έχει κερδίσει τα τέσσερα από τα έξι συνολικά ράλι του Μεξικού.

Πολύ καλά στον συγκεκριμένο αγώνα τα πηγαίνει και ο Petter Solberg, ο οποίος έχει καταφέρει να κερδίσει το συγκεκριμένο ράλι το 2005. Πέρυσι τερμάτισε δεύτερος πίσω από τον Loeb και μπροστά από τον Sebastien Ogier, με τους οδηγούς της Citroen να κερδίζουν όλες τις ειδικές του αγώνα.

Από την άλλη, η Ford έχει καταφέρει να φύγει νικήτρια από το συγκεκριμένο ράλι το 2004 με τον Marco Martin στα πηδάλια του Ford Focus RS. Κάτι που θα ήθελε να επαναλάβει και φέτος, με το βάρος να πέφτει στον Mikko Hirvonen.. τον πολυνίκη πλέον οδηγό της Ford, αλλά και στον Jari-Matti Latvala, εάν δεν ρίξει σε καμιά μάντρα το Fiesta. Ο ταλαντούχος Φιλανδός έχει καταφέρει ήδη να καταστρέψει δύο Ford Fiesta RS WRC σε δοκιμές τις ομάδας. Πάντος στο Σουηδικό ράλι τα πήγε αρκετά καλά με την τρίτη θέση που πήρε, παρά τα λαθάκια που έκανε και αυτός.
http://www.balla.gr

Maybach coupe με κάτι λιγότερο από 700 χιλιάδες!

Το νέο κουπέ της Maybach 57S Cruiserio Coupe έχει ήδη πάρει τον δρόμο των πωλήσεων στη Σαουδική Αραβία αλλά αυτό δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την εταιρεία να κάνει στη Γενεύη επίσημη παρουσίαση του συγκεκριμένου μοντέλου.

Σχεδιαστής είναι ο Φρέντρικ Μπούρχαρτ ... Το μοντέλο της Έκθεσης διαθέτει ματ χρώμα με ιδιαίτερο φινίρισμα ενώ στο εσωτερικό η πολυτέλεια αποκτά νέο νόημα. Ειδικές ποικιλίες δερμάτων (nappa, Buffalo) συνδυάζονται με αλκαντάρα δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα για λίγους.

Η Maybach 57S Cruiserio Coupe φορά έναν εξάλιτρο V12 κινητήρα απόδοσης 612PS και 102kgm ροπής. Επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100km σε 5sec και συνεχίζει μέχρι τα 275km/h. Αμφιβάλλουμε αν κανείς από τους Σαουδάραβες πελάτες θα κοιτάξει τα στοιχεία κατανάλωσης αλλά αυτά είναι 16.4lt/100km και 390g/km CO2.

H παραγωγή είναι αυστηρά περιορισμένη στα 100 κομμάτια και η τιμή ξεκινά από τα 675 χιλιάδες ευρώ.












PROTO THEMA
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...