Η τρίτη γενιά του Fiat Panda, με τον κινητήρα ντίζελ 1.300 κ.εκ. Multijet II, 75 ίππων, είναι μία από τις καλύτερες επιλογές για το αυτοκίνητο που θα παίξει τον διπλό ρόλο στη μετακίνηση: ευέλικτο και οικονομικό στην πόλη και ετοιμοπόλεμο για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αυτοκινητοδρόμου. Σε ακόμη ένα τεστ οδήγησης με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, έκανα πολλά χιλιόμετρα.
Το ιταλικό αυτοκίνητο με τη μοντέρνα σχεδίαση έχει τον τρόπο του να ικανοποιεί τον οδηγό και τους επιβάτες. Η οδική συμπεριφορά είναι πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες σου δίνει την αίσθηση ότι έχεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του, όμως, είναι η εσωτερική διαρρύθμιση. Παρά το περιορισμένο μήκος (3,65 μ.), προσφέρει άνετους χώρους για τέσσερις επιβάτες και τις αποσκευές τους. Στην προσπάθεια για καλύτερη εκμετάλλευση των χώρων και για δημιουργία μεταφορικών συνδυασμών, καθοριστικό ρόλο παίζει το πίσω μετακινούμενο κάθισμα. Ετσι, η χωρητικότητα του χώρου των αποσκευών κυμαίνεται από 225 έως 270 λίτρα (870 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων).
Ο πετρελαιοκινητήρας -ένας από τους καλύτερους της αγοράς- εκτός από τους 75 ίππους προσφέρει και υψηλή ροπή. Τα 19,4 χλγμ. ροπής κάνουν τη διαφορά στην κίνηση από τις 1.500 σ.α.λ. Μετά τα 40 χλμ./ώρα μειώνεται ο θόρυβος από τη λειτουργία του. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές: 0-100 χλμ./ώρα σε 12,8’’ και τελική ταχύτητα 168 χλμ./ωρα. Σε χαμηλά επίπεδα κυμάνθηκε η κατανάλωση: απαίτησε 4,3 λίτρα για 100 χλμ. (εργοστασιακή κατανάλωση 3,9 λίτρα/100 χλμ.).
Θα ήθελα εξάρι κιβώτιο και καλύτερη ηχομόνωση.
Η τιμή της βασικής έκδοσης είναι 11.327 ευρώ. Τέλη κυκλοφορίας 93,6 ευρώ, εκπομπές CΟ2 104 γρ./χλμ. Η οικονομοτεχνική ανάλυση δείχνει ότι αν διανύονται τουλάχιστον 15.000 χλμ. τον χρόνο, είναι καλύτερη επιλογή το ντίζελ, σε σχέση με τις εκδόσεις ΤwinAir Turbo.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στείλτε μας τα σχόλια σας, θα δημοσιευτούν αν δεν είναι συκοφαντικά.